PSV Netwerk
vrijdag 28 juli 2017 - 20:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Arbitrage en Media.

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 160 pagina's: « 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 160 »

HR
HRHR
HR

tijn0
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 23 april 2008

Ik sla de samenvatting maar even over, tirzah ;). Maar ik zou zeggen dat de belangrijke momenten zijn: de goal en de bal die van de lijn werd gehaald, waarbij aangegeven moet worden dat van Ginkel werd vastgepakt.

quote:HR
J.B. schreef:

(...)

Of een `arbitrage en oude media`. Dekt wellicht beter de lading.
HR
Nee, gewoon 'arbitrage en voetbalprogramma's', want daar gaat het feitelijk om.

[Dit bericht is veranderd door tijn0 (op 18 maart 2017 21:52:31).]
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

Overigens, Nijhuis wilde zich na zijn wedstrijd niet voor de camera verantwoorden. Voor de vermeende rode kaart. Er was overigens niets aan de hand, maar toch typisch Nijhuis.
HR
HR

JoJo
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 september 2012

Ik zag in de 2e helft recht voor mijn neus een handsbal van Vitesse in de 16. Zat die in de samenvatting?
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 19 juli 2010

Fox Sports zojuist in de leader: "Het weekend dat PSV een reuzenstap zet richting Champions League."

Benieuwd hoe de arbitrage dit gaat duiden.
HR
HR

Paco Casal
Meervoudig international

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 12 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2017 om 19:16:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV
HR
Klaassen schorsen, KNVB?
HR
HR

TotalBB
Selectiespeler PSV 1

Uit: Arnhem
Vak: Noord - PP
Reg.: 20 april 2001

J.B. schreef:

Overigens, Nijhuis wilde zich na zijn wedstrijd niet voor de camera verantwoorden. Voor de vermeende rode kaart. Er was overigens niets aan de hand, maar toch typisch Nijhuis.
HR
Nijhuis heeft groot gelijk, scheidsrechters worden tegenwoordig voor elk wissewasje voor de camera gesleept. Wat moet je precies gaan uitleggen als de beelden voor zich spreken?
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

TotalBB schreef:

(...)
Nijhuis heeft groot gelijk, scheidsrechters worden tegenwoordig voor elk wissewasje voor de camera gesleept. Wat moet je precies gaan uitleggen als de beelden voor zich spreken?
HR
Als je wel met je hoofd twee keer bij VoetbalInside gaat zitten, moet je ook gewoon bij FoxSports komen. Een enorme kneus is het.
HR
HR

TotalBB
Selectiespeler PSV 1

ShovingNE2 schreef:

(...)

Als je wel met je hoofd twee keer bij VoetbalInside gaat zitten, moet je ook gewoon bij FoxSports komen. Een enorme kneus is het.
HR
Praten over je vak in een tv-programma is iets anders dan je voor de camera moeten verantwoorden voor iets wat niet eens discutabel is.

[Dit bericht is veranderd door TotalBB (op 20 maart 2017 09:17:49).]
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

TotalBB schreef:

(...)
HR
Klopt. Alleen is er her en der wat geklaag als hij bij PSV wedstrijden niet voor de camera verschijnt alsof dat enkel voor PSV potjes zou gelden. Bij Nijhuis is dat dus iets structureels.

Ben er overigens mee eens dat er niets aan de hand was.
HR
HR

JoJo

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 september 2012

De "nieuwe media" schreeuwden gisteren om een 2e penalty voor Heerenveen. Ik heb zelfs niet eens de samenvatting gezien dus weet niet wat er van waar is/terug is gekomen in de samenvatting maar zie ook bij het andere onderwerp (fouten arbitrage) hierover niets genoemd staan.

Storm in een glas twitter of heeft men een punt?
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

tijn0 schreef:

Ik sla de samenvatting maar even over, tirzah ;). Maar ik zou zeggen dat de belangrijke momenten zijn: de goal en de bal die van de lijn werd gehaald, waarbij aangegeven moet worden dat van Ginkel werd vastgepakt.

(...)

Nee, gewoon 'arbitrage en voetbalprogramma's', want daar gaat het feitelijk om.
HR
Dat van Ginkel werd vastgepakt werd niet aangegeven door de heer Frank Snoeks. Misschien wel te bevooroordeeld om het uberhaupt te hebben gezien. ;)

Want laten we wel wezen; die man is niet meer serieus te nemen sinds hij destijds bij het drama Tyton 20 minuten schunnige liederen uit het Ajax vak uit de samenvatting verwijderde en glashard liegend de kijkers wijsmaakte dat de Ajax supporters ook applaudisseerden "zoals het hoort".

