PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 118 pagina's: « 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 »

HR

Big Paul Castellano Rode kaart: waarschuwing
WK Ster

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 14 december 2008

quote:HR
J.B. schreef:

Zit ik beachvolleyball te kijken gisteren, zie ik gewoon tot twee keer toe een shot van een supporter daar met een PSV shirt aan. :ja

Jaja, weer een actie van de gemene NOS die PSV negeert en zomaar per ongeluk tot twee keer toe dit doet :denk
HR
Gossie, wat goedkoop scoren zeg. De NOS verzorgd volgens mij die beelden helemaal niet. En al doen ze dat wel, dan nog zegt dit helemaal niks :D
HRHR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Droomaankoop: -
Reg.: 14 september 2014

Big Paul Castellano schreef:

(...)

Gossie, wat goedkoop scoren zeg. De NOS verzorgd volgens mij die beelden helemaal niet. En al doen ze dat wel, dan nog zegt dit helemaal niks :D
HR
Jaja, de NOS doet er alles aan om PSV te negeren. Dit was helemaal geen PSV supporter. Ze strooien zo zand in onze ogen (leuke woordspeling dacht ik zo) tijdens het beachvolleytournooi op de spelen. :B
HR
HR

tragedy&hope
Ster van het EK

Uit: gemaakte zaak
Vak: -
Reg.: 22 juli 2006

Best kinderachtig om dit als reden te gebruiken voor je punt, maakt het er niet sterker op.Je weet zelf ook best dat het niet op deze manier zo werkt.
En dat de onderbouwde kritiek mbt nos die meer pro-ajax zijn niks te maken heeft met een Braziliaan die op de spelen toevallig in beeld komt met een PSVshirt aan.
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

tragedy&hope schreef:

Best kinderachtig om dit als reden te gebruiken voor je punt, maakt het er niet sterker op.Je weet zelf ook best dat het niet op deze manier zo werkt.
En dat de onderbouwde kritiek mbt nos die meer pro-ajax zijn niks te maken heeft met een Braziliaan die op de spelen toevallig in beeld komt met een PSVshirt aan.
HR
Onzin,
ik geloof dan ook niet in de complotjes die hier ontstaan he :ja
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

Lees zojuist NOS TXT. Waar wij altijd onverdiend en fortuinlijk winnen.
Nu lees ik over een sterker Ajax, verdiende voorsprong, gelijkmaker uit het niets, veel kansen voor Ajax op 3-1 en nog meer gehuil van onze objectieve nationale omroep.De druiven zijn weer net zo zuur als op 8 mei en nog wat feestelijke data.

Dadelijk maar eens kijken naar de samenvatting. Pilsje erbij, en op naar minuut 91. :B
HR
HR

ziege maar ook zagge
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003

tragedy&hope schreef:

(...)
HR
Precies, bij de NOS zijn ze ook niet gek. Dit soort dingen worden gewoon bewust gedaan om het volk een rad voor ogen te draaien. Zooo makkelijk, gewoon ff wat PSV shirtjes in het beeld fotosjoppen en weg alle verdenkingen. Trappen wij niet in! ;)
HR
HR

WK Ster

Hebben ze Frank snoeks op 020 gezet? Een van de weinige die niet in Rio zit toch? Dan kijk ik het ook bij de NOS nog even terug :D :D :D
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

ziege maar ook zagge schreef:

(...)

Precies, bij de NOS zijn ze ook niet gek. Dit soort dingen worden gewoon bewust gedaan om het volk een rad voor ogen te draaien. Zooo makkelijk, gewoon ff wat PSV shirtjes in het beeld fotosjoppen en weg alle verdenkingen. Trappen wij niet in! ;)
HR
Het grote boze NOS plan om PSV eronder te houden wordt langzaamaan doorgeprikt. :B
HR
HR

WK Ster

Ik heb de samenvatting inmiddels terug gezien. Denk dat ik dat nog wel een keer of 10 doe. Heerlijk, die huilende Frank Snoeks. Wat had hij het zwaar, genieten :pul
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Goh, staat de transfer van Ramselaar gewoon op teletekst en wordt het ook nog eens gemeld in het sportnieuws.
HR
HR

Berry van Kilsdonk
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

Echt goed was het niet wat PSV liet zien als ik teletekst moet geloven:

"simpel, PEC slap, De Jong ongelukkig, droog, niet scherp, slordig, op halve kracht" om maar eens wat termen uit het verslag op te noemen.

Nee, best was het niet zo te lezen. :D
HR
HR

B.A. Baracus
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 17 oktober 2000

Berry van Kilsdonk schreef:

"simpel, PEC slap, De Jong ongelukkig, droog, niet scherp, slordig, op halve kracht" om maar eens wat termen uit het verslag op te noemen.

HR
Ik lees gewoon een goede weergave van de wedstrijd. Wij zijn wel PSV he. Moeten we euforisch worden van een prima overwinning op PEC Zwolle? We zijn toch geen provincialen :) ?
HR
HR

Berry van Kilsdonk
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 december 1999

Wie heeft het over euforisch?
HR
HR

tirzah
Vedette

HR
Tsja, in de provincie waar die telekstschrijver woont zijn de druiven vaak erg zuur.
Dat is niet alleen slecht voor zijn tanden , maar zo te lezen ook voor zijn gemoedstoestand. ;)
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

HR
De Jong is ook nog niet echt op niveau. Ondanks zijn goal. En PEC speelde ook slap de eerste helft. Klopt gewoon naar wat ik heb gezien.
HR
HR

ziege maar ook zagge
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003

Wanneer leert die klojo Snoeks nou eens af hardop te denken?

