PSV Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 23:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 »

HR

omhaal
Selectiespeler PSV 1

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 23 december 2015

Normaal is Moussou eigenlijk ook goed te hebben en Jansma is ook sterk.
Maar Egbers slaat alles dood.
HRHR
HR

romario4wethoudervanjuine
Mister PSV

Reg.: 24 mei 2001

Ah, ik lees wel dat ik niks mis door niet te kijken. Wat zijn eigenlijk de kijkcijfers momenteel?
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 22:20:33.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Gisteren ruim 1 miljoen
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Kan ik me iets bij voorstellen na het punten verlies van ajax.

Twee of drie weken geleden verloren ze nog van VI (maandag). 800k vs. 700k
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Ik zou iedereen hier adviseren gewoon te opteren voor Rondo. Veel leuker & beter panel, met onder meer Willem Kieft & Ruud Dil/Gullit. En natuurlijk een presentator om een puntje aan te zuigen: Jack van Gelder. Frappant genoeg was dat in het verleden juist degene waar in dit topic de nodige kritiek op was omdat zijn voorkeur voor Ajax (te) duidelijk naar voren zou komen. En nu willen diezelfde personen dat-ie nooit vervangen was door Tommetje "eh eh"... het kan verkeren. Voor sportliefhebbers in het algemeen verwijs ik dan volgaarne naar Peptalk op de vroege maandagavond (tevens mooi alternatief DWDD).
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

quote:HR
killermfc schreef:

Ik zou iedereen hier adviseren gewoon te opteren voor Rondo. Veel leuker & beter panel, met onder meer Willem Kieft & Ruud Dil/Gullit. En natuurlijk een presentator om een puntje aan te zuigen: Jack van Gelder. Frappant genoeg was dat in het verleden juist degene waar in dit topic de nodige kritiek op was omdat zijn voorkeur voor Ajax (te) duidelijk naar voren zou komen. En nu willen diezelfde personen dat-ie nooit vervangen was door Tommetje "eh eh"... het kan verkeren. Voor sportliefhebbers in het algemeen verwijs ik dan volgaarne naar Peptalk op de vroege maandagavond (tevens mooi alternatief DWDD).
HR
Ik ken toch een persoon die kritiek had op Ajax fan Jack van Gelder en die hem niet terug wil in Studio Voetbal. ;)

Al moet ik zeggen dat ik het programma zelden of nooit meer kijk na 8 mei 2016.
Of daar nu Tom Egbers zit of iemand anders, bij de NOS komt men doorgaans uit hetzelfde kleine kringetje.
HR
HR

omhaal
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 23 december 2015

Ik zou Jack ook maar wat graag terug zien. En ik denk ook wel dat hij een Ajaxvoorkeur had maar de laatste jaren was dat nooit meer storend in het programma.
Rondo is inderdaad een leuk programma :ja
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

Jack is nu bevrijd van het Studio Sport cocon (Ajax-land) en oriënteert zich dankzij Peptalk veel breder in de sport. Verhalen en sportbeleving kunnen veel meer uitgediept worden, wat meer afstand werkt louterend.

Waar eerst Jack's ultieme droom was om een Europacup finale van Ajax te verslaan is dit inmiddels verlegd naar alle handbaldames (alla Sneijder) op zijn schoot na een Europees of Wereldkampioenschap van dit team.
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 19 juli 2010

Ik wil Jack helemaal niet terugzien bij SV. Omdat iets wat 'erg slecht' was 'nog veel slechter' is geworden hoef ik niet terug naar de vorige situatie.

Zet daar Henri Schut neer die gewoon een gesprek kan leiden. Maak de setting wat vriendelijker en nodig in godsnaam eens andere mensen uit, dan kan het wat worden.

Maar goed: dat zijn ze bij Fox Sports met DTVK en Natafelen al prima gelukt. Die hadden heel goed in de gaten dat oude formats als SV en VI het iets fanatiekere voetbalpubliek (lees: fans die zich willen laten informeren) allang niet meer bediende.

Misschien Rondo en Peptalk eens gaan kijken om daar een oordeel over te kunnen vormen.

[Dit bericht is veranderd door ShovingNE2 (op 22 maart 2017 09:47:19).]
HR
HR

killermfc
WK Ster

Jack van Gelder slecht? Piep-piep hallo, oh jee hij heeft ooit kritiek op PSV geuit... doe ik ook weleens. :denk
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

killermfc schreef:

Jack van Gelder slecht? Piep-piep hallo, oh jee hij heeft ooit kritiek op PSV geuit... doe ik ook weleens. :denk
HR
Geen goede vergelijking , killer. Als jij,of ik of een andere PSV supporter hier kritiek uit op onze club moet dat kunnen en is dat soms zelfs wenselijk.

Maar je weet toch nog wel dat PSV in diverse wedstrijden allerlei topspelers met een schorsing heeft moeten missen dankzij de stampij van hulpaanklager Jack van Gelder destijds?