Daarmee schaarde hij zich in het rijtje waar dit seizoen de "Makkelie advocaat" en anti-PSV verslaggever Jeroen Elshoff zich bij aansloot en waar Jan Roelfs al langer bij hoorde. Wellicht als reminder noodzakelijk; dat was de man die ooit na afloop Dries Mertens beschuldigde van een schwalbe totdat Dries hem erop wees de beelden nog maar eens goed te bekijken zodat hij zou zien dat hij werd vastgepakt bij zijn voet.

Helaas had de heer Roelfs al tijdens de wedstrijd luidkeels gebruld dat Wegereef fout zat en wat gebeurt? De scheidsrechter ging in de rust excuses maken bij de Graafschap om vervolgens PSV nog twee geheide penalties te onthouden na rust.

HOEZO GEEN BEINVLOEDING VAN ARBITRAGE DOOR MEDIA?

En nu nog even terug naar zwamneus, nitwit en Ajax fan Frank Snoeks zaterdag.
Waarom bespaart de NOS die man niet de reis naar Eindhoven en ons daardoor ook (zijn) chagrijn?

Want wat wist de azijnpisser dit keer te produceren?

De mededeling dat het PSV publiek ons elftal zou hebben uitgefloten bij het rustsignaal? Terwijl dat concertje tegen Kuipers gericht was die voor rust floot op het moment dat PSV een gevaarlijke counter begon.

Een zogenaamd dubieus strafschopgeval bij Moreno, terwijl hij minstens drie of vier veel dubieuzer gevallen tegen o.a. de weer vogelvrije Luuk niet vertoonde.

Twee momenten waarop zijn zure stemgeluid veranderde in enthousiasme, namelijk bij de twee kansen die van Wolfswinkel leek te krijgen voor Vitesse.

En dan zijn we aan het slot bij weer een dieptepunt van de man die in de Kuip al zat te sneren naar ons over doellijntechnologie in plaats van te wijzen op de overtreding van Feijenoord die ons wellicht mede de titel kost.

Ditmaal begint hij te zanikken dat de bal toch echt niet over de doellijn is. Daarmee geeft de man aan niet alleen bevooroordeeld, maar ook incompetent te zijn.

Hij kan of wil maar niet zien dat het hier om een 100 procent penalty gaat en dat daarom de PSVers protesteren.
Erger nog dat hij daarover Kuipers niet aanspreekt na afloop. Want Bjorn had hopelijk niet dezelfde bevooroordeelde anti-PSV blik als Snoeks en moet dus gezien hebben dat van Ginkel werd vastgepakt.

Wat zouden we graag vernomen hebben van deze topscheidsrechter waarom hij in godsnaam weigerde de bal op de stip te leggen?

En zo, tijn0, moeten we toch concluderen dat de scene dat van Ginkel werd vastgepakt eigenlijk niet in de samenvatting van de NOS zit. ;)

@JoJo;
Ook ik hoorde zoiets van iemand die op zijn smartphone zat te kijken. Niets meer gezien. Evenmin iets over onfrisse(?) acties van Klaassen en Kluivert waar ik op het netwerk over lees.

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 20 maart 2017 15:39:22).]
HR
HR

omhaal
Speler Jong PSV

Reg.: 23 december 2015

Ik zit in het stadion maar heb wel FOX (voor de uitwedstrijden). Gisteren de wedstrijd nog eens terug gezien, maar al wat je wilt zien en horen zit erin.
Misschien toch eens een abo nemen tirzah. :ja
HR
HR

tirzah
Vedette

omhaal schreef:

Ik zit in het stadion maar heb wel FOX (voor de uitwedstrijden). Gisteren de wedstrijd nog eens terug gezien, maar al wat je wilt zien en horen zit erin.
Misschien toch eens een abo nemen tirzah. :ja
HR
Complimenten als je het ervoor over hebt gehad deze hele wedstrijd nog eens terug te kijken.Misschien is het je ontgaan dat mijn correspondentie met tijn0 over de NOS gaat.

Het aanbod is vergeefs; thuis wedstrijden in het stadion, uit ga ik geen cent betalen aan de kliek van Jan Joost,Ron,Leo enzovoorts. Maar jou wens ik,als je FOX wel apprecieert er veel plezier mee. :ja
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

ShovingNE2 schreef:

(...)

HR
Helemaal mee eens. Meneer maakt weer een cruciale fout en geeft nu opeens niet thuis. Toen hij onze spelers belachelijk mocht maken wist hij niet hoe snel hij voor de camera moest gaan zitten. Over zijn vak praten my ass, er werden concrete situaties besproken beide keren dat hij er zat. Nijhuis is een grote flapdrol, dat is zelfs Sjakie met ons eens.
HR
HR

PSV, red-white army
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 25 mei 2009

ShovingNE2 schreef:

(...)

