PSV Netwerk
donderdag 29 juni 2017 - 04:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 133 »

HR

Gijsio
Internationale topspeler

Uit: Roelofarendsveen
Vak: -
Droomaankoop: Maxime Lestienne
Reg.: 9 januari 2000

Vond Egberts en v Hanegem wel super negatief over PSV.
Niks geen goed woord over de eerste 40 minuten, alleen maar doemdenken dat het nu wel heeeeeeeeel moeilijk wordt.

Heb liever Cruijff, die zegt tenminste wat nuttigs, of Gullit, die zegt zoveel onzin, dan valt er nog wat te lachen.;)
HRHR
HR

Eersel on Tour
Meervoudig international
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Droomaankoop: -
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 12:31:56.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Gijsio schreef:

Niks geen goed woord over de eerste 40 minuten, alleen maar doemdenken dat het nu wel heeeeeeeeel moeilijk wordt.

Heb liever Cruijff, die zegt tenminste wat nuttigs, of Gullit, die zegt zoveel onzin, dan valt er nog wat te lachen.;)
HR
Nou volgens mij heeft Gullit er meer verstand van dan ons. Het mag wel als onzin klinken maar ik vind dat het zeker geen onzin is.
HR
HR

Stofzuiger
Vedette

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002

Remco B. schreef: Wat zitten die Egbers en Hanegem te doen man??Het is geen kindertelevisie.
HR
Egbers is een hele grote drol als hij niet van de auto-cue kan aflezen. In de studio is het al erg, maar het is nog erger als hij live vanaf het veld verslag moet doen. Hakkelen, om zich heen kijken naar niks en grinniken als een kleuter.

Van Hanegem heb ik nooit serieus genomen.
HR
HR

Sappelaar
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 6 juni 2005

Ik kreeg sterk de indruk dat Ball de vrouw van van Hanegem een keer flink te grazen heeft genomen want anders is dat gedrag van van Hanegem niet te verklaren. Bij iedere zin die hij uitsprak refereerde hij aan Ball die er niks van kan en altijd geblesseerd is.
HR
HR

Sappelaar schreef:

Ik kreeg sterk de indruk dat Ball de vrouw van van Hanegem een keer flink te grazen heeft genomen want anders is dat gedrag van van Hanegem niet te verklaren. Bij iedere zin die hij uitsprak refereerde hij aan Ball die er niks van kan en altijd geblesseerd is.
HR
Ach ja, Wim was ook eens blij dat hij helemaal zelf een woordgrapje had bedacht (toch knap met zijn IQ). Daarnaast was het natuurlijk weer huilen met de pet op toen het ging over de wet van Murphy ('Die kennik nie' :crap).
HR
HR

Eersel on Tour
Meervoudig international

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 13:49:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb de voorbeschouwing niet kunnen zien maar als ik dit allemaal lees over de Kromme en Egberts dan vraag ik me af: Waarom geven jullie nog een voorbeschouwing. Als het echt zo is dat ze PSV 'afkraken' ( of is dat een te groot woord ), stop dan met heel dat gedoe eromheen.
HR
HR

Vonlampen
Talent jeugd PSV

Uit: Wolvega
Reg.: 26 september 2002

Eersel on Tour schreef:

Ik heb de voorbeschouwing niet kunnen zien maar als ik dit allemaal lees over de Kromme en Egberts dan vraag ik me af: Waarom geven jullie nog een voorbeschouwing. Als het echt zo is dat ze PSV 'afkraken' ( of is dat een te groot woord ), stop dan met heel dat gedoe eromheen.
HR
Ik vond helemaal niet dat ze P.S.V. afkraakten. Van Hanegem is natuurlijk geen bijster intelligente man en je kunt eigenlijk alleen maar lachen om zijn opmerkingen. Ik vond overigens dat hij wel gelijk had over de stupide aankoop van Ball.

Tom Egbers toont steeds weer aan dat hij niet geschikt is voor de televisie: totl geen uitstraling, geen fantasie, geen leven in zijn donder! Een soort pratend wassen beeld zeg maar...

Forza :psv
HR
HR

Bo
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: Den Haag
Reg.: 7 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 14:56:07.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 122702944  MSN: b.stevens.nl@gmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik weet niet of het ligt aan de feitelijkheden van gisteravond maar ik vind dat we wel weer wat hard van stapel lopen.

Willem loopt nooit echt over van enthousiasme. Nadat we vorig jaar van Monaco hadden gewonnen was het eerste wat hij zei geloof ik: als ze maar niet Lyon loten want dan wordt het wel heel lastig.

