PSV Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 19:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 133 »

HR

ArieZ
Vaste waarde PSV 1

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Droomaankoop: -
Reg.: 11 juli 2002

sowieso stom dat hiddink robben er niet aan mee laat werken. Wat maakt het nou uit, een paar camera's die hem volgen tijdens de wedstrijd en een interviewtje.
HRHR
HR

phoolie2000
Jeugdspeler PSV

Reg.: 26 november 2001

Inderdaad vreselijk hoe ze bij de NOS met alle clubs buiten A'dam omgaan. Valt me mee dat ze nog reageren op zo'n email (die overigens erg sterk was). Ik vind het wel raar dat Hiddink geen toestemming geeft om een reportage of interview met Robben te doen, maar ze hadden anders vast wel een interview/reportage over Lee en Park kunnen maken, want Hiddink zal het toch niet erg vinden om die in het nieuws te brengen. En wat een onzin dat je dan maar een ajax speler uitkiest, er zijn toch meer clubs dan "de grote drie?", want ik kan me voorstellen dat alle andere 15 clubs zich ook irriteren aan de weinige aandacht die zij krijgen.
Jammer genoeg weten veel "tv-voetbalsupporters" dit niet, en zij vormen altijd een mening op basis van een samenvatting van NOS, en die paar minuten die ze laten zien, kunnen vaak vertekend zijn. Ik kan me nog een paar jaar een wedstrijd van PSV tegen Groningen (1-1) herinneren. PSV scoorde de gelijkmaker, en kreeg na die gelijkmaker nog een aantal kansen om te winnen, maar de samenvatting van de NOS was na die gelijkmaker meteen afgelopen.
En van de tegenstander van PSV laten ze, als ze maar 1 of 2 kansen hebben gehad, weleens die kansen drie keer herhaald zien, zodat je net zo veel kansen van hun hebt gezien als van PSV. tsjaaaa.
We kunnen er nog heel lang hier over doorpraten, maar ik geloof niet dat het zin heeft. maar goed, wie het laatst lacht............................(tot op het Stadhuisplein) :psv
HR
HR

raffie vdv
Talent jeugd PSV

Vak: -
Reg.: 24 januari 2003

quote:HR
Leandro Souza Faria schreef:

De enige 'supporters' waar ajakots er de meeste van heeft, zijn de mooiweer, meeloop, en de teletekstsupporters. Allemaal grote bek als het goed gaat, maar als het dan een keer slecht gaat hoor je ze nergens meer over en zijn in een keer niet zo fanatiek meer. Het blijkt ook wel hoeveel supporters ze echt hebben, want die lelijke nasi-pan heb ik nog nooit helemaal vol gezien, ja een keer, toen Maxima en Alex gingen trouwen, maar vol met ajakssupporters? nee!
Het bleek ook wel toen ze een paar jaar geleden geld gingen vragen voor de open dag, toen kwam er ook geen hond. Dat deden ze toen om de dagjesmensen te weren, zo blijkt maar weer eens dat ajaks alleen maar dagjesmensen als supporters heeft. Ze hebben nou ook zo'n grote bek over dat ze nog in de CL zitten, maar dat ze de afgelopen 5,6 jaar maar 1 keer meegedaan hebben, hoor je ze niet over, nee want nu gaat het goed, dus moeten ze nu maar ff laten blijken dat ze ajakssupporter zijn. En uiteindelijk hebben ze geen reet aan de 2e ronde Cl, want het geld dat ze ermee hebben verdiend moes zo'n beetje allemaal naar de belasting en verder is het gewoon een Europese aftocht, want ondanks dat ze nu 4 punten hebben, ben ik ervan overtuigd dat ze er gewoon regelrecht uitvliegen, dat zal vanavond wel blijken, vanavond staan ze weer met beide benen op de grond. En PSV maar uitlachen omdat ze met 4-0 van fransenal hebben verloren. Ze winnen in de CL geen wedstrijd meer en die CL kan ze ook wel eens de competitie gaan kosten. Zo wordt het dus nog makkelijker voor :psv Je kan er beter zo uitvliegen als PSV, dan naar de 2e ronde doorgaan zoals ajaks, zonder zelf te winnen, maar gewoon geluk hebben dat Lyon niet van Rosenborg wint, dan verdien je het niet eens om ook nog maar in de CL te spelen! Dat zal vanavond wel blijken ook!

