PSV Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 04:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Eindhovens Dagblad

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

MuitE
Legende

Uit: Eindhoven!
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: -
Reg.: 16 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 maart 2013 om 10:02:56.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik stoor mij in toenemende mate aan berichtgeving van het eindhovens dagblad over psv. Het is prima dat het ed kritisch is, maar ik vind dat ze echt veel te ver gaan. Vandaag weer een heel suggestieve kop in het ed 'bom onder psv deal' . Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Ik vind dat het tijd wordt dat we het ed er op wijzen dat ze ook wel eens wat positiever over psv mogen berichten. Ik stel voor een social media campagne te beginnen tegen het ed.
Ik ben benieuwd naar jullie mening en ideeën hierover.

Edit admin: Topictitel aangepast

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 29 maart 2013 11:24:01).]
HR
HR

psvjw
Nationale topspeler

Uit: Vught
Vak: West - JJ
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 28 mei 2007

Start er eens mee dat alle Telegraaf bezorgers in de regio Eindhoven werkloos worden, want dat is de grootste rioolkrant van Nederland. Het ED is soms (te) kritisch, maar meestal nog gematigder als de landelijke dagbladen...
HR
HR

Ben32
Jeugdspeler

Uit: Druten
Vak: -
Reg.: 27 november 2012

Eerlijk gezegd ben ik geen supporter van PSV, maar wel volwassen genoeg om hier objectief op te reageren ;)

Ik weet dat het de laatste tijd overkomt alsof Ajax de telegraaf achter zich heeft staan, en Feyenoord het AD. En daarom voelt het aan alsof het Eindhovens Dagblad jullie 'vriend' zou moeten zijn. Maar die gedachte is niet juist. Het gaat er om dat als het goed gaat met een club, de media positief is. Maar in de tijd dat het slecht ging met Ajax, was de Telegraaf helemaal niet positief over Ajax, zelfde geldt voor Feyenoord.

Ajax en Feyenoord zijn de laatste 2 seizoenen gewoon goed bezig, financieel en sportief. Dan komen er automatisch positieve berichten. PSV heeft heel veel geld geïnvesteerd, dan krijg je automatisch dat er heel kritisch gekeken wordt. Daarnaast gebeuren er dingen bij PSV die gewoon niet goed te praten zijn, dan krijg je dus negatieve aandacht.

Ik vind jouw boycot idee dan ook een beetje belachelijk. Als je wilt dat de kranten positief over PSV zijn, dan zal PSV ze een reden moeten geven om positief te zijn! En dan kan je beter PSV boycotten dan het Eindhovens Dagblad.
HR
HR

Bokkenbreier
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - TT
Reg.: 9 juli 2009

quote:HR
Ben32 schreef:

Eerlijk gezegd ben ik geen supporter van PSV, maar wel volwassen genoeg om hier objectief op te reageren ;)

Ik weet dat het de laatste tijd overkomt alsof Ajax de telegraaf achter zich heeft staan, en Feyenoord het AD. En daarom voelt het aan alsof het Eindhovens Dagblad jullie 'vriend' zou moeten zijn. Maar die gedachte is niet juist. Het gaat er om dat als het goed gaat met een club, de media positief is. Maar in de tijd dat het slecht ging met Ajax, was de Telegraaf helemaal niet positief over Ajax, zelfde geldt voor Feyenoord.

Ajax en Feyenoord zijn de laatste 2 seizoenen gewoon goed bezig, financieel en sportief. Dan komen er automatisch positieve berichten. PSV heeft heel veel geld geïnvesteerd, dan krijg je automatisch dat er heel kritisch gekeken wordt. Daarnaast gebeuren er dingen bij PSV die gewoon niet goed te praten zijn, dan krijg je dus negatieve aandacht.

Ik vind jouw boycot idee dan ook een beetje belachelijk. Als je wilt dat de kranten positief over PSV zijn, dan zal PSV ze een reden moeten geven om positief te zijn! En dan kan je beter PSV boycotten dan het Eindhovens Dagblad.
HR
Wanneer komt die objectieve reactie? Totnogtoe is het de standaard Ajacied van niet al te hoog niveau die aan het woord is. Geeuw.
HR
HR

Aquarius
Jeugdspeler

Vak: Oost - W
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 28 oktober 2006

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 29 maart 2013 11:22:42).]
HR
HR

bommelforpresident Rode kaart: waarschuwing
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 maart 2012

Ben32 schreef:

HR
Leuk geprobeerd hoor, maar de berichtgeving in De Telegraaf over vooral Ajax heeft met veel meer dan alleen de resultaten te maken. De krant is pro-Cruijff en was dus tegen Ajax toen Cruijff werd tegengewerkt, en vóór Cruijff nu hij het (indirect) bij Ajax voor het zeggen heeft. Dit heeft Jaap de Groot op de tv nota bene zonder enig gevoel van schaamte toegegeven.

