PSV Netwerk
donderdag 29 juni 2017 - 04:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 177 »

HR

kampioenuh2005
Talent jeugd PSV

Uit: Veghel
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Wilfried Bony
Reg.: 6 januari 2003

Wel erg raar hoor dat het weer direct over Bommels kaarten ging daar waar nu blijkt dat er nog 3 andere spelers zijn. Ook weer een klassement er over starten, terwijl de elleboog van die vitesse speler niet aan bod kwam.
Nu ieder tackle van Toivonen niet meer uitgebreid besproken kan worden, hebben ze weer een ander te pakken. Toen van Bommel geblesseerd was ging het over het irritante van Strootman. Het is echt een dingetje aan het worden dat iedere keer weer terugkomt... Tuurlijk was deze kaart geel, maar als Bert van Marwijk zegt dat andere kaarten niet terecht waren wordt er overheen gelachen... Hypocriet zooitje daar.
HRHR
HR

bommelforpresident Rode kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 27 maart 2012

quote:HR
kampioenuh2005 schreef:

Wel erg raar hoor dat het weer direct over Bommels kaarten ging daar waar nu blijkt dat er nog 3 andere spelers zijn. Ook weer een klassement er over starten, terwijl de elleboog van die vitesse speler niet aan bod kwam.
Nu ieder tackle van Toivonen niet meer uitgebreid besproken kan worden, hebben ze weer een ander te pakken. Toen van Bommel geblesseerd was ging het over het irritante van Strootman. Het is echt een dingetje aan het worden dat iedere keer weer terugkomt... Tuurlijk was deze kaart geel, maar als Bert van Marwijk zegt dat andere kaarten niet terecht waren wordt er overheen gelachen... Hypocriet zooitje daar.
HR
Van Marwijk zei dat 3 kaarten onterecht waren, en hij deed het voorkomen alsof dat een feit was. Ik kan me er maar één herinneren die absoluut onterecht was, tegen Groningen. Die andere 5 kon of moest een scheidsrechter geven.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

bommelforpresident schreef:

(...)

Van Marwijk zei dat 3 kaarten onterecht waren, en hij deed het voorkomen alsof dat een feit was. Ik kan me er maar één herinneren die absoluut onterecht was, tegen Groningen. Die andere 5 kon of moest een scheidsrechter geven.
HR
Behalve Groningen kan je ook nog discusseren over de gele kaart tegen Utrecht. De rest vond ik ook allemaal terecht.
HR
HR

Yoni
Speler Jong PSV

Reg.: 21 januari 2008

Massimo schreef:

(...)

Behalve Groningen kan je ook nog discusseren over de gele kaart tegen Utrecht. De rest vond ik ook allemaal terecht.
HR
Ik snap de hele discussie niet, gele en rode kaarten zijn onderdeel van het spel, en of je er nou 1 ontvangt of 5, lekker belangrijk, hoort erbij.Afgelopen donderdag wordt er geroepen dat PSV schoffies mist,en nu is van Bommel weer terug en dan vallen ze weer over een kaart, het is nooit goed!! Moisander pakt er bijna net zoveel, hoor en zie je niets van, zegt genoeg over deze hele discussie bij de NOS en De Telegraaf,en dan noem je toch een club op zeg!! :kots
HR
HR

Dn Oetel
WK Ster

Uit: 's-Hertogenbosch
Reg.: 29 april 2007

Yoni schreef:

(...)

Ik snap de hele discussie niet, gele en rode kaarten zijn onderdeel van het spel, en of je er nou 1 ontvangt of 5, lekker belangrijk, hoort erbij.Afgelopen donderdag wordt er geroepen dat PSV schoffies mist,en nu is van Bommel weer terug en dan vallen ze weer over een kaart, het is nooit goed!! Moisander pakt er bijna net zoveel, hoor en zie je niets van, zegt genoeg over deze hele discussie bij de NOS en De Telegraaf,en dan noem je toch een club op zeg!! :kots
HR
Bijna net zoveel? Het zijn er exact evenveel. Geld voor nog 2 andere spelers ook. Was gister overigens bij SV besproken.
HR
HR

Fruttero
Ster van het EK

Reg.: 23 mei 2012

Yoni schreef:

(...)

HR
Van Bommel is een grote speler. Moisander is een nobody. Dan is het verschil in aandacht gauw verklaard.
HR
HR

PeeEsVee
Meervoudig international

Uit: Nederland
Droomaankoop: Karim Rekik
Reg.: 3 februari 2008

Fruttero schreef:

(...)

Van Bommel is een grote speler. Moisander is een nobody. Dan is het verschil in aandacht gauw verklaard.
HR
Mwah volgens mij heeft het er ook mee te maken dat de Nederlandse media het gewoon niet zo op Van Bommel heeft. Meteen nadat bekend werd dat Van Bommel terug zou komen naar PSV waren er op tv en in kranten al weer journalisten die begonnen over overtredingen etc. Alsof dat het enige is wat Mark doet.
HR
HR

Fruttero
Ster van het EK

PeeEsVee schreef:

(...)

Mwah volgens mij heeft het er ook mee te maken dat de Nederlandse media het gewoon niet zo op Van Bommel heeft. Meteen nadat bekend werd dat Van Bommel terug zou komen naar PSV waren er op tv en in kranten al weer journalisten die begonnen over overtredingen etc. Alsof dat het enige is wat Mark doet.
HR
Als je met "De Nederlandse media" het dagblad De Telegraaf bedoelt heb je misschien gelijk. Maar volgens mij zijn er nog veel meer dagbladen, weekbladen, andere tijdschriften, regionale omroepen, commerciële omroepen, en zo verder.
HR
HR

idefix
Legende

Reg.: 6 november 2005

Fruttero schreef:

(...)

