PSV Netwerk
donderdag 27 april 2017 - 13:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 176 pagina's: « 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 »

HR

trixm
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 4 maart 2006

quote:HR
TomPSV. schreef:

(...)

Omdat ik geen idee heb hoe de beste man heet. Maak je niet zo druk.
HR
Praat dan gewoon normaal, bovendien is Özcan Akyol een uitstekende journalist die geboren en getogen is in Deventer.
HRHR
HR

tijn0
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 23 april 2008

Op basis waarvan is hij een journalist? Hij heeft nooit iets boeiends te vertellen, over alle onderwerpen die hij bespreekt en kan alleen leuke columns schrijven (naar verluidt).
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

trixm schreef:

(...)

Praat dan gewoon normaal, bovendien is Özcan Akyol een uitstekende journalist die geboren en getogen is in Deventer.
HR
Dus als ik iemand een Turk noem is het al niet meer normaal :D ? Ga je even gauw aanstellen zeg. Bovendien heeft hij in alle keren dat ik hem bij Studio Voetbal heb gezien alleen maar open deuren ingetrapt. Voegt ongeveer net zoveel toe als Regi Blinker, nou dan weet je het wel.
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

TomPSV. schreef:

(...)

Omdat ik geen idee heb hoe de beste man heet. Maak je niet zo druk.
HR
"Net als die gast met dat zwarte baardje"
"Net als die gast rechts van Tom"

Ik maak me niet druk hoor, vond het gewoon opvallen dat je wel Turk zegt, maar bij de andere benoem je de afkomst niet.

Tijn0, op basis van het feit dat ie zijn studie journalistiek heeft afgerond?
HR
HR

tijn0
Vedette

Heel leuk, maar als je geen journalistiek beoefent.
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

PCS schreef:

(...)

"Net als die gast met dat zwarte baardje"
"Net als die gast rechts van Tom"

Ik maak me niet druk hoor, vond het gewoon opvallen dat je wel Turk zegt, maar bij de andere benoem je de afkomst niet.
HR
Dat is dus omdat ik de rest wel bij naam ken..
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Ok, fair enough
HR
HR

trixm
Vedette

TomPSV. schreef:

(...)

Dus als ik iemand een Turk noem is het al niet meer normaal :D ? Ga je even gauw aanstellen zeg. Bovendien heeft hij in alle keren dat ik hem bij Studio Voetbal heb gezien alleen maar open deuren ingetrapt. Voegt ongeveer net zoveel toe als Regi Blinker, nou dan weet je het wel.
HR
Het valt me gewoon op. Bovendien ben ik er geen voorstander van om mensen in hokjes te plaatsen zeker niet als het gaat om etniciteit. Maargoed, iedereen maakt zijn eigen keuzes daarin.

Over zijn journalistieke vermogen, over smaak valt te twisten, maar er zijn genoeg mensen die zijn inbreng zeker waarderen. Anders word je ook geen graag geziende gast bij verschillende toonaangevende programma's.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Ik vond het zondag wel meevallen. Het ging zo'n 12 minuten over PSV-Heerenveen en Utrecht-Ajax & Feyenoord-Willem II moesten het samen met amper de helft hiervan stellen. Dat gezever over die onzinnige regelwijzigingen neemt wel bizarre vormen aan, temeer daar ik dit weekend ongeveer alle voetbal talkshows heb gezien (in meer of mindere mate).

Als de man columnist is, tijn0, is-ie overigens gewoon journalist hoor. Ik heb beide boeken van zijn hand gelezen, Eus & Turis (zijn vader), autobiografisch dus en hier & daar wellicht wat aangedikt maar goed te doen, maar dat terzijde.
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

trixm schreef:

(...)

Het valt me gewoon op. Bovendien ben ik er geen voorstander van om mensen in hokjes te plaatsen zeker niet als het gaat om etniciteit. Maargoed, iedereen maakt zijn eigen keuzes daarin.

Over zijn journalistieke vermogen, over smaak valt te twisten, maar er zijn genoeg mensen die zijn inbreng zeker waarderen. Anders word je ook geen graag geziende gast bij verschillende toonaangevende programma's.
HR
Ik ken alleen zijn columns in het Eindhovens Dagblad en ik vind hem daar een van de betere schrijvers met een zinnig en genuanceerd oordeel. Waar ik het vaak wel, soms niet mee eens ben.

In Studio Voetbal heb ik hem nooit gezien,want dat kijk ik niet meer.

