PSV Netwerk
woensdag 16 augustus 2017 - 23:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 134 pagina's: « 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 134 »

HR

ziege maar ook zagge
WK Ster

Uit: Eindhoven - Stratum West
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 14 maart 2003

Wordt het weer een verkapte Calimerodiscussie, knap jongens! :D

Interesseert me geen blauwe kanariepiet voor welke club ie is en in hoeverre hij zaken expres doet of niet, hij is gewoon onuitstaanbaar en staat garant voor een verpeste voetbalbeleving. Zelfs als het voetbal een schandalig drama is, is de ergernis over zijn commentaar groter.
HRHR
HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

quote:HR
ziege maar ook zagge schreef:

Wordt het weer een verkapte Calimerodiscussie, knap jongens! :D

Interesseert me geen blauwe kanariepiet voor welke club ie is en in hoeverre hij zaken expres doet of niet, hij is gewoon onuitstaanbaar en staat garant voor een verpeste voetbalbeleving. Zelfs als het voetbal een schandalig drama is, is de ergernis over zijn commentaar groter.
HR
Ik hoor zelfs Leo Driessen liever dan Snoeks. En dan moet je als commentator toch wel erg je best doen :B
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

J.B. schreef:

Dat selectief en onjuist quoten daar kijkt niemand meer van op. :B

Goed, ik wacht op reacties van lieden die wel in staat zijn de vragen te beantwoorden. :ja
HR
Beetje erg Frank Snoeks-achtig om mij van onjuist quoten te beschuldigen als je eerst gauw je tekst drastisch wijzigt, een half uur nadat je hem gepost hebt. :\(

In het weggelaten stuk stond dat "jullie groepje in het stadion ook niets gehoord hadden".(Deze quote is inclusief de taalfout die je erin maakte).
Het lijkt wel een NOS samenvatting waar ook voortdurend selectief gerommeld wordt ter meerdere eer en glorie van Ajax.

Maar als jij wil blijven beweren dat Frank Snoeks dit per ongeluk zei en dat hij geen Ajax fan is, prima. Ik lig van die mening niet wakker. :slaap
HR
HR

Debutant Oranje

Wordt het weer een verkapte Calimerodiscussie, knap jongens!HR
Tsja, dat komt niet zozeer van mij af. Ik probeer e.e.a. wat helder te krijgen. De vooringenomenheid komt niet van mij vandaan in ieder geval. Het zou fijn zijn als topics nu eens niet verpest werden door dit soort gedoe. Maar we houden hoop :B

@Tirzah.
Als eerste zou ik maar eens leren lezen, aangezien ik vragen stel. Dat jij dat aanziet voor mijn mening zegt meer over jouw lezend vermogen dan over mijn post.
Op de bekende vooringenomen riedeltjes ga ik verder niet in. Dat kennen we nu wel. Feit is ook dat het mij geen bal interesseert of Snoeks wel of geen Ajacied is. Maar ook dat is al tot den treure herhaald.

Verder zal ik eerst met jou overleggen als ik van plan ben een post te wijzigen. Stel je voor dat iedereen dat zomaar zou gaan doen zeg..

Maargoed, voordat ook dit topic weer gekaapt gaat worden door dit soort onzin terug naar het punt. De vragen:

-kan er met zekerheid gezegd worden dat er geen Ajacieden waren die wel klapten toen Tyton werd weggedragen?

-kan er met zekerheid gezegd worden dat er geen enkele kans bestaat dat Snoeks de situatie op de tribune verkeerd heeft gezien? Aansluitend op vraag 1 dat ie dus geen enkele Ajacied heeft zien klappen?

-kan er met zekerheid worden gezegd dat Snoeks bewust deze opmerking maakte.

-en als dat zo mocht zijn, wat is dan zijn beweegreden om dit te doen?

-oftewel, was de opmerking van Snoeks gewoon onhandig (meer uit domheid) of zit er meer achter?

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 9 september 2016 13:56:36).]
HR
HR

Berry van Kilsdonk
WK Ster

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

Scbei toch uit, zoals al eerder hierboven gemeld: hij hoort minutenlang ranzige leidjes vanuit de Ajax-hoek niet, maar hij zou wel ineens vanuit Zuid horen dat de Ajacieden hun gedrag van de ene op de andere seconde 180 graden gingen veranderen en van hatelijke liedjes zingen ineens massaal zouden gaan klappen?

