PSV Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 23:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 »

HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

quote:HR
jensmertens schreef:

(...)

Hij wordt er door meerdere mensen (terecht) op aangesproken. Als je die naam niet weet zoek je het even op ipv zo respectloos iets neer te kwakken. Heeft niets met moraalridder te maken maar met beschaafdheid. Zijn reactie komt in ieder geval racistisch over. En als hij een vent is past hij in ieder geval zijn post aan, maar zelfs dat doet hij niet.
Door dit zoals jij te bagatalliseren gaat de maatschappij naar de klote.
HR
Dit is echt de omgekeerde wereld :D
HRHR
HR

jensmertens schreef:

(...)

Hij wordt er door meerdere mensen (terecht) op aangesproken. Als je die naam niet weet zoek je het even op ipv zo respectloos iets neer te kwakken. Heeft niets met moraalridder te maken maar met beschaafdheid. Zijn reactie komt in ieder geval racistisch over. En als hij een vent is past hij in ieder geval zijn post aan, maar zelfs dat doet hij niet.
Door dit zoals jij te bagatalliseren gaat de maatschappij naar de klote.
HR
Oei oei oei, de maatschappij naar de klote nog wel. :D
Een echte gutmensch dus.

Maar goed, behoorlijk offtopic. Maar wel interessanter dan het nog immer oersaaie Studio Voetbal. Zo lang Egbers het mag presenteren zal het ook nooit een interessant en constant programma worden. Dat in combinatie met niet zo'n boeiende tafelgasten uiteraard.
HR
HR

El Sordo
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Droomaankoop: -
Reg.: 8 juli 2010

Misschien is het een idee om dat infantiele en nietszeggende Geenstijl-taalgebruik hier achterwege te laten en op een meer volwassen manier op de inhoud in te gaan?
HR
HR

psvgouda
Ster van het EK

Uit: en thuis
Vak: -
Reg.: 27 oktober 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 januari 2017 om 12:09:15.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
On topic dan maar weer. Özcan Akyol is een beschaafde vent, maar voegt niet werkelijk wat toe aan SV, maar wie doet dat onderhand nog wel? Zelfs Co Adriaanse heeft dat steeds minder, lijkt zich ook geruisloos aan het dalende niveau aan te passen. Jammer, want hij heeft vaak wèl wat te melden. Het voortdurende uitmelken van het spelletje leidt tot algehele achteruitgang van alle voetbal discussie programma's, een enkele uitzending daargelaten. Dwingende formats - zie posting Ailon van een of meer dagen terug - uitnodigen van weinig- dit nietszeggende figuren, alleen maar om het geld en de aandacht, niet voortkomend uit inhoudelijke kennis van zaken of inhoudelijke betrokkenheid zijn geen goed uitgangspunt. Het zij zo, ik laat e.e.a ook steeds meer links liggen, VI al jaren geleden, SV bijna altijd, Kees laat ik ook steeds vaker vallen. Het eindeloze gebrei tot op de doellijn ( ;) ), oef, het doet je verlangen naar een goede pot voetbal zonder gel*l eromheen. :idee : zoals afgelopen zondag bijvoorbeeld :ja .
HR
HR

JoJo
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 september 2012

Dat blonde warhoofd wordt overigens met de week slechter.

**** disclaimer voor oa Jensmertens, dit is niet verkeerd bedoeld tov de blonde warhoofden van deze wereld. Mocht u zich aangevallen voelen wil ik best de posting aanpassen om te voorkomen dat onze maatschappij naar de kl*ten gaat****
HR
HR

deninho32
Internationale topspeler

Uit: Helmond
Droomaankoop: Bastian Schweinsteiger
Reg.: 26 januari 2004

Gilles de la Croquette schreef:

(...)

Dit is echt de omgekeerde wereld :D
HR
Nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar ik ben het volledig met je eens..
HR
HR

trixm
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 4 maart 2006

JoJo schreef:

Dat blonde warhoofd wordt overigens met de week slechter.