Met je slotzin ben ik het echter volkomen oneens; op tv komen veel egotrippers, gevist uit een kleine vijver en dat je gevraagd wordt bij een praatprogramma zegt niets over je (gebrek aan)kwaliteiten.
HR
HR

tijn0
Vedette

Ik vind columns schrijven geen journalistiek. Ik zie allerlei B-acteurs en -actrices columns schrijven in verschillende tijdschriften, maar zou ze geen journalisten willen noemen. Maar goed, erg belangrijk is het ook niet, ik vind hem geen bal aan. Heb nog weleens tegen hem gevoetbald trouwens.
HR
HR

trixm
Vedette

tijn0 schreef:

Ik vind columns schrijven geen journalistiek. Ik zie allerlei B-acteurs en -actrices columns schrijven in verschillende tijdschriften, maar zou ze geen journalisten willen noemen. Maar goed, erg belangrijk is het ook niet, ik vind hem geen bal aan. Heb nog weleens tegen hem gevoetbald trouwens.
HR
We gaan nu wat off topic, maar dat is zeker niet het enige wat hij doet. Zie voor enige nuance bijvoorbeeld zijn Site
Klik hier om de spoiler te bekijken

Edit: Overigens ben ik hem zelf niet, tevens geen bekende of wat dan ook :B (promotie-modus uit:P)

[Dit bericht is veranderd door trixm (op 24 januari 2017 12:54:05).]
HR
HR

tijn0
Vedette

Oké, prima, het zal wel komen door mijn ergernis aan de man ;).
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Ter jouw verdediging: hij is wel erg zelfingenomen. ;)
HR
HR

trixm
Vedette

killermfc schreef:

Ter jouw verdediging: hij is wel erg zelfingenomen. ;)
HR
Daar heb je dan wel weer gelijk in, is volgens mij ook wel een beetje nodig als je in panels van SV terecht wilt komen..
HR
HR

MvK26
Vaste international Oranje

Uit: Vught
Vak: Oost - VV
Reg.: 20 oktober 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 januari 2017 om 16:46:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Youp van 't Hek is toch ook geen journalist? :B

De gasten die worden gevraagd om aan tafel te zitten bij SV is toch algemeen bekende b-garnituur? Als zelfs Youri Mulder al wordt weggekocht door Ziggo...en dat was toch ook niet de meester der analisten, om het netjes te houden. :D
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

MvK26 schreef:

Youp van 't Hek is toch ook geen journalist? :B

De gasten die worden gevraagd om aan tafel te zitten bij SV is toch algemeen bekende b-garnituur? Als zelfs Youri Mulder al wordt weggekocht door Ziggo...en dat was toch ook niet de meester der analisten, om het netjes te houden. :D
HR
Studio Voetbal gaat erop vooruit.

Rare keuze van Ziggo. Mulder vind ik doorgaans niet alleen een slechte analist, maar ook iemand die slechte feitenkennis heeft en een ouderwets denkpatroon heeft. Maar goed, Zenden en Heitinga mogen er ook zitten.
HR
HR

Menno1
WK Ster

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

Vriendje van Jack.
HR
HR

jensmertens Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler PSV

Reg.: 28 november 2016

TomPSV. schreef:

(...)

Dus als ik iemand een Turk noem is het al niet meer normaal :D ? Ga je even gauw aanstellen zeg.
HR
Je kunt toch ook op een normale manier uitleggen wie je bedoelt. Op jouw manier is erg respectloos!
HR
HR

Aogo
Debutant Oranje

Reg.: 3 januari 2012

jensmertens schreef:

(...)

Je kunt toch ook op een normale manier uitleggen wie je bedoelt. Op jouw manier is erg respectloos!
HR
Dan mag jij even haarfijn uitleggen wat er mis is met het woord Turk. Of was Canadees wel goed geweest?
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

jensmertens schreef:

(...)

HR
Jij bent blijkbaar degene die een negatieve connotatie heeft bij het woord Turk.
HR
HR

Jeugdspeler PSV

Gilles de la Croquette schreef:

(...)

Jij bent blijkbaar degene die een negatieve connotatie heeft bij het woord Turk.
HR
En ik ben niet de enige blijkbaar. Misschien dat TomPSV hier in het vervolg over na moet denken met zo'n opmerking. Komt erg respectloos over.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

jensmertens schreef:

(...)

En ik ben niet de enige blijkbaar. Misschien dat TomPSV hier in het vervolg over na moet denken met zo'n opmerking. Komt erg respectloos over.
HR
Volgens mij is niet Tom het probleem maar degenen die bij het woord Turk meteen uit hun panty schieten.
HR
HR

jensmertens schreef:

(...)

HR
Moraalridder :slaap

Hij kent de goede man niet bij naam, dan is het gewoon logisch dat ie zo duidelijk maakt wie hij bedoelt. Niets meer, niets minder. Ophef om niks, maar dat is wel vaker met gutmenschen.
HR
HR

Jeugdspeler PSV

Grasmat schreef:

(...)

Moraalridder :slaap

Hij kent de goede man niet bij naam, dan is het gewoon logisch dat ie zo duidelijk maakt wie hij bedoelt. Niets meer, niets minder. Ophef om niks, maar dat is wel vaker met gutmenschen.
HR
Hij wordt er door meerdere mensen (terecht) op aangesproken. Als je die naam niet weet zoek je het even op ipv zo respectloos iets neer te kwakken. Heeft niets met moraalridder te maken maar met beschaafdheid. Zijn reactie komt in ieder geval racistisch over. En als hij een vent is past hij in ieder geval zijn post aan, maar zelfs dat doet hij niet.
Door dit zoals jij te bagatalliseren gaat de maatschappij naar de klote.

[Dit bericht is veranderd door jensmertens (op 24 januari 2017 20:56:15).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 176 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 22,1% dat NEC wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!