PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Peptalk

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

HR

WerkVloer
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: Lierop
Vak: -
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 4 februari 2015

Laatste uitzending was het iets rustiger, ook in de zaal vond ik. Die baas van AZ (Robert Eenhoorn) komt behoorlijk intimiderend over. Misschien dat dat het was, maar als hij begint te praten dan verdwijnt dat toch wel direct. Heeft wel iets weg van Michels vroeger of deze:
forumillustratie

Volgende week komt Dafne buurten. Als die nou eens Jack op dezelfde manier om de nek zou vliegen als Estavana Polman deed, dan blijft er niets van hem over. A la Famke Janssen in GoldenEye. :B
Ik hoop dat het zo'n uitzending wordt als een paar weken terug met Max.

Vergeet ik helemaal Jetro! Kijk je eens goed naar zijn ouders dan weet je wel waar dat Ninja Turtle pantser vandaan komt. En luister je naar de antwoorden op de verschillende vragen dan denk ik dat Jetro niet gaat bijtekenen, helaas. :C

[Dit bericht is veranderd door WerkVloer (op 24 februari 2016 17:57:37).]
HRHR
HR

WerkVloer

Helaas is het niet zo'n flitsende aflevering geworden als op voorhand gehoopt. Jammer. Een beetje de standaard vragen en dito antwoorden. Drie sprinters, dan hoop je op vuurwerk! Maar ze waren wat loom vond ik. Van die donkere jongen kan ik dat na een antwoord van hem wel begrijpen. Hele nachten bleef hij op omdat hij met Dafne in één studio mocht zijn. Hij kon er de hele week niet van slapen.

Het werkbezoek van Frank viel wat tegen net zoals het baksel blijkbaar wat ze gemaakt hadden aldaar. :) Zijn kanselwerk daarentegen blijft nochtans van toegevoegde waarde. Humor én info, wat wil een mens nog meer?

En dat speeltje, wat was dat nou? Een reactietester met schokeffect?
HR
HR

killermfc
WK Ster

Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2009

Die donkere jongen, ehhh je bedoelt Gregory Sedoc?

Toch een erkend hordeloper hoor. Voor de rest idd weinig diepgang en dat schaatsen (die schaatser) boeit me sowieso niet dus ook de column van De Mart, de onvolprezen Mart, ditmaal niet. Gaat Estavana nu met Rafa? Tja, het zal wel weer. En Daffie met een of andere dj. Beetje Privé of Story dit.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Wederom erg leuke aflevering met onder meer Jeroen Zoet, Anouk Hogendijk, Michael Boogaard en via de satelliet Michael van Gerwen. En het mag op zich ietwat kinderachtig overkomen, ik mag die uitsmijter elke week graag zien met die spielerei in de "mixed zone"! :B
HR
HR

WerkVloer

Gelukkig! Er komen steeds meer en meer PSV gerelateerde gasten op bezoek. Vorige week ons Jeroen, rustige vent is dat toch. En deze week zelfs twee. Ernest Faber en good old Arthur Numan. Heel de tent op de kop zetten en net niet uit de hand laten lopen door Jacky. Mooie uitzending dit. Marianne Fox (op Ziggo :denk ) en Olaf wie is de Mol zijn ook mooie gasten. Ja zo kan het wel weer hé.

Ga zo door jongens. :psv
HR
HR

killermfc
WK Ster

Ja was leuk al irriteert "Adrian Mole" (zou het in de achternaam zitten) me wel altijd in hevige mate en kan de Brabantse Marianne "Phoxy" beter haar voetbalvoorkeur voor zich houden. ;)
HR
HR

killermfc
WK Ster

Aflevering gisteravond was oké. Gelukkig geen voetbal.
HR
HR

lapswanz.25/5/88.ec.1
Meervoudig international

Reg.: 28 maart 2000

Mes op tafel begint nu killer 😀

Twee kandiidaten wisten niet wie Huub Stevens was... Tsja..

[Dit bericht is veranderd door lapswanz.25/5/88.ec.1 (op 22 maart 2016 20:06:22).]
HR
HR

WerkVloer

De aflevering van deze week was de kortste (afgezien van de gemiste eerste) die ik gezien heb.
Johan, Johan...zap...Johan...zapzap... hardloopster effe wachten, Johan...zap...Johan...stop. Sjongejonge.
HR
HR

WerkVloer

Vanavond te gast: Ron Jans, Kai Reus en Olav Mol.
Alles over Formule 1, De Ronde van Vlaanderen en Luis Suarez.

EN NIETS OVER ...? (Ik denk dat ik het maar opneem.)
HR
HR

WerkVloer

Waarom Willem van Hanegem niet in de media was geweest nadat Johan Cruijff overleden was, dit kleine fragment zegt genoeg:
http://www.ziggosporttotaal.nl/fragment/144-willem-van-hanegem-breekt-als-het-over-johan-cruijff-gaat-in-peptalk.html.
Willem is ook maar een mens :C, maar blijft toch een droogkloot eerste klas.

Is die Ellen niet wat te hoog gegrepen voor Kelvin de Lang?
forumillustratie
HR
HR

killermfc
WK Ster

Maar weer eens gekeken. Weer een hockey babe, de afscheid nemende Kim Lammers. En Bert van Marwijk met terechte kritiek op Phillip Cocu (met name doelsaldo). Ach ja over week of 2-3 kunnen we weer ongestoord kijken, dan is die onzin wel overgewaaid.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Heerlijke peptalk ditmaal met een sportieve Jack van Gelder die regelmatig (live) naar Eindhoven schakelde voor sfeerbeelden rond de huldiging. Voor de analyse was good old Aadsje de Mos, "Eindhovenees" in hart & nieren, aangeschoven.

