PSV Netwerk
donderdag 29 juni 2017 - 04:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 133 »

HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Droomaankoop: -
Reg.: 14 september 2014

quote:HR
PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

(...)

Frank Snoeks is een slechte karikatuur van Sierd de Vos, alleen wint eerstgenoemde nooit de originaliteitsprijs indeze! ;)
HR
Die karikatuur is echt iets van de laatste pakweg 8 jaar. Daarvoor was ie uitstekend te pruimen. Op een of andere manier is ie zichzelf nogal interessant gaan vinden.

De stelling dat de man pro Ajax zou zijn in zijn commentaar is trouwens echt bullshit.
HRHR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

J.B. schreef:

De stelling dat de man pro Ajax zou zijn in zijn commentaar is trouwens echt bullshit.
HR
Dan luister je slecht.

Mijn afkeer van Snoeks is overigens pas een aantal jaar terug ontstaan tijdens PSV - Ajax. De wedstrijd waar Tyton een aantal minuten out ging.

Gedurende die wedstrijd kwam er tijdens de hele periode dat Tyton buiten westen was "laat maar liggen hij is dood" en ander fraais uit het bezoekersvak. Ook toen Tyton op een brancard van het veld gedragen werd. Vervolgens zie ik 's avonds de samenvatting waarin Tyton onder groot applaus van de PSV supporters van het veld gaat. Wat zegt die halve gare? "Wat sportief, Ajaxsupporters klappen voor Tyton". :kots

[Dit bericht is veranderd door Gilles de la Croquette (op 8 september 2016 17:02:30).]
HR
HR
Snoeks is echt een drol met pootjes.

Niet omdat hij pro-ajax zou zijn, maar vooral door de onzin die hij tijdens de wedstrijd uitkraamt. Bovendien denkt hij altijd precies te weten wat de spelers en coaches denken en willen. Eindeloos en continue gezever en nooit een moment rust. Frank Snoeks is voor mij echt een reden om een wedstrijd niet of met het geluid uit te kijken.
HR
HR

Debutant Oranje

Gilles de la Croquette schreef:

(...)

Wat zegt die halve gare? "Wat sportief, Ajaxsupporters klappen voor Tyton". :kots
HR
Ik zie niet in wat er mis is met die uitspraak. Sportiviteit getuigt van ethos. Van betrokkenheid bij een moment of een situatie die niet meteen in het verlengde ligt van iemands voorkeur.

Je kan op elke slak zout leggen. Maar an sich is er dus niets mis mee.
HR
HR

Thoresen KONING
Mister PSV

Uit: Breda
Vak: Noord - PR
Reg.: 23 augustus 2001

Wellicht omdat het merendeels de PSV supporters waren? En omdat de Ajax supporters net allerhande verwensingen naar zijn hoofd slingerden? Of vind je dat objectief vastgesteld sportief gedrag?
HR
HR

Thoresen
Speler buitenlandse topclub

Vak: -
Reg.: 24 maart 2004

J.B. schreef:
HR
Zijn zoon heet Jari. Hoeveel feyenoorders ken jij die hun zoon Jari hebben genoemd?
HR
HR

Berry van Kilsdonk
WK Ster

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

J.B. schreef:
Ik zie niet in wat er mis is met die uitspraak. Sportiviteit getuigt van ethos. Van betrokkenheid bij een moment of een situatie die niet meteen in het verlengde ligt van iemands voorkeur.

Je kan op elke slak zout leggen. Maar an sich is er dus niets mis mee.
HR
Ik denk niet dat jij begrijpt wat Gilles de la Croquette zegt. Misschien moet je het nog eens lezen zodat je het dan wel lukt.
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Van mij mag een commentator voor Ajax zijn. Geeft ook gelijk aan hoe serieus je diens uitspraken dan moet nemen ;).

Ik stoor mij vooral aan zijn "doe het!", bij elke grote kans. Nu deed hij dat bij Klaassen. Dat deed hij ook bij Robben in 2010 en toen ging het ook al mis. Volgens mij ging het alleen goed toen hij het in 2004 deed bij de beslissende penalty van Arjen. Sindsdien werken zijn aanmoedigingen averechts.
HR
HR

psvgouda
Ster van het EK

Uit: en thuis
Reg.: 27 oktober 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 september 2016 om 21:56:11.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

tijn0 schreef:

Van mij mag een commentator voor Ajax zijn. Geeft ook gelijk aan hoe serieus je diens uitspraken dan moet nemen ;).

