PSV Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 23:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Peptalk

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

HR
Voor het eerst gekeken omdat van Gerwen er was en er derhalve bekenden in het publiek zaten. Vond het niet zo'n speciaal programma. Beter dan Studio Voetbal, maar dat is niet echt een prestatie meer. Kan me wel aansluiten bij killer dat huilbaby Haase en de Vos goed te pruimen waren. Zo lang hij geen wedstrijd hoeft te becommentariëren is de Vos gewoon een geschikte kerel.

Mooiste vond ik wel dat van Gerwen in het begin probeerde netjes Nederlands te praten maar hoe langer het duurde, hoe minder hij er zijn best voor deed omdat het te lastig was. :B
HRHR
HR

Long John Silver
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: Lierop
Vak: -
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 4 februari 2015

Een alleraardigste uitzending gezien met o.a. de tweelingzusjes Lieke en Sanne Wevers. Lieke is van deze twee net iets knapper vind ik, maar reeds voorzien. Een kickboxer schijnt het, of was dat die vriend van haar zusje? Het publiek lijkt ook steeds jonger te worden, hebben ze daarom de uitzendtijden vervroegd?

De balk gaat gegarandeerd een terugkomend onderdeel worden naast de bank van Frank. Iedere mannelijke gast moet vooraf een overeenkomst tekenen voor erop en eraf anders mag hij niet komen. Ron Jans vloog eropaf (aan elkaar, los?) en Henk Grol volgde al huppend. Vanaf nu komen er dus alleen nog maar dames als gast.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2009

Na vorige week - gasten onder meer Edwin van der Sar & Michael van Praag, dûh! - wijselijk te hebben overgeslagen, was afgelopen maandag weer een prima show. Leuke gasten: de turnzusjes Sanne & Lieke Wevers, de (internationaal) afscheid nemende hockeybabe Maartje Paumen, de toch doorgaande judoka Henk Grol & voetbaltrainer/coach Ron Jans. De column van Mart ging over voormalig tennisser & ijskonijn Ivan Lendl. Lekker fris & fruitig programma, ik verbaas mij erover dat er hier vrijwel niemand kijkt.
HR
HR

Long John Silver

Ik heb in die bewuste uitzending ook heel veel passages overgeslagen. Leek Skippy wel.

Vond dit een van de leukste uitzendingen met veel humor. Olav Mol en pitreporter/tandarts Jack Plooij, Niki Terpstra, die lange Manon Flier en Joost Luiten had ook weer even niets te doen en schoof weer eens gezellig aan. Zoals gezegd veel humor. Manon gaat kijken of ze met die lange stelten van haar iets kan uitrichten in het zand. Het subtiele bruggetje daarna van beachvolleybal naar golf was goed gevonden. Zag je die Joost kijken, haha.

Mart kwam het feestje even bederven met het item over het dodelijk ongeluk op Zandvoort van een hele tijd geleden. Mét bijhorende beelden. Olav gaat daar nog even overheen met doodleuk te vermelden dat ze vroeger met zo'n 20 of wat aan een seizoen begonnen en er onderweg een stuk of 8 dodelijk verongelukken. Even een stilte en weer verder. Johee johoo jo...
HR
HR

killermfc
WK Ster

Ik moet juist zeggen dat ik mij meestal bovenmatig irriteer aan Mol en die interviewende tandarts/trekkende interviewer vond ik ook maar een rare snoeshaan. Vond de bijdrage van The Mart, as usual, weer dikke prima (uit de tijd dat F1 nog écht F1 was). Maar was weer prima te kijken, fijn format! :ja
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

quote:HR
killermfc schreef:

Ik moet juist zeggen dat ik mij meestal bovenmatig irriteer aan Mol en die interviewende tandarts/trekkende interviewer vond ik ook maar een rare snoeshaan. Vond de bijdrage van The Mart, as usual, weer dikke prima (uit de tijd dat F1 nog écht F1 was). Maar was weer prima te kijken, fijn format! :ja
HR
Mol is het type overenthousiaste zolderkamergeleerde. Een beetje op het autistische af maar dan in dat geval wel met sociale vaardigheden.

Pruim hem omdat het oprecht is en daardoor wordt de irritatiefactor onderdrukt. Maar tegen het randje aan dat wel.
HR
HR

Long John Silver

Ik kan Olav beter hebben dan die gozer die o.a. altijd de vrije trainingen bij F1 van commentaar voorziet. Dat ligt dan vooral aan zijn manier van praten maar ook aan het steeds maar roepen van "wat gaat 'rijder b' doen? Hij is nog maar 3 tiende van een duizendste langzamer dan 'rijder a'. Okee." En dat in de vrije trainingen. Waar gaat het over. Heb dat geneuzel een paar keer aangehoord en ben toen overgestapt op commentaarloos kijken. Later naar helemaal niet meer en keek alleen nog de kwalificaties én de races zelf natuurlijk.