Graag een jongere gespreksleider. Tot nu toe lijkt Henri Schut wellicht een optie als wat neutraler persoon. Let wel, ik zeg tot nu toe. ;)

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 22 maart 2017 17:42:31).]
HR
HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

killermfc schreef:

HR
JvG kon een irritatiebron zijn, maar als gespreksleider zijn er maar weinigen die beter zijn dan hij. Wellicht Genee maar dan houdt het wel aardig op. Een programma als SV is gebaat bij iemand die een gesprek gesmeerd kan houden. Het tempo in de uitzending houdt en mag best wat personality hebben. Ik riep al bij het vertrek van Gelder dat de NOS een grote fout heeft begaan (ik weet, het was zijn pensioen, maar dan nog kan je iemand als hem gewoon blijven inhuren) om het gezicht van dit programma weg te halen.

Tom Egbers wegzetten is overigens de allerslechtste keuze en de minst geschikte presentator voor dat programma.

Van Gelder krijgt bij deze de credits. En ik mis zijn manier van presenteren in ieder geval.
HR
HR

Petrovic
Internationale topspeler

Vak: Oost - YY
Reg.: 28 november 2001

Zo, we gaan er nu eens een keer heerlijk voor zitten. :pul
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Petrovic schreef:

Zo, we gaan er nu eens een keer heerlijk voor zitten. :pul
HR
Fluwelen handschoentjes. Let maar op.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Kijkend & vooral luisterend naar Rondo zie & hoor ik Studio Voetbal oude stijl.

Kijkend & luisterend naar Studio Voetbal 2.0 denk ik aan Den Haag Vandaag, gaap!
HR
HR

Debutant Oranje

Ik heb toch wel genoten van het echec van Blind.

Zowel V. Hooijdonk als Adriaanse wisten de vinger op de zere plek te leggen, en de blunder van De Ligt werd nogmaals pijnlijk besproken.

Vraag me alleen af wat Vermeulen in zo`n uitzending doet. Heeft nauwelijks iets toe te voegen aan de discussie.

Mooi moment op de vraag of Pierre en Co niet samen een duocoach kunnen vormen.

Adriaanse was daar erg duidelijk over :B
HR
HR

killermfc
WK Ster

Nou dan eerder Pierre & Arno, J.B., deze verspreking bij het afscheid nemen zij Tommetje vergeven, omdat-ie zo grappig uitpakte: "Pierre Vermeulen"! :B
HR
HR

killermfc
WK Ster

Na een overwinning op Ajax, zij het om des keizers baard, is SV altijd vaste prik. Niet omdat het dan zo goed is, maar puur voor het nagenieten. Want man, man, man, wat laat zo'n Willem Vissers zich weer kennen zeg. Ergerlijk als het ook niet zo komisch was.
HR
HR

Standbeeld
Vaste international Oranje

Reg.: 2 juli 2009

Had 'm terug gekeken. Vond het wederom een erg gezapige uitzending. Denk dat ik stop met kijken voor een tijdje.
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

Kees Jansma red altijd dit soort uitzendingen, dan hoeft stagiair Tommie wat minder te zwemmen.

Professor Vermeulen is altijd vermakelijk. Kent duidelijk geen twijfel. Zou misschien eens een beleidsfunctie in het voetbal moeten bekleden, kan hij het zelf bewijzen. Zijn voorganger pleknek Van Nijnatten komt er nu in ieder geval achter dat dingen niet altijd zo simpel zijn.

Blinker: sympathiek en een man van (heel) weinig woorden.
HR
HR

JoJo
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 september 2012

Vond het eigenlijk meer een (mislukte) komische show, met hun pogingen van Gaal in het zadel te helpen.
HR
HR

familiehuukske
Talent jeugd PSV

Uit: Best
Vak: Noord - TT
Reg.: 14 september 2005

Ik heb ook weer even zitten kijken maar de hetze die door JD/VI tegen Hans van Breukelen is ingezet wordt door Tom (wat een slechte discussieleider) en de andere meepraters, voortgezet.
Hans van Breukelen wordt op een wijze in de pers weggezet die mijns inziens niet kan. Het zal best dat hij fouten maakt, maar het valt me op dat wat een journalist van VI of HtCate zegt voor waar wordt aangenomen en Hans Van Breukelen geen weerwoord kan of mag geven.
Dat VI mensen belachelijk/stuk maakt wist ik al (kijk trouwens daarom niet meer) maar de NOS als objectieve omroep....
HR
HR

killermfc
WK Ster

Objectief? ;)

Ik moet zeggen dat het meeviel, maar dat zegt meer over de "kwaliteit" van de verder uitzendingen dan over deze... neem nou zo'n Reginald Blinker - ik dacht door de post van koetje aka little cow dat ze nu ook Ton Blanker, de nieuwe Cruijff avant la lettre hadden opgegraven! - voegt helemaal niets toe, opent zijn mond louter als tot hem het woord wordt gericht (misschien maar beter ook). Maar goed als achtergrondgeluid als je iets anders aan het doen bent - goede seks trouwens voor de verandering! - voldoet het. Soort van muzak. Ze zouden het programma wekelijks in hotelliften moeten afspelen. :ja
HR
HR

Debutant Oranje

Programma is toe aan een nieuwe opzet. Sinds dat Van Gelder weg is is er geen niets meer aan. Nieuwe formule met interessante gasten zou al een hoop goeds doen.

Maar de publieke omroep kennende zal ook dit programma drie seizoenen te lang doorgaan.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Ze hebben in ieder geval progressie geboekt t.o.v. vorig jaar. Als ik Tommie mag geloven staat de uitzending deze keer wel in het teken van de kampioen in plaats van de nummer 2.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat ADO Den Haag wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!