| Poster | | Topic: Het grote Calimerotopic [deel II] |  |
|
|
Ruud Van Nistelrooy Vedette Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 7028 Reg.: 17 oktober 2003 | Waarom laat Talpa de dansjes van Ajax spelers wel zien.
En het dansje van Koné gister niet??

|
|
|
eindhovuhhhhhh Vedette Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 2227 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: Ruud Van Nistelrooy schreef:
Waarom laat Talpa de dansjes van Ajax spelers wel zien.

omdat talpa voor ajax is!! 
[Dit bericht is veranderd door eindhovuhhhhhh (op 4 december 2005 20:33:19).]
|
|
|
17.Farfan Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: Ruud Van Nistelrooy schreef:
Waarom laat Talpa de dansjes van Ajax spelers wel zien.

Ik ben blij dat ze het niet laten zien, want ik heb het helemaal niet op die dansjes. Leuk voor een keer, maar van mij mag Kone de volgende keer regelrecht naar Robert lopen om HEM te bedanken en die leuke dansjes achterwege laten!
|
|
|
Ruud Van Nistelrooy Vedette Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 7028 Reg.: 17 oktober 2003 | Ach vond het wel leuk.
We staan eerste hij is blij bij PSV dus er was een reden voor een dansje.
|
|
|
de Kraai Legende Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi Vak: - Posts: 5534 Reg.: 9 april 1999 | Ik werd dat Van Eijden-geouwehoer gisteren helemaal zat in Studio Voetbal. Wat een onzin om zo uitgebreid aandacht te besteden aan een afscheid van een technisch directeur die alleen maar voor een puinzooi heeft gezorgd tussen de kantoorpanden in Amsterdam-Zuid-Oost.
Kon gelukkig eerder gaan slapen daardoor.
|
|
|
Blue... Philips Blue Internationale topspeler
Uit: verkoren Vak: - Posts: 1138 Reg.: 20 april 2000 | Dan heb je dus net de nasteek van Hugo B. gemist.
Hij moest in de eindtune nog ff zeggen dat Farfan naar rode kaarten aan't soliciteren is met z'n schwalbes. De rest van de mannen aan tafel was het daar natuurlijk mee eens.
|
|
|
de Kraai Legende Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi Vak: - Posts: 5534 Reg.: 9 april 1999 | Ze zijn allemaal anti-PSV.... 
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Hij verdient er toch ook een rode kaart voor na mijn mening. Hij heeft geen schwalbes nodig. Als hij zich niet liet vallen werd hij alsnog geraakt.
|
|
|
kingKnossos Basisspeler
Uit: Amsterdam Vak: Noord - SS Posts: 335 Reg.: 27 mei 2001 | |
|
Sjra Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 446 Reg.: 14 april 2005 | Ach? Wat is calimero gedrag? Ik zie zo net zo veel Calimero-gedrag van Ajaxieden. Als ze verliezen wordt er altijd alleen maar nagepraat over de slechte scheidsrechter, onterechte penalty voor PSV - "zo'n penalty zou je niet mogen willen nemen", bal van AZ die niet over de lijn zou zijn geweest (was er dik over) etc.
Het enige wanneer ik zelf calimero-neigingen krijg, is als ik NOS-commentaar hoor... Staat PSV een keer achter "PSV wordt COMPLEET van de mat gespeeld hier". Talpa is in ieder geval véél objectiever dan de NOS. Het is eerder pro-Feyenoord (erg vaak Feyenoorders en ex-Feyenoorders te gast) of pro-Underdog (bv. Heracles) dan pro-Ajax. En Talpa vind ik al helemaal niet anti-PSV. En dan neem ik al die reclames wel op de koop toe, voor objectievere verslaggeving!
[Dit bericht is veranderd door Sjra (op 12 december 2005 13:53:06).]
|
|
|
Jack Pot Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 341 Reg.: 9 november 2005 | Ik weet niet of we hier luisteraars hebben van Langs de lijn, maar dat is pas eeecht triest. De 2 commentatoren deden het voorkomen alsof Feyenoord de hele wedstrijd kans op kans op kans hebben gekregen en ze de hele eerste helf en 2e helft zwaar aan het domineren waren.
Farfan raakte geen bal en het was ongelooflijk dat Feyenoord niet met 3/4 - 0 had gewonnen.
Kijk je 's avonds de wedstrijden zie je een hele andere wedstrijd, en geeft Hiddink zelfs aan dat PSV grote delen domineerden. Deze 2 mannen maakte het wel heel bont.
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 |
quote: Jack Pot schreef:
Ik weet niet of we hier luisteraars hebben van Langs de lijn, maar dat is pas eeecht triest. De 2 commentatoren deden het voorkomen alsof Feyenoord de hele wedstrijd kans op kans op kans hebben gekregen en ze de hele eerste helf en 2e helft zwaar aan het domineren waren.
Farfan raakte geen bal en het was ongelooflijk dat Feyenoord niet met 3/4 - 0 had gewonnen.
Kijk je 's avonds de wedstrijden zie je een hele andere wedstrijd, en geeft Hiddink zelfs aan dat PSV grote delen domineerden. Deze 2 mannen maakte het wel heel bont.
Heb ook geluisterd en savonds de samenvatting nog niet kunnen zien. Kreeg de indruk dat psv in de eerste helft iets meer kansen kreeg, maar dat feyenoord in de tweede helft het dan beter deed. Algemeen gevoel dan een gelijkspel zeer billijk was geweest. Ik luister naar het echte 'nieuws' van de wedstrijd, niet naar het gel*l van de commentatoren; die moeten immers 90 minuten volkrijgen.
|
|
|
arjen robben Jeugdspeler
Vak: - Posts: 59 Reg.: 25 februari 2005 | ik heb nog helemaal niets gehoord van een vooronderzoek naar "hond" pienaar. hij trapte een paar wedstrijden geleden een spler in z'n ballen en kreeg zelfs geen kaart. zal wel weer doodgezwegen worden door de knvb 
|
|
|
alsoheraclesfan Internationale topspeler
Uit: Almelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1177 Reg.: 5 juli 2002 |
Wat jammer dat de essentie van dit topic aan veel posters voorbij gaat. Dit geeft twee dingen aan wat mij betreft ;
1)De calimero's zitten toch echt in Eindhoven
2)De humor zeker niet.
Uit zelfbescherming van veel posters en uit club-belang smeek ik de moderators om een slotje. Hoewel dit in de regel verboden is, is een uitzondering niet in het nadeel van ons aller PSV.
|
|
|
christan1 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 281 Reg.: 4 maart 2005 | nu ajax zich via de "poule des doods" geplaatst heeft voor de tweede ronde van de CL komt de loting wel opeens live op televisie
|
|
|
ons calimeroos Talentje
Uit: Luik Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 82 Reg.: 4 oktober 2003 | Ja, maar nu kijken natuurlijk 3 miljoen mensen meer naar
de loting want ook de Uefa cup loting (Heerenveen + AZ)
is live te volgen. En da's logisch, toch ??
|
|
|
Harry v Raay jr. Geselecteerd voor Oranje
Uit: veldhoven Vak: West - K Posts: 484 Reg.: 28 maart 2002 | NOS heeft nieuwe huisstijl kijk en huiver