Maar als jij vindt dat deze pertinente leugenachtige onzin "niet de schuld is van de commentator", be my guest. Maar ik laat het hierbij.
HR
HR

Debutant Oranje

OK, dus volgens jou is dit een bewuste opmerking omdat...

Dan is de vraag, waarom zou ie dit doen dan?

Om de club PSV bewust te kwetsen
Om de club Ajax te beschermen.
Om lekker goedkoop te scoren bij PSV haters?

Geen idee, maar dat weet jij blijkbaar dan weer wel denk ik?

En volgens jou is er geen enkele kans dat ie de situatie niet goed heeft gezien. Want dat heb je `m gevraagd?

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 9 september 2016 14:06:41).]
HR
HR

Berry van Kilsdonk
WK Ster

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

J.B. schreef:

OK, dus volgens jou is dit een bewuste opmerking omdat...

Dan is de vraag, waarom zou ie dit doen dan?

Om de club PSV bewust te kwetsen
Om de club Ajax te beschermen.
Om lekker goedkoop te scoren bij PSV haters?

Geen idee, maar dat weet jij blijkbaar dan weer wel denk ik?

En volgens jou is er geen enkele kans dat ie de situatie niet goed heeft gezien. Want dat heb je `m gevraagd?
HR
Het interesseert me geen reet waarom hij een totaal verkeerde weergave van de situatie geeft, of het nou bewust doet, of dat die man gewoon niet beter kan.

Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat jij zegt dat het niet zijn schuld is dat hij de plank gigantisch mis slaat. En dat je dat ook nog halsstarrig blijft volhouden ook.

Of ga jij mij nou met droge ogen vertellen dat er geen ranzige liedjes werden gezongen vanuit de Ajax-hoek en dat het de Ajax-supporters waren die Tyton een applaus gaven en dat Snoeks uitstekend verslag van de situatie gaf en dat zijn conclusies dat de Ajax-supporters heel sportief bezig waren juist waren?
HR
HR

tirzah
Vedette

J.B. schreef:

(...)

@Tirzah.
Als eerste zou ik maar eens leren lezen, aangezien ik vragen stel. Dat jij dat aanziet voor mijn mening zegt meer over jouw lezend vermogen dan over mijn post.
Op de bekende vooringenomen riedeltjes ga ik verder niet in. Dat kennen we nu wel. Feit is ook dat het mij geen bal interesseert of Snoeks wel of geen Ajacied is. Maar ook dat is al tot den treure herhaald.

Verder zal ik eerst met jou overleggen als ik van plan ben een post te wijzigen. Stel je voor dat iedereen dat zomaar zou gaan doen zeg..

Maargoed, voordat ook dit topic weer gekaapt gaat worden door dit soort onzin terug naar het punt. De vragen:
...
HR
Na de beschuldiging dat ik selectief en onjuist zou quoten, wil ik dit gedoe afsluiten met enkele feiten;

Feit 1; Je bent niet de eerste die deze truc uithaalt; iemand anders flikte me dat enkele jaren terug ook al eens.

Feit 2; in je post van 12.20 stond o.a. dat Snoeks niets te verwijten viel,want jij was zelf ook in het stadion en jullie groepje hadden ook niets gehoord. Mijn quote was hierop gebaseerd.

Feit 3; je verandert je post om 12.51, laat hele stukken weg, schrijft wat vragen op en beschuldigt mij vervolgens van verkeerd quoten. :huh

Feit 4; na deze manoeuvre begin je over mijn gebrek aan leesvaardigheid en slaakt nog wat kreten.

Feit 5; Ik ben het wat Frank Snoeks betreft geheel eens met wat Berry van Kilsdonk, Gilles de la Croquette, Thoresen Koning en Thoresen hier gezegd hebben, laat alle verdere opmerkingen voor jouw rekening en stop hierbij met mijn bijdragen aan jou in de "discussie" over die beruchte volksverlakkerij.

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 9 september 2016 20:13:40).]
HR
HR

Debutant Oranje

Berry van Kilsdonk schreef:

(...)
Het interesseert me geen reet waarom hij een totaal verkeerde weergave van de situatie geeft, of het nou bewust doet, of dat die man gewoon niet beter kan.

Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat jij zegt dat het niet zijn schuld is dat hij de plank gigantisch mis slaat. En dat je dat ook nog halsstarrig blijft volhouden ook.

