PSV Netwerk
donderdag 27 april 2017 - 13:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 125 pagina's: « 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 »

HR

Marcellus Wallace
Toeschouwer

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 30 augustus 2011

http://nos.nl/artikel/2163742-koploper-vvv-onderuit-eerste-goal-neres-baat-jong-ajax-niet.html

Het staat er echt. PSV, na jong PSV, nummer 4 van de Jupiler League. Is er daar in Hilversum nog iemand die zijn werk controleert. Hopelijk krijgen we geen belangrijke referenda met zo'n belabberde informatiebron.

Ook typisch dat bij Ajax alledrie de treffers geduid worden en bij NAC alleen diegene die 2x gescoord heeft.

Het is nu net aangepast.

[Dit bericht is veranderd door Marcellus Wallace (op 18 maart 2017 09:27:23).]
HRHR
HR

Tijn
Selectiespeler PSV 1

Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 24 april 2006

Gisteren weer geërgerd aan onze publieke omroep:

1. Vooraf alvast impliceren dat Vitesse de wedstrijd niet serieus neemt, omdat ze alleen maar fit moeten blijven voor de bekerfinale
2. Verkeerde opstelling van PSV (De Jong in de aanval en Van Ginkel op het middenveld), hoe moeilijk is dit in een samenvatting na de wedstrijd goed te zetten?
3. Bij de situatie met Moreno, waar echt helemaal niks gebeurde nog impliceren dat dit misschien toch wel een penal had moeten zijn voor Vitesse.
4. Bij de goal van PSV doen alsof die volledig uit de lucht kwam vallen en het het eerste schot op doel was
5. Bij het vasthouden van Van Ginkel vlak voor tijd de situatie alleen maar weergeven alsof het er om ging of de bal over de lijn was. Zelfs in de herhaling niet benoemen dat Van Ginkel flink vastgehouden werd en dat de PSV'ers hier over protesteerden.

Helaas is dit dan voor velen waarschijnlijk nog één van de betere samenvattingen van dit seizoen.
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

Na de sof in Sofia willen de spelers uiteraard zo snel mogelijk balend en vloekend onder de douche en zich in de kleedkamer gaan zitten schamen.
Zulk verlies moet verwerkt worden.

Helaas moet je tegenwoordig als aanvoerder meteen na de wedstrijd `geinterviewd` worden. Want `men` wil 24 uur per etmaal over voetbal lullen.

Met stijgende ergernis hoor ik een etterende, zuigende, provocerende figuur eindeloos zeuren tegen Arjen Robben welke spelers schuld treft, of de coach weg moet, waarom hij de ploeg dinsdag in de steek laat en nog meer gezeik.

Hulde aan Robben dat hij de microfoon van Bert Maalderink niet in diens keelsgat naar binnen duwde en hem ook niet in diens kont naar binnen propte.Geweldige zelfbeheersing, Arjen. Mijn compliment.

Het interview was een nog groter dieptepunt dan de wedstrijd. Kun je nagaan.
Wat een walgelijke vertoning.

[Dit bericht is veranderd door tirzah (op 26 maart 2017 11:54:33).]
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Uit: Wageningen
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 19 juli 2010

Hij stelde gewoon de vragen die iedereen wilde weten en Robben reageerde er prima op.

Helemaal niets mis mee.

Wat wil jij? Dat hij met een zakdoek naar hem toegaat, arm om de schouder en meehuilen?

Natuurlijk is de vraag gerechtvaardigd of Blind eruit moet. Horror statistieken onder die mafkees. Dat Robben geen antwoord geeft is gerechtvaardigd. Maar voor hetzelfde geldt zegt Robben dat Blind niet meer te handhaven is en hijzelf ook opstapt. Die vragen moet je stellen als journalist, daar kan je niet omheen. Heeft niets met provoceren te maken. Oranje is net daarvoor uitgeschakeld voor het WK, dan moeten die vragen gesteld worden. Stel je voor dat hij die vragen niet stelt, het is geen club TV of zo. :D

Prima interview, goed van Robben ook.