En met Tom Egbers, is m.i. niets mis. Ik zie ze in ieder geval nog tien keer liever als die commerciele-entertainers op nickelodeon... brr
HR
HR

Johhe
Vaste waarde PSV 1
Winnaar Soccer Netwerk VoVo Beker 2006/2007

Uit: Veghel
Vak: Noord - O
Reg.: 11 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 15:47:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: johhe_1981@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Gijsio schreef:

HR
Ja de vraag de v Hanegem of de voorsprong in de rust verdiend was voor de Turken had het antwoord NEE beter geweest dan zijn ja nee verhaaltje!
HR
HR

Gijsio
Internationale topspeler

Uit: Roelofarendsveen
Droomaankoop: Maxime Lestienne
Reg.: 9 januari 2000

Sappelaar schreef:

HR
Vond ik ook heel opvallend. Alles aan Ball was slecht. Ook die opmerking over Waterreus vond ik raar, dat collega's elkaar niet afvallen en hij hem daarom aanprees bij PSV.

Hopen dat Willem snel naar Turkije gaat, zijn we daar van af...
HR
HR

Eersel on Tour
Meervoudig international

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 19:22:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Gijsio schreef:

(...)

Vond ik ook heel opvallend. Alles aan Ball was slecht. Ook die opmerking over Waterreus vond ik raar, dat collega's elkaar niet afvallen en hij hem daarom aanprees bij PSV.

Hopen dat Willem snel naar Turkije gaat, zijn we daar van af...
HR
Misschien gaat ie wel naar Fenerbahce en heeft hij afgesproken met de leiding geen positieve dingen over PSV te vertellen.
HR
HR

P.ieterS.V.
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: In 't Noorden van Brabant
Reg.: 26 september 2002

Misschien gaat ie wel naar Fenerbahce en heeft hij afgesproken met de leiding geen positieve dingen over PSV te vertellen.HR
Neej want als hij gaat, gaat hij naar de club waarvan je de naam uitspreekt en dan de hele avond niets meer kunt zeggen omdat je tong in de knoop zit... :denk Vreemde snoeshanegem!
HR
HR

NoordSS
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 januari 2002

P.ieterS.V. schreef:

(...)

Neej want als hij gaat, gaat hij naar de club waarvan je de naam uitspreekt en dan de hele avond niets meer kunt zeggen omdat je tong in de knoop zit... :denk Vreemde snoeshanegem!
HR
Nee, daarmee bedoelde van Hanegem een club die ook al eerder interesse had getoond. Van de club waar die heen kan wilde hij de naam niet zeggen, omdat die nog moesten spelen of zo.
HR
HR

Eersel on Tour
Meervoudig international

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 september 2005 om 20:42:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

NoordSS schreef:

(...)

Nee, daarmee bedoelde van Hanegem een club die ook al eerder interesse had getoond. Van de club waar die heen kan wilde hij de naam niet zeggen, omdat die nog moesten spelen of zo.
HR
Daar komt de aap al uit de mouw :tong
HR
HR

Eersel on Tour
Meervoudig international

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 oktober 2005 om 20:51:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: tomskuh@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Leuk net bij de samenvatting van Arsenal.
De commentator van de NOS begon met: Arsenal, vandaag spelend zonder Bergkamp en van Bommel :idee :huh ???
Sinds wanneer vergelijkt hij van Persie met van Bommel.
Ik dacht dat laatstgenoemde toch niet zo beledigd hoeft te worden.
HR
HR

lempkesfabriek
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 mei 2006 om 23:31:30.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Even een positief puntje.

Buiten het gezever van de commentator en de klote-interviews met van Bommel en Lehmann moet ik de NOS toch wel een hele grote pluim geven voor de beeldregistratie.

Als de Nos de baas zie je toch betere beelden, worden geen belangrijke momenten gemist, juiste herhalingen op het juiste moment, etc.

Vanavond die Franse regie: :nee
HR
HR

Henk Huppelschoten
Ster van het EK

Uit: Amsterdam
Reg.: 26 januari 2004

Dat was een ramp ja. Erg vreemd camerastandpunt, constant inzoomen, etc.
HR
HR

Grasmaaier
Vaste international Oranje

Reg.: 29 augustus 2005

Geluid blokte in een stuk van de 2e helft vreselijk. Hoorde je de hele tijd plop en viel een gedeelte van het geluid weg. Verschrikkelijk irritant.

