PSV Netwerk
donderdag 17 april 2014 - 08:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Het Grote Telegraaf Topic

HR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 55 »

HR

Tisto
Legende

Uit: Den Haag
Vak: West - K
Droomaankoop: -
Reg.: 26 oktober 2002

Na aanleiding van het grote Jack van Gelder en diverse NOS topics, is het nu tijd voor een Telegraaf topic!
Ondanks het feit dat ik een abonnement heb op deze krant, verbaas ik mij keer op keer over de berichtgeving in met name Telesport, het sportkatern van hen.

PSV - AJAX 26 Oktober 2003

Op zich zat ik al te wachten op een soort van hetze tegen de PSV spelers, die ook al op NOS Langs de Lijn en op Studio Sport al werden bejegend. En ja hoor, ik lees alweer de subjectieve manier van schrijven in de krant:

quote:HR
Het werd van kwaad tot erger alhoewel de elleboog van Zlatan Ibrahimovic niet bewust op de kin van Kevin Hofland terecht kwam. Wat niet wegneemt dat de knock-out van Hofland, die een hersenschudding opliep, gevaarlijk spel was. In blessuretijd ging het alsnog mis. Braamhaar liet Mark van Bommel met de schrik vrijkomen toen hij Rafael van der Vaart met zn elleboog opving.HR
Niet bewust?! Ik zal wel partijdig zijn dan... Maar het frustreert me dat Zlatan niet de golf van kritiek ontvangt die Kezman wel kreeg na zijn 'onschuldige' actie t.o.v. Van As.
Van Bommel gebruikte zijn elleboog niet! Kijk je kan het altijd op diverse manieren opvatten en bekijken hoe je het wilt zien, maar door het woord ELLEBOOG te pas en te onpas te gebruiken, creeer je al een beeldvorming die niet meer objectief is. Lekker voor de tuchtcommissie, die bij voorbaat al gebrainwasht is!

forumillustratie
En dat is drie. Jan Vennegoor of Hesselink torpedeert Bogdan Lobont met zn elleboog. De derde doelman op rij na vorig seizoen al Maarten Stekelenburg en Patrick Lodewijks te grazen te hebben genomen met zijn manier van inkomen.

Natuurlijk is te zien dat Jan zijn elleboog in het gezicht plaatst, echter was en is dit gebeurd in een duel en er is geen sprake van een bewuste actie! En waarom weer bewust deze foto en niet een Ajaxied (Zlatan, Van Der Vaart...) En dan nog even alles opkloppen dat Jan het al keer op keer heeft gedaan....

Dan nog even wat reacties van Van Bommel en Van Der Vaart:

Na afloop bagatelliseerde Van der Vaart zijn eigen rode kaart en wees hij vooral met een beschuldigende vinger in de richting van Van Bommel.
Vlak ervoor ging ik diep en kreeg ik een zware elleboog op mijn achterhoofd van Van Bommel. Dat was absoluut een rode kaart. Als je dan ook nog verhaal komt halen, ben je wel een beetje blind. Ik was gerriteerd en had vervolgens weg moeten blijven uit dat volgende duel. De Jong reageerde, omdat hij door drie man tegelijk werd aangevallen en trapte me op mijn knie. Daar heb ik op gereageerd met een tikkie van niks.
Van Bommel toonde zich niet gecharmeerd van Van der Vaarts scherpe reactie. Heeft hij dat gezegd? Als dat zo is, kan ik dat niet waarderen. Vol gens mij was er ook geen sprake van een elleboogstoot. We kruisten voorlangs en ik ving hem op met mijn arm. Daarbij raak ik hem in zijn nek, maar ik wil hem zeker niet bewust een knal geven. Daarom ben ik op hem afgestapt, want ik vond dat hij overdreven reageerde. Ik zei: Rafael, wat is dat voor onzin?
De lange arm van de aanklager betaald voetbal vreest Van Bommel niet. Als de tuchtcommissie hier een zaak van gaat maken, dan hebben ze heel wat werk, want er gebeurde nog veel meer. Maar ik wil niet over de tegenstander praten. Ik vind dat er op het scherp van de snede gestreden moet kunnen worden en daarna moet je als een grote man van het veld stappen en niet gaan zeuren. Wat ik wel kwalijk vind, is als het straks hard tegen hard gaat bij zon tuchtcommissie. Zoals vorig jaar na Feyenoord-Ajax. Om elkaar dan nog eens een schorsing aan te naaien.
HR
Dan over de scheidsrechter, die al door Jack en co met de grond gelijk werd gemaakt. Ik vond op zich dat hij ook teveel toe liet en dat het mede aan zijn optreden te danken was dat het ontaarde in een minachting van respect naar elkaar. Maar dat hij Vogel en Snijder geen geel gaf in het begin vond ik niet meer dan goed. En deel ik dus (hoe kan het weer anders) de mening van Bommel!

Ook over het optreden van scheidsrechter Braamhaar waren beide aanvoerders het totaal oneens. De scheidsrechter liet helemaal niet merken wat wel en niet kon, vond Van der Vaart. Het begon al met een schop van Johann Vogel op Wesley Sneijder en daar kwam die actie van Vennegoor op Bogdan Lobont nog eens bij. Er waren alleen maar overtredingen en hij deed niks. Van Bommel daarentegen loofde de strijd die Braamhaar toeliet. Als hij direct met geel aankomt, kan hij wel aan de gang blijven en zijn er zo tien met een gele kaart.HR
HR
HR
het is DE grote Telegraaf topic :denk

Jij kinderachtig ik kinderachtig
HR
HR

paultje
Regelmatige invaller

Uit: Hilversum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 augustus 2002

Suurkip schreef:

het is DE grote Telegraaf topic :denk

Jij kinderachtig ik kinderachtigHR
Nou groot is hij nog niet , maar wat niet is kan nog komen :B

en trouwens , dat stuk was mij ook al opgevallen in de telegraaf, en ik zag het ook gelijk als anti PSV, maar ja de krant van wakker nederland is wel een Amsterdamse krant

[Dit bericht is veranderd door paultje (op 27 oktober 2003 15:27:17).]
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Vak: Noord - PR
Reg.: 23 augustus 2001

Er bestaat natuurlijk geen grotere ***krant dan de Telegraaf. En dan heb ik het nog even niet over Ajax. Die misselijkmakende stukjes van die vetzak Rob nogwat, wat een onwaarschijnlijke domme sukkel is dat. Als je de voorpagina leest ben je in twee minuten klaar. Fijn als je IQ onder de vijftig ligt (daarop is deze krant dan ook gericht) maar lastig als je meer wilt weten dan dat er in de plaatselijke dierentuin weer eens een baviaan zwanger is geraakt. Dit uiteraard ondersteund door een actiefoto van twee onanerende apen.
HR
HR

paultje
Regelmatige invaller

Thoresen KONING schreef:

Er bestaat natuurlijk geen grotere ***krant dan de Telegraaf. En dan heb ik het nog even niet over Ajax. Die misselijkmakende stukjes van die vetzak Rob nogwat, wat een onwaarschijnlijke domme sukkel is dat. Als je de voorpagina leest ben je in twee minuten klaar. Fijn als je IQ onder de vijftig ligt (daarop is deze krant dan ook gericht) maar lastig als je meer wilt weten dan dat er in de plaatselijke dierentuin weer eens een baviaan zwanger is geraakt. Dit uiteraard ondersteund door een actiefoto van twee onanerende apen.HR
:B :B :B :B :B :B :B :B :B
HR
HR

PSV_Baviaan
Toeschouwer

Uit: Goes - Zeeland
Reg.: 17 mei 2001

Ik begrijp je logica niet helemaal Tiesto. Eerst je betoog tegen Ibrahimovic, hij deelt stoten uit met zijn elleboog in verschillende duels en vervolgens pleit je Jan vrij door te zeggen dat dit in een duel gebeurde en het dus geen bewuste actie was. Vennegoor heeft wel vaker onbesuisde acties tegen de keepers, zie bijvoorbeeld die ouwe Lodewijks vorig seizoen...

Ik ben absoluut het tegendeel van een Ibrahimovic-supporter, maar gisteren deed hij in mijn ogen weinig fout. Dit heb ik ook in een andere topic duidelijk gemaakt, toevallig heb ik jou daar ook gequote dacht ik (is toeval dat ik 2x jou moet hebben!)

Normaal gesproken, als Ibrahimovic een echte, bewuste elleboogstoot uitdeelt ben ik de eerste die roept dat hij weer loopt te meppen, maar gisteren deed die jongen niet veel kwaad! Ok, ok: twee man het ziekenhuis in. Maar het geval van Andr was duidelijk: geen elleboogstoot of wat ook en bij het geval van Kevin was ik er eerst van overtuigd dat het een 100% elleboog was, maar nadat Kevin heeft verklaard dat het een ongelukkige botsing was is die mening ook weer bijgesteld. Zelfs Guus veroordeeld Ibrahimovic niet, dan kan er weinig aan de hand zijn!

