PSV Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 19:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 133 »

HR

NewBlood
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Ik zal me er ook niet gauw aan storen, en iedereen mag vinden wat hij/zij wil.
Alleen begrijp ik nog steeds niet dat we (als voorbeeld) wel een avondvullende documantaire over het vertrek van Bobby Haarms krijgen te zien, en niks over bv. Park en Lee, niemand in studio voetbal die mag komen vertellen hoe het toch komt dat PSV weer bovenaan staat, geen interview met van Bommel, Kezman, Robben terwijl wel elke kunstgreep wordt uitgehaald om Lobont, Chivu, Sneijder of Ibrahimovic voor de camera te krijgen, om nog maar niet te spreken over het feit dat Koeman (Ronald dus) haast als testbeeld kan fungeren.

Nogmaals zenden ze het niets uit over PSV, even goede vrienden, maar dat neemt niet weg dat ik deze dingen niet meer mag constateren.
HRHR
HR

Frank
Speler buitenlandse topclub

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 januari 1999

quote:HR
driekes schreef:

Frank: Volgens jou moeten we er maar mee leren leven dat Ajax nou eenmaal de kroon spant en meer aaandacht zal blijven krijgen.( Vrije interpretatie van mij). Maar het moet jou toch op zn minst ook wel gestoord hebben dat PSV maar 1 keer rechtstreeks te zien was op de Nos tijdens het CL gebeuren. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te verzinnen. Kijk naar het commentaar van ome Jack tijden Ajax - PSV, of het keer op keer uitnodigen van Ajax gasten.
En de NOS is toch weldegelijk van iedereen voor iedereen, dus dat betekent dat de Nos er is voor 18 clubs.

Ik weet niet bij hoeveel meer info over Ajax jij nog belang hebt, maar ik heb het wel weer gezien en ik vrees dat zolang het de Amsterdammers goed gaat dat het alleen nog maar erger wordt.HR
Ik vond het inderdaad jammer dat PSV maar een keer uitgezonden werd, maar aan de andere kant snapte ik het ook weer wel. PSV haalt al 7 jaar achter elkaar geen tweede ronde, ik zou er ook niet meer op gokken als ik bij Studio Sport zou werken.

En wat betreft die gasten in sportprogramma's en het commentaar tijdens wedstrijden: daar doe ik zelf wat aan. Ik kijk gewoon niet meer naar voor- tussen- en na- en "weet-ik-wat-nog-meer-voor-een'beschouwingen van wie dan ook en ik zet zelfs regelmatig het geluid uit als het commentaar me niet bevalt.

En als ik weet dat Jack voor Ajax is dan ga ik toch niet zitten wachten op een positive uitspraak van hem over PSV???

Maar blijkbaar zijn er nog zat mensen die zich alleen maar willen ergeren aan van alles en nog wat en daarom blijven kijken en luisteren naar dit soort programma's. Af en toe denk ik wel eens dat ze alleen maar kijken om naderhand te kunnen klagen. Succes ermee!
HR
HR

Kezzagoal
Selectiespeler PSV 1

Uit: Valkenswaard
Reg.: 28 augustus 2002

Is het niet wat om met zijn alle eens aktie te ondernemen, we zouden ergens een "handtekeningenboek" kunnen plaatsen en er evt. ook andere supportersgroepen bij kunnen betrekken. Ik erger me echt wel een ongeluk aan studio Ajax, als je bijv. kijkt naar vorig seizoen, toen kreeg de UEFA-CUP wedstrijd tussen Feyenoord en P.S.V. niet eens zo veel aandacht als Arsenal-Ajax. Een beetje triest, nietwaar?
HR
HR

NewBlood
Vedette

Frank schreef:
Maar blijkbaar zijn er nog zat mensen die zich alleen maar willen ergeren aan van alles en nog wat en daarom blijven kijken en luisteren naar dit soort programma's. Af en toe denk ik wel eens dat ze alleen maar kijken om naderhand te kunnen klagen. Succes ermee!HR
En daarom is er uit dit soort discussies dus geen uitweg. Als jij (en vele anderen) deze personificatie van "het standaard antwoord" blijven gebruiken en als algemene waarheid aanvaarden zonder naar enerzijds argumenten en anderzijds naar harde cijfers te kijken, is deze topic bij voorbaat nutteloos en had je net zo goed in je eerste post "calimero" kunnen zetten, om vervolgens jezelf afzijdig te houden.
HR
HR

