PSV Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 19:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Fouten van de arbitrage

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 maart 2017 om 13:08:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vilhena is donkerrood
Penalty was ook een 100%
HRHR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Droomaankoop: -
Reg.: 14 september 2014

Nemen we ook mee. Nog meer gezien bij F`noord?
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Sparta-Feyenoord
-Penalty Sparta
-Penalty Feyenoord voor volgens mij Elia
-Rood Vilhena na duidelijke elleboogstoot
-Bal was over de lijn, maar vooraf een duidelijke overtreding van Basacikoglu op Sparta-keeper Kortsmit
HR
HR

papi323
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 5 november 2015

Overtreding Linssen op Onana bij de 1-0
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

Nijhuis zal dit weekend het verschil ervaren tussen PSV benadelen Ajax benadelen. Tirzah zal het met me eens zijn.
HR
HR

romario4wethoudervanjuine
Mister PSV

Reg.: 24 mei 2001

Leuk, heeft hij een mooi topic voor om daar over te praten.

Sparta-Feyenoord
-Penalty Sparta
-Bal was over de lijn, maar vooraf een duidelijke overtreding van Basacikoglu op Sparta-keeper Kortsmit

Even lui gecopieerd want ik ben het hiermee eens

Bij Ajax werd Onana aangetikt. Volgens de letter der wet een penalty en ook wedstrijd bepalend
Toch vind ik dit een fout binnen de toleranties voor een scheidsrechter....alleen kennen we die categorie niet, dus is het wat het is.
Er waren 2 momentjes in de 16 van Grunn, waaronder dat penaltymoment van Youness. Evenmin als gister bij de Jong vind ik dat penaltywaardig.

Bij PSV niks geks gezien.

[Dit bericht is veranderd door romario4wethoudervanjuine (op 5 maart 2017 19:56:24).]
HR
HR

TotalBB
Selectiespeler PSV 1

Uit: Arnhem
Vak: Noord - PP
Reg.: 20 april 2001

Ajax:
-overtreding op Onana voorafgaand aan het doelpunt.
-overtreding op Sanchez was volgens mij een strafschop.
HR
HR

T-Bag2
Speler Jong PSV

Reg.: 14 januari 2016

Eerste indicatie: Psv- neutraal
Feyenoord- gematst
Ajax- benadeeld
HR
HR

deninho32
Ster van het EK

Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Bastian Schweinsteiger
Reg.: 26 januari 2004

Sparta-Feyenoord
-Penalty Sparta
-Bal was over de lijn, was een goal

Bij Ajax werd Onana aangetikt, onterechte goal voor Groningen.

Bij PSV niks geks gezien..
HR
HR

TotalBB
Selectiespeler PSV 1

Uit: Arnhem
Vak: Noord - PP
Reg.: 20 april 2001

quote:HR
deninho32 schreef:

Sparta-Feyenoord
-Penalty Sparta

HR
Dat penaltygeval van Sparta net nog eens gezien, bij nader inzien was er volgens mij niets aan de hand, dus terecht dat Makkelie 'm niet gaf.

En de bal was inderdaad over de lijn, maar daarvoor had al moeten worden gefloten voor hinderen van de keeper in de 5 meter. Iets wat achteraf overigens ook werd toegegeven door de scheidsrechter. Dus wat mij betreft is deze situatie niet relevant.
HR
HR

deninho32
Ster van het EK

Uit: Helmond
Droomaankoop: Bastian Schweinsteiger
Reg.: 26 januari 2004

TotalBB schreef:

(...)
Dat penaltygeval van Sparta net nog eens gezien, bij nader inzien was er volgens mij niets aan de hand, dus terecht dat Makkelie 'm niet gaf.