Maar hoe dan ook, wel of geen spelers van Ajax geschorst, we worden toch wel kampioen :B

:pul

[Dit bericht is veranderd door PSV_Baviaan (op 27 oktober 2003 16:45:31).]
HR
HR

paultje
Regelmatige invaller

die man is een gevaar op het veld
of hij nou bewust of onbewust een elleboog geeft.
Hij geeft ze toch maar en toch wel opvallend dat het steeds dezelfde is die ze uit deelt
En daar kan de KNVB echt wel wat aan doen .
Het geval met ooier was Ooier zijn eigen schuld , hij kwam gewoon te laat .
Maar zo`n actie als tegen hofland moet je gewoon bestraffen
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 oktober 2003 om 19:27:18.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
:offtopic Gaat het over onanerende apen, komt er een baviaan de hoek omkijken... :B

Ik heb genoeg van die hele tuchtcommissie en zou er dan ook vrede mee hebben als er dit keer eens gn onderzoeken ingesteld zouden worden. Laat het maar gewoon bij de schorsing van vdVaart.

En de Telegraaf: tsja.. blijkbaar verdien je de benaming 'krant' al als je papier bedrukt met lettertjes (en foto`s van onanerende bavianen...).
HR
HR

PSVMASTERCLUB
Basisspeler

Reg.: 10 april 2002

PSV_Baviaan schreef:

Normaal gesproken, als Ibrahimovic een echte, bewuste elleboogstoot uitdeelt ben ik de eerste die roept dat hij weer loopt te meppen, maar gisteren deed die jongen niet veel kwaad! Ok, ok: twee man het ziekenhuis in. Maar het geval van Andr was duidelijk: geen elleboogstoot of wat ook en bij het geval van Kevin was ik er eerst van overtuigd dat het een 100% elleboog was, maar nadat Kevin heeft verklaard dat het een ongelukkige botsing was is die mening ook weer bijgesteld. Zelfs Guus veroordeeld Ibrahimovic niet, dan kan er weinig aan de hand zijn!

Maar hoe dan ook, wel of geen spelers van Ajax geschorst, we worden toch wel kampioen :B

:pulHR
Wat je zegt klopt niet echt helemaal (de laatste zinnen). Voordat Kezman geschorst werd heeft van As duidelijk verklaart dat het geen elleboogstoot was en scheidsrechter Luinge heeft na het zien van de videobeelden ook duidelijk verklaart dat het geen elleboog was en dat het geen rode kaart had moeten zijn!

Maar Kezman heeft nog altijd een schorsing van 3 wedstrijden.

[Dit bericht is veranderd door PSVMASTERCLUB (op 27 oktober 2003 19:44:04).]
HR
HR
Thuis hebben we naast De Gelderlander ook De Telegraaf en ik moet zeggen dat ik me daar af en toe ook gruwelijk aan erger.Vooral als ze opmerkingen maken over zaken waarover de knvb nog moet beslissen, als ze zeggen dat er niks aan de hand was of als ze iets ergers voorstellen dan het was.Deze man die dit schreef is niet de enige die duidelijk subjectief was, er loop daar nog een verslaggever rond waarvan ik af en toe moet :kots Maar ja, ik zal er maar niks meer over zeggen, anders gaan ze me dalijk nog calimero noemen :I
HR
HR

Tisto
Legende

Uit: Den Haag
Vak: West - K
Reg.: 26 oktober 2002

Suurkip schreef: blablaHR
grappig... (ff een antwoord op jouw niveau)

PSV_Baviaan schreef:

Ik begrijp je logica niet helemaal Tiesto. Eerst je betoog tegen Ibrahimovic, hij deelt stoten uit met zijn elleboog in verschillende duels en vervolgens pleit je Jan vrij door te zeggen dat dit in een duel gebeurde en het dus geen bewuste actie was. Vennegoor heeft wel vaker onbesuisde acties tegen de keepers, zie bijvoorbeeld die ouwe Lodewijks vorig seizoen...

Ik ben absoluut het tegendeel van een Ibrahimovic-supporter, maar gisteren deed hij in mijn ogen weinig fout. Dit heb ik ook in een andere topic duidelijk gemaakt, toevallig heb ik jou daar ook gequote dacht ik (is toeval dat ik 2x jou moet hebben!)