Of ga jij mij nou met droge ogen vertellen dat er geen ranzige liedjes werden gezongen vanuit de Ajax-hoek en dat het de Ajax-supporters waren die Tyton een applaus gaven en dat Snoeks uitstekend verslag van de situatie gaf en dat zijn conclusies dat de Ajax-supporters heel sportief bezig waren juist waren?
HR
Ik zeg niet dat het niet zijn schuld is. Ik zeg dat er wel erg makkelijk de schuld aan hem wordt gegeven.

Verder beweer ik niets. Behalve dat het een nogal zware beschuldiging is aangezien het lijkt alsof ie het bewust zou doen. Met zo`n uitspraak wil ik daar graag wel wat argumenten of bewijzen voor. Alleen de uitspraak `de man is Ajacied` is te makkelijk wat mij betreft.

@Tirzah. Je mening mij wel bekend aangezien het pas een keer of 150 is herhaald. Niet interessant derhalve. Verder blijf ik bij mijn standpunt aangaande het niet ingaan op de vragen en het selectief quoten.

[Dit bericht is veranderd door J.B. (op 10 september 2016 11:25:22).]
HR
HR

Big Paul Castellano
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 14 december 2008

Diep triest dat er in de samenvatting en ook daarna totaal geen aandacht is voor het debuut van Lundqvist. Typisch NOS weer dit.
HR
HR

Debutant Oranje

Big Paul Castellano schreef:

Diep triest dat er in de samenvatting en ook daarna totaal geen aandacht is voor het debuut van Lundqvist. Typisch NOS weer dit.
HR
Werd wel benoemd in de samenvatting. FF opletten..
HR
HR

Big Paul Castellano
Vedette

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 14 december 2008

Niks te zien. Ronduit belachelijk.
HR
HR

Skywalker
Nationale topspeler

Uit: Tatooine
Droomaankoop: Darth Vader
Reg.: 27 september 2007

J.B. schreef:

-kan er met zekerheid gezegd worden dat er geen Ajacieden waren die wel klapten toen Tyton werd weggedragen?
HR
Ja.
Iemand die ik ken zat namelijk in dat vak en bekende dat achteraf.
Kan natuurlijk altijd dat een enkeling in dat vak geklapt heeft maar die zullen op 1 hand te tellen zijn geweest.
HR
HR

tirzah
Vedette

Dat de Ajax fan, die bij NOS teletekst in zijn favorieten doorgaans briljante godenzonen ziet, PSV's zeges altijd fortuinlijk of onterecht vindt, is bekend.
Dat hij bang is voor de Feijenoord aanhang wist ik niet. Of misschien vindt hij het inmiddels normaal dat spelregels in de Kuip verkracht worden.
Maar opvallend was en is het wel; in het verslag van de 1-0 zege van Feijenoord op Manchester United komt het woord BUITENSPEL niet voor. :huh

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 17 september 2016 16:18:37).]
HR
HR

milansandro
Meervoudig international

Reg.: 9 augustus 2008

Je kon er op wachten...
De commentator van Studio Sport vond het uiteraard een penalty..
HR
HR

PCS Rode kaart: waarschuwing
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Heb ik nou de interviews gemist?
HR
HR

Jaix
Nationale topspeler

Uit: Helmond
Vak: West - H
Reg.: 21 maart 2000

PCS schreef:

Heb ik nou de interviews gemist?
HR
Nee, normaal gesproken helemaal aan het eind van de uitzending, maar nu snel na AZ gepropt. Zonder korte beelden van de goals, zoals ook gebruikelijk

Stoorde me sowieso al aan de commentator, spreekkoren PSV supporters ("ze verdienen die goal niet";) en het penalty moment. Zelfs na 2 herhalingen ziet hij niet dat Willems gewoon de bal speelt. Deden ze bij Fox beter

En dan bij de stand: "Ajax is PSV voorbij op doelsaldo". Dikke onzin, exact hetzelfde doelsaldo, +11, alleen heeft Ajax meer goals vóór.