Verder weer hockey babes uit, ik meen, Laren aan de bar en een verbinding met Max Verstappen die kennelijk PSV een warm hart toedraagt. De column van Mart Smeets ging over de Bad Boys van de Detroit Pistons, koren op mijn molen.
HR
HR

WerkVloer

Inderdaad weer een heel fijne aflevering! Max die even tussendoor een paar bijdehante antwoorden geeft aan Jack. :D

Vandaag (maandag) had Phillip Cocu ergens een andere afspraak maar het wordt nu toch tijd dat hij hier eens aanschuift. Frank is al eens geweest.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Wederom aardige aflevering deze week. Stond wel vrijwel geheel in teken Max maar ook wel logisch. Frank bezocht Guus at Stamford Bridge.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Afgelopen maandag de allerlaatste van dit eerste seizoen, en wat mij betreft een uitermate geslaagd eerste seizoen (pilot), honorering een dikke 8.

Eindelijk weer eens een talkshow over sport en dus niet louter voetbal. Kan ik mij niet heugen sedert Barend & Van Dorp (toen sport nog centraal stond). En goede programma's als Holland Sport & Bureau Sport vallen niet echt in de rubriek talkshow.
HR
HR

WerkVloer

Heb met veel plezier naar bijna alle afleveringen gekeken. Een mooie mengeling van sporten (niet alleen voetbal) gebracht met veel humor en mooie beelden. En vooral: positief, geen afzeikgedoe. Ben daar wel klaar mee. Laat het volgende seizoen maar komen.
HR
HR

killermfc
WK Ster

(Amerikaans accent openen) "Vooral doorgaan!" (Amerikaans accent sluiten) :ja
HR
HR

killermfc
WK Ster

Gisteren de eerste uitzending van dit seizoen gezien. De moeite waard, met als gasten van Jack & Frank: De Kromme, Dorian, Max & Olav. De column van Le Mart ging over Rinus Michels.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Gisteravond wederom (terug) gekeken. Opnieuw prima gasten, zegt veel over een programma: La Daf, De Luit & Jacco Verhaeren. De onderwerpen dus atletiek (sprint), golf (winnaar Dutch Open again) & de staat van het Australische (& Nederlandse) zwemmen. Jack had opmerking naar mijn hart. Zo verschrikkelijk goed is het Nederlandse zwemmen helemaal niet. De grote successen zijn puur gebaseerd op 3 exceptionele talenten: Pieter, Inge (de B) & Ranomi. Zo had je vroeger Rie Mastenbroek (Berlijn 1936), Ada Kok & Enith Brigitha. Mart had het in z'n column over Flo-Jo. En Frank ging op bezoek bij de kersverse winnares van de ronde van België: Annemiek van Vleuten (De Vleut). Die is weer helemaal hersteld, zowel fysiek als mentaal, grote klasse meid! Top show! :cool
HR
HR

killermfc
WK Ster

Na vorige week beetje tamme aflevering was het gisteren weer top(show)! :ja

Maar wat wil je met de hockey-zusjes "Sjaan & Sjaan" Naomi van As & Ellen Hoog te gast in de studio! :tong

Verder ook aanwezig Rico Verhoeven en..... jawel, man of the moment, Danny Makkelie (zo ontspannen net een gewoon mens)! :B

Verder prima bijdragen Frank Evenblij (Tommy Beugeldsijk!) & de column van De Mart (ditmaal over Sven Kramer, idd "Meneer Van As";). Pi-Air zat er ook nog bij, god knows why... en prima geleid door Jack-the-man! Fijne interactie altijd. Dit programma, maakt mij ongeacht de voetbalresultaten van het afgelopen weekeinde, altijd zéér vrolijk! :)

Oh ja, volgende week te gast (onder meer) Toon Gebrands (zal het wel wat drukker worden hier).
HR
HR

killermfc
WK Ster

Was weer een verademing afgelopen maandag, lekker luchtige benadering tussen al dat serieuze geouwehoer! Gasten onder meer Toon Gerbrands, de bronzen adonissen (beachvolleyballers) van Rio, en de (eveneens Rio) gouden Anna van der Breggen. Verder had Frank Evenblij ditmaal Xavi op de bank (met Ronald de Boer als tolk)en dat liep eigenlijk als een rode draad door de hele uitzending heen. :)
HR
HR

killermfc
WK Ster

Na een maandlang wat slappe hap, gisteravond weer een prima uitzending, en dat ondanks dat ik best wel een hekel heb aan 3 van de 4 gasten. Niet aan zwemster Kromo, maar irriteer me regelmatig aan darter MvG (overdreven), tennisser Robin Haase (mentaliteit) & parodie op een commentator Sierd de Vos (commentaar overbodig). Programma liep gewoon erg lekker en ik ergerde mij zowaar niet eens. Ook de column van Mart over Wim Ruska was goed.
HR
HR

Kevin Strootman
Speler buitenlandse topclub

Uit: -
Vak: Zuid - C
Reg.: 21 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 november 2016 om 13:05:16.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: svendeboer@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Is dit je tweede dagboek naast het Millwall-topic, Killer? ;)
HR
HR

killermfc
WK Ster

Hahaha, je weet de helft niet, maat! :B

Tja ik weet ook niet waarom sommige topics beter lopen dan andere (ja van Millwall-topic wel natuurlijk). Dat weerhoudt mij niet van volharden, de aanhouder wint! En ik prefereer het programma boven bijvoorbeeld Studio Voetbal en zelfs (na)tafel(en). :ja
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Peptalk

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!