Kezzagoal
Selectiespeler PSV 1

Uit: Valkenswaard
Reg.: 28 augustus 2002

Over Studio Ajax gesproken, kijk eens naar http://www.voetbalonline.nl daar staan al drie topics over Ajax vandaag, en dat blijft maar doorgaan. Triest, het lijkt wel of iedere journalist of media alle aandacht op Ajax richt. Ik hoop steeds meer dat ze een dikke jas krijgen.
HR
HR

Frank

NewBlood, net of dit soort topics zonder mensen als ik of NFP wel nut heeft?

Ik loop hier nu al zo'n 5 of 6 jaar rond en het is elk jaar hetzelfde liedje. Jullie zijn al lekker opgeschoten :B .

Even serieus: als ik al standaard antwoorden geef, vind je dan niet dat de andere kant geen standaard problemen ophoest? Voor mij is de 'algemene waarheid' zo als ik het in deze topic aangeef, dan mag ik dat toch ventileren? Nu probeer ik het met argumenten te doen, is het weer niet goed.

[Dit bericht is veranderd door Frank (op 18 februari 2003 16:49:19).]
HR
HR

Vak_O
WK Ster

Vak: Noord - N
Reg.: 14 januari 1999

Frank schreef:

Met andere woorden: toen de Russen beweerden dat de Pravda niet objectief was hadden ze gewoon gelijk omdat deze een compleet vertekend beeld gaf van de werkelijkheid.
HR
Klopt. Dat weet ik. Heb ik ook nooit ontkend.

Als jullie hier klagen over het feit dat Studio Sport veel te veel aandacht besteed aan Ajax is dat ten eerste een subjectieve waarneming van de PSV (en blijkbaar Feyenoord) supporters.
HR
Elke waarneming is per definitie subjectief, omdat de waarneming altijd vanuit het "subject" gedaan wordt. Elke (re)actie op welke stimulus dan ook is op subjectieve gronden.

ten tweede is het volgens mij GEEN vertekend beeld naar aanleiding van de hoeveelheid supporters van (of geinteresseerde mensen in) Ajax. Studio Sport moet niet alleen rekening houden met de heren voetbalsupporters zoals die hier op de diverse BB of in de stadions zitten, maar ook met de mensen die geen zin/tijd/mogelijkheid hebben om naar de wedstrijden te gaan.

Nogmaals: We (liever gezegd: de mensen die regelmatig lopen te klagen) zullen ermee moeten leren leven dat er in Nederland (mijns insziens redelijk terecht) meer aandacht geschonken wordt aan Ajax dan aan PSV en Feyenoord (die er volgens mij toch al niet bekaaid vanaf komen). Het wordt een ander verhaal als je gaat kijken naar de supporters van de veel kleinere clubs. Die hebben volgens mij wel recht op klagen, aangezien deze clubs bijna helemaal geen aandacht krijgen, behalve als ze toevallig tegen de grote drie moeten.
HR
Mijn tegenwerping hier is dat media-aandacht interesse in de hand werkt. (Bewijs: Kijk maar naar big-brother: Wie zou er anders ooit zo geinteresseerd geraakt zijn in doodgewone personen als ze niet iedere dag met hun hoofd op t.v. waren gekomen).
Kortom: Als de NOS aandacht gaat besteden aan een club op basis van mensen die zeggen dat ze geinteresseerd zijn, dan houd je zo automatisch kunstmatig die interesse in stand.
M.i. zou de NOS objectief aandacht moeten besteden aan die zaken die sportief gezien interessant zijn (de koploper bijvoorbeeld?)

[Dit bericht is veranderd door Vak_O (op 18 februari 2003 17:20:48).]
HR
HR

NewBlood
Vedette

Frank schreef:

NewBlood, net of dit soort topics zonder mensen als ik of NFP wel nut heeft?

Ik loop hier nu al zo'n 5 of 6 jaar rond en het is elk jaar hetzelfde liedje. Jullie zijn al lekker opgeschoten :B .

