| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
Son333 Jeugdspeler
Uit: Oss Vak: Noord - PP Posts: 51 Reg.: 27 augustus 2006 | |
|
T. Simons International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Ben benieuwd hoe mensen gestemd hebben, vooral op inhoud of rivaliteit
Niets mis met deze twee vormen van stemmen hoor
|
|
|
Mirthe_Ibi20 International
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1258 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | |
|
Christian Vieri  Internationale topspeler
Uit: Melick Vak: Noordoost - UU Posts: 1140 Reg.: 19 augustus 2002 | PSV domineert ook VI.nl Elftal van het Jaar
31/12/2006 17:00
De dominantie van PSV in de Eredivisie komt ook tot uiting in de verkiezing van het VI.nl Elftal van het Jaar. Alle zeven genomineerde PSV'ers kregen een basisplaats toebedeeld. In totaal werden 77.421 stemmen uitgebracht.
De speler met de meeste stemmen op zijn naam werd Alex. De Braziliaanse verdediger werd door meer dan 75.000 lezers opgesteld in het Elftal van het Jaar. Zijn landgenoot Gomes deed nauwelijks voor hem onder. De doelman kreeg iets minder dan 70.000 stemmen.
Ook Ibrahim Afellay, Timmy Simons, Phillip Cocu, Jefferson Farfán en Arouna Koné drongen door tot het Elftal van het Jaar. Alleen Simons (35.718) kende in Ajacied Wesley Sneijder (27.451) een geduchte concurrent. De overige spelers van de landskampioen werden onbedreigd gekozen.
Spanning was er met name bij de keuze van de backposities. Op rechts troefde Bruno Silva (FC Groningen, 30.647 stemmen) verrassend John Heitinga (Ajax, 24.437) en Davy De Fauw (Roda JC, 22.336) af. Op linksback was Ajacied Urby Emanuelson (37.725) de favoriet van de meeste stemmers. Hij hield Tim de Cler van AZ (32.060) van zich af.
Petter Hansson (SC Heerenveen) en Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) completeren het Elftal van het Jaar. Hansson was met ruim 40.000 stemmen Thomas Vermaelen (Ajax) en Ramon Zomer (FC Twente) de baas. Voor Huntelaar (39.846) vormden Blaise N'Kufo (FC Twente, 26.346) en Shota Arveladze (11.229) geen bedreiging.
Coach van het Jaar werd Ron Jans. De oefenmeester van FC Groningen kreeg meer stemmen dan Louis van Gaal en Gertjan Verbeek.
|
|
|
Marc38 Legende
Uit: Boxtel Vak: Noord - PP Posts: 1603 Reg.: 15 september 2001 |
quote: T. Simons schreef:
Ben benieuwd hoe mensen gestemd hebben, vooral op inhoud of rivaliteit
Niets mis met deze twee vormen van stemmen hoor
Blijkbaar zijn er nog steeds ruim 7.000 mensen die Gomes niet de beste keeper van de drie vinden. Lijkt me voldoende om deze vraag te beantwoorden.
|
|
|
Jonathan Reis Toeschouwer
Uit: Belo Horizonte Vak: - Posts: 29 Reg.: 31 december 2006 | |
|
noelv9dlaar Internationale topspeler
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | |
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Iemand dat verhaal van Oomens in de VI gelezen? Bizar zeg! 
|
|
|
024 Aanstormend talent
Vak: - Posts: 121 Reg.: 5 oktober 2006 | Ook gelezen ja,niet echt iets om vrolijk van te worden!
|
|
|
Willemh Toeschouwer
Vak: Oost - X Posts: 28 Reg.: 31 juli 2005 | |
|
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1258 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | Is dat het verhaal over die (ex)speler van WillemII?? Zoja, dan was het verhaal dat hij zijn vissenkom aan het verschonen was waarbij de kom op de grond viel en door het glas zijn hand er half af lag doordat zenuwen en pezen doorgesneden waren. Bijna dood door een vissenkom dus.
Zo nee, excuses voor mijn vergissing
|
|
|
T. Simons International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Zal het eens gaan lezen, toch niets te doen tijdens zo'n voetballoos weekend 
ps: op BBC 1 is Liverpool - Arsenal, wel aardig om te volgen
[Dit bericht is veranderd door T. Simons (op 6 januari 2007 19:31:06).]
|
|
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Mirthe_Ibi20 schreef:
Is dat het verhaal over die (ex)speler van WillemII?? Zoja, dan was het verhaal dat hij zijn vissenkom aan het verschonen was waarbij de kom op de grond viel en door het glas zijn hand er half af lag doordat zenuwen en pezen doorgesneden waren. Bijna dood door een vissenkom dus.
Ja dat verhaal was het inderdaad, ik kreeg kippenvel over heel mijn lichaam toen ik dat verhaal las, ik kan al niet goed tegen bloed, laat staan als het tot op het detail beschreven wordt hoe die hand erbij hing 
|
|
|
|
T. Simons International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Zo, heb het stuk inmiddels gelezen en deze jongen heeft idd een hoop meegemaakt.
Hij is er zelf nogal nuchter over en relativeert nogal veel maar het is niet niks.