**** disclaimer voor oa Jensmertens, dit is niet verkeerd bedoeld tov de blonde warhoofden van deze wereld. Mocht u zich aangevallen voelen wil ik best de posting aanpassen om te voorkomen dat onze maatschappij naar de kl*ten gaat****
HR
Beetje flauw om het zo neer te zetten, ook om mensen weg te zetten als gutmensch als ze aangeven dat iets vervelend kan overkomen. Denk dat het woord turk niemand tegen het hoofd stoot, eerder dat mensen die hier geboren en getogen zijn, een goede baan hebben en volledig deelnemen aan de maatschappij worden geportretteerd als turk. Niet dat dit persé racistisch is of iets dergelijks, maar deze bestempelingen kunnen wel bijdragen aan het verder polariseren van de maatschappij. En dat terwijl deze journalist voor mij een uiterst frisse en vernieuwende blik in de discussie gooit. Sowieso wel fijn om te zien dat er niet alleen maar oude lullen met weemoed over voetbal lullen. Wat was die Suurbier goed hea..

[Dit bericht is veranderd door trixm (op 25 januari 2017 15:04:41).]
HR
HR

trixm schreef:

(...)

Beetje flauw om het zo neer te zetten, ook om mensen weg te zetten als gutmensch als ze aangeven dat iets vervelend kan overkomen. Denk dat het woord turk niemand tegen het hoofd stoot, eerder dat mensen die hier geboren en getogen zijn, een goede baan hebben en volledig deelnemen aan de maatschappij worden geportretteerd als turk. Niet dat dit persé racistisch is of iets dergelijks, maar deze bestempelingen kunnen wel bijdragen aan het verder polariseren van de maatschappij. En dat terwijl deze journalist voor mij een uiterst frisse en vernieuwende blik in de discussie gooit. Sowieso wel fijn om te zien dat er niet alleen maar oude lullen met weemoed over voetbal lullen. Wat was die Suurbier goed hea..
HR
Je maakt het veel en veel groter dan dat het was. En onze jans al helemaal. Hij kende hem niet bij naam en gebruikte gewoon de omschrijving die het makkelijkste het verschil aantoonde. Niets meer, niets minder.
HR
HR

trixm
Vedette

Grasmat schreef:

(...)

Je maakt het veel en veel groter dan dat het was. En onze jans al helemaal. Hij kende hem niet bij naam en gebruikte gewoon de omschrijving die het makkelijkste het verschil aantoonde. Niets meer, niets minder.
HR
Je geeft zelf duidelijk aan dat andere mensen dit anders kunnen ervaren. Zoals ik al aangaf, dit hoeft en in dit geval betekend het waarschijnlijk ook niks negatiefs. Maar als je niet begrijpt dat dit polariserend kan werken, is er verder ook geen discussie mogelijk.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

deninho32 schreef:

(...)Nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar ik ben het volledig met je eens..
HR
Joh! Ik hang de slingers op, regel jij het bier? :B
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

trixm schreef:

(...)

Je geeft zelf duidelijk aan dat andere mensen dit anders kunnen ervaren. Zoals ik al aangaf, dit hoeft en in dit geval betekend het waarschijnlijk ook niks negatiefs. Maar als je niet begrijpt dat dit polariserend kan werken, is er verder ook geen discussie mogelijk.
HR
Uiteindelijk zou je in een ideale wereld er niet van hoeven schrikken als je een afkomst benoemt (al heb je in een ideale wereld wellicht geen verschillende soorten afkomsten, maar dat is een ander verhaal). Als ik "die Mexicaan" zeg, omdat ik Manuel da Quinceañera niet kan onthouden, dan is er niemand die er een dubbel gevoel bij krijgt. Door het gebruik van "Turk" af te keuren, bevestig je wel dat het een scheldwoord is.
HR
HR

trixm
Vedette

tijn0 schreef:

(...)

