Deze topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 37 »
Tiësto
Legende
Uit: Den Haag
Vak: West - K
Droomaankoop: -
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Niet bewust?! Ik zal wel partijdig zijn dan... Maar het frustreert me dat Zlatan niet de golf van kritiek ontvangt die Kezman wel kreeg na zijn 'onschuldige' actie t.o.v. Van As.
Het werd van kwaad tot erger alhoewel de elleboog van Zlatan Ibrahimovic niet bewust op de kin van Kevin Hofland terecht kwam. Wat niet wegneemt dat de knock-out van Hofland, die een hersenschudding opliep, gevaarlijk spel was. In blessuretijd ging het alsnog mis. Braamhaar liet Mark van Bommel met de schrik vrijkomen toen hij Rafael van der Vaart met z´n elleboog opving.
quote:Dan over de scheidsrechter, die al door Jack en co met de grond gelijk werd gemaakt. Ik vond op zich dat hij ook teveel toe liet en dat het mede aan zijn optreden te danken was dat het ontaarde in een minachting van respect naar elkaar. Maar dat hij Vogel en Snijder geen geel gaf in het begin vond ik niet meer dan goed. En deel ik dus (hoe kan het weer anders) de mening van Bommel!
Na afloop bagatelliseerde Van der Vaart zijn eigen rode kaart en wees hij vooral met een beschuldigende vinger in de richting van Van Bommel.
„Vlak ervoor ging ik diep en kreeg ik een zware elleboog op mijn achterhoofd van Van Bommel. Dat was absoluut een rode kaart. Als je dan ook nog verhaal komt halen, ben je wel een beetje blind. Ik was geïrriteerd en had vervolgens weg moeten blijven uit dat volgende duel. De Jong reageerde, omdat hij door drie man tegelijk werd aangevallen en trapte me op mijn knie. Daar heb ik op gereageerd met een tikkie van niks.”
Van Bommel toonde zich niet gecharmeerd van Van der Vaarts scherpe reactie. „Heeft hij dat gezegd? Als dat zo is, kan ik dat niet waarderen. Vol gens mij was er ook geen sprake van een elleboogstoot. We kruisten voorlangs en ik ving hem op met mijn arm. Daarbij raak ik hem in zijn nek, maar ik wil hem zeker niet bewust een knal geven. Daarom ben ik op hem afgestapt, want ik vond dat hij overdreven reageerde. Ik zei: ´Rafael, wat is dat voor onzin?´”
De lange arm van de aanklager betaald voetbal vreest Van Bommel niet. „Als de tuchtcommissie hier een zaak van gaat maken, dan hebben ze heel wat werk, want er gebeurde nog veel meer. Maar ik wil niet over de tegenstander praten. Ik vind dat er op het scherp van de snede gestreden moet kunnen worden en daarna moet je als een grote man van het veld stappen en niet gaan zeuren. Wat ik wel kwalijk vind, is als het straks hard tegen hard gaat bij zo´n tuchtcommissie. Zoals vorig jaar na Feyenoord-Ajax. Om elkaar dan nog eens een schorsing aan te naaien.”
quote:
Ook over het optreden van scheidsrechter Braamhaar waren beide aanvoerders het totaal oneens. „De scheidsrechter liet helemaal niet merken wat wel en niet kon”, vond Van der Vaart. „Het begon al met een schop van Johann Vogel op Wesley Sneijder en daar kwam die actie van Vennegoor op Bogdan Lobont nog eens bij. Er waren alleen maar overtredingen en hij deed niks.” Van Bommel daarentegen loofde de strijd die Braamhaar toeliet. „Als hij direct met geel aankomt, kan hij wel aan de gang blijven en zijn er zo tien met een gele kaart.”
