PSV Netwerk
donderdag 17 augustus 2017 - 05:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 134 pagina's: « 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... 134 »

HR

Carero
Vaste waarde PSV 1

Uit: Belfast
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 juli 2006

Geen item over (voorbereiding) Rostov uit?
HRHR
HR

PCS Rode kaart: waarschuwing
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Doen ze bijna niet meer nadat ze de rechten verloren. Soms nog een reportage van 1-2 minuten.
HR
HR

BasUtrecht
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 18 september 2003

quote:HR
J.B. schreef:

Ik denk dat het beter is dat we de hand in eigen boezem steken en als eerste maar eens de domme spreekkoren gaan bekritiseren voordat we uberhaupt denken aan het berispen van een arbiter of een NOS.

:nee
HR
Beste J.B.... Er valt me iets op! Een pagina hiervoor gaat het over Ajax-supporters die dingen roepen terwijl Tyton bewusteloos op het veld ligt. En Snoeks die de Ajax-fans achteraf van sportiviteit beticht (maar daar gaat het even niet om). De manier waarop Snoeks daarmee omgaat, praat je goed. Vervolgens gaat het over de spreekkoren van PSV bij Excelsior, en moeten we de hand maar eerst in eigen boezem steken?

Twee situaties, twee keer op een verschillende manier belicht door onze staatsomroep. Een keer wordt er (al dan niet bewust) voor gekozen om de flauwe, ongepaste spreekkoren van Ajax-supporters niet te laten horen / benoemen dat het gebeurd is.

En de andere keer wordt er (al dan niet bewust) door de commentator zijn mening gegeven over de situatie ("slaat helemaal nergens op", "treurig begin van de avond", "supporters verdienen het vieren van de goal niet";).

Natuurlijk kun je argumenten geven waarom deze manier van verslaggeving plausibel is. Eerste keer werd de wedstrijd namelijk niet stil gelegd dóór de spreekkoren, tweede keer wel. En als je iets laat zien in de samenvatting, dan mag de commentator ook zijn mening erover geven. Maar je kunt overal wel argumenten voor verzinnen waarom iets wel of niet te billijken is.

Maar jij kiest er eigenlijk consequent voor om kritisch te zijn op PSV, en andere zaken goed te praten. Dat roept nogal wat weerstand op bij veel forumleden. Ik kan me dat heel goed voorstellen (net zoals ik me kan voorstellen dat Tirzah op zijn manier ook weerstand oproept bij veel forumleden).

Jij moet toch ook zien dat hier sprake is van willekeur? De commentator had het zaterdag ook kunnen laten bij de opmerking dat PSV-supporters de strafschop van vorig jaar kennelijk nog niet vergeten waren. Dat was een objectieve weergave van de feiten geweest. Nu voegt hij zijn (oninteressante) mening toe om de PSV-supporters er in het verhaal nog wat minder goed uit te laten komen.

En de situatie met Tyton...het was stil in het stadion. Het redelijk duidelijke gezang van de Ajax-supporters kan niemand die aan het opletten was ontgaan zijn. Als je er dan als commentator voor kiest om te benadrukken dat ook de uitsupporters applaudisseren, vraag ik me af wat je aan het doen bent (ongeacht hoeveel Ajax-fans er wel of niet klapten).
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Mij valt vooral de moeite op die gedaan wordt om Snoeks te verdedigen in een eigenlijk onhoudbare positie. Desondanks wordt er post na post aan besteed.

Wanneer het PSV betreft volgt er niet meer dan een sneer en is iedereen die anders denkt dan J.B. dom en moeten we er ons vooral niet te lang mee bezig houden.
HR
HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

BasUtrecht schreef:

(...)

HR
Sorry, ik ga niet weer deze oude koe uit de sloot halen. Heb genoeg over dat moment gezegd. Bovendien ging mijn punt helemaal niet over dat moment of over Snoeks in het algemeen.

Dat dan toch weer de link naar deze uitgekauwde discussie wordt gemaakt is erg jammer en iets waar ik niet op zit te wachten eerlijk gezegd.

Er is een topic voor dit soort oude koeien, dat heet arbitrage en media. Daar kan lekker worden geklaagd over de vermeende onterechte kaarten van Bommel, Kezman en Engelaar, en dat er in 1978 es een onterechte pingel is gegeven aan de tegenstander.

