PSV Netwerk
donderdag 27 april 2017 - 13:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Fox Sports

HR

Deze topic is open en bestaat uit 122 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 122 »

HR

Stofzuiger
Vedette

Uit: Waalre
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 juni 2002

Eredivisie Live is vanaf 1 augustus 2013 overgegaan naar het multimedia-imperium van Rupert Murdoch onder de naam Fox Sports Eredivisie. Mooi voor de Nederlandse clubs, want zij krijgen miljoenen meer per jaar aan mediarechten. Maar uiteindelijk gaan de Nederlandse voetbalfans deze miljoenen betalen:

- De prijs voor een seizoensabonnement blijft voorlopig € 17,25 per maand, hetzelfde als voor Eredivisie Live. Maar je hoeft geen glazen bol te hebben om te weten dat dit de komende seizoenen flink omhoog zal gaan.

- Een enkele wedstrijd kostte bij Eredivisie Live € 6,00. Dat kost bij Fox (nu al) € 11,95. Bijna twee keer zoveel dus!

- Bij Eredivisie Live waren video's van samenvattingen en interviews nog gratis te bekijken. Interviews meteen, samenvattingen na het voetbalweekend. Bij Fox is daar geen sprake meer van. Voor élke video moet je een abonnement hebben.

Leuk dus, al die miljoenen voor de clubs. Maar over de rug van de supporters.
HRHR
HR

Uw Financieel Adviseur
Debutant Oranje

Uit: Las Vegas
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 15 december 2008

Het wordt dan wel duurder, maar we moeten de impact van de extra inkomsten voor de clubs niet onderschatten. Het gat met omringende landen (wat TVgelden betreft) is de afgelopen jaren bizar groot geworden, dankzij Fox Sports wordt dat gat weer een stukje kleiner. Fox Sports is wat dat betreft een geschenk uit de hemel aangezien geen enkel Nederlands mediabedrijf nog gek genoeg is om zoveel geld te betalen voor de rechten van de Eredivisie.

Daarbij ben je met het totaal pakket redelijk voordelig uit: 24,95 voor Eredivisie, Premier League, Serie A en nog een aantal buitenlandse bekertoernooien is (naar mijn mening) een mooie prijs.

Dat de prijs voor losse wedstrijden flink omhoog geschroeft is en mensen daardoor eigenlijk gedwongen worden een abonnement te nemen is wel ongelukkig te noemen.

Toen Eredisivie Live zijn intrede deed werd er ook gesproken van schande en dat het over de ruggen van de supporters zou gaan, uiteindelijk is het grootste gedeelte vd kijkers volgens mij wel tevreden met de kwaliteit en het gemak van meerdere zenders met meerdere live wedstrijden. Ik heb niet het idee dat door Fox Sports die kwaliteit straks in het geding zal komen. Dat de prijzen stijgen, dat zal er dik inzitten, maar dat was met Eredivisie Live ook al zo de afgelopen jaren. Dat is niet per sé een kwaaltje wat door Fox Sports straks om de hoek zal komen kijken.
HR
HR

Rossie
Nationale topspeler

Reg.: 1 maart 2000

De vraag die je moet stellen is; Wat is het uiteindelijke doel van het spelletje op Eredivisieniveau?

Volgens mij een avondje, middag met je vrienden of familie naar het stadion om PSV te zien.. of op TV

En hoeveel mag dat kosten? In ieder geval niet meer dan dat die hard fans moeten afhaken omdat ze een seizoenskaart of televisieabonnement niet meer kunnen betalen. Het kan wel zo zijn dat Fox veel betaalt, maar dat is uiteindelijk maar met 1 doel; ZELF nog meer binnen harken.