[Dit bericht is veranderd door ShovingNE2 (op 26 maart 2017 18:10:13).]
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Los van of het wel of niet kan, het waren slechte, suggestieve en sturende vragen. Als je je dan als journalist op zo'n gesprek kunt voorbereiden mag je wel met iets betere vragen komen.
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Verwacht je iets anders na een wedstrijd waar Oranje voor de tweede keer op rij vroeg een groot toernooi misloopt? Het is geen diepte interview natuurlijk. Na een wedstrijd op het veld wil je de emotie doorsturen naar de woonkamer. Volstrekt legitiem.
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Emotie doorsturen kan ook door die vanuit Robben te laten komen ipv vragen te stellen waarin je het (populaire) antwoord al deels verwerkt. Van het gevestigde journaille verwacht ik, misschien onterecht, meer ja.

[Dit bericht is veranderd door El Sordo (op 26 maart 2017 19:05:29).]
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

k verwacht ook meer en ja: dat is onterecht want wat er werkt is niet best. :B
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Zijn we bij de essentie: al wat er rondloopt is incapabel :B
HR
HR

tirzah
Vedette

Reg.: 14 april 2008

quote:HR
ShovingNE2 schreef:

Hij stelde gewoon de vragen die iedereen wilde weten en Robben reageerde er prima op.

Helemaal niets mis mee.

Wat wil jij? Dat hij met een zakdoek naar hem toegaat, arm om de schouder en meehuilen?

Natuurlijk is de vraag gerechtvaardigd of Blind eruit moet. Horror statistieken onder die mafkees. Dat Robben geen antwoord geeft is gerechtvaardigd. Maar voor hetzelfde geldt zegt Robben dat Blind niet meer te handhaven is en hijzelf ook opstapt. Die vragen moet je stellen als journalist, daar kan je niet omheen. Heeft niets met provoceren te maken. Oranje is net daarvoor uitgeschakeld voor het WK, dan moeten die vragen gesteld worden. Stel je voor dat hij die vragen niet stelt, het is geen club TV of zo. :D

Prima interview, goed van Robben ook.
HR
We hebben een geheel ander idee over het woord prima.

Als Maalderink ooit zelf gevoetbald heeft, weet hij hoe Robben zich voelt.Empatisch gevoel is niet in ieder mens aanwezig. Net als bij zijn NOS collega Joep Schroder is de kunst van het etteren bij hem wel ontwikkeld.

En wat ik dan verwacht?
Laat ik zeggen wat ik zou hopen, maar waarschijnlijk vergeefs;
dat er eens minder over voetbal gel*ld wordt en dat er eens een eind komt aan de afzeikcultuur in dit land.

Met beiden zullen we nog wel een tijdje opgescheept zitten in het horkerige Nederland.

Waarvan dit interview weer een goed voorbeeld was.
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

tirzah schreef:
Laat ik zeggen wat ik zou hopen, maar waarschijnlijk vergeefs;
dat er eens minder over voetbal gel*ld wordt
en dat er eens een eind komt aan de afzeikcultuur in dit land.

Met beiden zullen we nog wel een tijdje opgescheept zitten in het horkerige Nederland.
HR
Iemand met bijna 7600 posts op een voetbalforum pleit ervoor dat er minder over voetbal geluld wordt. Die zag ik niet aankomen, maar je zal zeker worden gemist hier. :ja

Wat mij betreft kan er niet genoeg over voetbal geluld worden, dus ik ga nog even door hier :B

El Sordo schreef:

Zijn we bij de essentie: al wat er rondloopt is incapabel :B
HR
Ik heb nooit anders beweerd volgens mij. :B :pul

[Dit bericht is veranderd door ShovingNE2 (op 26 maart 2017 20:52:39).]
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

Gisteravond het verslag gezien van Twente - PSV bij de vrouwen. PSV kwam met 0-4 voor, volgens de verslaggever totaal tegen de verhouding in maar dat kon de Eindhovenaren niets schelen... Zelfs op dat niveau moet dus het beeld van PSV worden bevestigd.
HR
HR

ruuddevil schreef:

Gisteravond het verslag gezien van Twente - PSV bij de vrouwen. PSV kwam met 0-4 voor, volgens de verslaggever totaal tegen de verhouding in maar dat kon de Eindhovenaren niets schelen... Zelfs op dat niveau moet dus het beeld van PSV worden bevestigd.
HR
In ieder geval was Jeroen Grueter bij Sparta- :psv wèl positief! :ja
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

(...)