Time to move on.. :ja
HR
HR

Thoresen
Meervoudig international

Reg.: 24 maart 2004

De zoon van Snoeks heet Jari. Hoeveel PSV-supporters of Feyenoord-supporters ken jij die hun zoon Jari hebben genoemd....
HR
HR

BasUtrecht
Internationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 18 september 2003

Ik ken wel een Jari die bij Feyenoord onder contract staat. Volgens jouw filosofie zou zijn vader daar als een stekker van moeten balen...
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999

Schuld van zijn moeder, meestal let het gros van de vrouwen (pas op, generalisatiealarm!) verder niet echt op de club waar een speler voor uitkomt :B

Zijn voornaam levert regelmatig pesterijtjes op in het Rotterdamse. "Ik ben vernoemd naar Jari Litmanen. Ja. Mijn moeder vond hem een leuke gozer. In het begin ben ik er wel mee gedold, zeker als je dan ook nog bij Feyenoord komt te spelen. Maar na een tijdje is de lol daar ook wel van af. Hij was gewoon een schitterende speler. Het moest zo zijn dat ik mezelf ook ontwikkel als aanvallende middenvelder." HR
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

*

[Dit bericht is veranderd door Willem G (op 1 oktober 2016 10:52:43).]
HR
HR

J.B. Rode kaart: waarschuwing
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

*

[Dit bericht is veranderd door Willem G (op 1 oktober 2016 10:54:23).]
HR
HR

Thoresen
Meervoudig international

BasUtrecht schreef:

Ik ken wel een Jari die bij Feyenoord onder contract staat. Volgens jouw filosofie zou zijn vader daar als een stekker van moeten balen...
HR
Nee dat niet die wil waarschijnlijk dat zijn zoon profvoetballer wordt en als dat dan bij Feyenoord is ook prima. Maar de kans is vrij groot dat toen Jari geboren werd de voorkeur van pa niet Feyenoord was ;)

Die voorbeelden zijn overigens wel meer bekend zoals bij Branco v.d. Boomen. Pa is een PSVer maar die wil uiteraard het beste voor zijn zoon en als dat destijds bij Ajax was ook prima. Begrijpelijk toch?

Hier gaat het om een voetbalverslaggever die zijn zoon Jari noemt, vind ik toch van een andere orde.
HR
HR

rapido
Legende
Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen

Uploads: 10
Reg.: 5 juni 2001

Hopelijk heeft FC Twente een teiltje geregeld voor Schreuder. Walgelijk dat gehijg en gekwijl van hem wanneer hij het over Ajax heeft.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

rapido schreef:

Hopelijk heeft FC Twente een teiltje geregeld voor Schreuder. Walgelijk dat gehijg en gekwijl van hem wanneer hij het over Ajax heeft.
HR
De hijgerige NOS heeft vandaag in ieder geval het spreekwoordelijke deksel op de neus (pun intended) gekregen.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

De NOS heeft blijkbaar een andere agenda en een andere wedstrijd gezien. Man man man :slaap
HR
HR

Johnnie Walker
Speler buitenlandse topclub
Winnaar Play-offs Klassement Soccer Netwerk VoVo 2009/2010

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - B
Reg.: 13 februari 2006

Goed dat ze bij de NOS schande spreken van de liederen van de FC Utrecht supporters. Volgende week spelen ze tegen Ajax en een aantal supporters konden het niet laten om volgens Egbers kwetsende spreekkoren ten gehore te brengen. Te weten:

'En wie niet springt die is een ****,'

&

'De ***** gaan eraan olé olé.'

Inderdaad schandalig. Ondanks dat Ajax zichzelf zo noemt, moet de rest van Nederland toch weten dat je dit niet mag gebruiken. Alleen Ajax supporters mogen liederen zingen en daarin ***** scanderen. Als je die club toezingt met de naam waarmee ze dat zelf zo graag willen, dan is dat schandalig en ontzettend kwetsbaar. Terecht dat Egbers hier zo'n groot punt van maakte. Dat de scheidsrechter door heeft laten spelen, ik kan het niet begrijpen. Ik hoor nog liever spreekkoren met ernstige ziektes of verwijzingen naar eerdere oorlogtaferelen, dan deze misselijkmakende kwetserijen. Heel goed NOS.

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 januari 2017 om 23:56:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Johnnie Walker schreef:

Goed dat ze bij de NOS schande spreken van de liederen van de FC Utrecht supporters. Volgende week spelen ze tegen Ajax en een aantal supporters konden het niet laten om volgens Egbers kwetsende spreekkoren ten gehore te brengen. Te weten:

&

Inderdaad schandalig. Ondanks dat Ajax zichzelf zo noemt, moet de rest van Nederland toch weten dat je dit niet mag gebruiken. Alleen Ajax supporters mogen liederen zingen en daarin ***** scanderen. Als je die club toezingt met de naam waarmee ze dat zelf zo graag willen, dan is dat schandalig en ontzettend kwetsbaar. Terecht dat Egbers hier zo'n groot punt van maakte. Dat de scheidsrechter door heeft laten spelen, ik kan het niet begrijpen. Ik hoor nog liever spreekkoren met ernstige ziektes of verwijzingen naar eerdere oorlogtaferelen, dan deze misselijkmakende kwetserijen. Heel goed NOS.