HR
Zo is dat. Bloedirritante gozer die Nijhuis met zijn eigen showtje.

Vind daarentegen Higler steeds beter fluiten. Floot gister bij Heerenveen-Feyenoord zeer consequent.
HR
HR

TotalBB
Selectiespeler PSV 1

ruuddevil schreef:

(...)

Helemaal mee eens. Meneer maakt weer een cruciale fout en geeft nu opeens niet thuis. Toen hij onze spelers belachelijk mocht maken wist hij niet hoe snel hij voor de camera moest gaan zitten. Over zijn vak praten my ass, er werden concrete situaties besproken beide keren dat hij er zat. Nijhuis is een grote flapdrol, dat is zelfs Sjakie met ons eens.
HR
Welke cruciale fout?
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Verdediger van Sparta haalt doorgebroken Armenteros neer bij 1-0 stand. Nijhuis geeft geen rood.
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

ruuddevil schreef:

Verdediger van Sparta haalt doorgebroken Armenteros neer bij 1-0 stand. Nijhuis geeft geen rood.
HR
Ik heb de herhalingen gezien. Armenteros werd niet geraakt voor zover ik dat kon duiden.
HR
HR

tirzah
Vedette

ruuddevil schreef:

(...)

HR
De mening van Sjakie zou er eigenlijk niet toe mogen doen,maar omdat hij vaste gast is in de Arena zal er met zijn uitlatingen wel rekening worden gehouden.In Amsterdam e.o. wordt immers bepaald welke opinie wij moeten hebben over gebeurtenissen op de velden. :\(

Wat Nijhuis Zoet flikte na het duel in de Kuip was onfris.Vooral omdat het doelpunt niet aan Jeroen lag, maar aan het niet fluiten van Basje zelf, toen Moreno onder de zoden werd gestopt.

Maar vergeet ook zijn collega Kuipers niet als je spreekt van een flapdrol.Je zou eens op een rijtje moeten zetten hoeveel PSV strafschoppen die man in de loop der jaren heeft weggewuifd.

Helaas kregen we zaterdag niet te horen welke smoes hij verzon toen Marco terecht protesteerde en werd hij na afloop uiteraard beschermd door de media.

Uiteraard, omdat de benadeelde partij PSV heette.

Onder andere op deze manier beinvloeden media de arbitrage. Want Bjorn denkt weer dat hij het goed heeft gedaan in Eindhoven. Net als Nijhuis in de Kuip toen hij ons naaide. Maar oh wee daar in Groningen, toen Ajax zich bekocht voelde.

Het patroon is een vast patroon,dat wel. Je moet m.i. ziende blind zijn om het te missen. :ja
HR
HR

T-Bag2

Reg.: 14 januari 2016

tirzah schreef:

(...)

De mening van Sjakie zou er eigenlijk niet toe mogen doen,maar omdat hij vaste gast is in de Arena zal er met zijn uitlatingen wel rekening worden gehouden.In Amsterdam e.o. wordt immers bepaald welke opinie wij moeten hebben over gebeurtenissen op de velden. :\(

Wat Nijhuis Zoet flikte na het duel in de Kuip was onfris.Vooral omdat het doelpunt niet aan Jeroen lag, maar aan het niet fluiten van Basje zelf, toen Moreno onder de zoden werd gestopt.

Maar vergeet ook zijn collega Kuipers niet als je spreekt van een flapdrol.Je zou eens op een rijtje moeten zetten hoeveel PSV strafschoppen die man in de loop der jaren heeft weggewuifd.

Helaas kregen we zaterdag niet te horen welke smoes hij verzon toen Marco terecht protesteerde en werd hij na afloop uiteraard beschermd door de media.

Uiteraard, omdat de benadeelde partij PSV heette.

Onder andere op deze manier beinvloeden media de arbitrage. Want Bjorn denkt weer dat hij het goed heeft gedaan in Eindhoven. Net als Nijhuis in de Kuip toen hij ons naaide. Maar oh wee daar in Groningen, toen Ajax zich bekocht voelde.

Het patroon is een vast patroon,dat wel. Je moet m.i. ziende blind zijn om het te missen. :ja
HR
Ajax voelde zich niet bekocht, bekijk de stemming in het andere topic en de uitslag is overduidelijk.
Dat Psv door Nijhuis is genaaid volgens jou is dan weer niet overduidelijk.

Als je oordeelt, doe dat dan op juiste criteria en niet op onderbuikgevoelens, want daarmee haal je je eigen argumentatie direct onderuit en maakt het tevens ongeloofwaardig. Gewoon een tip.
HR
HR

ruuddevil
Vedette

J.B. schreef:

(...)