Als je met "De Nederlandse media" het dagblad De Telegraaf bedoelt heb je misschien gelijk. Maar volgens mij zijn er nog veel meer dagbladen, weekbladen, andere tijdschriften, regionale omroepen, commerciële omroepen, en zo verder.
HR
Ja idd mn oude buurjongen doet ook altijd een krantje uitgeven voor mn oude straat, en daar staat werkelijk nooit iets negatiefs in over v bommel :denk
HR
HR

Fruttero
Ster van het EK

idefix schreef:

(...)

Ja idd mn oude buurjongen doet ook altijd een krantje uitgeven voor mn oude straat, en daar staat werkelijk nooit iets negatiefs in over v bommel :denk
HR
Wat een flutblad.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Heb gisterenavond het programma gezien via uitzending gemist, ben halverwege in slaap gevallen... veelzeggend.
HR
HR

Berry van Kilsdonk
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

TomPSV. schreef:

Haha Jack gaat zelfs zijn eigen tweets voorlezen. Het moet niet gekker worden :D
HR
Vandaag citeerde hij weer twee van zn eigen tweets:

Net op de radio in de rust van Ned-Dld ging het over het vertrek van Van der Aat bij Ajax, maar begon Checque ineens over zijn eigen tweet van een paar dagen geleden die over de komst van VD Sar ging.
Even later, toen het ging over een evt nieuwe sponsor voor Ajax, begon-ie zn eigen tweet te quoten die hij vandaag over dat onderwerp had rond getwitterd...

Wat is het ook een kansloze eikel.... :crap
HR
HR

Matavz.9
Internationale topspeler

Reg.: 7 februari 2011

Ze halen Depay en Locadia door elkaar bij de samenvatting. -.-
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Matavz.9 schreef:

HR
Zag het net ook ja. Best wel slecht eigenlijk.
HR
HR

sjors68
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 4 april 2006

Matavz.9 schreef:

HR
Des te opmerkelijker omdat Locadia helemaal niet meegedaan heeft!
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Matavz.9 schreef:

HR
Is Studio Voetbal al begonnen dan?

Ik ben trouwens benieuwd of ze het leuke voetbal van PSV nog aan gaan halen, meestal zetten ze bij SV dergelijke clubs wel in het zonnetje.
HR
HR

marcellos
Meervoudig international

Uit: eindhoven
Reg.: 3 oktober 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 november 2012 om 20:16:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

tijn0 schreef:

(...)

Is Studio Voetbal al begonnen dan?

Ik ben trouwens benieuwd of ze het leuke voetbal van PSV nog aan gaan halen, meestal zetten ze bij SV dergelijke clubs wel in het zonnetje.
HR

Dan zullen ze het wel over het leuke,frisse,geweldige voetbal van Heracles gaan hebben.
HR
HR
Ze gaan PSV in ieder geval belichten. Ze zeiden al in het voorstukje na Studio Sport, 'PSV, dat op stoom begint te geraken.' Kan me niet voorstellen dat ze iets negatiefs kunnen vermelden. Behalve dan, wat ook Advocaat zei, PSV had vele malen meer moet scoren tegen Den Haag.
HR
HR

idefix
Legende

Reg.: 6 november 2005

Natuurlijk niet.
Ze gaan psv vol proppen met veren en dat het op zeker de aankomende kampioen zal worden.
Dat is het beste medicijn om tegenstanders van psv op te peppen:)
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

idefix schreef:

Natuurlijk niet.
Ze gaan psv vol proppen met veren en dat het op zeker de aankomende kampioen zal worden.
Dat is het beste medicijn om tegenstanders van psv op te peppen:)
HR
Dan krijgen we misschien weer een keertje tegenstand, het wordt zo wel erg makkelijk ;).
HR
HR

patrickemmen
Talent jeugd PSV

Reg.: 31 juli 2011

Kijken of onze vriend Mulder nog wat te zeggen heeft over v. Bommel met zn kansloze controleur pet op en dat domme K-lied van m afgelopen zomer.
Verder ben ik ook benieuwd hoe psv zich houdt en de komende periode want als je de komende 3 wedstrijden een slecht resultaat haalt dan ben je weer terug bij af en sta je weer achter twente, gelijk ong. gelijk met vitesse en ajax. Pak je de komende 3 wedstrijden minimaal 7 punten dan doe je hele goede zaken mbt het kampioenschap.
HR
HR

Neo
Vedette

Reg.: 21 juli 2000

Kijken of onze vriend Mulder nog wat te zeggen heeft over v. Bommel met zn kansloze controleur pet op en dat domme K-lied van m afgelopen zomer.HR
Bij kwade herinneringen hierover, altijd snel hier naar kijken.
HR
HR
Mulder is dit seizoen vrijwel uitsluitend positief geweest over Bommel.
HR
HR

NilisTheBest
Talent jeugd PSV

Uit: Rijswijk
Reg.: 18 december 2011

Ik ben overtuigd....die Mulder moet opgenomen worden. 6-0 is minder dan 6-1....de gek ;) :pul
HR
HR
Ze zijn de overtreding van Van Ginkel op Navarone Foor, een schorsing aan het aanpraten. En terecht. Wat een smerige...vol op het standbeen. Aangezien Van Ginkel geen kaart heeft gehad, zou dat zomaar kunnen. Of opperhoofd Bossen zou dit hebben moeten beoordeeld.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 177 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Studio voetbal deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.