|
|
|
teddymaybank Vaste waarde in elftal
Uit: gesloten Vak: Oost - XX Posts: 366 Reg.: 7 oktober 2005 |
quote: Harry v Raay jr. schreef:
NOS heeft nieuwe huisstijl kijk en huiver
(plaatje)
afgrijselijk(een ander nederlands woord die het beter kan verwoorden weet ik zo snel niet te vinden),begint op de eenheidsworsten vd commerciëlen te lijken.
|
|
|
Prachtige Paprika Legende
Uit: Voorthuizen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1701 Reg.: 9 april 2001 | Harry ik neem aan dat je de kleuren van de NOS bedoeld? (wit rood wit)
|
|
|
PSV CL MASTERS Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 454 Reg.: 22 februari 2005 | volgens mij willen ze een beetje op de BBC gaan lijken met die nieuwe opzet van de studios en programma's
|
|
|
KoningKone Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | Anti-Calimero:
Na de loting was er een cameraploeg aanwezig op de Herdgang, terwijl ze Blind alleen even opbelden. Mag toch ook wel even vermeld worden, dank u NOS. 
|
|
|
chev Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1118 Reg.: 6 november 2005 | de tafel bij studio voetbal is ook wit met een dikke rode streep in het midden
|
|
|
amsterdamonline Regelmatige invaller
Uit: Malaga/Amsterdam Vak: - Posts: 261 Reg.: 2 maart 2001 | How low can you go? Kijk nu s allemaal op pag 316 van Teletekst. Een reactie van Paul Amptmeijer over het nieuwe NOS "Ajax" logo.
|
|
|
PietjePuk Toeschouwer
Vak: - Posts: 14 Reg.: 22 september 2005 |
quote: amsterdamonline schreef:
How low can you go? Kijk nu s allemaal op pag 316 van Teletekst. Een reactie van Paul Amptmeijer over het nieuwe NOS "Ajax" logo.
Ja, deze ractie van Paul lijkt me maar op 1 manier te verklaren. Bang dat het Calimero dopje aan het verhuizen was naar Amsterdam heeft hij deze list bedacht.
Ik benoem Paul Amptmeijer dan ook tot Hoofd van de vereniging "Calimero blijf bij ons".
Werkelijk How low can you go? 
|
|
|
Sting(a) Internationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1076 Uploads: 7 Reg.: 21 maart 2000 | OMG, wat verschrikkelijk zielig dat iemand dit serieus kan menen. Daarnaast had ik liever gehad dat hij enkel voor zichzelf zou hebben gesproken, i.p.v. 'vele PSV supporters'...
|
|
|