PSV Netwerk
donderdag 17 augustus 2017 - 05:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 177 »

HR

Al Bundy
WK Ster

Uit: Amersfoort
Vak: -
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 6 juni 2009

quote:HR
James Sonny Crockett schreef:

(...)

Hij is nu supporter van Vitesse.
HR
Is dat zo? Nou ja, dat verandert niets aan mijn mening dat die man niets toevoegt aan SV.
HRHR
HR

TomPSV.
Legende

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Robje PSV schreef:

Wat hadden ze over PSV moeten zeggen dan? Dat ajax thuis verliest van Vitesse, de opmars van Utrecht en de wedstrijd FC Twente - Feyenoord zijn objectief gezien toch veel interessantere onderwerpen? Heb er weinig moeite mee verder, wij komen wel aan de beurt.

Enige waar ik me aan erger is die Vermeulen. Nou heeft die nitwit al eens gezegd dat het juist fijn is als je club door een sjeik wordt gekocht (weg clubcultuur), nu mogen we vitesse ook geen handelshuis meer noemen van chef sport. :denk
HR
Ze lopen de meeste clubs wel langs en zeggen er dan wat over. Jack noemt expres PSV niet. Daar gaat het mij om, niet dat ze daar minutenlang over moeten praten.
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Droomaankoop: -
Reg.: 24 december 2000

Jack noemt expres PSV nietHR
God, dit meen je toch niet he. PSV pakt een simpele zege op Heracles, that's it. Geen nieuws dus.
HR
HR

Dn Oetel
WK Ster

Uit: 's-Hertogenbosch
Reg.: 29 april 2007

West Side United schreef:

Er is buiten, dat ze aan het begin zeiden dat Vitesse, binnenkort tegen FC Twente en PSV moet spelen, met geen woord gerept over PSV...
HR
Scheelt mij weer een uur, bedankt! Natuurlijk hoor ik in de eerste minuut het woord Ajax weer.
HR
HR

TomPSV.
Legende

haaimethenk schreef:

(...)

God, dit meen je toch niet he. PSV pakt een simpele zege op Heracles, that's it. Geen nieuws dus.
HR
Dat meen ik wel en dat was vorige week of die week daarvoor ook al toen PSV won. Vooraf werd door veel media gedacht dat PSV het heel lastig zou krijgen tegen Heracles. Dan mag je er best wat aandacht aan besteden, zeker als je zo'n geweldige overwinning boekt. Maarja, jij praat alles van de media recht wat krom is.
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

ik geef mn mening over deze uitzending, meer niet.
HR
HR

coopo
Selectiespeler PSV 1

Uit: Amsterdam
Vak: Zuid - E
Reg.: 19 maart 2007

haaimethenk schreef:

ik geef mn mening over deze uitzending, meer niet.
HR
Mening verkondigen prima maar ik ben het met TomPSV. eens, je ziet Sjek gewoon PSV overslaan. Tegenwoordig klopt zijn hart zelfs meer voor Feyenoord dan voor PSV. Natuurlijk snap ik dat de prioriteit bij Vitesse-Ajax en Twente-Feyenoord ligt. Maar PSV maakte gisteren gehakt van Heracles, terwijl de AD's van deze wereld wilden doen geloven dat PSV het lastig kreeg. Veruit het mooiste spel werd er dit weekend gespeeld in 040, nee je hoeft hoeft het er geen 20 minuten over te hebben, ja het is niet meer dan normaal dat de nummer 2 van de competitie even aan bod komt!
HR
HR

Luc_Nilis_PSV
Vedette

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002

Het is niet meer dan normaal dat een club met een begroting als die van PSV eenvoudig thuis wint van een marginaal clubje als Heracles.

Terecht dat hier niet of nauwelijks over gepraat wordt. Als PSV verloren had of het weer moeilijk had gehad, dan was het nieuwswaardig en dus bespreekbaar geweest.
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

Ze hadden op zijn minst die wereldgoal kunnen laten zien. Bij bepaalde andere clubs waren ze collectief klaargekomen na zo'n doelpunt.
HR
HR

Michael Scott
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

ruuddevil schreef:

Ze hadden op zijn minst die wereldgoal kunnen laten zien. Bij bepaalde andere clubs waren ze collectief klaargekomen na zo'n doelpunt.
HR
Die hebben ze laten zien...
HR
HR

Aad Handgranaat
Talent jeugd PSV

Uit: Zoetermeer
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 14 juli 2011

Uitspraak in Studio Voetbal: "Vitesse heeft in de laatste 6 wedstrijden 1 tegendoelpunt gehad". Nu verloren zij vorige week met 2-1 van AZ. Ik zou zeggen, terug naar school om te leren rekenen.