:pulHR
Maakt me niet uit dat je me 'weer moet hebben'. Ieder zijn mening.
Wat ik bedoel te zeggen of meen te hebben geconstateerd is dat Zlatan heeft al de reputatie van bokser. En het is des te erger dat hij 2 (!!) spelers van de tegenpartij uit het veld slaat, bewust of onbewust.... Hij moet nu toch weleens weten dat hij voorzichtig moet wezen, want het imago van hem is niet al te florissant!
Vennegoor is ook geen lieverdje, maar ik blijf erbij dat het niet bewust was....idd mijn psv-bril heb ik op! Echter gebeurt het in de 5 meter, en dus moet de keeper beschermd worden.
Dat de betrokkene zich zo uitlaten...tja... jammer dan, het lijkt wel of iedereen zich niet over zulke dingen durft uit te laten. Zie het geval Van As.
Maar als men zulke dingen niks vond en vind, dan is de overtreding van Vogel, Bommel etc ook niks... :denk

Kijk iedereen mag zijn mening hebben. De manier waarop de Telegraaf de berichtgeving doet betreffende dergelijke wedstrijden, tja... Dit is duidelijk het beinvloeden van de tuchtcommissie, zoals het zo vaak het geval was. Ook het feit dat nu Braamhaar overal de pineut is. Niet normaal, die man heeft idd fouten gemaakt, maar hij geeft het toe en ik kan me niet herinneren dat dat het zo gebeurd is met Luinge of Jol... Dat VI nu een poll heeft waarop je een cijfer voor zijn optreden kan geven, is helemaal TRIEST. Maar dat kan beter in HET grote VI topic (zo goed Suurkip?)
HR
HR

tiesto grappig... (ff een antwoord op jouw niveau) HR
maar een topic openen daarvoor doe ik niet :denk Ik mag aan nemen dat je al tijden weet dat de Telegraaf een amsterdamse krant is. Net als de Haagsche Courant veel over Den Haag schrijft, schrijft de Telegraaf veel over Ajax. Logisch doet het Eindhovens Dagblag ook tervoordeel aan PSV. Een feit is wel dat het ED niet landelijk te koop is Haagsche courant toch best wel en de telegraaf al helemaal...

Daarom is deze toch kinderachtig en van groot calimero niveau (sorry kon dit woord niet laten liggen)
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Dat mag wel zo zijn Suurkip maar de mededeling dat de Telegraaf een niveauloos krantje is dat zich er niet voor schaamt mensen en carrires te beschadigen heeft weinig te maken met het feit dat dit een Amsterdamse dan wel landelijke krant is. Ik praat nu even niet over Ajax of PSV (al zou je kunnen betogen dat hun voorpagina artikelen over voetballers, bestuurders en medici van PSV opvallend breed uitgemeten worden). Bij bijvoorbeeld de Volkskrant en het AD werken journalisten en een redactie met enig ethisch verantwoordelijkheidsgevoel. Bij de Telegraaf werken journalisten die zich niet snel schamen en vooral niet goed genoeg zijn om bij een serieuze krant te werken. Wie de Telegraaf een serieuze dan wel kwaliteitskrant wil noemen heeft blijkbaar nooit een andere krant gelezen.

Dat heeft erg weinig met Calimero te maken lijkt me.
HRHR
HR

PSV_Baviaan
Toeschouwer

Uit: Goes - Zeeland
Reg.: 17 mei 2001

Tisto schreef:

(...)

Maakt me niet uit dat je me 'weer moet hebben'. Ieder zijn mening.
Wat ik bedoel te zeggen of meen te hebben geconstateerd is dat Zlatan heeft al de reputatie van bokser. En het is des te erger dat hij 2 (!!) spelers van de tegenpartij uit het veld slaat, bewust of onbewust.... Hij moet nu toch weleens weten dat hij voorzichtig moet wezen, want het imago van hem is niet al te florissant!
Vennegoor is ook geen lieverdje, maar ik blijf erbij dat het niet bewust was....idd mijn psv-bril heb ik op! Echter gebeurt het in de 5 meter, en dus moet de keeper beschermd worden.
Dat de betrokkene zich zo uitlaten...tja... jammer dan, het lijkt wel of iedereen zich niet over zulke dingen durft uit te laten. Zie het geval Van As.
Maar als men zulke dingen niks vond en vind, dan is de overtreding van Vogel, Bommel etc ook niks... :denk

Kijk iedereen mag zijn mening hebben. De manier waarop de Telegraaf de berichtgeving doet betreffende dergelijke wedstrijden, tja... Dit is duidelijk het beinvloeden van de tuchtcommissie, zoals het zo vaak het geval was. Ook het feit dat nu Braamhaar overal de pineut is. Niet normaal, die man heeft idd fouten gemaakt, maar hij geeft het toe en ik kan me niet herinneren dat dat het zo gebeurd is met Luinge of Jol... Dat VI nu een poll heeft waarop je een cijfer voor zijn optreden kan geven, is helemaal TRIEST. Maar dat kan beter in HET grote VI topic (zo goed Suurkip?)HR
Dank voor je weerlegging. Ik kan me nu beter vinden in jou woorden. En de Telegraaf, tja daar ben ik ook niet dol op!
HR
HR