Suurkip
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - F
Reg.: 16 oktober 2002
paultje
Regelmatige invaller
Uit: Hilversum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 augustus 2002
quote:Nou groot is hij nog niet , maar wat niet is kan nog komen
Suurkip schreef:
het is DE grote Telegraaf topic![]()
Jij kinderachtig ik kinderachtig
Thoresen KONING
Legende
Uit: Breda
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 23 augustus 2001
paultje
Regelmatige invaller
quote:
Thoresen KONING schreef:
Er bestaat natuurlijk geen grotere ***krant dan de Telegraaf. En dan heb ik het nog even niet over Ajax. Die misselijkmakende stukjes van die vetzak Rob nogwat, wat een onwaarschijnlijke domme sukkel is dat. Als je de voorpagina leest ben je in twee minuten klaar. Fijn als je IQ onder de vijftig ligt (daarop is deze krant dan ook gericht) maar lastig als je meer wilt weten dan dat er in de plaatselijke dierentuin weer eens een baviaan zwanger is geraakt. Dit uiteraard ondersteund door een actiefoto van twee onanerende apen.
PSV_Baviaan
Toeschouwer
Uit: Goes - Zeeland
Reg.: 17 mei 2001
paultje
Regelmatige invaller
Reemdacoolest
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 5 september 2000
PSVMASTERCLUB
Basisspeler
Reg.: 10 april 2002
quote:Wat je zegt klopt niet echt helemaal (de laatste zinnen). Voordat Kezman geschorst werd heeft van As duidelijk verklaart dat het geen elleboogstoot was en scheidsrechter Luinge heeft na het zien van de videobeelden ook duidelijk verklaart dat het geen elleboog was en dat het geen rode kaart had moeten zijn!
PSV_Baviaan schreef:
Normaal gesproken, als Ibrahimovic een echte, bewuste elleboogstoot uitdeelt ben ik de eerste die roept dat hij weer loopt te meppen, maar gisteren deed die jongen niet veel kwaad! Oké, oké: twee man het ziekenhuis in. Maar het geval van André was duidelijk: geen elleboogstoot of wat ook en bij het geval van Kevin was ik er eerst van overtuigd dat het een 100% elleboog was, maar nadat Kevin heeft verklaard dat het een ongelukkige botsing was is die mening ook weer bijgesteld. Zelfs Guus veroordeeld Ibrahimovic niet, dan kan er weinig aan de hand zijn!
Maar hoe dan ook, wel of geen spelers van Ajax geschorst, we worden toch wel kampioen![]()
GELDERSE BOER
Legende
Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Vak: Oost - X
Reg.: 8 augustus 2001
Tiësto
Legende
Uit: Den Haag
Vak: West - K
Reg.: 26 oktober 2002
quote:grappig... (ff een antwoord op jouw niveau)
Suurkip schreef: blabla
quote:Maakt me niet uit dat je me 'weer moet hebben'. Ieder zijn mening.
PSV_Baviaan schreef:
Ik begrijp je logica niet helemaal Tiesto. Eerst je betoog tegen Ibrahimovic, hij deelt stoten uit met zijn elleboog in verschillende duels en vervolgens pleit je Jan vrij door te zeggen dat dit in een duel gebeurde en het dus geen bewuste actie was. Vennegoor heeft wel vaker onbesuisde acties tegen de keepers, zie bijvoorbeeld die ouwe Lodewijks vorig seizoen...
Ik ben absoluut het tegendeel van een Ibrahimovic-supporter, maar gisteren deed hij in mijn ogen weinig fout. Dit heb ik ook in een andere topic duidelijk gemaakt, toevallig heb ik jou daar ook gequote dacht ik (is toeval dat ik 2x jou moet hebben!)
Normaal gesproken, als Ibrahimovic een echte, bewuste elleboogstoot uitdeelt ben ik de eerste die roept dat hij weer loopt te meppen, maar gisteren deed die jongen niet veel kwaad! Oké, oké: twee man het ziekenhuis in. Maar het geval van André was duidelijk: geen elleboogstoot of wat ook en bij het geval van Kevin was ik er eerst van overtuigd dat het een 100% elleboog was, maar nadat Kevin heeft verklaard dat het een ongelukkige botsing was is die mening ook weer bijgesteld. Zelfs Guus veroordeeld Ibrahimovic niet, dan kan er weinig aan de hand zijn!
