| Poster | | Topic: Het grote Calimerotopic [deel II] |  |
|
|
Peter PSV Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 273 Reg.: 8 maart 2000 |
quote: phoxie fan!!! schreef:
LANGS DE LIJN:
Heracles-PSV
ongelooflijk!!!
Dat noemt men onpartijdige neutrale sportverslaggeving???
Schandalig!!!
de verslaggever was de hele wedstrijd op hande van Heracles en na de 1-1 volkomen uit zijn dak te gaan voor Heracles
Ik heb ook een email gestuurd naar de NOS publieksdienst!
Helemaal mee eens. Hij gaf zelfs toe dat hij voor Heracles was. Hij ging helemaal uit zijn dak omdat het een gelijkspel ging worden. Toppunt was dat hij zei dat PSV zijn reputatie nu verdwenen was door dit gelijkspel. Wat zat ik me te ergeren aan deze vent zeg!! 
|
|
|
Nooijen22 Regelmatige invaller
Uit: Aarle-Rixtel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 256 Reg.: 6 april 2005 | Nee Jack van Gelder dan. Hij moest nog snel even kwijt aan Leo Beenhakker dat PSV met 1-1 gelijk heeft gespeelt. En dat zei hij met een grote grijns op zijn gezicht 
|
|
|
frico Vedette
Uit: Woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1242 Reg.: 23 juli 2002 | En dan te weten dat deze topic (iig deel 1) sarcastisch bedoeld was, maar nu......
|
|
|
Bombolda Legende
Uit: Heerlen Vak: - Posts: 1546 Reg.: 18 augustus 2001 | Het is verdomme een schande dat Phoxy niet te zien is in de reclame van Amstel met alle mascotte's!
|
|
|
geertjuh23 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | jah is de beste mascotte van nederland, viel mij ook op was het alleen alweer vergeten :P
|
|
|
De arTies Legende
Uit: Paris Vak: Oost - W Posts: 5872 Reg.: 28 november 2001 |
quote: Bombolda schreef:
Het is verdomme een schande dat Phoxy niet te zien is in de reclame van Amstel met alle mascotte's!
Ik kan er alleen maar blij mee zijn.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | Eergisteren bij studio sport, de aankomst van al die spelers werden er alleen spelers uit het westen geinterviewd 
|
|
|
loginnaam Internationale topspeler Winnaar PSV Quiz 2005/2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - EE Posts: 909 Reg.: 26 juni 2000 | Op de radio melden ze bij het nieuws eerst welke loting Ajax in de CL had en daarna pas de loting van PSV terwijl PSV juist landskampioen is.
En de UEFA zit ook al in het complot. Die hebben Ajax een veel makkelijkere loting gegeven dan PSV terwijl PSV dus èn in de competitie boven Ajax is geëindigd, èn ook nog een keer ruim boven Ajax staat op de UEFA-ranglijst. 
|
|
|
Bombolda Legende
Uit: Heerlen Vak: - Posts: 1546 Reg.: 18 augustus 2001 | Even een positief punt, geheel tegen het topic in , we kunnen het hele jaar Cocu in de leader van de CL zien!
|
|
|
Henk Huppelschoten Vedette
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 2521 Reg.: 26 januari 2004 | Nog een anti-Calimero: Lucius en Hiddink tijdens de loting.
|
|
|
robbiebisoke Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 1893 Reg.: 7 oktober 2001 | Ja en die Paola Maldini is ook gewoon ****s, *** loting da die doet, kdacht al da die zon rare neus had 
|
|
|
spotprijs Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 427 Reg.: 23 januari 2005 |
quote: robbiebisoke schreef:
Ja en die Paola Maldini is ook gewoon ****s, *** loting da die doet, kdacht al da die zon rare neus had 
Beetje repect voor Paolo Maldini graag 
|
|
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 4456 Reg.: 26 november 2004 | en wat dacht je hier van?
De verslaggever van het sportjournaal zegt tegen danny blind, nota bene (nog) trainer van ajax: "moeilijke loting van PSV, hé?"
Ja, blijft het er maar inwrijven en laat geen mogelijkheid onbenut om dat te melden.
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1563 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: spotprijs schreef:
(...)
Beetje repect voor Paolo Maldini graag 
Na de laatste wedstrijd heb ik geen respect meer voor Maldini hoor! Wat werd die jongen gek gespeeld door Farfan, heerlijk om dat te zien!!
|
|
|
Bombolda Legende
Uit: Heerlen Vak: - Posts: 1546 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: Henk Huppelschoten schreef:
Nog een anti-Calimero: Lucius en Hiddink tijdens de loting.
Geweldige opmerking van Lucius dat hij zeker niet bang was voor Seedorf! 
|
|
|
kobus1 Nationale topspeler Brons PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: West - K Posts: 804 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: Bombolda schreef:
Het is verdomme een schande dat Phoxy niet te zien is in de reclame van Amstel met alle mascotte's!
Hij is trouwens wel te zien helemaal op het begin als ze over die reclameborden heen sprongen. 
|
|
|
Archaon Talentje
Uit: Leiden Vak: - Posts: 72 Reg.: 7 maart 2002 | Weer heerlijk "Calimero-achtig":
Vandaag in de Volkskrant 1 artikel over de loting...en jawel hoor alleen over ajax....
best raar omdat deze krant nogal eens lovend is over 
|
|
|
Robert De Pinhoooooo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 |
quote: kobus1 schreef:
(...)
Hij is trouwens wel te zien helemaal op het begin als ze over die reclameborden heen sprongen. 
Volgens mij is dat een Sparta mascotte hoor.
|
|
|
17.Farfan Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: Robert De Pinhoooooo schreef:
(...)
Volgens mij is dat een Sparta mascotte hoor.
Idd onze super held Phoxy is nergens te zien 
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Oisterwijk Vak: Oost - V Posts: 6322 Reg.: 9 december 1999 |
quote: 17.Farfan schreef:
(...)
Idd onze super held Phoxy is nergens te zien 
Phoxy en ik zitten op 1 lijn Amstel 
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Archaon schreef:
Weer heerlijk "Calimero-achtig":
Vandaag in de Volkskrant 1 artikel over de loting...en jawel hoor alleen over ajax....
best raar omdat deze krant nogal eens lovend is over 
Dat is niet eens Calimero gedrag. Dat slaat gewoon nergens op. Dat noemt zich een goede krant.
Mij viel het dus ook op.
|
|
|
Joentje-Casual Bankzitter
Uit: Boxmeer Vak: Oost - V Posts: 193 Reg.: 24 juni 2004 | Phoxy moet in de bavaria reclame 
|
|
|
spotprijs Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 427 Reg.: 23 januari 2005 |
quote: Joentje-Casual schreef:
Phoxy moet in de bavaria reclame 
Hertog jan 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | De Uefa pakte eerst Ajax uit de pot, dat is niet eerlijk 
|
|
|
Mariahout Legende
Uit: ook altijd aanwezig Vak: Oost - W Posts: 1507 Reg.: 3 oktober 2002 | Lijkt me nogal logisch dat PSV Phoxy niet mee laat doen aan een reclame voor Amstel als ze zelf door Bavaria worden gesponsord. Er doen zover ik weet ook alleen mascottes mee van clubs die gesponsord worden door Amstel of zusterbedrijven van Amstel.
|
|
|