Ik heb de herhalingen gezien. Armenteros werd niet geraakt voor zover ik dat kon duiden.
HR
Dan moet je naar de oogarts. Iedereen, inclusief Nijhuis naar ik inmiddels heb begrepen, was het erover eens dat dit een rode kaart was. Geen discussie mogelijk. Maar goed, jij zal de spelregels beter kennen dan de rest van Nederland en een reden hebben waarom je het woord 'duiden' gebruikt.
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

tirzah schreef:
Misschien is het je ontgaan dat mijn correspondentie met tijn0 over de NOS gaat.
HR
Misschien moet je een 'Arbitrage en NOS'-topic openen.

Ik snap dat als je nog een oude televisie hebt en alles op de NOS baseert je alleen het daarover wil hebben, maar afschuiven omdat anderen het breder trekken hier lijkt mij ongepast.

Zelfs FOX uitsluiten van de discussie is een zwaktebod.
HR
HR

tirzah
Vedette

T-Bag2 schreef:

(...)

Ajax voelde zich niet bekocht, bekijk de stemming in het andere topic en de uitslag is overduidelijk.
Dat Psv door Nijhuis is genaaid volgens jou is dan weer niet overduidelijk.

Als je oordeelt, doe dat dan op juiste criteria en niet op onderbuikgevoelens, want daarmee haal je je eigen argumentatie direct onderuit en maakt het tevens ongeloofwaardig. Gewoon een tip.
HR
De stemming in het andere topic is voor veel mensen denk ik niet zo veelzeggend als jij en een of twee anderen willen doen geloven.

Bovendien heb ik na Feijenoord-PSV aangegeven wat er allemaal in het nadeel van PSV gefloten is door de toen bejubelde Nijhuis en is er wel degelijk een week later veel kritiek losgebarsten rondom deze man omdat Onana gevloerd zou zijn.

Mijn mening is, zoals op alle 141 pagina's altijd gebaseerd op argumenten, de juiste criteria en nooit op onderbuikgevoelens.

Dat iemand hier of daar een andere mening heeft, daar kan ik inkomen.

De goed beargumenteerde posts van een PSV supporter met een ijzeren geheugen en een scherp observatievermogen ongeloofwaardig noemen, is in mijn ogen een lachertje.
In mijn mildheid kies ik dan voor deze emoticon; :)

@Shoving; En het is geen zwaktebod om helemaal niet in te gaan op wat ik te melden heb over Frank Snoeks en de NOS en hun directe dan wel indirecte beinvloeding van de arbitrage?

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 20 maart 2017 21:08:18).]
HR
HR

T-Bag2

Reg.: 14 januari 2016

tirzah schreef:

(...)

De stemming in het andere topic is voor veel mensen denk ik niet zo veelzeggend als jij en een of twee anderen willen doen geloven.

Bovendien heb ik na Feijenoord-PSV aangegeven wat er allemaal in het nadeel van PSV gefloten is door de toen bejubelde Nijhuis en is er wel degelijk een week later veel kritiek losgebarsten rondom deze man omdat Onana gevloerd zou zijn.

Mijn mening is, zoals op alle 141 pagina's altijd gebaseerd op argumenten, de juiste criteria en nooit op onderbuikgevoelens.

Dat iemand hier of daar een andere mening heeft, daar kan ik inkomen.

De goed beargumenteerde posts van een PSV supporter met een ijzeren geheugen en een scherp observatievermogen ongeloofwaardig noemen, is in mijn ogen een lachertje.
In mijn mildheid kies ik dan voor deze emoticon; :)

@Shoving; En het is geen zwaktebod om helemaal niet in te gaan op wat ik te melden heb over Frank Snoeks en de NOS en hun directe dan wel indirecte beinvloeding van de arbitrage?
HR
Waarom ga je nu weer zaken ophangen aan mij die ik helemaal niet heb gezegd?
Je noemt jezelf geloofwaardig en schept met regelmaat op over je ijzeren geheugen. Weerleg de feiten want vertrouwen op je geheugen werkt averechts. Je brengt jouw mening iedere x aan, als zijnde het een feitelijk argument is. De daadwerkelijke feiten negeer je of reageer je niet op, omdat je zo overtuigd bent van jouw mening. Dat maakt je idd ongeloofwaardig toch? Ik respecteer je mening hoor, maar niet dat je alles negeert wat je aangereikt wordt. Je ongelijk zo nu en dan toegeven wanneer dat wordt aangetoond, daar dwing je respect mee af. ;)

[Dit bericht is veranderd door T-Bag2 (op 20 maart 2017 21:50:00).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 160 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Arbitrage en Media.

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 92,9% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Osijek-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!