Even serieus: als ik al standaard antwoorden geef, vind je dan niet dat de andere kant geen standaard problemen ophoest? Voor mij is de 'algemene waarheid' zo als ik het in deze topic aangeef, dan mag ik dat toch ventileren? Nu probeer ik het met argumenten te doen, is het weer niet goed.HR
Je hebt volkomen gelijk, maar met jullie erbij schieten we ook niet op. Hypothese: deze discussie zou niet meer gevoerd moeten worden. Conclusie: ik vraag het onmogelijke.
Conclusie 2: Af en toe is het best lekker om tegen elkaar aan te ouwehoeren over een onderwerp waar je het toch nooit eens over wordt. Kan iedereen zijn hart weer eens luchten.
HR
HR

Frank

Ik vind de tweede optie wel een goeie :B
HR
HR

NewBlood
Vedette

Precies, en zo worden we het toch nog ergens over eens.
HR
HR

driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002

Frank schreef:

En als ik weet dat Jack voor Ajax is dan ga ik toch niet zitten wachten op een positive uitspraak van hem over PSV???

Maar blijkbaar zijn er nog zat mensen die zich alleen maar willen ergeren aan van alles en nog wat en daarom blijven kijken en luisteren naar dit soort programma's. Af en toe denk ik wel eens dat ze alleen maar kijken om naderhand te kunnen klagen. Succes ermee!HR
Het interesseert mij werkelijk niet dat jack voor ajax is, moet ie lekker zelf weten. Hij moet alleen niet gaan beweren dat hij een objectieve journalist is en de NOS zou hem niet naar gebieden buiten Amsterdam moeten sturen.

En ik erger me eraan zonder dat ik er naar kijk. Ik bekijk op pagina 224 van de teletekst wel wat er komt. Komt er weer de zoveelste ajacied dan kijk ik inderdaad niet.

En inderdaad we zullen het nooit eens worden, maar vaak vind ik dit soort topics wel een van de leukere.
HR
HR

ParkJiSung
Veelbelovend talent PSV o19

Reg.: 3 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 februari 2003 om 17:47:51.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Goede email. Ben het er helemaal mee eens. Nog zoiets...In Studio Sport op zondag (of wanneer meerdere topclubs hebben gespeeld) begint men altijd met de samenvatting van Ajax.

Is er nu een regel dat de landskampioen eerst komt, dan rechtvaardigd dit het onaangename feit.

Maar zo is de regel niet. Althans niet altijd. Wanneer PSV kampioen is geweest en Ajax staat bovenaan dan beginnen ze ineens altijd met de lijstaanvoerder.

Waarom NOS??? Waarom?

Pas nou eens op dat we jullie straks niet over een kam gaan scheren met de UEFA-Maffia!
HR
HR

ArieZ
Vaste waarde PSV 1

Vak: Oost - X
Reg.: 11 juli 2002

ParkJiSung schreef:

Goede email. Ben het er helemaal mee eens. Nog zoiets...In Studio Sport op zondag (of wanneer meerdere topclubs hebben gespeeld) begint men altijd met de samenvatting van Ajax.

Is er nu een regel dat de landskampioen eerst komt, dan rechtvaardigd dit het onaangename feit.

Maar zo is de regel niet. Althans niet altijd. Wanneer PSV kampioen is geweest en Ajax staat bovenaan dan beginnen ze ineens altijd met de lijstaanvoerder.

Waarom NOS??? Waarom?

Pas nou eens op dat we jullie straks niet over een kam gaan scheren met de UEFA-Maffia!HR
Ehhhjah je ken ook overdrijven en om alles gaan zeike.
Zaterdag is psv als eerste uitgezonden, en dat gebeurt wel vaker. En dat terwijl feyenoord en ajax beide hogergeplaatste teams tegenover zich hadden.
HR
HR

corneel vak y
Talent jeugd PSV
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Bakel
Vak: Oost - W
Reg.: 15 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 februari 2003 om 19:22:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 94678049  MSN: corneel_vak_y@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Reemdacoolest:

Voeg hier nog even aan toe dat na de wedstrijd PSV-Zwolle door Radio 1 alleen Richard Roelofsen werd genterviewd.

