PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Het grote Calimerotopic [deel II]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 55 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 55 »

Poster
Topic: Het grote Calimerotopic [deel II] 
Bier Sjerruf
Nationale topspeler
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Lampegat
Vak: -
Reg.: 29 oktober 2001
Gepost op 10 mei 2006 om 12:24:09.         MSN: biersjerruf@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na de bekerfinale van zondag kom ik thuis en wat zie ik bij 'Dit was het nieuws'...
Juist, die kop van Huntelaar op de achtergrond tussen Heertje en Faber.
Zouden ze dat ook gedaan hebben als Farfan twee keer gescoord had?

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
robski II
Veelbelovend talent

Reg.: 24 oktober 2005
Gepost op 10 mei 2006 om 14:07:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bier Sjerruf schreef:

Na de bekerfinale van zondag kom ik thuis en wat zie ik bij 'Dit was het nieuws'...
Juist, die kop van Huntelaar op de achtergrond tussen Heertje en Faber.
Zouden ze dat ook gedaan hebben als Farfan twee keer gescoord had?

Ja, want de uitzending was zaterdagavond. Zondagavond was de herhaling.
 Help mods!
Pool: 476e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 10 mei 2006 om 19:13:04.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha goeie grap Sjerruf, en Robski trapt erin.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
MvdL
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 mei 2001
Gepost op 7 juni 2006 om 11:24:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een mooie nieuwe calimero.
Die tekst van Ali B, "Wij houden van Oranje". Leuk hoor, maar waarom scoort Kuyt die bal niet meteen, waarom moet Wesley Sneijder hem zo nodig afmaken?

Maar eigenlijk is het ergste dat Van Bommel gewoon keihard wordt vergeten in de tekst. Ik tel 22 namen en Ali zegt doodleuk : "23 gasten"

quote:
Ik doe een oproep aan het publiek in Duitsland.
Zodra straks het ligt in zowat ieder huis brandt.
Laat je dan gaan, laat de leeuw in je los.
1Arjen Robben stuurt ze meteen naar het bos.
Daar is van 2Nistelrooij, ja hij stift hem mooi
En voor 3Khalid Boulahrouz is elke spits een prooi.
4Matthijsen, 5van Persie, 6Maduro en 7Kromkamp,
8Johnnie Heijtinga die aanvallers in de grond stampt.
9van der Vaart en 10Landzaat op het middenveld
11Philip Cocu is altijd controlerend ingesteld
Deze jongens halen de finaleplaats
En de rest van de wereld is zwaar verbaasd en dus....
Aanvalluh
Aanvalluh
Aanvalluh
Aanvalluh
Nederland oh Nederland jij bent een kampioen
Wij houden van oranje om zijn daden en zijn doen
12Dirk Kuyt haalt uit, bal gaat op de lat.
Maar in de rebound maakt 13Wesley Sneyder het af.
Er wordt gesprongen door 14Babel en 15Vennegoor of Hesselink.
Twee grote gasten damn dat lijkt me best wel link.
Net als 16Jaliens en 17Giovanni van Bronckhorst.
Ze rennen heen en weer als een motor die rondcrosst.
18Ooijer neemt hem over speelt hem af op de 19Cler.
Hij wordt gedirigeerd door Nederlands langste ster.
20Edwin van der Sar nou ga der heen als je durft.
Hij wordt bijgestaan door 21Timmer en 22Stekelenburg
23 gasten die met Marco van Basten
Die de beker gaan halen waar we al jaren op wachten, kom op!
Aanvalluh
Aanvalluh
Aanvalluh
Aanvalluh
Nederland oh Nederland jij bent een kampioen.
"We komen met de hele fokkin legioen"
Wij houden van oranje om zijn daden en zijn doen.
"Geen grappen met de leeuwen"
Wij gaan het veld op als "kampioenen"
Stelen de show daar als "kampioenen"
Niemand is te groot voor de "kampioenen,kampioenen, kampioenen"
Ik zeg wij gaan het veld op als "kampioenen"
Stelen de show daar als "kampioenen"
Niemand is te groot voor de "kampioenen,kampioenen, kampioenen"
Nederland oh Nederland jij bent een kampioen
"Allemaal uit volle borst zingen motherfokkers"
Nederland oh Nederland jij bent een kampioen.
"Jullie kunnen veel harder"
"Oke oke, Ali B en André"
Wij houden van oranje 't is de ware kampioen!