En die kabelbaan met camera boven in het stadion, god zeg wat een verschrikking was dat camerastandpunt.

[Dit bericht is veranderd door Grasmaaier (op 18 mei 2006 08:47:25).]
HR
HR

Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Zuid - C
Reg.: 1 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2006 om 09:06:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Grasmaaier schreef:

...

En die kabelbaan met camera boven in het stadion, god zeg wat een verschrikking was dat camerastandpunt.
HR
Da's een kwestie van mening denk ik. Ik vond het namelijk wel gaaf. Vooral de replay van de gelijkmaker van Eto'o zag er erg goed uit vond ik...

Ik ben het er wel mee eens, dat de NOS over het algemeen de wedstrijden beter in beeld brengt, dan menig andere buitenlandse productiemaatschappij...
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999

De presentatie van Sjek was anders wel weer enigszins (understatement) gekleurd. Met als hoogtepunt de uitspraak "gelukkig kwam het allemaal nog goed" na de wedstrijd (n.a.v. het ombuigen van de achterstand door Barca). Dacht dat NOS objectief hoorde te zijn, zelfs met buitenlandse clubs lukt dat al niet...
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 mei 2006 om 22:08:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Demenkovets schreef:

De presentatie van Sjek was anders wel weer enigszins (understatement) gekleurd. Met als hoogtepunt de uitspraak "gelukkig kwam het allemaal nog goed" na de wedstrijd (n.a.v. het ombuigen van de achterstand door Barca). Dacht dat NOS objectief hoorde te zijn, zelfs met buitenlandse clubs lukt dat al niet...
HR
Barca is toch een club waar men in Nederland over het algemeen wat meer mee heeft dan met een Arsenal. Je kunt Barca mijnsinziens ook niet zien als gewoon een van de buitenlandse clubs. Dat Jackie gekleurd was, was dan ook te verwachten. Net als ze dat ook zijn wanneer het om een Nederlandse club gaat tegen een buitenlandse.
HR
HR

Joschka
Vaste international Oranje

Uit: Arnhem
Reg.: 27 augustus 2003

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom. Ik verwacht van de NOS neutrale verslaggeving, maar dat was deze avond ver te zoeken. De Nederlandse voetballiefhebber heeft recht op iets beters dan Jack van Gelder met zijn voorspelbare voorkeurtjes. Het is al erg genoeg dat hij bij Ter Land Ter Zee En In De Lucht niet objectief was.
HR
HR

Pintomolly
Internationale topspeler

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 30 september 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 mei 2006 om 12:01:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: pintomolly@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik verwacht idd van een Nederlandse omroep dat zij een neutraal verslag doen van het wedstrijd tussen 2 buitenlandse club.
Dat in Nederland Barcelona wat populairder is dan Arsenal mag geen invloed hebben.

Maar goed, ik vind Barcelona een klote club maar Arsenal nog wat meer dus was ik niet ontevreden over de uitslag :D
HR
HR

Prof Luca
Selectiespeler PSV 1

Uit: Landgraaf
Reg.: 14 mei 2005

Precies, en het argument dat Barca een NL-tintje heeft, gaat eigenlijk ook op bij Arsenal, alhoewel Bergkamp en Van Persie niet speelde...

Normaliter zie ik liever een Engelse dan een Spaanse club...
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 mei 2006 om 14:22:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Prof Luca schreef:

Precies, en het argument dat Barca een NL-tintje heeft, gaat eigenlijk ook op bij Arsenal, alhoewel Bergkamp en Van Persie niet speelde...

Normaliter zie ik liever een Engelse dan een Spaanse club...
HR
Bij Barca gaat het wel verder dan een paar spelers. Er is ook een geschiedenis, terwijl bij Arsenal het alleen maar gaat om Bergkamp en Van Persie die er spelen.
Ik zeg niet dat het de juiste benadering van een wedstrijd is, maar wel een verklaring is van waarom het toch gebeurd. Ik denk dat de meeste commentatoren het hetzelfde zullen benaderen en dat het dus niet alleen iets van Van Gelder is.
Erger vind ik het wanneer bijv. een Ten Napel enkele weken geleden Milan-Barca versloeg alsof Bommel daar een absolute wereldpartij aan het spelen was. Niet alleen subjectief, maar tevens verbloemend mbt wat er echt aan de hand is.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 133 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV overig » PSV in de media - nieuws en geruchten » Voetbal bij de NOS

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.