Kijk naar Engeland waar de goedkoopste seizoenkaarten 600 euro kosten en 60 euro per maand mag worden afgetikt voor een premier league abonnement. Onzin dat het een ander niveau is etc. Het gaat erom dat voetbal voor iedereen bereikbaar moet zijn, in ieder land tegen een normale prijs.
HR
HR

BarryZut
Selectiespeler PSV 1

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 25 februari 2008

Ik blijf het abonnement om de eredivisie te kunnen bekijken veel geld vinden. Het goedkoopste abonnement kost € 17,95, waarmee je alleen de Nederlandse competities hebt + de EL. Wil je het complete pakket, dan ben je € 24,95 kwijt.
Ter vergelijking, Sport 1 kost rond de € 15,00. En dan heb je alle belangrijke competities, Formule 1, NBA, Golf en Tennis.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid een seizoenkaart te bezitten en af en toe een uitwedstrijdje mee te pikken. Dus heb Sport1 en kijk de eredivisie wel met m'n bord op schoot :B .
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die er zo over denken.
HR
HR

psvthabest
Speler Jong PSV

Uit: Enschede
Reg.: 1 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 09:49:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het is idd erg duur. Maar als je niet in het bezit bent van een SCC om wat voor reden dan ook wel een alternatief. En ik kan me eigenlijk ook geen brakke zondag zonder voetbal meer voorstellen. Bij mij blijft het ondanks de hoge prijs gewoon op de buis.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

Ik las overal dat KPN nog geen akkoord had met FoxSports, maar ik had gisteren wel gewoon de 3 zenders van Fox Sports met oa Petrolul - Vitesse.
HR
HR

forza vessem
Selectiespeler PSV 1

Uit: vessem
Vak: West - L
Reg.: 22 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 10:32:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Uw Financieel Adviseur schreef:

Het wordt dan wel duurder, maar we moeten de impact van de extra inkomsten voor de clubs niet onderschatten. Het gat met omringende landen (wat TVgelden betreft) is de afgelopen jaren bizar groot geworden, dankzij Fox Sports wordt dat gat weer een stukje kleiner. Fox Sports is wat dat betreft een geschenk uit de hemel aangezien geen enkel Nederlands mediabedrijf nog gek genoeg is om zoveel geld te betalen voor de rechten van de Eredivisie.

Daarbij ben je met het totaal pakket redelijk voordelig uit: 24,95 voor Eredivisie, Premier League, Serie A en nog een aantal buitenlandse bekertoernooien is (naar mijn mening) een mooie prijs.
Dat de prijs voor losse wedstrijden flink omhoog geschroeft is en mensen daardoor eigenlijk gedwongen worden een abonnement te nemen is wel ongelukkig te noemen.

Toen Eredisivie Live zijn intrede deed werd er ook gesproken van schande en dat het over de ruggen van de supporters zou gaan, uiteindelijk is het grootste gedeelte vd kijkers volgens mij wel tevreden met de kwaliteit en het gemak van meerdere zenders met meerdere live wedstrijden. Ik heb niet het idee dat door Fox Sports die kwaliteit straks in het geding zal komen. Dat de prijzen stijgen, dat zal er dik inzitten, maar dat was met Eredivisie Live ook al zo de afgelopen jaren. Dat is niet per sé een kwaaltje wat door Fox Sports straks om de hoek zal komen kijken.
HR
Die competities worden op slechts 2 kanalen uitgezonden. Dit wil dus zeggen dat je erg veel gaat missen. Het kan dus zomaar zijn dat je in een weekend wat topclubs mist, omdat die tegelijkertijd spelen. Erg matig..

BarryZut schreef:

Ik blijf het abonnement om de eredivisie te kunnen bekijken veel geld vinden. Het goedkoopste abonnement kost € 17,95, waarmee je alleen de Nederlandse competities hebt + de EL. Wil je het complete pakket, dan ben je € 24,95 kwijt.
Ter vergelijking, Sport 1 kost rond de € 15,00. En dan heb je alle belangrijke competities, Formule 1, NBA, Golf en Tennis.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid een seizoenkaart te bezitten en af en toe een uitwedstrijdje mee te pikken. Dus heb Sport1 en kijk de eredivisie wel met m'n bord op schoot :B .
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die er zo over denken.