RIO
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 19 februari 2000

Wij hebben de Telegraaf echt al 10 jaar elke dag in ons huis en ik lees hem niet, alleen de sport. Vandaag op de voorpagina, Kampioen Paaldansen met foto, dat zie je toch niet in het NRC en zelfs niet in het AD, die wij ook lezen thuis. Zegt genoeg lijkt me.
HR
HR

Capos
Internationale topspeler

Uit: Dronten
Vak: Oost - W
Reg.: 31 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 oktober 2003 om 09:58:05.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: psvcapos@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
en is iedereen dit alweer vergeten: GROOT SEXSCHANDAAL BIJ PSV? daar ging het om een stuk van Fons Spooren. Week later: OPNIEUW SEXSCHANDAAL ROND PSV

bleek het dat dat verhaal compleet was verzonnen..... :dood :nee :crap :kwaad :kots
HR
HR

HansPSVsup
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Budel
Vak: Noord - TT
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 14 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 oktober 2003 om 10:23:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Capos schreef:

en is iedereen dit alweer vergeten: GROOT SEXSCHANDAAL BIJ PSV? daar ging het om een stuk van Fons Spooren. Week later: OPNIEUW SEXSCHANDAAL ROND PSV

bleek het dat dat verhaal compleet was verzonnen..... :dood :nee :crap :kwaad :kotsHR
Met andere woorden, deze krant niet meer serieus nemen!!!
HR
HR

tinusVV
Bankzitter

Uit: *
Vak: Oost - VV
Reg.: 17 maart 2003

krant? het is toch een roddelblad net zoals de story en prive
HR
HR

The Overlord
Legende

Uit: geprocedeerd
Reg.: 14 juli 2000

De Telegraaf is een tabloid, het Nederlandse equivalent van de 'Bild Zeitung' en 'The Sun'.
Wellicht dat De Telegraaf niet zo diep is gezakt wat betreft ethiek en objectiviteit als de 2 bovengenoemde, maar het kent in Nederland niet haar gelijke.
Het feit dat Henk vd Meyden jarenlang een pagina Gossip heeft gehad en na zijn pensioen is opgevolgt door zijn vrouwelijke tegenhangster zegt genoeg.

Het is best amusant om de bovengenoemde papiervulling te lezen, zo lang je er maar rekening meehoudt dat je het totaal niet serieus moet nemen.

Dat probeer ik ook, hoewel ik me bijvoorbeeld verschrikkelijk heb gergerd aan de berichtgeving rond die arts die aan de spelers zou hebben gezeten, dus altijd lukt het me niet.

[Dit bericht is veranderd door The Overlord (op 30 oktober 2003 16:24:18).]
HR
HR

Darch
Toeschouwer

Uit: Chicago, IL
Reg.: 3 augustus 2003

Suurkip schreef:

het is DE grote Telegraaf topic

Jij kinderachtig ik kinderachtig

HR
Het is het topic;
Het onderwerp, het topic.
HR
HR

KEZZA4EVER
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 oktober 2003 om 10:51:46.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Darch schreef:

(...)

Het is het topic;
Het onderwerp, het topic.HR
Klompje kom dit probleem is oplossen! :)
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Sorry maar iemand fout verbeteren is wel rg dom.

Het is "de topic".

topic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek

(zie Van Dale online)

[Dit bericht is veranderd door Thoresen KONING (op 31 oktober 2003 18:04:53).]
HR
HR

The Hunt
Legende

Uit: Budel-Dorplein
Uploads: 5
Reg.: 26 april 2002

ik weet nog vorig jaar:

Voor Ajax-PSV(of andersom) kwamen ze met da van Fons Spooren,
Voor Feyenoord-PSV kwamen ze met Lucius :kwaad
HR
HR

guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003

The Hunt schreef:

ik weet nog vorig jaar:

Voor Ajax-PSV(of andersom) kwamen ze met da van Fons Spooren,
Voor Feyenoord-PSV kwamen ze met Lucius :kwaadHR
Je geheugen laat je toch een klein beetje in de steek :ja volgens mij is het omgekeerd.
HR
HR

Thoresen KONING schreef:

Sorry maar iemand fout verbeteren is wel rg dom.

Het is "de topic".

topic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek

(zie Van Dale online)HR
Dank U :)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Het Grote Telegraaf Topic

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 6,8% dat PEC Zwolle wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!