En de bal was inderdaad over de lijn, maar daarvoor had al moeten worden gefloten voor hinderen van de keeper in de 5 meter. Iets wat achteraf overigens ook werd toegegeven door de scheidsrechter. Dus wat mij betreft is deze situatie niet relevant.
HR
Ik vond dat hinderen wel meevallen eigenlijk, dus ik blijf bij mijn mening. De penalty zal ik nog eens nader onder de loep nemen..
HR
HR

Tijn
Selectiespeler PSV 1

Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 24 april 2006

De Feyenoorder slaat met zijn armen de handen van de keeper weg, dus dat is wel degelijk hinderen. Anders vangt die keeper de bal gewoon, dus misschien moet je die situatie nog eens beter bekijken. Let dan goed op de arm van de feyenoorder
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Onana sowieso wedstrijdbepalende fout. Overtreding.
Elleboog Vilhena is volgens de regels rood.

Penalty momenten bij spafey kan ik me niet voor de geest halen. Wedstrijd wel gezien vanaf minuut 22. Als iemand de minuutjes nog weer dan check ik morgen even de samenvatting
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

PSV: niets
ajax: 2 pingels moeten hebben, onterechte goal tegen
Feyenoord: Rood Vilhena, geen goal want overtreding op keeper, geen pingels voor Sparta en/of Feyenoord
HR
HR

omhaal
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 23 december 2015

Bij PSV geen opmerkingen

Bij feyenoord diep rood voor Vilhena. het was een doelpunt. maar er ging wel een overtreding aan vooraf.
Kortom, de uitslag is niet beinvloed door de arbitrage

Ajax had inderdaad zeker een penalty moeten hebben en er was een overtreding op Onana.
Deze wedstrijd dus wel bepalende fouten.
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Mijn uiteindelijke beslissing:

Sparta-Feyenoord
-Penalty Sparta. Ja
-Penalty Feyenoord Ik zag wel een handsbal (speler Sparta raakt de bal aan terwijl de keeper die nog vast heeft)
-Overtreding voor dat moment. Doelman wordt in zijn gebied geduwd.
-Pingel Younes

HR
HR

T-Bag2
Speler Jong PSV

Reg.: 14 januari 2016

omhaal schreef:

Bij PSV geen opmerkingen

Bij feyenoord diep rood voor Vilhena. het was een doelpunt. maar er ging wel een overtreding aan vooraf.
Kortom, de uitslag is niet beinvloed door de arbitrage

Ajax had inderdaad zeker een penalty moeten hebben en er was een overtreding op Onana.
Deze wedstrijd dus wel bepalende fouten.
HR
Ik ben van mening dat je niet kunt stellen dat de uitslag bij Sparta-Fey niet beinvloed zou zijn. Als je een groot deel van een wedstrijd met een man minder moet spelen(duidelijk rood natuurlijk) is de kans groter dat het invloed zou kunnen hebben. Aangezien je nooit kan stellen dat 10 man standaard het onderspit delven tegen 11 zou ik iig van indirecte invloed willen spreken. De bal over de lijn doet niet ter zake omdat er een overtreding aan vooraf ging. Dat de arbiter alles verkeerd zag is nu zijn geluk.

Bij Psv niets noemenswaardigs gezien en een bal die wellicht net niet op de lijn ligt bij een corner lijkt me niet dat je daarvan kan zeggen dat er sprake kan zijn van voor of nadeel voor beide partijen. Bal ligt stil, iedereen kan zich positioneren. Geen issue voor mij.

Ajax is benadeeld door de overtreding op Onana voorafgaande het doelpunt van Groningen en had al afgefloten moeten worden nog voordat het doelpunt werd gemaakt.
Ajax had mi iig 1 pingel moeten hebben.
Toch wil ik voor indirecte invloed pleiten ipv directe. Het verloop van de wedstrijd is niet te bepalen en er was nog dermate veel speeltijd dat ik niet kan stellen dat de fouten aantoonbaar directe gevolgen hebben gehad.
HR
HR

TotalBB schreef:

HR
Klopt!
Het eerste geval was het aanvallen van de keeper, daarna ging de bal over de doellijn!
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

(...)