:psv KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!HR
Buiten het feit dat Ajax tegen Arsenal gelijk heeft gespeeld en gedeeld eerste staat in de poule, wou ik het vooral even over de toeschouwersaantallen bij thuiswedstrijden hebben.

Welke club heeft gemiddeld de meeste toeschouwers op de tribune zitten?................Juist: Ajax!
HR
HR

driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002

raffie vdv schreef:
Welke club heeft gemiddeld de meeste toeschouwers op de tribune zitten?................Juist: Ajax!HR
Je bedoelt dat ze ook daadwerkelijk op de tribune zitten??? Ik vraag me af of dat Ajax is. Afgelopen wedstrijd gaf de teletekst aan dat er 47.000 mensen waren bij Ajax - Groningen, maar als je toch de samenvatting zag dan leek het stadion wel half leeg.
Dus ik denk dat er een heleboel mensen met een seizoenskaart zijn, maar die komen niet elke wedstrijd.
HR
HR

PSV1913
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 10 november 2001

raffie vdv schreef:

Welke club heeft gemiddeld de meeste toeschouwers op de tribune zitten?................Juist: Ajax!HR
Wat betekent bij jou 'toeschouwersgemiddelde'? Als je het hebt over de laatste maanden heb je misschien gelijk. Maar laten we eerlijk zijn: bij ajax hangt het aantal toeschouwers af van de mate van succes (kijk de statistieken er maar op na), dus het toeschouwersgemiddelde verschilt nogal van jaar tot jaar daar in a'dam.

Al met al niet een erg sterk argument, dacht ik zo...
HR
HR

NewBlood
Vedette

Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 31 mei 2001

Wat vinden alle "calimero-roepers" er nu van, nu zelfs Chris van Nijnatten heeft gezegd dat er intern over de zaak is gesproken?

Is dat vebazingwekkend in een stad waar 4x zoveel mensen wonen? Relatief gezien is het bij PSV drukker, maar als je op die manier gaat kijken is het bij Heerenveen helemaal feest.

[Dit bericht is veranderd door NewBlood (op 20 februari 2003 20:12:35).]
HR
HR

Amsterdam4life Rode kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent PSV o19

Reg.: 8 juli 2001

Lekker belangrijk die toeschouwersaantallen. Bij elke top 3 club is er wel een vaste groep mensen die altijd gaan. (ik schat zo'n 3000 man) En een groep van ongeveer 1000 man die echt overal bij zijn. Bij feye iets meer als bij Ajax en bij Ajax iets meer als bij jullie denk ik. En daar omheen zwerft een groep die steeds van aantal verandert, idd afhankelijk van successen. Aan die laatste groep verdienen ze volgens mij het meest. Die zitten vaak op dure plaatsen en kopen veel merchandise.
HR
HR

park

Niet geregistreerd

Ach, Ajax heeft heel veel supporters die dat alleen zijn om er bij te horen. Als ze verliezen hoor je ze niet. Ik ken mensen in mijn omgeving die nooit hebben laten blijken dat ze voetballiefhebber zijn. Nu Ajax een paar wedstrijden in CL "goed" speelt en dagelijks op tv is (zelfs in GTST!!!!)zijn ze volgens hen al jaren supporter. Zo zijn ook die sportjournalisten, willen er bij horen als een club in de belangstelling staat. Zag je vorig jaar toch ook bij Feyenoord!!
HR
HR

PSVwally
WK Ster
ex-Quizmaster

Reg.: 9 maart 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 februari 2003 om 23:31:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 16252652  MSN: pwalravens@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
chris van Nijngatten zat anders dinsdag wel in London naast Johan C op de tribune naar Ajax te kijken. (in beeld het mannetje met een petje op links langs C.) Voor een niet ajax fan hoort ie daar niet te zitten toch? En er zijn meer sporten dan VOETBAL...dus de chef zelf kiest ook zn partijen uit.
HR
HR

NilisForPresident
Mister PSV

Reg.: 12 maart 2000

Wat vinden alle "calimero-roepers" er nu van, nu zelfs Chris van Nijnatten heeft gezegd dat er intern over de zaak is gesproken? HR
Waarover is er gesproken dan?