Reemdacoolest,

Wat jij hier aangeeft is echter niet juist. Na het nieuws van 22:00 is Arjan Robben van PSV ook nog geinterviewd.

NO SURRENDER TO THE NOS!!

:psv KAMPIOEN 2002-2003
HR
HR

Kippe
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: Julianadorp, Curacao
Vak: Noord - T
Reg.: 30 oktober 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 februari 2003 om 19:58:05.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zijn jullie blij als ik vertel dat PSV-Zwolle integraal is uitgezonden 2 uur na afloop van de wedstrijd op ESPN (wat m.i. toch een groter bereik dan de NOS heeft). Mocht dit weer gebeuren houd ik jullie op de hoogte. Goed? :bang
HR
HR

sjonny-creil
Selectiespeler PSV 1

Uit: creil
Reg.: 20 juli 2001

Misschien kunnen ze de naam NOS veranderen in AJAX tv
HR
HR

PSVwally
WK Ster
ex-Quizmaster

Reg.: 9 maart 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 februari 2003 om 23:32:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 16252652  MSN: pwalravens@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik vond het vandaag toch het beste de 1e 5 min na de rust toen er geen commentaar was.

Ik vind dat er zo'n overdreven klef word omgegaan met Ajax door de NOS. PSV heeft van t jaar ook gespeeld op Highbury en volgens mij ook niet helemaal tegen het 2e en OOK gelijk gespeelt. Nu wordt ineens alles historie, zuurkool met worst, koude wind door het stadion ed. Ik vond het juist compleet niets met engels voetbal te maken hebben vandaag. Slecht veld, slecht spel en slechte sfeer (bij Arsenal).
Die verslaggever verpestte het compleet voor mij met zn gezwets in de rondte en daardoor nog veel missen ook nog trouwens. Ik ben na 25 min overgestapt naar Canvas...heb in de 2e helft nog de 1e 10 min van Ajax gezien, maar ben toch weer naar 'de bels' gegaan. De sfeer van t commentaar geven ligt me gewoon beter.

En nog iets...als ik dan de chef Studio Sport naast Cruijyff zie zitten, dan denk ik helemaal wat een klootjesvolk, moet die vent niet werken op zo'n moment??? Er is meer dan voetbal
HR
HR

driekes
Legende

:offtopic Mooiste uitspraak van E ten Napel vond ik toch wel deze, vlak nadat Arsenal op 1-0 kwam.
" En Ronald Koeman had ze nog wel zo gewaarschuwd; Kijk uit."
HR
HR

Leandro Souza Faria
Vaste waarde PSV 1

Uit: Voorthuizen
Reg.: 8 mei 2001

Evert ten Apel zie ook nog een keer:"Nu blijkt maar weer eens wat het verschil is tussen eredivisie en CL, want in de eredivisie blinkt Sladan Ibra****fiel wekelijks uit, maar nu zie je niks van hem."

Ten eerste blinkt die lelijke satan ibrahimofiets helemaal niet wekelijks uit, ja misschien de laatste 2 wedstrijden. Er is in Nederland maar 1 spits die wekelijks uitblinkt en ook scoort en dat is Kezman. Maar als die in de CL niet kan scoren ligt het in een keer aan Kezman, en is Kezman geen complete spits of wat voor gelul die NAS er dan ook maar van maakt!
HR
HR

psvsupottie.com
WK Ster

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000

Zoals elk seizoen is ook dit seizoen de voorkeur van de vaderlandse pers weer duidelijk te merken. Ik vind de ingestuurde mail een goede zaak en ik denk dat ik zelf ook maar eens ga mailen. Want het laatste wat je als :psv supporter (of Feyenoord-supporter) moet doen, en wat wel veel gebeurd, is toegeven aan deze media-hetze en het erbij laten zitten. Als wij de media niet scherp trachten te houden doet namelijk niemand het en wordt het van kwaad tot erger... Dus, doorgaan met deze kritiek zolang deze op feiten gebaseerd is.
HR
HR

www.dartparty.nl
Debutant Oranje

Uit: Culemborg
Vak: Oost - V
Reg.: 6 maart 2002

Commentaar bij goal N. de Jong;

Wat een prachtige goal... en wat een controle...