Klopt!
Het eerste geval was het aanvallen van de keeper, daarna ging de bal over de doellijn!
HR
Moeten we (volgens de procedure hier) niet beide situaties apart beoordelen?
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Ik zag net nog eens de beelden bij VI en Ajax had twee strafschoppen moeten krijgen. Duidelijke overtredingen op Sánchez en Younes.
HR
HR

BasUtrecht
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 18 september 2003

T-Bag2 schreef:

(...)

Ik ben van mening dat je niet kunt stellen dat de uitslag bij Sparta-Fey niet beinvloed zou zijn. Als je een groot deel van een wedstrijd met een man minder moet spelen(duidelijk rood natuurlijk) is de kans groter dat het invloed zou kunnen hebben. Aangezien je nooit kan stellen dat 10 man standaard het onderspit delven tegen 11 zou ik iig van indirecte invloed willen spreken. De bal over de lijn doet niet ter zake omdat er een overtreding aan vooraf ging. Dat de arbiter alles verkeerd zag is nu zijn geluk.

Bij Psv niets noemenswaardigs gezien en een bal die wellicht net niet op de lijn ligt bij een corner lijkt me niet dat je daarvan kan zeggen dat er sprake kan zijn van voor of nadeel voor beide partijen. Bal ligt stil, iedereen kan zich positioneren. Geen issue voor mij.

Ajax is benadeeld door de overtreding op Onana voorafgaande het doelpunt van Groningen en had al afgefloten moeten worden nog voordat het doelpunt werd gemaakt.
Ajax had mi iig 1 pingel moeten hebben.
Toch wil ik voor indirecte invloed pleiten ipv directe. Het verloop van de wedstrijd is niet te bepalen en er was nog dermate veel speeltijd dat ik niet kan stellen dat de fouten aantoonbaar directe gevolgen hebben gehad.
HR
Ik sluit me hier voor de volle 100% bij aan!
HR
HR

Uni-Bert
Speler Jong PSV

Reg.: 2 maart 2016

PCS schreef:

PSV: niets
ajax: 2 pingels moeten hebben, onterechte goal tegen
Feyenoord: Rood Vilhena, geen goal want overtreding op keeper, geen pingels voor Sparta en/of Feyenoord
HR
Hier sluit ik mij bij aan
HR
HR

Tijn
Selectiespeler PSV 1

Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 24 april 2006

Ik heb de samenvattingen van Ajax en Feyenoord terug gekeken, hierbij mijn oordeel:

PSV: Niets bijzonders volgens mij

Sparta-Feyenoord:
Penal Sparta: Vind het persoonlijk te licht, maar het is een overtreding en hij is dit seizoen vaker voor gegeven. Ik zeg nee
Penalty Feyenoord: Ik heb het moment dat de speler de bal aanraakt niet gezien, verder geen penal situatie voor Feyenoord, dus op basis van deze informatie Nee
Rood Feyenoord: Ja
Bal over de lijn: Niet te zien en niet relevant, gezien de overtreding hier vooraf

Groningen-Ajax:
Penalty Ajax: Ja, 2 keer zelfs
Goal Groningen: Onterecht, overtreding van Linssen

Dus Ajax is deze speelronde wel flink benadeeld.
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

PSV - Roda: Niets bijzonders.

Sparta - Feyenoord:
- Geen duidelijke penaltymomenten
- Rode Vilhena: ja
- Overtreding voorafgaand aan goal: ja

Groningen - Ajax:
- Penalty Ajax: Ik vind het niet zwaarder dan de overtreding t.o.v. Pereiro vorige week (waar hier volgens mij redelijke consensus over bestond....). Toen vond ik geen penalty, dus nu ook niet. Twee keer nee.
- Goal Groningen: Overtreding, dus onterecht.
HR
HR

TomPSV.
Vedette

Go Ahead Eagles - PSV

-Zuivere goal van Pereiro ten onrechte afgekeurd
-Rood Hendriks na harde overtreding op Siem niet gegeven
-Handsbal van een Go Ahead-speler voorafgaand aan de 1-1 van Go Ahead
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Fouten van de arbitrage

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.