En dan teletekst: "PSV heeft het zichzelf lastig gemaakt". Vond het geen lastige wedstrijd, ze heersten in de eerste helft alleen geeft die koekenbakker een onterechte penalty. Verder is Excelsior niet in de buurt geweest en ook in de 2e helft nauwelijks kansen. Zelfs Vd Gaag geeft dit aan in het interview: "Het leek alsof we in de wedstrijd kwamen, maar was niet zo" en "we zijn blij dat het maar bij 1-3 bleef"
Verder ook niks over een dubieuze penalty

Noem me zuur, maar erg gekleurde avond qua berichtgeving. Komt niet vaak voor dat ik liever het commentaar bij Fox hoor dan bij de NOS
HR
HR

psvgouda
Ster van het EK

Uit: en thuis
Reg.: 27 oktober 2007

Zo relevant vind ik al dat commentaar nou ook weer niet, maar gisteravond viel het verschil tussen FOX en NOS wel een beetje op toen ik direct na de volledige wedstrijd ook de samenvatting zag. Maar ach, wat boeit het nou werkelijk? (Misschien maakt dertig jaar in de Randstad een mens iets onverschilliger in deze).
HR
HR

JoJo
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 september 2012

30 jaar dit soort eenzijdige berichtgeving maakt me wel moedeloos af en toe
HR
HR

Kolenboer
Talent jeugd PSV

Reg.: 28 maart 2001

Als je na twee herhalingen vol blijft houden dat het een tetechte penalty is omdat Willems de bal niet speelt, ben je totaal ongeschikt. Wordt doodziek van die propaganda machine van de NOS.
HR
HR

psvgouda
Ster van het EK

Uit: en thuis
Reg.: 27 oktober 2007

Och, volgens mij gaat het in eerste en laatste instantie om wat er op het veld gebeurt en wat pagina 819 na 34 wedstrijden laat zien. De enorme overwaardering/overschatting van voetbal en de rol daarin van de media is daaraan w.m.b. ver ondergeschikt. Natuurlijk erger ik mij ook wel eens aan de Randstad-georiënteerde media, maar ik leef er gewoon mee. Heb geen zin om mijn (voetbal-) leven door dergelijke zaken te laten verzuren. Vervelend is het soms wel, maar moedeloos? Geenszins. En bij :psv kom ik toch met tussenpozen ook al vijftig jaar, laat de media dus ongeveer zo'n periode l*llen. Gezondheid :pul

[Dit bericht is veranderd door psvgouda (op 25 september 2016 12:29:17).]
HR
HR

tirzah
Vedette

Kolenboer schreef:

Als je na twee herhalingen vol blijft houden dat het een tetechte penalty is omdat Willems de bal niet speelt, ben je totaal ongeschikt. Wordt doodziek van die propaganda machine van de NOS.
HR
Dat is inderdaad van de gekke.
Jeroen Elshof zou ontslagen moeten worden op grond van;

hypocriete opmerkingen tegen PSV en haar supporters,
het niet in staat zijn tot op objectiviteit lijkend commentaar,
het stekeblind zijn bij zogenaamde penalty gevallen
het MOEDWILLIG bezig zijn met volksverlakkerij,
het meer geschikt zijn voor een carriere in Noord Korea.

Dat dit huichelachtig mannetje niet ontslagen wordt, komt omdat zijn bazen ook lid zijn van de Ajax propagandaclub, wier schuilnaam NOS is. :\(
HR
HR

Debutant Oranje

Ik denk dat het beter is dat we de hand in eigen boezem steken en als eerste maar eens de domme spreekkoren gaan bekritiseren voordat we uberhaupt denken aan het berispen van een arbiter of een NOS.

Eerst Madrid, nu dit, het gaat lekker met de PSV pr op deze manier..

:nee
HR
HR

Berk
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: Light Town
Vak: Oost - V
Reg.: 22 november 1999

J.B. schreef:

Ik denk dat het beter is dat we de hand in eigen boezem steken en als eerste maar eens de domme spreekkoren gaan bekritiseren voordat we uberhaupt denken aan het berispen van een arbiter of een NOS.

HR
Grapje zeker? Jij maakt je druk over de PR van PSV na een flutincident bij excelsior. Iets wat nagenoeg in elk stadion tenminste 1x per jaar te horen is.

Madrid....zucht. Ja laten we het daar eens over hebben. Misschien moeten we ook het nog even over Kaiserslautern hebben, of....

Of was het echt een grapje?
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

J.B. schreef:

HR
Je slaat door.

Zelfs dat Madrid incident was achteraf vooral geroep voor de bühne. Zoals ome Toon al zei, "PSV is de enige die iets gedaan heeft, verder heb ik van niemand meer iets gehoord". Als vanavond Studio Voetbal en morgen VI nog even gesputterd heeft, is volgende week iedereen het weer vergeten.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 134 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat ADO Den Haag wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!