HR
Ik wil toch ook graag de primera division en de bundesliga blijven zien, dus voor mij komt de Fox Sports combi en sport 1 in huis. Sport 1 zakt flink in het aanbod (ze verliezen ook b.v. Wimbledon), maar zakt niet in de prijs. Ik ben benieuwd of ze dat nog op gaat breken.

[Dit bericht is veranderd door forza vessem (op 2 augustus 2013 10:35:23).]
HR
HR
Ik vind het toch wel bijzonder dat mensen 300 euro in een jaar niet veel geld vinden....
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 11:38:18.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voor wat je er voor terug krijgt, vind ik het inderdaad reuze meevallen ...
HR
HR

MiKaZa schreef:

Ik vind het toch wel bijzonder dat mensen 300 euro in een jaar niet veel geld vinden....
HR
Dat is waarschijnlijk je eigen omstandigheden projecteren naar andere. Voor de 1 is het veel, voor de ander niet.
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Vrijdag:
20:00 uur: Ajax-Roda JC Kerkrade, commentaar: Evert ten Napel, FOX Sports Eredivisie 1
20:00 uur: FC Eindhoven-VVV-Venlo, FOX Sports Eredivisie 3

Zaterdag:
16:30 uur: Sparta Rotterdam-Jong PSV, FOX Sports Eredivisie 3
18:45 uur: ADO Den Haag-PSV, commentaar: Theo Reitsma, FOX Sports Eredivisie 1
19:45 uur: FC Twente-RKC Waalwijk, commentaar: Vincent Schildkamp, FOX Sports Eredivisie 3
19:45 uur: NEC-FC Groningen, commentaar: Leo Oldenburger, FOX Sports Eredivisie 5
20:45 uur: sc Heerenveen-AZ, commentaar: Michiel Teeling, FOX Sports Eredivisie 1

Zondag:
12:30 uur: SC Cambuur-NAC Breda, commentaar: Mark van Rijswijk, FOX Sports Eredivisie 1
14:30 uur: Vitesse-Heracles Almelo, commentaar: Leo Driessen, FOX Sports Eredivisie 1
14:30 uur: FC Utrecht-Go Ahead Eagles, commentaar: Michiel Teeling, FOX Sports Eredivisie 3
16:30 uur: PEC Zwolle-Feyenoord, commentaar: Ron de Rijk, FOX Sports Eredivisie 1

:\(
HR
HR

SUUR schreef:

(...)

Dat is waarschijnlijk je eigen omstandigheden projecteren naar andere. Voor de 1 is het veel, voor de ander niet.
HR
Staat los van mijn eigen omstandigheden... Heb echt geen geldboom in de tuin, maar heb het ook niet bepaald slecht kan ik je melden... Als ik kijk naar dingen als 'Jan Modaal', leeftijdsgenoten enz. enz. dan ga ik niet klagen....

Ricardo Izecson Santos schreef:

Voor wat je er voor terug krijgt, vind ik het inderdaad reuze meevallen ...
HR
Ja, dat is je goed recht. Ik vind het bijzonder :D
HR
HR

brig.
Mister PSV
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Uploads: 200
Reg.: 12 juli 2001

Weet iemand wanneer buitenlandsvoebal via fox/upc wordt uitgezonden ?
Heb gehoord dat het iets van 24,95 in totaal gaat kosten. Klopt dat?
HR
HR

PSV Kampioenen
Mister PSV

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 19 december 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 14:13:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 58441900  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

brig. schreef:

Weet iemand wanneer buitenlandsvoebal via fox/upc wordt uitgezonden ?
Heb gehoord dat het iets van 24,95 in totaal gaat kosten. Klopt dat?
HR
Is al te bestellen, kosten €24,75 voor FOX Sports en FOX Sports International.

http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/fox-sports-eredivisie/

En dan op combipakket klikken.
HR
HR

brig.
Mister PSV

Bedankt psvkampioenen heb het aangevraagt maar ze zenden de pl uit en de serie a
sport 1 de rest.