Alles is zoals Chris zegt tot in detail beschreven en ik voelde me er ook ongemakkelijk bij.
Conclusie: ***vissen 
|
|
|
PSVKevin Regelmatige invaller
Uit: Gem. Staphorst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 250 Reg.: 6 augustus 2005 |
Is dat het verhaal over die (ex)speler van WillemII?? Zoja, dan was het verhaal dat hij zijn vissenkom aan het verschonen was waarbij de kom op de grond viel en door het glas zijn hand er half af lag doordat zenuwen en pezen doorgesneden waren. Bijna dood door een vissenkom dus.
Is die ingezonden brief die deze week in de VI staat van jou???
|
|
|
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1258 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 |
quote: PSVKevin schreef:
(...)
Is die ingezonden brief die deze week in de VI staat van jou???
Ja. Nouja, eigenlijk van mijn broer. Maar omdat hij geen abonnee-houder is heeft hij het op mijn naam gezet. Ik de brief persoonlijk wel iets té fel en sarcastisch, maarja, zo is m'n broer nou eenmaal. Hij zei: "Verdomme al dat zwakke gelul van al die klaarkomende ajacieden bij die brieven. Ik zal ook eens wat sturen"
Ben benieuwd of er nu volgende week weer een reactie is ingestuurd, zal vast wel. 
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 766 Reg.: 19 oktober 2004 |
(...)Ja. Nouja, eigenlijk van mijn broer. Maar omdat hij geen abonnee-houder is heeft hij het op mijn naam gezet. Ik de brief persoonlijk wel iets té fel en sarcastisch, maarja, zo is m'n broer nou eenmaal. Hij zei: "Verdomme al dat zwakke gelul van al die klaarkomende ajacieden bij die brieven. Ik zal ook eens wat sturen"
Ben benieuwd of er nu volgende week weer een reactie is ingestuurd, zal vast wel. 
Respect voor je Broer . Ik heb hem hier voor me liggen..., Trouwens mooi dat ik me niet steeds hoef in te loggen op school als ik ff op http://www.vi.nl kijken 
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | Oei, slordig.
quote: Of het onderschatting was of niet, PSV kon het kwaliteitsverschil niet tot uitdrukking brengen in het spel. De ploeg van Ronaldo Koeman leed te vaak balverlies en speelde in een te laag tempo om het moedige Go Ahead simpel opzij te schuiven.
|
|
|
Whopper Vedette Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1476 Reg.: 8 maart 2003 | VI.nl is niet de snelste zeg... Een halfuur na teletekst en nieuwnieuws.nl komen ze pas met Platini en op Afellay zit ik ook nog steeds te wachten. Slapen ze daar ofzo?
|
|
|
T. Simons International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | Liever een goed stuk tekst, dan alles zo snel mogelijk willen posten. Vind ik dan 
|
|
|
T. Simons International
Uit: Schijndel Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 2328 Reg.: 11 april 2006 | VI van deze week is kwalitatief zeer goed, veel mooie verhalen en veel aandacht voor de top.
Denk dat ik me abonnement toch nog maar ff aan ga houden
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Leuk artikel over Alcides deze week... Op het eind staat ook nog dat-ie zulke dikke maatjes is met Leandro en Robert. Toch opvallend dat-ie dan nu hier speelt, betekent toch dat twee spelers die hier bepaald niet geslaagd zijn waarschijnlijk niet eens negatief over de club waren en dat vind ik toch wel een compliment naar PSV toe! 
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: T. Simons schreef:
VI van deze week is kwalitatief zeer goed, veel mooie verhalen en veel aandacht voor de top.
Denk dat ik me abonnement toch nog maar ff aan ga houden
Met één grote fout over Frits Philips en op pagina 7, rechtsonder bij het kopje van .
Het standbeeld van Frits Philips, de vorig jaar overleden oud-voorzitter van PSV, wordt op zaterdag 14 april onthuld op de markt in Eindhoven.
Momenteel staat de sculptuur van 3,5 meter hoog in het Italiaanse Bologna.
In het Philips Stadion wordt de ex-preses al herdacht met een bronzen plaquette.
Nooit geweten dat Frits Philips voorzitter was geweest van .
|
|
|
Amaru Regelmatige invaller
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 438 Reg.: 18 januari 2007 | Op de voorkant van de VI staat een kopje: " PSV wacht een financiele catastrofe"! Aangezien ik de VI vanavond pas kan lezen hoop ik eigenlijk dat jullie het stukje al hadden gelezen.
KoningKone hoopt dat het stukje betrekking heeft op het evt. mislopen van de CL.
Ik vrees hopelijk ten onrechte met grote vrezen.
Ben benieuwd
|
|
|
Pearl_Jam Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nijmegen Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 479 Reg.: 23 juli 2003 | Ach, ik heb geloof ik al 4 x op de cover van VI gelezen heb dat Vitesse failliet zou gaan en al 7 jaar op rij dat dit het jaar van Feyenoord zou worden.
Dat blad moet ook verkocht worden en heeft dus schreeuwerige koppen nodig.
Maak me er nooit zo druk om!
|
|
|