Schande, Ali!

[Dit bericht is veranderd door MvdL (op 7 juni 2006 11:27:04).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,8VoVo: -Opstelling: incompleet
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 18 juni 2006 om 03:04:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van de officiële Ajax-site:

http://www.ajax.nl/show/id=98295/ns=true

[Dit bericht is veranderd door johan derksen (op 19 juni 2006 15:16:29).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Tommm
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Valkenswaard
Vak: Oost - W
Reg.: 21 augustus 2004
Gepost op 18 juni 2006 om 10:44:40.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johan derksen schreef:

(plaatje)

Kunnen ze goed daar in Adam, windowdressing, dingen mooier laten lijken dan het is...
 Help mods!
Pool: 1017e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,8VoVo: 1487e / 514e / 1595eOpstelling: 4-3-3
Ranzige Ridder
Internationale topspeler
Derde plek PSV Quiz 2005/2006

Uit: Breda
Vak: West - K
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 18 juni 2006 om 11:06:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johan derksen schreef:

(plaatje)

Hahaha wat een afgang! En dat durven ze gewoon op hun officiële site te zetten
Scherp gespot johan derksen, heb je hun prijzenkast ook al gecontroleerd wie weet wat daar nog meer voor verzonnen prijzen in staan

[Dit bericht is veranderd door Ranzige Ridder (op 18 juni 2006 13:42:08).]
 Help mods!
Pool: 835e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.022,4 (daag uit)VoVo: 745e / 321e / 774eOpstelling: 4-4-2
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Oisterwijk
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 18 juni 2006 om 12:14:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jezus zo kan ik natuurlijk ook de succesvolste ploeg worden....
 Help mods!
Pool: 702e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.240,3VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-4-2
realist
International

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Reg.: 13 maart 2000
Gepost op 18 juni 2006 om 15:55:46.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johan derksen schreef:

(plaatje)

Tja, typisch Amsterdams, een hoop "gel*l in de ruimte".

Btw: Manchester United heeft toch in 1972 de EC 1 gewonnen. of was dat toch in 1973?

[Dit bericht is veranderd door realist (op 18 juni 2006 15:57:18).]
 Help mods!
Pool: 247e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 18 juni 2006 om 15:59:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MvdL schreef:

Een mooie nieuwe calimero.
Die tekst van Ali B, "Wij houden van Oranje". Leuk hoor, maar waarom scoort Kuyt die bal niet meteen, waarom moet Wesley Sneijder hem zo nodig afmaken?

Maar eigenlijk is het ergste dat Van Bommel gewoon keihard wordt vergeten in de tekst. Ik tel 22 namen en Ali zegt doodleuk : "23 gasten"

(...)
Schande, Ali!

Hij ziet Mark als Duitser waarschijnlijk.

Maar dit is de eerste keer dat ik dit onder ogen krijg. Wat een kleutertaal zeg! Niet dat die liedjes van hem lyrically zo hoogstaand zijn, maar toch. Kleuterrijmpjes en toch een hit zijn, je moet het maar kunnen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
mj
Nationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 19 juni 2006 om 09:44:18.       MSN: mjnunen@hotmail.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
realist schreef:

(...)

Tja, typisch Amsterdams, een hoop "gel*l in de ruimte".

Btw: Manchester United heeft toch in 1972 de EC 1 gewonnen. of was dat toch in 1973?

Heb net deze mail gestuurd naar web@ajax.nl

Goedemorgen,

Op de officiele website van Ajax staat een fout bij de info van CLub
van 100, bij de speler Johnny Rep. Er staat vermeld dat hij met Bastia
de Uefa CUp in 1978 won. Dit is erg slordig daar PSV in 1978 de UEFA
cup won. Gaarne corrigeren, PSV vermeld toch ook niet op haar Website
dat AC Milan de Chamions LEague won in 1995.

Met vriendelijke groet,

Maarten-Jan van Nunen

Misschien kunnen meer mensen dat doen.
 Help mods!
Pool: 946e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.634,6 (daag uit)VoVo: 754e / 350e / 785eOpstelling: 4-4-2
mj
Nationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 19 juni 2006 om 11:20:58.       MSN: mjnunen@hotmail.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mj schreef:

(...)