Hij legt 3 situaties uit die door **** de Bagwan werden voorgelegd. Bij 2 van de 3 worden alle cowboy verhalen makkelijk naar het rijk der fabelen verwezen en dan blijft er nog 1 over waar Van Nijnaten ook wel van vond dat PSV misschien wel wat meer aan de orde had mogen komen. Ik zie niet in waarom ik daarvoor mijn mening moet veranderen? Ik zou eerder tegen de rest willen zeggen dat er door dit keurige mailtje door Van Nijnaten 'bewezen' worden dat er inderdaad weleens iets fout loopt bij de NOS maar dat ze het over het algemeen fair en objectief aanpakken maar dat het soms door allerlei omstandigheden gewoon niet altijd helemaal precies eerlijk verdeeld kan worden.
HR
HR

FuckdeBagwan Rode kaart: waarschuwing
Selectiespeler PSV 1

Uit: Upyours-aan-Zee
Reg.: 26 augustus 2002

2 van de 3 doet ie wat mee, NFP?

Ik zou het nog maar eens goed lezen als ik jou was.

Hij geeft geen enkele verklaring vor het feit dat twee weken achter elkaar een ajaxcied mag aanschuiven bij Studio Voetbal. Ook negeert hij het feit dat dat programma voor de tweede keer die dag veel aandacht besteed aan de wedstrijd Ajax-Arsenal. Dit terwijl dat niet de opzet van Studio Voetbal is.

Ook zijn verklaring voor het filmpje van Schneijder slaat als *** op Dirk. Alsof er buiten de top drie geen interresante spelers rondlopen.

Ook maakt hij zich er wel heel makkelijk vanaf door te wijzen op het feit dat Studio 2 een programma van de Tros is. De presentator van dat programma werkt net als de redacteurs nauw samen met de NOS. Daar zou je dus enige mate van afstemming verwachten.

Sorry hoor NFP, maar jij leest wel heel makkelijk wat je wilt lezen. En je conclusie is dus wel erg kort door de bocht.

Het enige waar ik blij mee ben is dat er nu eindelijk eens gereageerd wordt door de NOS. Dat is een goed begin. Het antwoord vind ik echter zwaar beneden de maat. Wordt vervolgd, zou ik dus willen zeggen.
HR
HR

Forever
Talent jeugd PSV

Uit: Weert
Vak: West - HH
Reg.: 5 februari 2003

Ik heb zo mijn bedenkingen over dat mailtje van
Chris van Nijnatten :huh
In zijn eerste regel staat "het kost ook veel tijd" dit ivm het geven van een antwoord.
En over zaterdagavond zegt hij dat hij de kritiek onderschrijft en het zou intern besproken zijn.
Werdt er zo iets ook niet gezegd ivm de CL wedstrijden van PSV die niet uitgezonden werden :kwaad
Ik heb weinig vertrouwen in de NOS na al die jaren dat het Studio @j@x is.

:psv :psv :psv :psv :psv Forever
HR
HR
We kunnen wel blijven zeiken over de NOS, maar ik denk dat we ze massaal eens moeten boycotten. Nee, niet alleen PSV maar ook Feyenoord, FC Utrecht, Vitesse enz.

Kijken hoe snel ze objectief worden, want de kijkcijfers gaan voor alles.

In dit geval moet de Feyenoord leus : Geen woorden maar daden maar eens van toepassing worden.

Dus doe net als mij, zet hem om als er NOS in je beeld staat. Desnoods naar SBS, maar RTL5 heeft ook vaak wel leuke voetbalprogramma's en ze hebben Derksen. Die hoor ik liever dan JC.

En voor de mensen die met het kampioensfeest niet in Eindhoven zijn, schaf een schotel aan en probeer Omroep Brabant te ontvangen want van de NOS hoef je echt niet te verwachten. Want een echt kampioensfeest bij het stadhuis is natuurlijk niet zo interessant als een stel debielen op een parkeerterein, of een stel kneuzen dat de binnenstad afbreekt.

[Dit bericht is veranderd door FC Bavaria (op 21 februari 2003 13:44:35).]
HR
HR
ja leuk gedacht, maar hoe voer je het uit?
HR
HR

eindhoven13
Jeugdspeler PSV

Uit: eindhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 27 september 2002

kijk eens op http://www.psv.nl en dan bij de agenda.Op zondag Guus Hiddink bij studio sport en Robben bij Sunday United en maandag Wilfred Bouma bij studio sport op nl 2. Jonge jonge moeten we zeker weer lang meer doen.
HR
HR

ArieZ
Vaste waarde PSV 1

Reg.: 11 juli 2002

eindhoven13 schreef:

kijk eens op http://www.psv.nl en dan bij de agenda.Op zondag Guus Hiddink bij studio sport en Robben bij Sunday United en maandag Wilfred Bouma bij studio sport op nl 2. Jonge jonge moeten we zeker weer lang meer doen.HR
Tjah je kan ook overal negatief over doen.....
Tis tog relax dat je nu zoveel psv spelers aan het woord zal zien, je moet ook es er wat optimistisch over doen he.
HR
HR

der Janus
Selectiespeler PSV 1

Uit: veldhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 16 augustus 2000

Is al dat gejammer wellicht toch nog ergens voor goed geweest ;)
HR
HR

Guus Hiddink
Meervoudig international

Uit: Varsseveld
Reg.: 27 november 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 maart 2003 om 23:38:49.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

raffie vdv schreef:

(...)

http://www.jewsfromthesouth.nl/Foto%20s'/Foto's_seizoen_02'03/Specials/05-03-2003AFCAjax-FCGroningen/4.JPG

forumillustratie
Wel heel veel die het laten afweten! :huh :dood

[Dit bericht is veranderd door Guus Hiddink (op 6 maart 2003 23:41:06).]
HR
HR

ForzaVogel
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Erik Falkenburg
Reg.: 28 november 2001

Kijk gewoon Canal+, bijna wekelijks PSV op de buis!!
HR
HR

joey
Internationale topspeler

Uit: amsterdam
Reg.: 12 juli 1999

FC Bavaria schreef:

We kunnen wel blijven zeiken over de NOS, maar ik denk dat we ze massaal eens moeten boycotten. HR
Kun je vanavond beginnen, als Hiddink bij de NPS is, en Rutten, en Erwin Koeman. ;)
HR
HR

jde_kok
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Reg.: 9 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 maart 2003 om 23:30:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wel heel toevallig dat als Hiddink er zit er niet de hele uitzending over PSV gepraat wordt terwijl dit bij die amsterdammers wel zo is. Met hem werd nog ingegaan op Vitesse en de CL wedstrijd van Valencia :B
HR
HR

MrLampie
Debutant Oranje
Tweede plaats forum-TOTO 2003/2004

Uit: Zaanstad
Uploads: 2
Reg.: 26 februari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 maart 2003 om 23:31:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
en niet te vergeten de NFS...
samenvatting van Feyenoord ook helemaal een mooi deuntje onder gezet :)

Oja Guus, doe ze de groeten in Valencia als je ff de tactiek om ajax te bestrijden doorgeeft :D
HR
HR

Remco B.
Mister PSV

Uit: Utrecht
Reg.: 19 juni 2003

Ik haal dit topic even omhoog.
Hier kunnen we babbelen over alles rondom het voetbal dat wordt uitgezonden door de NOS. Opmerkingen, aanmerkingen en kritiek mag men hier kwijt.

Ik begin met de voorbeschouwing van Fener - PSv vanavnavond. Wat zitten die Egbers en Hanegem te doen man??Het is geen kindertelevisie.
HR
HR

lempkesfabriek
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 september 2005 om 23:40:09.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
veel reclame.
HR
HR

Eersel on Tour
Meervoudig international
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 12:22:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

lempkesfabriek schreef:

veel reclame.
HR
Vergeleken met Talpa valt dat nog mee hoor. Alleen bij de Champions League uitzendingen meer.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.