Ik vond de aanname erg goed, speelde vervolgens de bal te ver voor zich uit, en viel toen. Maar omdat ie de bal nog wist te raken werd het een goal.
(Die laatste zin is moet minder overdreven, maar anders kom ik we ff niet uit)

Ik vond het een gewone goal, maar volgens Studio Ajax weer een prachtige... :kwaad
HR
HR

FuckdeBagwan Rode kaart: waarschuwing
Selectiespeler PSV 1

Uit: Upyours-aan-Zee
Vak: Oost - X
Reg.: 26 augustus 2002

En deze reactie kreeg ik vandaag. Toch netjes, al zeg ik het zelf.

Beste ...,

Graag reageer ik bij deze op uw email van 17 februari jl.

U vindt het, hoop ik, niet erg dat ik staccato inga op de door u ingebrachte punten. Veel omhaal van woorden werkt niet alleen onduidelijkheid in de hand, het kost ook veel tijd, vandaar.

Op maandagavond zag ik ook dat Arie van Eijden te gast was bij de TROS. Dat gebeurde dus in een programma, dat niet onder de verantwoordelijkheid van Studio Sport valt. Ik geef toe dat de aanwezigheid van presentator Jack van Gelder hierbij voor de kijker verwarrend werkt.

Op zaterdagavond was een reactie vanuit het PSV-kamp op zijn plaats geweest. Hierin onderschrijf ik dus uw kritiek. Die kwestie is hier intern ook besproken.

Op zondag kreeg Ajax in zowel de reguliere uitzending (tweede deel) als in Studio Voetbal een zeer prominente plaats. Daar was alle reden voor. Ajax stoind aan de vooravond van alweer een interessante Champions Leaguewedstrijd, een toernooi waarin Ajax als enige Nederlandse club dit seizoen een goed figuur slaat. Overigens hadden we in Studio Voetbal nog wel een reportage met Arjen Robben gepland, maar trainer/coach Guus Hiddink verbood zijn speler daaraan mee te werken. Daartoe heeft Hiddink het recht, wij moeten dan echter op zoek naar een alternatief. Omdat de week daarvoor Van Persie was gedaan, besloten we nu noodgedwongen voor een Ajacied (Sneijder) te kiezen.

Ik begrijp uw irritatie omdat ik zelf ook een clubgebonden (niet van de Top 3) liefhebber ben. Ik kan me dus goed verplaatsen in uw gedachten.

Ik hoop echter dat u zich kunt verplaatsen in onze verantwoordelijkheid. We volgen zo objectief mogelijk het voetbal, hetgeen in de afgelopen week tot gevolg had dat Ajax nadrukkelijk in beeld kwam, zoals vorig jaar Feyenoord (Uefa Cup) goed bediend werd. Zo gaat dat nu eenmaal.

Met vriendelijke groeten

Chris van Nijnatten
Chef voetbal Studio Sport
HR
HR

kezmazter
WK Ster

Uit: Mumbai, India
Reg.: 23 juli 2002

Nou maar hopen dat ze er rekening mee gaan houden..
vind het opzich wel een goed keurig mailtje of niet soms ?

:psv 4ever !
HR
HR

Boca J.
Vedette

Uploads: 6
Reg.: 29 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 februari 2003 om 15:59:03.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wel keurig. Dit is naar mijn weten voor het eerst dat je zo'n reactie krijgt van Studio Sport zelf. Dat betekent dat er toch niet voor niets een mail is verstuurd. Doet mij goed om te lezen dat er eindelijk een keer wordt uitgelegd waarom ze de keuzes maken die ze maken. En als Hiddink spelers niet toestaat om te spreken met de pers, ja dan moeten we ook niet verder gaan met klagen lijkt mij.
HR
HR

driekes
Legende

Chris van Nijnatten is toch ook degene die regelmatig aan tafel aanschuift in het programma op maandagavond???

Keurige mail, ze zijn er in ieder geval serieus mee omgesprongen. Het verandert overigens mijn mening over Studio sport en de NOS/TROS niet..
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.