Ik stoor mij vooral aan zijn "doe het!", bij elke grote kans. Nu deed hij dat bij Klaassen. Dat deed hij ook bij Robben in 2010 en toen ging het ook al mis. Volgens mij ging het alleen goed toen hij het in 2004 deed bij de beslissende penalty van Arjen. Sindsdien werken zijn aanmoedigingen averechts.
HR
Sinds wanneer doen wij aan bijgeloof? ;)
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

tijn0 schreef:

... Sindsdien werken zijn aanmoedigingen averechts.
HR
Moge hij dan nog vaak ingezet worden bij wedstrijden van Ajax. ;)
Bijkomend voordeel is dat de NOS vaker Jeroen Grueter naar ons kan sturen.
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

tijn0 schreef:

HR
Ik hoorde Reitsma het ook zeggen tegen Gullit in 1988 vs Sovjet Unie :)
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

psvgouda schreef:

(...)

Sinds wanneer doen wij aan bijgeloof? ;)
HR
Alleen als het werkt ;).
HR
HR

J.B. schreef:

Die karikatuur is echt iets van de laatste pakweg 8 jaar. Daarvoor was ie uitstekend te pruimen. Op een of andere manier is ie zichzelf nogal interessant gaan vinden.
HR
Eens!
HR
HR

Debutant Oranje

Berry van Kilsdonk schreef:

(...)
Ik denk niet dat jij begrijpt wat Gilles de la Croquette zegt. Misschien moet je het nog eens lezen zodat je het dan wel lukt.
HR
Ik denk niet dat jij begrijpt wat ik zeg.

Maargoed, een discussie voeren tegen een vooringenomen stelling is lastig. :ja

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 9 september 2016 10:47:56).]
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

J.B. schreef:

(...)
Ik zie niet in wat er mis is met die uitspraak. HR
Dat het een grove leugen was, misschien?

Dat het feit dat Ajaxsupporters zich schandalig gedroegen niet alleen onder tafel geveegd werd maar dat er zelfs aan positieve draai aan gegeven werd. Zou dat het misschien zijn?

Ik ben niet iemand die zich gauw druk maakt om wat er over en weer in een stadion geroepen wordt, maar die dag werd bij mij een grens overschreden. Je zag de overduidelijke paniek bij iedereen op het veld en om dan massaal 'laat maar liggen hij is dood' aan te heffen, toont aan dat je het inlevingsvermogen van een hamlap hebt. Snoeks die avond was de spreekwoordelijke druppel.

[Dit bericht is veranderd door Gilles de la Croquette (op 9 september 2016 11:02:04).]
HR
HR

Debutant Oranje

(...)

Dat het een grove leugen was, misschien?

Dat het feit dat Ajaxsupporters zich schandalig gedroegen niet alleen onder tafel geveegd werd maar dat er zelfs aan positieve draai aan gegeven werd.

Ik ben niet iemand die zich gauw druk maakt om wat er over en weer in een stadion geroepen wordt, maar die dag werd bij mij een grens overschreden. Je zag de overduidelijke paniek bij iedereen op het veld en om dan massaal 'laat maar liggen hij is dood' aan te heffen, toont aan dat je het inlevingsvermogen van een hamlap hebt. Snoeks die avond was de spreekwoordelijke druppel.
HR
Ik vind het te ver gaan om een commentator (ookal is het Snoeks) hier een schuld toe te schuiven. Laat ik het daarbij houden.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

J.B. schreef:

(...)
Ik vind het te ver gaan om een commentator (ookal is het Snoeks) hier een schuld toe te schuiven. Laat ik het daarbij houden.
HR
Dat lijkt me inderdaad beter. We moeten vooral geen barstjes in jouw beeld dat commentatoren een soort objectieve supermensen zijn zonder enige persoonlijke voorkeur laten ontstaan.
HR
HR

Debutant Oranje

(...)