Uiteindelijk zou je in een ideale wereld er niet van hoeven schrikken als je een afkomst benoemt (al heb je in een ideale wereld wellicht geen verschillende soorten afkomsten, maar dat is een ander verhaal). Als ik "die Mexicaan" zeg, omdat ik Manuel da Quinceañera niet kan onthouden, dan is er niemand die er een dubbel gevoel bij krijgt. Door het gebruik van "Turk" af te keuren, bevestig je wel dat het een scheldwoord is.
HR
Nogmaals ik keur het gebruik van het woord niet af maar meer in welke context het wordt gebruikt. Mijn familie met vroegere surinaamse afkomst wordt door sommigen ook als surinamers aangesproken terwijl zij allemaal hier geboren zijn. Het wordt niet perse als scheldwoord gebruikt, maar het gaat om hoe je naar mensen kijkt. Mijn familie zie ik als nederlanders en ik vind het ietwat belerend als een onbekende gast hun wegzet als die surinamer. Maar nogmaals, meningen verschillen hierover en dat mag ook. Zet die mensen met een andere mening dan ook niet weg als gutmensch, dan verliest de discussie haar waarde :).
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Daar zit wat in, eens.
HR
HR

MillanO
Talent jeugd PSV

Vak: Zuid - B
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 1 juni 2009

De NPO begint Tommy nu ook al irritant te vinden. Wanneer hij begint te praten krijgen we spontaan een cowboy serie van Fox te zien. Duurde best lang voor dat ze dat door hadden trouwens. Wilde bijna de serie blijven kijken. Gelukkig kregen we Jansma gelijk te zien.
HR
HR

Ykhim

Niet geregistreerd

MillanO schreef:

De NPO begint Tommy nu ook al irritant te vinden. Wanneer hij begint te praten krijgen we spontaan een cowboy serie van Fox te zien. Duurde best lang voor dat ze dat door hadden trouwens. Wilde bijna de serie blijven kijken. Gelukkig kregen we Jansma gelijk te zien.
HR
:D :pul
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Slaapverwekkend wederom, letterlijk in slaap gevallen.
HR
HR

deninho32
Internationale topspeler

Uit: Helmond
Droomaankoop: Bastian Schweinsteiger
Reg.: 26 januari 2004

Zoals wel vaker dus... Dan ga ik het niet terugkijken..
HR
HR

Yassera
Selectiespeler PSV 1

Uit: Drunen
Vak: Oost - VV
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 19 juni 2013

killermfc schreef:

Slaapverwekkend wederom, letterlijk in slaap gevallen.
HR
Haha, hier precies hetzelfde (letterlijk). Enige moment van opwinding was het inschakelen van Fox :D
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Ligt het nu aan mij of worden de tafelgasten met de week oninteressanter?

Van Hooijdonk, Vissers, Sinouh en de altijd slecht uit zijn woorden komende Van Marwijk. :slaap
HR
HR

omhaal
Vaste waarde PSV 1

Reg.: 23 december 2015

Toch maar weer eens gekeken. Maar what a waste of time.
Tom Egbers is een probaat slaapmiddel.
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

Dit programma is het beste medicijn tegen slapeloosheid.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Sinouh als gast...hoe diep kan je nog verder zinken.... :nee
HR
HR

Aogo
Vaste international Oranje

Reg.: 3 januari 2012

Volgens hem lag het slechte niveau van de Afrika cup aan het warme weer. Ja, daar zal het aan liggen inderdaad :D. Vandaar dat Nederland zo slecht presteerde in Brazilië. ;)
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Sinouh is toch ook ex-doelman van PSV? :denk

Ik moet zeggen dat het mij zondagavond nog wel mee vond vallen. Nou is het criterium daarvoor dat ik wakker blijf en het programma uitzit/uitzie, maar toch. Rondo overvleugelt het wel, nu al.
HR
HR

padjes
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Breda
Vak: Noord - RR
Reg.: 10 augustus 2013

Treurige televisie. Zet 5 willekeurige forumleden er neer en je hebt een beter format.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat ADO Den Haag wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor NAC-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!