Elke wedstrijd met Snoeks is 90% Snoeks, 10% wedstrijd. En dus 100% ergernis.
HR
HR

WK Ster

Die Snoeks staat symbool voor heel de NOS. Kan gewoon echt niet meer :D Besmet met het 020 virus, en hoe :kots

Echt lachwekkend gewoon, ik kan mijn lach echt niet meer inhouden.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 september 2016 om 00:38:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Die Snoeks staat symbool voor heel de NOS. Kan gewoon echt niet meer :D Besmet met het 020 virus, en hoe :kots

HR
Dieptepunt was dat hij vertelde dat de Zweden in het bos zijn geweest en daar van boomstammen een kampvuur gemaakt hebben.. :denk
HR
HR

WK Ster

Ja, hij denkt altijd grappig te zijn met zijn idiote verhalen. Echter gaat het werkelijk waar helemaal nergens over. Ik kan niet wachten tot deze man met pensioen is.
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

ziege maar ook zagge schreef:

Wanneer leert die klojo Snoeks nou eens af hardop te denken?

Elke wedstrijd met Snoeks is 90% Snoeks, 10% wedstrijd. En dus 100% ergernis.
HR
Vroeger (zo`n 10 jaar geleden) was Snoeks een uitstekende commentator. Sinds dat ie es een keer gekozen is tot populairste commentator maakt ie er een Snoeks showtje van. Kan niet langer dan 5 seconden z`n mond houden en heeft ontdekt dat een one man show niet zonder grappen mag. Helaas is ie gewoon niet leuk al vind ie ongetwijfeld zelf van wel.

Buiten dat heeft ie ook de anekdotes ontdekt. Wat dus inhoudt dat ie over bepaalde spelers (ongeacht ze op dat moment in de wedstrijd aan het spelen zijn) iets te melden heeft over de neef, diens auto of de kleur van de bromfiets.

Nee, ik luister liever naar Leo Driessen (en dat is ook al niet om aan te horen) dan naar Snoeks. Weet iedere wedstrijd te verpesten door de grote Snoeks show..
HR
HR

tirzah
Vedette

HR
Maar dankzij hem weet ik toch nu wel mooi dat Zoet minder ervaren is dan Cillesen, dat Klaassen geweldig in vorm is en menig goal voor Ajax heeft gescoord,behalve in de "iets minder" verlopen CL campagne, maar dat maakte hij in de competitie weer goed. Ook over ex Ajacied Sneijder(die ik ook sterk vond spelen, eerlijk is eerlijk :) ) was hij lyrisch.

Ik weet niet of hij vaker het woord Ajax in de mond nam dan Oranje, en, wat veel erger is,ik kon nergens een zender vinden die de wedstrijd uitzond zonder dit geouwehoer.
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Klaassen speelde een goede wedstrijd trouwens. En is een van de weinige Ajacieden die ik graag bij de PSV selectie zou willen hebben.

En ook Sneijder is een klasbak die zijn vedette status gewoon waarmaakt.

Dat het beiden (ex) Ajacieden zijn, ja. Dat zal. Maar ere wie ere toekomt.
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Reg.: 7 juni 2006

tirzah schreef:

(...)

Maar dankzij hem weet ik toch nu wel mooi dat Zoet minder ervaren is dan Cillesen, dat Klaassen geweldig in vorm is en menig goal voor Ajax heeft gescoord,behalve in de "iets minder" verlopen CL campagne, maar dat maakte hij in de competitie weer goed. Ook over ex Ajacied Sneijder(die ik ook sterk vond spelen, eerlijk is eerlijk :) ) was hij lyrisch.

HR
Klaassen heeft wel 4 van de 5 Ajax doelpunten gemaakt tegen PAOK en Rostov :D Dat Klaassen er instond was wel te begrijpen. Is in vorm en heeft wat meer diepgang.

Verder vindt ik Snoeks ook niet altijd even geweldig. Het zijn altijd dezelfde spreuken als:

" Wat een schilderachtige redding van Vermeer", "John Heitinga, krijger uit Alphen aan de Rijn, doe het voor jezelf, de familie maar zeker ook het vaderland" of "De klokt tikt verder.. en weten dat bij een achterstand de klok nu eenmaal sneller tikt".
HR
HR

tirzah
Vedette

koetje schreef:

(...)

Klaassen heeft wel 4 van de 5 Ajax doelpunten gemaakt tegen PAOK en Rostov :D Dat Klaassen er instond was wel te begrijpen. Is in vorm en heeft wat meer diepgang.

Verder vindt ik Snoeks ook niet altijd even geweldig. Het zijn altijd dezelfde spreuken als:

" Wat een schilderachtige redding van Vermeer", "John Heitinga, krijger uit Alphen aan de Rijn, doe het voor jezelf, de familie maar zeker ook het vaderland" of "De klokt tikt verder.. en weten dat bij een achterstand de klok nu eenmaal sneller tikt".
HR
Die "iets minder verlopen CL campagne" was wel een opmerking van Frank Snoeks hoor. Niet mijn woorden. :)
HR
HR

Ja, hij denkt altijd grappig te zijn met zijn idiote verhalen. Echter gaat het werkelijk waar helemaal nergens over. Ik kan niet wachten tot deze man met pensioen is.
HR
Frank Snoeks is een slechte karikatuur van Sierd de Vos, alleen wint eerstgenoemde nooit de originaliteitsprijs indeze! ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 118 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!