En oh ja, wat was die Jan Mulder weer irritant aanwezig zeg. Wat een feest zal dat zijn als hij met pensioen gaat.
HR
HR

Henny Huiswijn
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Luc_Nilis_PSV schreef:

Het is niet meer dan normaal dat een club met een begroting als die van PSV eenvoudig thuis wint van een marginaal clubje als Heracles.
HR
Oh ja? Als ik de media voorafgaand aan het duel had mogen geloven zou PSV het erg lastig gaan krijgen en zat een stuntje er wel in.
HR
HR

TomPSV.
Legende

Luc_Nilis_PSV schreef:

Terecht dat hier niet of nauwelijks over gepraat wordt. Als PSV verloren had of het weer moeilijk had gehad, dan was het nieuwswaardig en dus bespreekbaar geweest.
HR
Heracles was al sinds eind augustus ongeslagen, dus zo'n marginaal clubje is het niet.
HR
HR

bommelforpresident Rode kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 27 maart 2012

Tjonge, wat een gehuil over een gebrek aan aandacht. In de eerste afleveringen van het seizoen is het meer over PSV gegaan dan over welke andere club dan ook, dan is het ook logisch dat het eens een keertje níet over PSV gaat. Maar PSV-Heracles is ook echt veel interessanter voor de gemiddelde kijker dan Ajax-Vitesse of Twente-Feyenoord, nietwaar?
HR
HR

TomPSV.
Legende

bommelforpresident schreef:

Tjonge, wat een gehuil over een gebrek aan aandacht. In de eerste afleveringen van het seizoen is het meer over PSV gegaan dan over welke andere club dan ook, dan is het ook logisch dat het eens een keertje níet over PSV gaat. Maar PSV-Heracles is ook echt veel interessanter voor de gemiddelde kijker dan Ajax-Vitesse of Twente-Feyenoord, nietwaar?
HR
Lees maar eens terug wat ik bedoel. Je snapt er weer eens helemaal niks van.
HR
HR

Sven040
Jeugdspeler PSV

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 29 oktober 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 november 2012 om 09:07:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat PSV na zo'n overtuigende zege niet aan bod komt is idd vreemd, maar zolang de heren het niet op kunnen brengen over PSV te praten is dat voor mij een teken dat het allemaal goed gaat hier. Mij hoor je niet klagen dus
HR
HR

Meervoudig international

TomPSV. schreef:

(...)

Lees maar eens terug wat ik bedoel. Je snapt er weer eens helemaal niks van.
HR
Iemand die zegt: "Jack noemt PSV expres niet" kan ik niet serieus nemen, sorry.
HR
HR

TomPSV.
Legende

(...)

Iemand die zegt: "Jack noemt PSV expres niet" kan ik niet serieus nemen, sorry.
HR
Iemand die hier vanaf de eerste dag op dit Netwerk het doel heeft om alleen maar te trollen kan ik ook niet serieus nemen, sorry.
HR
HR

Meervoudig international

TomPSV. schreef:

(...)

Iemand die hier vanaf de eerste dag op dit Netwerk het doel heeft om alleen maar te trollen kan ik ook niet serieus nemen, sorry.
HR
Doe eens volwassen.
HR
HR

B.A. Baracus
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 17 oktober 2000

Zucht. Sommige mensen maken er een sport van om zich miskent te voelen. Ben gewoon trots op je club na een goede overwinning, i.p.v. als een kind te gaan zeuren dat je niet genoeg aandacht krijgt. Grow up!
HR
HR

TomPSV.
Legende

(...)

Doe eens volwassen.
HR
En dat zeg jij.. :D
HR
HR

Meervoudig international

Opvallend is trouwens hoe weinig Ajax dit seizoen krijgt.
HR
HR

Shane2012
Internationale topspeler

Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 16 december 2010

Nee de uitzending vullen met een totaal niet relevante, 100x gevoerde, nutteloze discussie over wel/niet juichen tegen je oude club... Liever dat ze dan over PSV hebben.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

Shane2012 schreef:

Nee de uitzending vullen met een totaal niet relevante, 100x gevoerde, nutteloze discussie over wel/niet juichen tegen je oude club... Liever dat ze dan over PSV hebben.
HR
Studio Voetbal gaat al jaren vrijwel elke week over bijzaken zoals het 10 minuten over het wel of niet juichen of een kwartier discusseren over 1 bepaalde overtreding en vervolgens het volgende kwartier er nog 2 overtredingen bij te pakken.

Ik vind het sinds het vertrek van Hugo Borst een stuk minder geworden. Alhoewel ik het nog steeds wel kan waarderen op de zondagavond. Het format is over het algemeen wel goed, maar ze benutten i.m.o.. het serieus praten over voetbal op een totaal verkeerde manier. Toen ze een aantal jaar de beelden niet hadden in de tijd van Talpa moesten ze echt inhoudelijk gaan praten en toen vond ik het eigenlijk wel op zijn leukst.
HR
HR

Meervoudig international

Massimo schreef:

(...)

Studio Voetbal gaat al jaren vrijwel elke week over bijzaken zoals het 10 minuten over het wel of niet juichen of een kwartier discusseren over 1 bepaalde overtreding en vervolgens het volgende kwartier er nog 2 overtredingen bij te pakken.

Ik vind het sinds het vertrek van Hugo Borst een stuk minder geworden. Alhoewel ik het nog steeds wel kan waarderen op de zondagavond. Het format is over het algemeen wel goed, maar ze benutten i.m.o.. het serieus praten over voetbal op een totaal verkeerde manier. Toen ze een aantal jaar de beelden niet hadden in de tijd van Talpa moesten ze echt inhoudelijk gaan praten en toen vond ik het eigenlijk wel op zijn leukst.
HR
Klopt dat het vaak over bijzaken gaat, maar dan in ieder geval wel bijzaken in het voetbal, ipv bijzaken buiten het voetbal, zoals bij VI.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 95,7% dat FC Twente wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor NAC-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!