Maar hoe dan ook, wel of geen spelers van Ajax geschorst, we worden toch wel kampioen![]()
Suurkip
Legende
quote:maar een topic openen daarvoor doe ik niet
tiesto grappig... (ff een antwoord op jouw niveau)
Thoresen KONING
Legende
PSV_Baviaan
Toeschouwer
Uit: Goes - Zeeland
Reg.: 17 mei 2001
quote:Dank voor je weerlegging. Ik kan me nu beter vinden in jou woorden. En de Telegraaf, tja daar ben ik ook niet dol op!
Tiësto schreef:
(...)
Maakt me niet uit dat je me 'weer moet hebben'. Ieder zijn mening.
Wat ik bedoel te zeggen of meen te hebben geconstateerd is dat Zlatan heeft al de reputatie van bokser. En het is des te erger dat hij 2 (!!) spelers van de tegenpartij uit het veld slaat, bewust of onbewust.... Hij moet nu toch weleens weten dat hij voorzichtig moet wezen, want het imago van hem is niet al te florissant!
Vennegoor is ook geen lieverdje, maar ik blijf erbij dat het niet bewust was....idd mijn psv-bril heb ik op! Echter gebeurt het in de 5 meter, en dus moet de keeper beschermd worden.
Dat de betrokkene zich zo uitlaten...tja... jammer dan, het lijkt wel of iedereen zich niet over zulke dingen durft uit te laten. Zie het geval Van As.
Maar als men zulke dingen niks vond en vind, dan is de overtreding van Vogel, Bommel etc ook niks...![]()
Kijk iedereen mag zijn mening hebben. De manier waarop de Telegraaf de berichtgeving doet betreffende dergelijke wedstrijden, tja... Dit is duidelijk het beinvloeden van de tuchtcommissie, zoals het zo vaak het geval was. Ook het feit dat nu Braamhaar overal de pineut is. Niet normaal, die man heeft idd fouten gemaakt, maar hij geeft het toe en ik kan me niet herinneren dat dat het zo gebeurd is met Luinge of Jol... Dat VI nu een poll heeft waarop je een cijfer voor zijn optreden kan geven, is helemaal TRIEST. Maar dat kan beter in HET grote VI topic (zo goed Suurkip?)
RIO
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 19 februari 2000
Capos
Internationale topspeler
Uit: Dronten
Vak: Oost - W
Reg.: 31 januari 2001
HansPSVsup
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Budel
Vak: Noord - TT
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 14 mei 2003
quote:Met andere woorden, deze krant niet meer serieus nemen!!!
Capos schreef:
en is iedereen dit alweer vergeten: GROOT SEXSCHANDAAL BIJ PSV? daar ging het om een stuk van Fons Spooren. Week later: OPNIEUW SEXSCHANDAAL ROND PSV
bleek het dat dat verhaal compleet was verzonnen.....![]()
![]()
![]()
![]()
tinusVV
Bankzitter
Uit: *
Vak: Oost - VV
Reg.: 17 maart 2003
The Overlord
Legende
Uit: geprocedeerd
Reg.: 14 juli 2000
Darch
Toeschouwer
Uit: Chicago, IL
Reg.: 3 augustus 2003
quote:Het is het topic;
Suurkip schreef:
het is DE grote Telegraaf topic
Jij kinderachtig ik kinderachtig
KEZZA4EVER
Legende
Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
quote:Klompje kom dit probleem is oplossen!
Darch schreef:
(...)
Het is het topic;
Het onderwerp, het topic.
Thoresen KONING
Legende
The Hunt
Legende
Uit: Budel-Dorplein
Uploads: 5
Reg.: 26 april 2002
guusje
Legende
Reg.: 20 augustus 2003
quote:Je geheugen laat je toch een klein beetje in de steek
The Hunt schreef:
ik weet nog vorig jaar:
Voor Ajax-PSV(of andersom) kwamen ze met da van Fons Spooren,
Voor Feyenoord-PSV kwamen ze met Lucius
Suurkip
Legende
quote:Dank U
Thoresen KONING schreef:
Sorry maar iemand fout verbeteren is wel érg dom.
Het is "de topic".
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
(zie Van Dale online)
Deze topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Het Grote Telegraaf Topic

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Heeft PSV gelijk om Toivonen en Pieters te verbannen naar Jong PSV als ze niet bijtekenen?
Van de PSV-fans denkt 12,6% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.