HR
Goed??

Haha walgelijke stemmingmakerij, en laten we aub niet doen alsof dit bij ons niet gebeurt, bij PSV-Ajax doet een heel stadion mee met wie niet springt die is een ****.... 18 december nog 1200 man in het uitvak,maar als Ajax zingt boeren gaan eraan, mag dat wel dan? Hou toch op, zolang Ajax zichzelf ***** mag noemen moet je hier ook niet over janken.. want dit is niet anders als boeren gaan eraan of bij Willem 2 bijvoorbeeld kruiken gaan eraan...

Edit: zie nu je spoiler pas, dus snap dat het een post met een knipoog is :B

[Dit bericht is veranderd door ChrisSibon (op 14 januari 2017 23:57:13).]
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

Nou dit is helemaal niks. Vervang ***** door boeren en niemand vindt het erg.
HR
HR

JeffreyMoreno
Talent jeugd PSV

Uit: Oirschot
Vak: Noord - M
Reg.: 17 mei 2016

Johnnie Walker schreef:

&

HR
Belachelijk inderdaad dat wij, de provincialen en niet-hoofdstedelingen, het in ons hoofd halen om ***** zo te beledigen. Want het is inderdaad bedoelt om onze ****se medemens te kwetsen en te beledigen.

Gelukkig, echt gelukkig dat tenminste de Amsterdammers zich WEL kunnen gedragen en nooit maar dan ook nooit zulke worden in hun mond nemen.

Of....

Dit is toch weer een voorbeeld hoe pro-Ajax de Nederlandse media wel niet is (in dit geval de NOS).

PS. Waarom wordt het woord ****** eigenlijk gecensureed?

[Dit bericht is veranderd door JeffreyMoreno (op 15 januari 2017 00:32:28).]
HR
HR

Skywalker
Nationale topspeler

Uit: Tatooine
Droomaankoop: Darth Vader
Reg.: 27 september 2007

Tip: PSV moet zich voortaan moslims ipv boeren gaan noemen.

Als er dan ***moslims of ******moslims wordt geroepen heb je gelijk steun van:
-diverse politieke partijen, met name DENK, GL etc
-heul veul medelanders
-Sylvana Simons
-Buitenlandse partijen

Eventueel kan Zwarte Pieten als geuzennaam ook.

HR
HR

Berry van Kilsdonk
WK Ster

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - SS
Reg.: 27 december 1999

".....en scheidsrechter Gözubúyúk liet doorspelen", mompelt ie er nog verontwaardigd achteraan... :kots
HR
HR

Thoresen
Meervoudig international

Wat is die Snoeks toch een **kel.
HR
HR

Tijn
Vaste waarde PSV 1

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 24 april 2006

Schandalige vertoning van de NOS weer. Continu herhalen dat PSV voor de winterstop weinig scoorde. De samenvatting beginnen met een kansloze actie van Excelsior, een verkeerde vrije trap van Propper opnemen in de samenvatting, gewoon bewuste beeldvorming zo. En dan ook nog dat stukje over de Utrecht supporters, belachelijk. De beelden waren van de 90e minuut zo ongeveer en dan ook nog melden dat de scheidsrechter liet doorspelen. Ongelofelijk genant weer van onze publieke omroep.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 januari 2017 om 18:32:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De NOS heeft de hand in eigen boezem gestoken

https://over.nos.nl/nieuws/725/nos-sport-over-spreekkoren

[Dit bericht is veranderd door ChrisSibon (op 16 januari 2017 18:37:15).]
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

ChrisSibon schreef:

De NOS heeft de hand in eigen boezem gestoken

https://over.nos.nl/nieuws/725/nos-sport-over-spreekkoren
HR
"Selectieve verontwaardiging van onze kant" Zouden ze het eindelijk snappen?
HR
HR

Tonynijmegen
Speler Jong PSV

Uit: Nijmegen
Reg.: 15 december 2008

Nee, het is al op tv geweest en het beeld is geschetst dat Utrecht heel slecht en verdorven is doel bereikt.
Eerste beste spreekkoor dit weekend is stil leggen.

[Dit bericht is veranderd door Tonynijmegen (op 16 januari 2017 19:54:25).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 134 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 95,7% dat FC Twente wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!