[Dit bericht is veranderd door brig. (op 2 augustus 2013 14:50:22).]
HR
HR

PSV Kampioenen
Mister PSV

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 14:52:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 58441900  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

brig. schreef:

Bedankt psvkampioenen heb het aangevraagt maar ze zenden de pl uit en de serie a
sport 1 de rest.
HR
Ja, wist ik al, daarom wacht ik nog even. Kijken wat Sport 1 doet en eventuele mogelijke combi met Sport 1 erbij mits voor een fatsoenlijke prijs.
HR
HR

brig.
Mister PSV

Nou ik kijk het een paar maandjes aan, dan kan je het altijd nog opzeggen!
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 19 juli 2010

Heb al geruime tijd KPN en Eredivisie Live, kan ik dit weekend al eredivisie zien.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

ShovingNE2 schreef:

Heb al geruime tijd KPN en Eredivisie Live, kan ik dit weekend al eredivisie zien.
HR
Ja. Ook zonder akkoord had ik gewoon Fox Sports vanaf 1 augutsus met KPN Interactieve TV
HR
HR

PSV Kampioenen
Mister PSV

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 20:51:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 58441900  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

brig. schreef:

Nou ik kijk het een paar maandjes aan, dan kan je het altijd nog opzeggen!
HR
Klopt, ik heb nu alle 5 de kanalen terwijl ik FSI niet eens aangevraagd heb! :D En dat alles in HD! :B
HR
HR

NLPSV1
Veelbelovend talent PSV o19

Reg.: 21 mei 2012

Ik heb nu via Ziggo een abonnement op Fox.
Alleen voor de eredivisie (17,95)

Nu stond er bij dat ik ook op mn iPad en iPhone wedstrijden kan kijken.
Maar op de Fix site staat dat ik onvoldoende rechten heb de livestream te kijken.
Weet iemand hoe je het abonnement van ziggo koppelt aan de website van Fox?
Met andere woorden: Hoe weet Foxsports.nl dat ik een abonnement heb op de eredivisiewedstrijden?
HR
HR

PSV Kampioenen
Mister PSV

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 augustus 2013 om 21:36:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 58441900  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

NLPSV1 schreef:

Ik heb nu via Ziggo een abonnement op Fox.
Alleen voor de eredivisie (17,95)

Nu stond er bij dat ik ook op mn iPad en iPhone wedstrijden kan kijken.
Maar op de Fix site staat dat ik onvoldoende rechten heb de livestream te kijken.
Weet iemand hoe je het abonnement van ziggo koppelt aan de website van Fox?
Met andere woorden: Hoe weet Foxsports.nl dat ik een abonnement heb op de eredivisiewedstrijden?
HR
Zal je app moeten downloaden FOX Sports NL en dan via dat inloggen, dan pas werkt het.
HR
HR

gsus-hi
Vaste waarde PSV 1

Uit: Middelbeers
Reg.: 19 november 2006

Iemand een idee waarom ik bij foxsports.nl de wedstrijd van Jong PSV niet online kan bekijken? :huh
HR
HR

psvisgod
Talent jeugd PSV

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2005

Mijn broertje heeft via KPN foxsports maar op de tweede zender ziet hij nu alleen cartoon network. Er staat wel dat het de fox sports 3de zender is maar ook at5 en cartoon network. Iemand anders met hetzelfde probleem?
HR
HR

Spitzmause
Ster van het EK

Reg.: 19 mei 2004

Hmm, ik wil in het buitenland op mijn iPhone kijken en ik zie de livestream link staan voor de match van Jong PSV, maar bij het laden gaat het mis. Ik heb het Eredivisie abonnement, volgens mij valt de Jupiler League daar ook onder maar ik weet het niet zeker. Dat zou een reden kunnen zijn. Een andere is dat mijn internet connectie te zwak is, alhoewel het de volle drie streepjes verbinding aangeeft. Iemand hetzelfde probleem?

En ja thuis in Utrecht kan ik op de eigen wifi de wedstrijden perfect volgen op mijn iPhone (zonder haperen of vertraagd afspelen).
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 122 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Fox Sports

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 22,1% dat NEC wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!