PSV Netwerk
woensdag 26 april 2017 - 15:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Peptalk

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

WerkVloer
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: Lierop
Vak: -
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 4 februari 2015

Ik verbaas me eerlijk gezegd een beetje dat er nog geen topic over Peptalk is gemaakt. Dit praatprogramma over sport is iedere maandagavond te zien op Ziggo Sport en wordt geleid door de vorig jaar bij de NOS vertrokken Jack van Gelder, bij iedereen wel bekend neem ik aan, bijgestaan door Frank Evenblij.

Het programma is eind vorig jaar gestart - de pilot met o.a. Dafne Schippers helaas gemist - en we zijn nu zo'n 10 afleveringen verder. Prima praatprogramma over meer dan alleen voetbal. Er zijn al genoeg interessante personen uit de Nederlandse sportwereld voorbij gekomen. Zie hier wat hoogtepunten.

Over PSV hebben ze het nog niet zoveel gehad. Boudewijn Zenden is geweest ten tijde van de CL-wedstrijd tegen CSKA Moskou. Ook Toon Gerbrands is gast geweest. Andere ploegen hebben al wat meer vertegenwoordigers gehad maar dat mag de pret niet drukken.

Het is een luchtig programma maar wat me nog het meest aanspreekt is dat het van het positieve uitgaat en niet zo'n afzeikprogramma is of over alles zo kritisch. Die hebben we al genoeg.

Zijn er dan geen negatieve dingen aan het programma? Dat moet toch wel. Voor mij, iets waar ik me een beetje aan stoor is het regelmatig in de camera kijken van Jack als hij met de mensen aan het praten is. Checkie, Wij kunnen echt niet meepraten hoor, daarvoor moet je toch bij je gasten zijn! En zo zullen er nog wel andere dingen zijn.

Andere mensen die dit wel eens kijken?
HRHR
HR

killermfc
WK Ster

Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2009

Ik heb ook eigenlijk (vrijwel) alleen de uitzending van 21 december (terug)gezien, die met die lekker bijdehandte handbalmeiden, the day after de (helaas) verloren WK-finale, lekkere televisie! :D
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

quote:HR
killermfc schreef:

Ik heb ook eigenlijk (vrijwel) alleen de uitzending van 21 december (terug)gezien, die met die lekker bijdehandte handbalmeiden, the day after de (helaas) verloren WK-finale, lekkere televisie! :D
HR
Kropen ze nog bij Jack op schoot? Zei hij: het mag wel dames doen wel meer sporters?
HR
HR

WerkVloer

De handbaldames zijn 2x geweest. Eerst nog voordat ze naar het wk in Denemarken gingen. Lieten ze bij die gelegenheid op het scherm een aardige foto zien van even geleden. Jack ondertussen aan het praten met de gasten. Die antwoorden dan zoiets van: Wat Jack? Zei je iets? He oh wat? Nee ik ben even afgeleid Jack. Hou even je mond.

forumillustratie

Jack was hier blijkbaar ook zo van gecharmeerd dat hij de dames is gaan stalken. Zelfs bij live-uitzendingen. Onder het mom van ja maar ik ben hier als verslaggever! Die knappe springt daar Jack ineens om zijn hals en met de benen om zijn middel. Vond hij helemaal niets aan. :B Het beviel de dames blijkbaar ook wel en ze vroegen of ze nog eens langs mochten komen. Jack zei daar geen nee tegen.

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

WerkVloer

Frank Evenblij heeft dan weer meer met waterpolo. Bij de laatste uitzending waren er een paar van die iele dames van de Nederlandse ploeg aanwezig. Frank die ernaast zat viel niet op. Hij had hiervoor zelfs al eens in het water gelegen maar dan bij de mannen, samen met die jakhals Erik. Dat ging hem goed af. ;)

Jack was er nu niet, hij was ziek. Zijn vervanger Rob Kamphues deed het naar behoren. Keek geen een keer in de camera als het niet hoefde. :) Volgende week komt Max Verstappen langs, meende ik te horen dat hij dat nog zei. We wachten af.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Wow! :schrik

Thanks for the pic, lekker hoor... wie is nou keepster Tess (herken niet zonder kleren), die topscoorster, Ivanka Polman, staat 3e van rechts hè?