Dat lijkt me inderdaad beter. We moeten vooral geen barstjes in jouw beeld dat commentatoren een soort objectieve supermensen zijn zonder enige persoonlijke voorkeur laten ontstaan.
HR
Je moet de rol van een commentator niet overschatten. Wat hier iets te vaak gebeurd.

Wat overigens niet wil zeggen dat Snoeks gewoon een irritatie is om naar te luisteren. Maar dat is weer een andere discussie :B

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 9 september 2016 11:09:46).]
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

J.B. schreef:

(...)
Je moet de rol van een commentator niet overschatten. Wat hier iets te vaak gebeurd.
HR
Wacht even, de rol overschatten? Daar heb ik het niet over. Ik heb het erover waarom ik Snoeks een lul met vingers vind. :B
HR
HR

Debutant Oranje

(...)

Wacht even, de rol overschatten? Daar heb ik het niet over. Ik heb het erover waarom ik Snoeks een lul met vingers vind. :B
HR
O, van mij mag ie ook met vervroegd pensioen. Laat daar geen misverstand over bestaan.
HR
HR

Berry van Kilsdonk
WK Ster

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

J.B. schreef:

HR
Huh?

Een commentator geeft een compleet verkeerd beeld van de situatie (nl dat Ajax supporters applaudisseren terwijl ze de meest ranzige liedjes aan het zingen waren en dat het de PSV-supporters waren die applaudisseerden), maar het gaat te ver Snoeks hier de schuld van te geven?????

Leg nog eens uit dan.
HR
HR

tirzah
Vedette

(...)
Huh?

Een commentator geeft een compleet verkeerd beeld van de situatie (nl dat Ajax supporters applaudisseren terwijl ze de meest ranzige liedjes aan het zingen waren en dat het de PSV-supporters waren die applaudisseerden), maar het gaat te ver Snoeks hier de schuld van te geven?????

Leg nog eens uit dan.
HR
Ik denk dat er velen zullen zitten te wachten op die uitleg.
Want in een eindeloze reeks manipulerende en volksverlakkende trucs van de NOS om Ajax "beter" te laten lijken dan PSV, waren de pertinente leugens van Frank Snoeks die dag toch zeker een van de dieptepunten.

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 9 september 2016 11:58:19).]
HR
HR

Debutant Oranje

tirzah schreef:

(...)

Ik denk dat er velen zullen zitten te wachten op die uitleg.
Want in een eindeloze reeks manipulerende en volksverlakkende trucs van de NOS om Ajax "beter" te laten lijken dan PSV, waren de pertinente leugens van Frank Snoeks die dag toch zeker een van de dieptepunten.
HR
Je doet ook niet echt je best om de vooringenomenheid te verbergen he :ja

(...)
Huh?

Leg nog eens uit dan.
HR
Toevoegend heb ik nog wat vragen:
-kan er met zekerheid gezegd worden dat er geen Ajacieden waren die wel klapten toen Tyton werd weggedragen?

-kan er met zekerheid gezegd worden dat er geen enkele kans bestaat dat Snoeks de situatie op de tribune verkeerd heeft gezien? Aansluitend op vraag 1 dat ie dus geen enkele Ajacied heeft zien klappen?

-kan er met zekerheid worden gezegd dat Snoeks bewust deze opmerking maakte.

-en als dat zo mocht zijn, wat is dan zijn beweegreden om dit te doen?

-oftewel, was de opmerking van Snoeks gewoon onhandig (meer uit domheid) of zit er meer achter?

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 9 september 2016 12:51:00).]
HR
HR

tirzah
Vedette

En zo leren we dat Snoeks een onnozele padvinder schijnt te zijn die wat onbewuste kreten slaakt, dat hij geen minutenlang geschreeuw en schandalig gezang hoort, wel in staat is als er geapplaudisseerd wordt, te ontdekken dat dat van Ajax supporters afkomstig is,dat er mensen in het stadion zitten die doof schijnen te zijn, en dat de NOS objectief is totdat er bewijs is van het tegendeel. :D

Soms leert een mens hier veel nieuwe dingen op 1 dag. :)
HR
HR

Debutant Oranje

Dat selectief en onjuist quoten daar kijkt niemand meer van op. :B

Goed, ik wacht op reacties van lieden die wel in staat zijn de vragen te beantwoorden. :ja

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 9 september 2016 13:11:30).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.