We mogen blij zijn dat het ED zich niet verlaagt tot dit soort praktijken en gewoon aan objectieve verslaggeving doet. Een krant is geen fanblad.
HR
HR

RealMadrid
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 maart 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 maart 2013 om 11:03:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ben32 schreef:

HR
de verhaaltjes in telegraaf door Valentijn Driessen om psv te beschadigen heeft niks maar dan ook werkelijk niks met zogenaamde goede financiele en sportieve prestaties van ajax en feyenoord te maken.
HR
HR

El Sordo
Internationale topspeler

Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Laat de krant inderdaad maar kritisch zijn. Heeft toch geen landelijke implicaties als de club ook hier voortdurend omhoog wordt geschreven. Liever gegrond realisme dan de club structureel belangrijker en groter maken dan zij is.

[Dit bericht is veranderd door El Sordo (op 29 maart 2013 11:10:22).]
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

El Sordo schreef:

Laat de krant inderdaad maar kritisch zijn. Heeft toch geen landelijke implicaties als de club ook hier voortdurend omhoog wordt geschreven. Liever gegrond realisme dan de club structureel belangrijker en groter maken dan zij is.
HR
Precies, laat die flutkranten uit het westen maar lekker subjectief over hun clubjes blaten. PSV heeft het ED niet nodig om goede resultaten te halen. Ajax en Feyenoord hebben dit blijkbaar wel nodig. Dat zwart maken van PSV zegt genoeg over hun angst voor onze club.
HRHR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 maart 2013 om 12:28:45.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ga me pas zorgen maken als diezelfde media medelijden met ons gaat krijgen zoals met Feyenoord het geval was ...
HR
HR

Midland
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 26 augustus 2006

Ben32 schreef:

HR
Wat naief ben jij, De Telegraaf was negatief over Ajax omdat vd Boog en Jol weggewerkt moesten worden zodat het lievelingetje en medewerker van de Telegraaf Johan Cruyff in het zadel geholpen kon worden. Nu Cruyff er zit zijn ze totaal niet kritisch sterker nog alles wordt goed geluld en/of sterk overdreven.
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 april 2007

El Sordo schreef:

HR
Zo gegrond is dat realisme iedere keer niet, ze roepen steeds wat. En dan blijkt er niets van waar te zijn.
HR
HR

Romario the Best!
Nationale topspeler

Reg.: 26 augustus 2006

Naar mijn mening heeft Jaap heel zijn gedachtegang over voetbal overgenomen van Johan. Dat betekent dat Jaap afhankelijk is van Johan en hem absoluut niet wil kwijtraken, want dat betekent misschien ook wel dat zijn functie onder druk komt te staan. Dan moet je Johan wel Plezieren! Volgens mij is Jack ook een vriendje van Johan, ik weet dat niet zeker. Eredivisie Live en de Telegraaf werken volgens mij (soms) samen. Of zie ik het helemaal verkeerd?
HR
HR

Shane2012
Nationale topspeler

Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 16 december 2010

ED is altijd een negatievebaggerkrant geweest. En niet Lleen mbt psv.
HR
HR

El Sordo
Internationale topspeler

Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Dn Oetel schreef:

(...)

Zo gegrond is dat realisme iedere keer niet, ze roepen steeds wat. En dan blijkt er niets van waar te zijn.
HR
Ah, maar dat zit hem meer in het feit dat er weinig tot geen goede journalisten bij het ED werken.
HR
HR

Thoresen
Internationale topspeler

Reg.: 24 maart 2004

Terug van drie dagen schorsing :B

Kan iemand mij uitleggen waarom de sportkatern afgelopen maandag opent met paginagrote foto van een feestende Arenaparking (dat snap ik nog) en daaronder een leeg stadhuisplein.....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Eindhovens Dagblad

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wordt Mark van Bommel ooit hoofdtrainer bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 1,6% dat Excelsior wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Panathinaikos:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!