In ieder geval was Jeroen Grueter bij Sparta- :psv wèl positief! :ja
HR
Die samenvatting heb ik gemist. Bij deze een compliment voor Jeroen G.

Inmiddels heb me kapot geërgerd aan de verslaggever bij de samenvatting van Ajax - Feyenoord. Ze hadden beter sjaak Swart kunnen nemen, die was objectiever. En dan vervolgens nog even de programma's van Feyenoord en Ajax doornemen, alsof PSV niet bestaat.

[Dit bericht is veranderd door ruuddevil (op 2 april 2017 19:22:33).]
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

ruuddevil schreef:

(...)

En dan vervolgens nog even de programma's van Feyenoord en Ajax doornemen, alsof PSV niet bestaat.
HR
Sssssttttt...houden zo :B
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Aan de andere kant werd de indruk gewekt dat Berghuis de bal op het publiek knalde, omdat hij iets naar zijn hoofd kreeg, maar de volgorde was andersom.
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Uit: Eindhoven
Vak: West - K
Reg.: 4 november 2011

Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde. Opmerkelijk.
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

Hij speelde inderdaad sterk maar jongens we kunnen ook overdrijven:

http://nos.nl/artikel/2166289-ziyech-de-stylist-de-vormgever-en-de-werker-de-balveroveraar.html

Zit er een nominatie voor wereldvoetballer van het jaar in?
HR
HR

Tonynijmegen
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Nijmegen
Reg.: 15 december 2008

Nee moet verkocht worden is een rotte appel in de selectie.
Aankomende wedstrijd presteert die weer niks let maar op.
HR
HR

Tijn
Selectiespeler PSV 1

Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 24 april 2006

Dat doen alsof PSV nul kans meer op de titel heeft doen ze al een paar weken. Zaterdag was het voor de samenvatting ook letterlijk: Het kampioenschap is verkeken voor PSV, maar misschien kunnen ze nog 2e worden. Bizar hoe subjectief die zender blijft. Prima dat Ajax complimenten krijgt voor de overwinning, maar het gaat wel weer heel erg over the top lees ik hier.
HR
HR

Gilles de la Croquette
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Ajax speelt weer een keer goed en gelijk slaat de euforie weer toe. Laat ons maar lekker in de luwte de komende weken om vervolgens keihard toe te slaan en de titel alsnog binnen te halen.

Om heel Hilversum (weer) verdwaasd achter te laten. 'Hoe kon dit nu gebeuren?'
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

Precies. 11 gespeeld, 10 gewonnen, we zijn stabiel. Niet altijd om aan te gluren, maar wel stabiel. Die zijn nog lang niet van ons af inderdaad.

[Dit bericht is veranderd door ShovingNE2 (op 3 april 2017 09:51:03).]
HR
HR

deninho32
Ster van het EK

Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Bastian Schweinsteiger
Reg.: 26 januari 2004

ruuddevil schreef:

(...)

Inmiddels heb me kapot geërgerd aan de verslaggever bij de samenvatting van Ajax - Feyenoord. Ze hadden beter sjaak Swart kunnen nemen, die was objectiever. En dan vervolgens nog even de programma's van Feyenoord en Ajax doornemen, alsof PSV niet bestaat.
HR
PSV bestaat wel, maar doet natuurlijk niet meer mee voor de titel. Volstrekt legitiem dat ze PSV niet meer meenemen in dat lijstje..
HR
HR

Blitzzz
Talent jeugd PSV

Reg.: 23 mei 2013

deninho32 schreef:

(...)PSV bestaat wel, maar doet natuurlijk niet meer mee voor de titel. Volstrekt legitiem dat ze PSV niet meer meenemen in dat lijstje..
HR
Er zijn veel gekkere dingen gebeurd in voetbal.. :denk :denk
HR
HR

ShovingNE2
Internationale topspeler

deninho32 schreef:

(...)PSV bestaat wel, maar doet natuurlijk niet meer mee voor de titel. Volstrekt legitiem dat ze PSV niet meer meenemen in dat lijstje..
HR
Heel typisch, Ajax is titelkandidaat en PSV niet. Maar PSV heeft het wel in eigen hand om boven Ajax te eindigen....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 125 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 22,1% dat NEC wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!