Heb net deze mail gestuurd naar web@ajax.nl

Goedemorgen,

Op de officiele website van Ajax staat een fout bij de info van CLub
van 100, bij de speler Johnny Rep. Er staat vermeld dat hij met Bastia
de Uefa CUp in 1978 won. Dit is erg slordig daar PSV in 1978 de UEFA
cup won. Gaarne corrigeren, PSV vermeld toch ook niet op haar Website
dat AC Milan de Chamions LEague won in 1995.

Met vriendelijke groet,

Maarten-Jan van Nunen

Misschien kunnen meer mensen dat doen.

Onze vrienden uit AMsterdam hebben nav mijn mail de website aangepast en een bricht teruggestuurd.

Beste Maarten-Jan,

Wat ongelooflijk slordig van deze kant. We hebben het aangepast en daarbij
tevens vermeld dat Bastia met 3-0 verloor van PSV. Bedankt voor je
opmerking!

Met vriendelijke Ajax-groet,
 Help mods!
Pool: 946e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.634,6 (daag uit)VoVo: 754e / 350e / 785eOpstelling: 4-4-2
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 19 juni 2006 om 11:23:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mj schreef:

(...)

Onze vrienden uit AMsterdam hebben nav mijn mail de website aangepast en een bricht teruggestuurd.

Beste Maarten-Jan,

Wat ongelooflijk slordig van deze kant. We hebben het aangepast en daarbij
tevens vermeld dat Bastia met 3-0 verloor van PSV. Bedankt voor je
opmerking!

Met vriendelijke Ajax-groet,

Mooi zo, alleen die laatste woorden moeten pijn doen bij een psv-supporter.

Wat is dat trouwens, een ajax-groet?
Ik dacht dat Di Canio nooit bij Ajax gespeeld heeft.

Help mods!
Pool: 99e, SC Heerenveen-PSV 2-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: LazovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 122e / 420e / 103eOpstelling: 5-3-2
GertVakT
Vaste waarde in elftal

Uit: Nuenen
Vak: Oost - X
Reg.: 16 oktober 2005
Gepost op 19 juni 2006 om 12:13:13.         MSN: geertsleutjens@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KoningKone schreef:

(...)

Mooi zo, alleen die laatste woorden moeten pijn doen bij een psv-supporter.

Wat is dat trouwens, een ajax-groet?
Ik dacht dat Di Canio nooit bij Ajax gespeeld heeft.
(plaatje)

Hehe laat ze het maar niet horen, hun bijnaam gaat niet echt samen met zo'n groet
Aardig van ze om het meteen te veranderen in ieder geval

[Dit bericht is veranderd door GertVakT (op 19 juni 2006 12:13:59).]
 Help mods!
Pool: 3102e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De arTies
Legende

Uit: Paris
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 19 juni 2006 om 14:15:38.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie het plaatje niet meer...
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 19 juni 2006 om 15:08:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De arTies schreef:

Ik zie het plaatje niet meer...

Zo beter?

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De arTies
Legende

Uit: Paris
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 19 juni 2006 om 17:15:00.       MSN: obties    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jup, thanx. Grappenmakers blijven het daar in 020...
 Help mods!
Pool: 680e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.462,0VoVo: 688e / 1107e / 671eOpstelling: 4-5-1
Torcida Amsterdam
Vaste waarde in elftal

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 november 2002
Gepost op 24 juni 2006 om 11:36:08.     MSN: Geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Een plaats op de bank voor Van Bommel zal verrassender zijn. In zijn plaats droeg Rafael van der Vaart op de training een hesje. De media vond Van der Vaart na het duel tegen Argentinie absoluut nog niet klaar voor het grote werk.

Help mods!
Pool: 2518e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Pedro Pauleta
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 24 maart 2002
Gepost op 24 juni 2006 om 12:20:28.         MSN: psv_fantastic@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Over calimero gesproken:

quote:

Al die spelers van Kroatië zagen er prut uit omdat ze steeds na de voorsprong als bange hazen voor hun doel gingen staan. Moet je vooral doen tegen die grote Australiërs. Ze hadden nog mazzel dat de 2-2 in de 78e minuut viel, waardoor ze nog een kwartier hadden om er wat van te maken.

