PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 118 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 118 »

HR

Frank
Speler buitenlandse topclub

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 januari 1999

Is bovenstaande vraag serieus bedoeld, vak_O?
HRHR
HR

NilisForPresident
Mister PSV

Reg.: 12 maart 2000

quote:HR
Jou maakt het waarschijnlijk niet uit dat ze "jou" club minder belangrijk vinden dan die uit amsterdam ik zie toch liever PSV dan die ***** en morgen lekker genieten van de 4-0 overwinning van Arsenal HR
Ach ik zie liever PSV dan Ajax, maar ik denk dat het redelijk verdeeld is en jah soms komt Ajax weleens iets meer dan PSV of andersom. En zeker nu aan het begin van de week van de wedstrijd tegen Arsenal kan ik me best voorstellen dat ze Ajax even belichten...

Over het algemeen is het redelijk goed verdeeld denk ik
HR
HR

Vogelund
Debutant Oranje

Uit: Haarlem
Reg.: 17 oktober 2001

Ik persoonlijk hoef ook niet gelijk meer van PSV, maar Feyenoord en andere clubs interesseren mij ook. Net zoals Ajax overigens. Maar het moet wel wat meer verdeeld worden. Dus niet een hele uitzending alleen maar over Ajax, zoals gister.
HR
HR

Vak_O
WK Ster

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - N
Reg.: 14 januari 1999

Is bovenstaande vraag serieus bedoeld, vak_O?HR
Waarschijnlijk even serieus als dat jij zelf bent.
HR
HR

Leandro Souza Faria
Vaste waarde PSV 1

Uit: Voorthuizen
Reg.: 8 mei 2001

Als PSV een keer dik wint, krijg je geen enkele reactie van een PSV-er, maar PSV een keer verliest, staan ze weer vooraan met hun grote smoel. En wat dat met Lee en Park betreft, toen vorig jaar Ono een keer een scheet liet, lieten ze gelijk al die Japanse spleetoogjournalisten in beeld zien, en nu zijn er 2 koreanen bij PSV en ik heb geen Koreaanse journalist gezien.

Waar ik ook zo'n hekel aan heb is die klote voorbeschouwing op Arsenal- Ajaks, ze weten bij de NAS niet hoe vaak ze die goals van Arsenal tegen PSV moeten laten zien, en niet een keer per dag, maar zo veel mogelijk. En verder over Kezman, het enige wat ze over hem zeggen is dat ie in de CL niet kan scoren, maar moet je is opletten als die Satan Ibrahimovic 22 keer in 20 wedstrijden scoort, hoe ze dan over em praten. Net zoals die vd Vaart, als die bij PSV had gevoetbald en Robben bij Ajakots, was Robben in een keer het talent van Nederland geweest, nou hoor je niks over hem, maar dat komt gewoon omdat ie bij PSV speelt, Van Persie speelt 3 goeie wedstrijden, scoort 5 keer tegen een amateur(!)clubje en moet maar gelijk in het Nederlands Elftal, terwijl Robben al bijna een half seizoen goed presteert bij PSV, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat Robben in het Nederlands elftal moet. Robben doet niks onder voor vd vaart, maar ja, als je bij PSV speelt, tel je blijkbaar niet mee bij de NAS! :\[ :\[ :\[ :\[
HR
HR

Frank

Vak_O schreef:

(...)

Waarschijnlijk even serieus als dat jij zelf bent.HR
Als dat zo is, ben je waarschijnlijk nog niet vaak (waarschijnlijk nooit) in een land als Rusland geweest en heb je nog niet vaak met de mensen gepraat die daar wonen.

Anders zou je niet zo'n volkomen kromme vergelijking maken tussen voetbalsupporters - die als het hun ook maar even niet aanstaat wat er (of juist niet) over hun clubje geschreven of gezegd wordt beginnen te zeiken dat het niet goed is - en mensen die in zo'n onderdrukkend systeem als het oude Rusland geleefd hebben.

Ik ben er dus 2,5 jaar geleden zelf geweest en ik ken dus inderdaad jonge mensen in Siberie die hun grootouders nooit gezien hebben omdat die het ooit gewaagd hebben iets te zeggen over regiem in Rusland.

En dat vergelijk jij met een televisieuitzending die jullie niet bevalt???

Grapjas :verlegen
HR
HR

NewBlood
Vedette

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

NilisForPresident schreef:

(...)
Ach ik zie liever PSV dan Ajax, maar ik denk dat het redelijk verdeeld is HR
Kun je dat net zo goed onderbouwen als ****deBagwan (What's in a name...) in zijn openingspost heeft gedaan.

Ik denk dat ik redelijk objectief naar wedstrijden van zowel PSV als de concurrent kan kijken, en heb geen moeite om toe te geven dat ik v.d. Vaart en van Persie geweldige spelers vind, en zelfs dat Ibrahimovic in potentie de beste spits van Nederland is.
Een van de weinige dingen die ik echter nooit zal zeggen is dat de zendtijd die de NOS uittrekt voor Ajax ongeveer gelijk is aan de zendtijd die aan PSV wordt besteed. Jij durft dat wel te beweren, net zoals je er sowieso vaak een sport van maakt om zoveel mogelijk Ajax te verdedigen. Dat mag uiteraard, maar op den duur boet je wel aan geloofwaardigheid in, zeker als je zonder onderbouwing redeneert.

Bekendste voorbeeld (in mijn ogen) van de Ajax-voorkeur van de NOS? De haast avondvullende shows die we meedere malen hebben mogen aanschouwen toen Bobby Haarms (de materiaalman/graslegger of all people) met pensioen ging.

Nu jij weer....
HR
HR

Frank

Och, NewBlood, we zijn het allang gewend dat als je niet meedoet aan de verontwaardigde reacties naar welke media dan ook, dat je hier aan geloofwaardigheid inboet. Is niets nieuws.
HR
HR

NewBlood
Vedette

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Jammer alleen Frank dat ik dat niet bedoel...

Ik zou je het nog een keer kunnen laten proberen (lezen dus..), maar ik denk dat ik je zo ook wel op weg kan helpen.

Ik bedoelde dat NFP er schijnbaar erg veel genoegen in schept Ajax ten alle tijden te verdedigen of het nou terecht (komt ook voor) is of onterecht.

Wel leuk op zich dat er meteen weer een "algemeenheid" van gemaakt wordt. Generaliseren hebben ze dat genoemd.

[Dit bericht is veranderd door NewBlood (op 17 februari 2003 22:42:15).]
HR
HR

Orangedevil
Nationale topspeler

Reg.: 17 april 2000

ik mis eigenlijk alleen M van Praag en ben bang dat we die komende zondag wel voorbij zien komen....
HR
Die is al een keer geweest !
HR
HR

Vak_O
WK Ster

Frank schreef:

Als dat zo is, ben je waarschijnlijk nog niet vaak (waarschijnlijk nooit) in een land als Rusland geweest en heb je nog niet vaak met de mensen gepraat die daar wonen.
HR
:B
Voor jouw info: De afgelopen 10 jaar ben ik per jaar minimaal 2 keer per jaar naar het oost-blok geweest (Polen, Tsjechie, Slowakije en Oekraine), soms zelfs wel 5 keer jaar. En nu wilde jij, die er 2,5 jaar geleden "een keertje zelf is geweest" mij eventjes iets gaan vertellen over de mensen daar. Jsi velmi chitry kluk! ;)

Anders zou je niet zo'n volkomen kromme vergelijking maken tussen voetbalsupporters - die als het hun ook maar even niet aanstaat wat er (of juist niet) over hun clubje geschreven of gezegd wordt beginnen te zeiken dat het niet goed is - en mensen die in zo'n onderdrukkend systeem als het oude Rusland geleefd hebben.

Ik ben er dus 2,5 jaar geleden zelf geweest en ik ken dus inderdaad jonge mensen in Siberie die hun grootouders nooit gezien hebben omdat die het ooit gewaagd hebben iets te zeggen over regiem in Rusland.
HR
Was al bang dat een dergelijke allegorie niet aan jou besteed zou zijn. Als jij zo doorslaat naar de emotionele kant van die zaak snap jij de essentie van de vergelijking niet. Het gaat mij hier gewoon om zaken als "kop in het zand" en "acceptatie van kromme feiten".