Dit even offtopic.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Wat vond je ervan afgelopen maandagavond, LJS, Bonjasky, Bouhlarouz, Heemskerk, Ntab & Nijhuis?
HR
HR

Long John Silver

Ik was er nu zelf niet bij killer. :D
Ik had wat anders te doen. (me voorbereiden op gevecht met Badr Hari :B)

Ik vond het wéér een hele mooie uitzending. Heemskerk's hormonen waren aan het opspelen dacht ik, of Bouhlarouz was haar stiekem aan het strelen. Ze was er soms niet helemaal bij laten we het zo zeggen en ik heb daarom misschien niet alles meer heel goed meegekregen van de uitzending.

Van Ntab had ik nog nooit van gehoord maar hij was heel interessant. De nieuwe Shani Davis maar dan alleen voor sprint. Wel mooi om niet steeds weer dezelfde rakkers aan tafel te zien.

Bas, heel verrassend en dapper ook. Hoe iemand zo anders kan zijn, in het veld en erbuiten. En dat, van wat er soms in de rust gebeurd, gewoon vertellen. Dat zou ikzelf niet gedaan hebben.
HR
HR

Long John Silver

Hmm, nu zo bovenstaande teruglezend zijn sommige dingen misschien wat ongenuanceerd beschreven. Onbeholpen is misschien een beter woord. Zoals over Femke. Ach ja ik heb het getypt dus laat het maar zo staan. Khalid's naam hebben we trouwens beiden verkeerd geschreven.

Én ik ben nog iemand vergeten zie ik nu: Bonjasky. Stoere vent: "ik neem het hierna wel op tegen de winnaar". Kom maar op, zou ik zeggen! En Bas dan als scheidsrechter. Haha!

Gek eigenlijk, zoals je eerder aangaf, dat niemand anders hier naar kijkt. Dat van Bas Nijhuis zouden hier meer mensen moeten zien.

Mogelijk niet door iedereen te zien:
http://www.ziggosporttotaal.nl/fragment/1121-bas-nijhuis-over-de-rol-van-de-arbiter.html

[Dit bericht is veranderd door Long John Silver (op 8 december 2016 10:22:28).]
HR
HR

killermfc
WK Ster

Je hebt toch niets miszegd, LJS? Vond de aflevering wel oké. Wat Nijhuis betreft, zie enkele posts hierboven of op vorige pagina, onlangs leek zelfs Danny Makkelie aan tafel net een gewoon mens (en we weten allemaal beter). La Femke kwam idd ietwat ondeugend over, toch wel geil zo, stille wateren - what's in a word! - diepe gronden. Remy zat onlangs ook bij Pauw, toevallig die avond dat die mocro etterbakken uit Zaandam (met die bloedirritante vlogger! :kots ) er ook zaten... ik zat echt te hopen dat-ie ff corrigerend optrad.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Leuke slotaflevering van 2016 gisteravond. Jammer dat handbalmeiden Tess Wester & Angela Malestein het ook dit keer niet over de gewonnen gouden medaille, maar over zilver, konden hebben. Voormalig kickbokser (v) Lucia Rijker uitte haar grieven over met name Badr Hari (tegen Rico Verhoeven) en ook "kwajongen" Henkie Fräser kan mij tegenwoordig wel bekoren. Volgend jaar meer van dit alles. :ja
HR
HR

Long John Silver

Als ze het dit jaar nog één keer over Badr vs Rico gaan hebben dan gooi ik mijn afstandsbediening richting de tv. Het is nu wel mooi geweest ja. :\[

Tess is lief.

We sluiten het (sport)jaar af:

forumillustratie

(Het kan niet altijd hosanna zijn.)
HR
HR

killermfc
WK Ster

We zijn weer begonnen, moet alleen nog ff op gang komen (hopelijk zit dat irritante schaatsen er dra op).
HR
HR

killermfc
WK Ster

Moet gisteravond welhaast de saaiste aflevering ever zijn geweest, met louter saaie & ronduit vervelende gasten: Bert van Marwijk, Rintje Ritsma, Tim óf Tom Coronel en een van die vervelende superbijdehante schaatsbroertjes Mulder (weet ook niet meer welke). Dus na de weekopening en de beelden van Frank doorspoelen naar De Bank van Frank (schaken met Giri) & De Mart (Jean-Marie Pfaff, ook al zo'n vervelende vent). Gauw vergeten derhalve.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Was oké maandagavond. Men moet alleen wel oppassen dat men zich niet tot een gering kringetje van dezelfde gasten beperkt. Nodig nou eens Badr Hari uit i.p.v. Rico Verhoeven (moet BH die uitnodiging wel eerst nog aanvaarden uiteraard).
HR
HR

killermfc
WK Ster

Prima uitzending weer, die van gisteravond, met leuke gasten: "het duo" Gertjan Verbeek-Jan Smit, hockey-keepster en kersvers ex-international Joyce Sombroek en Richard Krajicek.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Hèhè eindelijk iemand uit het andere kamp (niet Rico): trainer Mike Passenier van Badr Hari was gisteravond te gast! Naast Badr ging het uiteraard ook over onze kersverse wereldkampioene meisje De Randamie (die via de satelliet ook nog ff aan het woord kwam). Verder Paul Haarhuis van het falende FED Cup team, Gianni Romme over dat vervelende schaatsen, hockey babes Ellen Hoog en Maria Verschoor over de trip naar..... Zambia of all places en op de bank Eljero Elia wiens naamgever zanger Al Jarreau uitgerekend op diens 30e verjaardag op 76-jarige leeftijd overleed. Geen column Mart Smeets ditmaal.
HR
HR

Long John Silver

Ik heb zelf de uitzending niet helemaal vlekkeloos kunnen volgen door regelmatig vervelende blokjesvorming in beeld. Dat gaf het geheel wel een ietwat surrealistische look. Heb dat gisteren trouwens ook op andere zenders gehad en ben later maar Apocalypse Now gaan bekijken om in de sfeer te blijven :) .

Begon trainer Mike nu al te zweten als een otter bij alleen maar stilzitten op een stoeltje? Watje. De uitzending leek verder verdacht veel in het teken te staan van haar: geen haar, véééél haar, Haarhuis....
Het kapsel van hockey-babe Maria ( HB Maria ;) ) paste nog net in beeld, toch weer een voordeel zo'n grote breedbeeld tv. Heb geen idee van wat ze verder heeft gezegd want dat haar van haar leidde behoorlijk af. Omdat het echt moest ben ik vandaag zelf ook maar naar de kapper gegaan. Maar het ging dus over een reisje naar Zambia? Mooi bedankt.

Wat ik verder nog wél meegekregen heb was de aankondiging van (tromgeroffel.....) Marco van Ginkel!! Volgende week als gast! Na Zoet de volgende PSV-er en dat er nog maar meer mogen volgen. :psv

Nog een kleine foto van haar...
Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

killermfc
WK Ster

Redelijke uitzending gisteravond met Michael Boogerd, Joris Luijten en idd Marco van Ginkel. De column van Mart ging over Rik Smits en op de bank van Frank zat Jos Verstappen.
HR
HR

Long John Silver

De laatste uitzendingen met o.a. de hoofdgasten Marco van Ginkel en Daphne Schippers waren niet zo heel interessant vond ik. Wat nietszeggende uitspraken en weinig interactie. Jack daarentegen nog wel steeds met de kijker thuis. Ik moet zeggen dat ik niet meer zo aandachtig alles bekijk.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Daffie Schippers kan idd beter haar voeten het woord laten doen, weinig schokkende uitspraken van haar zijde. Oh ja, ik kwam er maandagavond dat zij weer vrijgezel is, haar relatie met dj Ricky Romero(?) is uit. Wel vond ik het, zoals meestal, wel weer aardig om Raemon Sluijter aan het woord te zien & horen. Toegegeven, wat meer kritisch jegens zijn pupil Kiki Bertens, die er momenteel weinig van bakt, zou fijn zijn maar hij kan haar natuurlijk niet op tv finaal afbranden. Een landstitel van Feyenoord zou hem iig wel van harte gegund zijn. Wie was er nog meer? Oh ja Tim of Tom (Coronel), daar word ik niet bepaald vrolijk van! En Bas Nijhuis lijkt ook niet van de buis af te slaan, op dezelfde avond bij VI en eerder op de bank van Frank. IJdelfluit!
HR
HR

killermfc
WK Ster

Ik kijk nu "gisteravond" terug, met als gasten onder meer John de Wolf & Thomas Dekker.

Aflevering kan al niet meer stuk na die geweldige (best-of-three) stare down tussen Chelsea legends Frank Lampard & John Terry (met hindernis, want op muziek): geniaal, hilarisch & legendarisch! :B :cool
HR
HR

killermfc
WK Ster

Afgelopen maandag was er een om snel door te spoelen, schaatsers/shorttrackers zijn niet echt mijn ding, en die mocro Feyenoorder zat ik ook niet op te wachten. Dus slechts het startitem Frank (was er eigenlijk een bank?), de column van Mart & het intermezzo van de zwangere Estevana Polman (met kok Raffie) gezien hetgeen weer wel leuk was.
HR
HR

Long John Silver

Op de bank zat toch Jos Verstappen, of was dat alweer een week eerder? Kort van memory nu met deze... niet zo boeiende gasten.* Estavana ging wel maar moet nu even naar de dokter. Ik, niet zij (zij later wellicht). Wat kan dat mens kwèke zeg.

* Keurig.
- Ja zo kan ie wel weer!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: « 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Peptalk

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat ADO Den Haag wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!