Waar heb je die foto vandaan (en zijn er meer)? Ik heb de meiden-met-missie, met name in de k.o.-fase, nauwlettend gevolgd, evenzo de interactie met Jack (leuke vent!). Ook heb ik de volleyvrouwen & waterpolo-wijfies flink gevolgd. Er werd gegrossierd in (helaas) 2e plaatsen waarbij vooral het polo-team op het moment suprême toch wel teleurstelden. Zij zijn imo de enige nu waarvan kwalificatie voor Rio geen a-b-c'tje is. Hopelijk gaan alle 3 teams in Rio op medaillejacht, samen uiteraard met de hockeybabes (en Dafne!), van de vrouwen moeten we het hebben. Ik kom er later nog wel ff op terug in het overige sportenforum.
HR
HR

WerkVloer

U vraagt, wij proberen te antwoorden (google en ik).

Die foto, tja. Bij de eerste uitzending waar de dames in kwestie opdoken werd gezegd dat de handbaldames twee jaar geleden eens een fotoreportage hebben gemaakt voor het blad Helden. Wij aan de slag.

http://www.zie.nl/video/ingezonden/Nederlands-dames-handbalteam-poseert-naakt-voor-Helden-Magazine/m1nzghgf6vx6
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2199358/Haagse-handbalster-naakt-in-sportblad-Helden
http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/2561033/2015/12/18/Blond-vrolijk-en-steengoed-Hollandse-handbalsters-sensatie-op-WK.dhtml

Bij die laatste staat de betreffende foto. Daar staat Tess Wester niet op. Misschien wel op andere van die reportage, wie zal het zeggen. Estavana Polman staat hier volgens mij in het midden. Die blonde meiden zijn moeilijk uit elkaar te houden. waar zijn de rugnummers als je ze nodig hebt?
HR
HR

WerkVloer

Vanavond komt, zoals beloofd, Max Verstappen langs en ook Richard Krajicek is van de partij.

https://ontdek.ziggo.nl/tag/peptalk/verstappen-en-krajicek-in-volgende-peptalk
HR
HR

killermfc
WK Ster

Nee, dat vroeg ik niet! :tong :B
HR
HR

WerkVloer

forumillustratie

forumillustratie

Alleen even die oranje bril afzetten, killer!
HR
HR

killermfc
WK Ster

Neen! De "Helden"-foto's graag! :ja
HR
HR

WerkVloer

HR
HR

WerkVloer

Goede uitzending gisteren. Meeste aandacht ging uit naar Max, wat wel te verwachten was. Maar in de eerste minuten blij verrast: Aad de Mos die de transfers bijhield en met Marco van Ginkel op de proppen kwam! Hé wat? Bleek dat later op de avond ook nog rond te komen ook!

Verder gegaan met het zoeken naar Helden-foto's van Maartje Paumen en Marianne Vos. Al rondstruinend kwam ik ineens terecht op een wat obscure site (brrr!) en vond daar foto's van het blad zelf. Staat ook wat tekst langs.

Van Marianne Vos helaas geen spoor maar ik heb wel een andere meid gevonden.
Het zijn behoorlijk grote foto's daarom ... (klik op de foto zelf voor de hele bladzijde.)
HR
HR

WerkVloer

Deze week niet zo'n bijster interessante gast uit het voetbal als je voor PSV bent. Er was een of andere trainer gekomen die behoorlijk wat onzin uitkraamde. Die persoon had dan ook maar voor alle zekerheid zijn bodyguard meegenomen. Maar je moet de uitzending gezien hebben om dit te geloven.

Wel interessant, vanuit PSV-oogpunt gezien, was de gast die tegenover hem zat. Namelijk Paul Haarhuis. Die had dan maar voor de gelegenheid de hele Nederlandse Fed Cup-delegatie meegenomen. Wat is dat eigenlijk? Mogen hier alleen maar mooie meiden komen? Oh nee, de dikkerds zijn ook eens geweest (geintje). Of staat dat misschien in het contract van Jack?
HR
HR

koetje
Legende

WerkVloer schreef:
Mogen hier alleen maar mooie meiden komen? Oh nee, de dikkerds zijn ook eens geweest (geintje). Of staat dat misschien in het contract van Jack?
HR
Jack hoopt gewoon op een herhaling van:

HR
HR

WerkVloer

:B Al voordat ik de spoiler opende wist ik wat er komen ging. :pul
HR
HR

koetje
Legende

WerkVloer schreef:

:B Al voordat ik de spoiler opende wist ik wat er komen ging. :pul
HR
Dat zal bij deze van Jack niet het geval zijn denk ik: :D

HR
HR

WerkVloer

Nee inderdaad. Ik heb hem na openen ook maar meteen weer gesloten.
Je mag deze van mij wel weer verwijderen. Ik zie het nut hiervan niet zo.
HR
HR

koetje
Legende

Ach een geintje kan toch best. Jack "AFC" Van Gelder staat tegenwoordig zelfs op de billboards bij Ajax. Moet hij stiekem wel leuk vinden.
HR
HR

WerkVloer

Mijn laatste bericht duurde een half uur om te maken met het o zo fijne onscreen toetsenbord. Ik was gisterenavond te lui om nog naar boven te lopen. Nu vanaf de computer.

Dat hij daar op de billboards staat samen met Frank (Evenblij) komt toch omdat het programma Peptalk wordt gepromoot? Is van Ziggo en die zijn weer sponsor van Ajax.

Mag ik (met een ;) ) concluderen dat je hier niet post voor Peptalk maar meer voor/(door?) Jack? Dat is dan jammer. Het is niet alleen Jack. Ik heb al bij de openingspost een lans gebroken voor het programma en het bevalt nog steeds. Ietsje minder toen Frank (die van Ajax) afgelopen keer te gast was. :) Ik hoop dat Cocu hier ook eens een keertje aanschuift. Misschien na het winnen van de CL? (Na het kampioenschap mag ook. :B )
HR
HR

koetje
Legende

Ja de post hebben meer betrekking op Jack dan het programma. Maar aan de andere kant is Jack wel de reden omdat programma te kijken. Mocht Emile Schelvis het presenteren dan was ik het standaard voorbij gezapt.

Zelf sla ik het bijna altijd over omdat ik de voorkeur geef aan de 100% voetbalprogramma's op maandag. Maar bij interessante gasten (wat De Boer in principe ook wel is) een reden om toch te kijken.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Leuk programma hoor, ik ben definitief voor, zoals altijd al een zwak voor Jack als oranje tenminste buiten beschouwing blijft. Ik kijk het sowieso altijd terug zodat ik saaie onderwerpen door kan spoelen. Vond vorige week maandag prima met de "FED Ladies" en plaatsgenoot Dennis van der Geest. Eergisteren beviel mij met name het basketballgedeelte en de immer cynische Willem van Hanegem. De altijd blije Churandy Martina spoelen we dan weer lekker door. Ook de column van Mart, eveneens plaatsgenoot, bevalt mij uitstekend. Mart (tv) & Jack (radio) hebben mij destijds geënthousiasmeerd voor de basketballsport. Ditmaal ging zijn column over de Amerikaanse schaatskampioen van weleer (5 Olympische gouden plakken in Lake Placid, 1980); saillant detail: beide heren kwamen begin jaren (19)'80 binnenvallen in de plaatselijke sporthal bij een dinsdagavond competitiewedstrijd basketball heren eredivisie. De handtekeningen werden gauw gescoord.
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

killermfc schreef:

Leuk programma hoor, ik ben definitief voor, zoals altijd al een zwak voor Jack als oranje tenminste buiten beschouwing blijft. Ik kijk het sowieso altijd terug zodat ik saaie onderwerpen door kan spoelen. Vond vorige week maandag prima met de "FED Ladies" en plaatsgenoot Dennis van der Geest. Eergisteren beviel mij met name het basketballgedeelte en de immer cynische Willem van Hanegem. De altijd blije Churandy Martina spoelen we dan weer lekker door. Ook de column van Mart, eveneens plaatsgenoot, bevalt mij uitstekend. Mart (tv) & Jack (radio) hebben mij destijds geënthousiasmeerd voor de basketballsport. Ditmaal ging zijn column over de Amerikaanse schaatskampioen van weleer (5 Olympische gouden plakken in Lake Placid, 1980); saillant detail: beide heren kwamen begin jaren (19)'80 binnenvallen in de plaatselijke sporthal bij een dinsdagavond competitiewedstrijd basketball heren eredivisie. De handtekeningen werden gauw gescoord.
HR
Nuttig om deze recensie te lezen, want nu weet ik dat ik naar dit programma waarschijnlijk niet hoef te gaan kijken.
Bij Mart Smeets en Jack van Gelder heb ik namelijk bepaald geen positieve associaties en met veel wat uit Amerika komt trouwens ook niet.
Gelukkig spreekt K's choice me wel aan en delen wij onze voorliefde voor Engeland en Engels voetbal.
En,bovenal, staan we beiden hopelijk binnenkort weer tussen die tienduizenden op het Stadhuisplein. :)
HR
HR

koetje
Legende

Leuk programma met leuke reportage over Jetro.

Jack hing weer een keer de geile oom uit bij het interview met een vrouwelijke sporter. Tikkeltje genant :D . Volgende keer maar achterwege laten.
HR
HR

killermfc
WK Ster

Ik vond het wel weer de moeite waard hoor, leuke wisselwerking tussen Frank & Jack. Prima format.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Peptalk

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 58,8% dat Roda JC wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!