Tuurlijk ben ik het met je eens dat je ook teveel kunt klagen over media-aandacht, en helemaal als het van die huilstukjes zijn met "PSV krijgt nooit aandacht, en ajax altijd".
Maar ik ben het ook eens met de topic-opener dat het zeer opvallend is hoe het afgelopen weekend PSV bekaaid is afgekomen qua aandacht. Dat vind ik niet terecht, en dat wekt bij mij een gevoel van onrechtvaardigheid op, en bij velen anderen blijkbaar ook, maar ik ga er niet voor op de barricaden (daarvoor is het inderdaad m.i. niet significant genoeg).
Maar ik heb wel meer waardering voor iemand die een zeer net en onderbouwd stukje opstelt waarin hij zijn grieven uit, dan voor de personen die het hautain met een enkele "calimero" proberen neer te sabelen.

[Dit bericht is veranderd door Vak_O (op 18 februari 2003 00:22:55).]
HR
HR

PSVwally
WK Ster
ex-Quizmaster

Reg.: 9 maart 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 februari 2003 om 00:21:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 16252652  MSN: pwalravens@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zat me hier ook vreselijk aan te irriteren, vooral het enorme geslijm van v Gelder (en dan bij de uitslag voorspellen fout lachen omdat het zogenaamd niet verwacht was van hem). Maar ja...gewenning begint eraan te komen denk ik.

Wat ik eigenlijk zou willen zien zijn van die beelden die met zo'n handycam net als bij american football worden gemaakt. Als t kan nog met geluid erbij ook. Een aantal mensen t hele jaar door op trainingen, in de kleedkamer (netjes) en in t stadion laten filmen en daar elk jaar een mooie documentaire van maken.

D
HR
HR

NilisForPresident
Mister PSV

Ik bedoelde dat NFP er schijnbaar erg veel genoegen in schept Ajax ten alle tijden te verdedigen of het nou terecht (komt ook voor) is of onterechtHR
Beetje onzin, als Ajax iets doet of gedaan heeft wat niet terecht of niet goed zeg ik het net zo makkelijk, zie bijvoorbeeld aantrekken Mendes da Silva om maar eens iets te noemen. Alleen worden er op dit BB vaak stellingen ingenomen door anderen die Ajax zo naar beneden halen dat het meestal vrij overdreven is. Dan ga ik daar tegenin. Dat Ajax verdedigen je niet populair maakt bij sommige is wel bekend, niet dat het me wat uitmaakt overigens.

Netals dat het een feit is zoals Frank zegt, dat je er ook niet op vooruit gaat qua naam als je de NOS enigzins verdedigt. Je vraagt of ik het verder kan onderbouw als **** de Bagwan, het is een leuk stukje van hem en als je het terugleest is Ajax inderdaad vaak aan bod gekomen maar zoals ik al zei over het algemeen is het volgens mij vrij aardig verdeeld hoor. Nu moet ik ook zeggen dat ik niet met de stopwatch bij de hand naar Studio Sport kijk, maar dat lijkt me ook niet zo'n gezonde situatie. En al zou Ajax wat meer krijgen, zou ik dat nog nieteens zo onlogisch vinden zeker niet aan de vooravond van Arsenal-Ajax, want Ajax kan nogsteeds rekenen op de grootste aanhang in Nederland denk ik. Dan heb ik het niet meteen over de fanatieke mensen die elke week of elke 2 weken de wedstrijd bezoeken maar ook de 'gewone' voetballiefhebber die 'gewoon' sympathie voor Ajax heeft.

Niet dat dat wil zeggen dat de NOS Ajax moet gaan overbelichten, maar zoals al gezegd...naar mijn mening gebeurd dat ook niet!
HR
HR
Gewoon geen interviews meer geven, net zolang tot ze normaal gaan doen........... Dat is het enige wat PSV er aan kan doen (BTW: Topicstarter, het is Arie van Eijden en niet Reijden ofsowiets, maar dat geeft verder nix hor! :D )

:psv :psv :psv :psv :psv
HR
HR

driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002

Dus NFP jij vindt het heel normaal dat binnen 3 week eerst Beenhakker mag vertellen hoe ajax ervoor staat, vervolgens Van eijden die mag vertellen hoe de contract besprekingen vlotten en vervolgens mag Danny Blind zijn licht laten schijnen over Ajax. Alsof er verder niks te beleven valt in voetballand!!! Ik vind het zo overdreven dat wij zo op de hoogte gehouden moeten worden over he reilen en zeilen bij Ajax. Maar jij vindt nog steeds dat het niet overbelicht wordt??? Het stoort jou niet, dat is wat anders. Maar begrip voor anderen die zich er wel aan storen doe jij af met een leuk linkje naar iets van Calimero.

[Dit bericht is veranderd door driekes (op 18 februari 2003 13:53:12).]
HR
HR

Vak_O
WK Ster

NFP schreef:

want Ajax kan nogsteeds rekenen op de grootste aanhang in Nederland denk ik. HR
En hoe zou het komen dat ajax zo'n grote aanhang heeft, en al helemaal onder die mensen die nooit een stadion bezoekt ?
HR
HR

NilisForPresident
Mister PSV

Ze hebben het meest gewonnen? :denk

De rest ga ik later nog op in, zit nu in de les...:D
HR
HR

kezmazter
WK Ster

Uit: Mumbai, India
Reg.: 23 juli 2002

ik vind het we leen goed mailtje alleen ik denk dat het jammer genoeg niets uithaalt.
heb je al een mail(tje) terug gekregen ?

:psv 4ever !
HR
HR

Faaz
Mister PSV

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000

Volgens mij zijn er nog altijd veel meer mensen geen supporter van Ajax dan wel.

Het is niet alleen PSV dat er bekaaid vanaf komt bij de NOS, er zijn nog 16 clubs in de eredivisie die geen Ajax heten.
HR
HR

Frank

Driekes schreef: Ik vind het zo overdreven dat wij zo op de hoogte gehouden moeten worden over he reilen en zeilen bij Ajax.HR
Wie bedoel je met wij?

Bij mijn weten zijn die 'wij' voor Studio Sport in principe ALLE 16 miljoen Nederlanders. En aangezien er inderdaad VEEL meer (al dan niet actieve) Ajax supporters zijn dan PSV supporters (jammer genoeg voor een hoop PSV supporters), zullen we dit soort 'discussies' nog vele jaren gaan houden, vrees ik.

Vak_O, leuk dat je al zo vaak in het Oostblok geweest bent (die ene keer was alleen maar Siberie. Ben wel vaker in Rusland, Tsjechie en Oekraine geweest :tong ), maar dan snap ik inderdaad de allegorie niet. Ik blijf de vergelijking van 'staatspropaganda' iets heel anders vinden dan een stom voetbalprogramma.

Met andere woorden: toen de Russen beweerden dat de Pravda niet objectief was hadden ze gewoon gelijk (mijn verdere redenatie in mijn vorige post was dus inderdaad mijn eigen invulling en had er niet moeten staan), omdat deze een compleet vertekend beeld gaf (het beeld wat de machthebbers wilden laten zien) van de werkelijkheid.

Als jullie hier klagen over het feit dat Studio Sport veel te veel aandacht besteed aan Ajax is dat ten eerste een subjectieve waarneming van de PSV (en blijkbaar Feyenoord) supporters, ten tweede is het volgens mij GEEN vertekend beeld naar aanleiding van de hoeveelheid supporters van (of geinteresseerde mensen in) Ajax. Studio Sport moet niet alleen rekening houden met de heren voetbalsupporters zoals die hier op de diverse BB of in de stadions zitten, maar ook met de mensen die geen zin/tijd/mogelijkheid hebben om naar de wedstrijden te gaan.

Nogmaals: We (liever gezegd: de mensen die regelmatig lopen te klagen) zullen ermee moeten leren leven dat er in Nederland (mijns insziens redelijk terecht) meer aandacht geschonken wordt aan Ajax dan aan PSV en Feyenoord (die er volgens mij toch al niet bekaaid vanaf komen). Het wordt een ander verhaal als je gaat kijken naar de supporters van de veel kleinere clubs. Die hebben volgens mij wel recht op klagen, aangezien deze clubs bijna helemaal geen aandacht krijgen, behalve als ze toevallig tegen de grote drie moeten.

Eto dastawielo mnje agromnaje oedawolstwieje... ;)

[Dit bericht is veranderd door Frank (op 18 februari 2003 15:22:53).]
HR
HR

Leandro Souza Faria
Vaste waarde PSV 1

Uit: Voorthuizen
Reg.: 8 mei 2001

De enige 'supporters' waar ajakots er de meeste van heeft, zijn de mooiweer, meeloop, en de teletekstsupporters. Allemaal grote bek als het goed gaat, maar als het dan een keer slecht gaat hoor je ze nergens meer over en zijn in een keer niet zo fanatiek meer. Het blijkt ook wel hoeveel supporters ze echt hebben, want die lelijke nasi-pan heb ik nog nooit helemaal vol gezien, ja een keer, toen Maxima en Alex gingen trouwen, maar vol met ajakssupporters? nee!
Het bleek ook wel toen ze een paar jaar geleden geld gingen vragen voor de open dag, toen kwam er ook geen hond. Dat deden ze toen om de dagjesmensen te weren, zo blijkt maar weer eens dat ajaks alleen maar dagjesmensen als supporters heeft. Ze hebben nou ook zo'n grote bek over dat ze nog in de CL zitten, maar dat ze de afgelopen 5,6 jaar maar 1 keer meegedaan hebben, hoor je ze niet over, nee want nu gaat het goed, dus moeten ze nu maar ff laten blijken dat ze ajakssupporter zijn. En uiteindelijk hebben ze geen reet aan de 2e ronde Cl, want het geld dat ze ermee hebben verdiend moes zo'n beetje allemaal naar de belasting en verder is het gewoon een Europese aftocht, want ondanks dat ze nu 4 punten hebben, ben ik ervan overtuigd dat ze er gewoon regelrecht uitvliegen, dat zal vanavond wel blijken, vanavond staan ze weer met beide benen op de grond. En PSV maar uitlachen omdat ze met 4-0 van fransenal hebben verloren. Ze winnen in de CL geen wedstrijd meer en die CL kan ze ook wel eens de competitie gaan kosten. Zo wordt het dus nog makkelijker voor :psv Je kan er beter zo uitvliegen als PSV, dan naar de 2e ronde doorgaan zoals ajaks, zonder zelf te winnen, maar gewoon geluk hebben dat Lyon niet van Rosenborg wint, dan verdien je het niet eens om ook nog maar in de CL te spelen! Dat zal vanavond wel blijken ook!

:psv KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!
HR
HR

Frank

Leuk zijn off-topic bijdrage :huh
HR
HR

tiemo1983
Selectiespeler PSV 1

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 8 januari 2003

Ja, je begint eraan gewend te raken dat Studio Sport zo Ajax-minded is. En dan vooral Jack van Gelder...deze man is in zijn commentaar bijna even 'objectief' als de verslaggevers van Radio Rijnmond (alleen kan ik om de verslaggevers van Radio Rijnmond nog lachen)
HR
HR

driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002

Frank: Volgens jou moeten we er maar mee leren leven dat Ajax nou eenmaal de kroon spant en meer aaandacht zal blijven krijgen.( Vrije interpretatie van mij). Maar het moet jou toch op zn minst ook wel gestoord hebben dat PSV maar 1 keer rechtstreeks te zien was op de Nos tijdens het CL gebeuren. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te verzinnen. Kijk naar het commentaar van ome Jack tijden Ajax - PSV, of het keer op keer uitnodigen van Ajax gasten.
En de NOS is toch weldegelijk van iedereen voor iedereen, dus dat betekent dat de Nos er is voor 18 clubs.

Ik weet niet bij hoeveel meer info over Ajax jij nog belang hebt, maar ik heb het wel weer gezien en ik vrees dat zolang het de Amsterdammers goed gaat dat het alleen nog maar erger wordt.
HR
HR
Pff wat wordt er veel op de man gespeeld en dan bedoel ik eigenlijk de onbegrip op NFP en waarom? Hij geeft alleen zijn mening waar ik het eigenlijk best mee eens ben in zeker zin.

Natuurlijk is het logisch dat de NOS nu meer aandacht aan Ajax besteed dan aan PSV of Feyenoord(waar je de laatste tijd al helemaal niks over hoort :denk ) de logische rede: Ajax heeft de tweede ronde Cl behaald en PSV niet en dan valt er toch verdomt weinig te vertellen over PSV in de Cl. Maar aan de andere kant overdrijft de NOS ook wel weer een beetje met zoveel Ajaxklanten in hun programma's en terwel ze allemaal het zelfde zeggen; Ajax probeert gewoon zo ver mogelijk te komen en Ajax heeft best een kans in Londen (your right :D ).

Maarja voor de mensen die er bijna geel van gaan uitslaan kijk dan gewoon niet...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 118 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!