Hoe frustrerend is het als je weet dat je land twee keer beter dan Japan is, en vijf keer beter dan die kangoeroes zonder kop? Het is heel leuk dat Saint Gus ze heeft wijsgemaakt dat ze kunnen voetballen en ze nog net even dat beetje geslepenheid heeft meegegeven wat natuurlijk onontbeerlijk is in het moderne voetbal. Ik vond die Cahill met z'n smerige overtredingen en gejank uitermate geschikt voor een zekere club van onder de rivieren. Wekenlang al zeuren over mogelijke benadeling door de arbitrage, maar verschrikkelijk zwijnen dat Merk en die scheidsrechter daarvoor niet een rode kaart of vier uitdelen. Maar dat is allemaal prima, Guus en z'n prutskornuiten doen maar. Kroatië is namelijk vijf keer beter en hoeft dat alleen maar even te laten zien.

Maar nee, hoor. Uitstekend op voorsprong gekomen en als ze naar voren blijven voetballen, maken ze er nog vier en gaan er drie Australiërs met donkerrood naar de kant. Heel simpel allemaal. Als coach had ik ook gezegd dat ik pas tevreden was als ze met minimaal drie doelpunten verschil de wedstrijd winnen. Ik was ook niet met die debiele draver Olic begonnen. Carl Lewis is nog sneller en heeft waarschijnlijk meer techniek en overzicht dan deze karikatuur van een aanvaller. Die Tomas hoeft voorlopig ook niet meer z'n gezicht in Kroatië te vertonen. Als die geen mooie zakcent aan die imbeciele handsballen heeft overgehouden, weet ik het ook niet meer. Stelletje prutsers.

Het lijkt allemaal wel voorbestemd. Gelukkig voelde ik van tevoren al aan dat het zou zo gaan. Dan komt de klap toch minder hard aan.

Help mods!
Pool: 550e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
geertjuh23
Nationale topspeler

Reg.: 3 mei 2005
Gepost op 24 juni 2006 om 21:10:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waar heb je dat vandaan?
 Help mods!
Pool: 763e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 742e / 849e / 702eOpstelling: 4-3-3
mirthe92psv
International

Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 11
Reg.: 13 februari 2006
Gepost op 24 juni 2006 om 23:22:19.     MSN: mirthezielman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

laat me raden.. http://www.ajax.netwerk.to ? ..
 Help mods!
Pool: 3207e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.488,8VoVo: 1585e / 1506e / 1175eOpstelling: incompleet
Henk Huppelschoten
Vedette

Uit: Tilburg
Reg.: 26 januari 2004
Gepost op 25 juni 2006 om 14:12:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Calimero is weer eventjes in Rotterdam:

Help mods!
Pool: 2660e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Brabantse Dog Rode kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Reg.: 27 mei 2006
Gepost op 25 juni 2006 om 14:16:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Henk Huppelschoten schreef:

Calimero is weer eventjes in Rotterdam:

(plaatje)

Gaat een feyenoordstelletje trouwen ofzo??
 Help mods!
Pool: 3347e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.440,5VoVo: -Opstelling: incompleet
tankie
Veelbelovend talent

Uit: Deurne
Vak: Oost - X
Reg.: 2 februari 2005
Gepost op 26 juni 2006 om 12:57:29.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Na de voorzichtige euforie die ontstond na de behaalde resultaten in de groepsfase, is er nu voorzichtige kritiek. Op Phillip Cocu en Ruud van Nistelrooy, die als routiniers de kar niet konden trekken, op Mark van Bommel die grosseerde in afzwaaiende afstandschoten en bij de Portugese treffer Maniche liet lopen. En ook op bondscoach Marco van Basten die er volgens De Telegraaf 'achteraf gezien beter aan had gedaan om Boulahrouz naar de kant te halen, omdat Ivanov erop loerde ook iemand aan Nederlandse zijde weg te sturen.'
van VI.nl
 Help mods!
Pool: 2819e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Grey
Legende

Uit: Dordrecht
Vak: Zuid - BB
Uploads: 1
Reg.: 25 juli 2002
Gepost op 26 juni 2006 om 19:20:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brabantse Dog schreef:

(...)

Gaat een feyenoordstelletje trouwen ofzo??

Nog nooit van die plastic (Armstrong-)armbandjes gezien?
 Help mods!
Pool: 301e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,7VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 55 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk