| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
vonlanthen15 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 767 Reg.: 13 december 2004 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
Wat is er van de VI geworden
Iemand de foto van Julian Jenner naast zijn interview gezien. Ik schrok me kapot.
OH jezus.. Die foto hoort eerder thuis in de vrouwelijke playboy dan in de VI. Hele Hele Hele foute foto..
|
|
|
Judith Geselecteerd voor Oranje
Vak: Noord - NN Posts: 497 Reg.: 28 februari 2003 | Hey vonlanthen, Ik neem aan dat ik nu als vrouw niet meteen naar de winkel hoef te rennen??????? 
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Nationale topspeler
Vak: - Posts: 867 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: vonlanthen15 schreef:
(...)
OH jezus.. Die foto hoort eerder thuis in de vrouwelijke playboy dan in de VI. Hele Hele Hele foute foto..
homo-playboy 
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2936 Reg.: 18 augustus 2001 | Heeft iemand al de nieuwe VI binnen? Ik weet dat het teveel gevraagd is om het artikel 'PSV kent zijn eigen kracht nog niet' in te scannen, maar zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn en de verkorte, eigenlijke message van het artikel hier te plaatsen?
Alvast bedankt!
|
|
|
Fritske Philips Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 110 Reg.: 10 december 2006 | Ach, dat is gewoon een artikel van boven de rivieren. daar zijn ze zó gefrustreerd geraakt de afgelopen drie jaar... Nu proberen ze het over een andere boeg te gooien. Voor het eerst willen ze PSV in de favorietenrol te duwn in plaats van Ajax in de hoop dat Ajax dan als underdog eens de titel pakt. Vergeefse moeite... 
|
|
|
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2936 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: Fritske Philips schreef:
Ach, dat is gewoon een artikel van boven de rivieren. daar zijn ze zó gefrustreerd geraakt de afgelopen drie jaar... Nu proberen ze het over een andere boeg te gooien. Voor het eerst willen ze PSV in de favorietenrol te duwn in plaats van Ajax in de hoop dat Ajax dan als underdog eens de titel pakt. Vergeefse moeite... 
Op basis van wat vinden ze ons sterk? Ik vind het middenveld in verdedigend opzicht en de verdediging zelf middelmaat op zijn best, dat zouden toch zelfs de snor en zijn loopmaatjes moeten inzien?
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Ga nu even de Tour kijken, maar zal het vanavond ff inscannen (als ik de scanner aan de praat krijg).
|
|
|
quote: Botigol schreef:
Ga nu even de Tour kijken, maar zal het vanavond ff inscannen (als ik de scanner aan de praat krijg).
Hartstikke bedankt Botigol !
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 |
Ga nu even de Tour kijken, maar zal het vanavond ff inscannen (als ik de scanner aan de praat krijg).
Hm, door problemen met het uploaden en daarna met m'n internetverbinding is het iets later geworden, maar goed, beter laat dan nooit.
VI - 'De druk komt hier altijd van binnen'
Kwaliteit is niet super, maar volgens mij moet het te lezen zijn.
|
|
|
Donkie Vaste waarde in elftal
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 393 Reg.: 9 september 2003 | Tnx voor de moeite Botigol.
Die kwaliteit is trouwens helemaal zo beroerd nog niet
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 |
(...)Hm, door problemen met het uploaden en daarna met m'n internetverbinding is het iets later geworden, maar goed, beter laat dan nooit.
Hoe gebruik je dat megaupload? Werkt niet hier helaas. 
|
|
|
(...)Hm, door problemen met het uploaden en daarna met m'n internetverbinding is het iets later geworden, maar goed, beter laat dan nooit.
Bedankt Botigol, helaas zie ik wel de link maar je kan hem niet openen. Zal wel aan mij liggen, maar moet ik op klikken?
|
|
|
forzafarfan Talentje
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 62 Reg.: 25 juli 2002 | Je moet op de megaupload site boven in het midden een (in mijn geval) 3 letterige code invullen en dan op de oranje "download" knop klikken. Daarna moet je 45 seconden wachten en kun je onder de "gratis" kolom op "free download" klikken. Het is allemaal wat traag, maar mijn versie is binnen :-)
[Dit bericht is veranderd door forzafarfan (op 19 juli 2007 11:07:14).]
|
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Ik krijg alleen de optie om de toolbar te downloaden.
|
|
|
Hiddink 4 president Bankzitter
Uit: Eindhoven - Wuxi Vak: Noord - NN Posts: 206 Reg.: 23 mei 2000 |
quote: RIO schreef:
Ik krijg alleen de optie om de toolbar te downloaden.
Dat probleem heb ik ook! Maar bovenin staat een melding:
Alle downloads slots voor uw land (China) zijn momenteel in gebruik. Probeer het opnieuw na een paar uur of installeer de Megaupload Toolbar voor directe toegang - met de toolbar geinstalleerd zijn er geen slot limieten meer voor u!
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
quote: Hiddink 4 president schreef:
(...)
Dat probleem heb ik ook! Maar bovenin staat een melding:
Alle downloads slots voor uw land (China) zijn momenteel in gebruik. Probeer het opnieuw na een paar uur of installeer de Megaupload Toolbar voor directe toegang - met de toolbar geinstalleerd zijn er geen slot limieten meer voor u!
***land
Misschien is er iemand, die net zo lief is als Botigol, om het op rapidshare te gooien. 
|
|
|
quote: RIO schreef:
(...)
***land
Misschien is er iemand, die net zo lief is als Botigol, om het op rapidshare te gooien. 
Dat zou vanuit China al tweemaal op prijs worden gesteld 
|
|
|
angelo Legende Chatoperator Winnaar forum-TOTO 2003/2004
Uit: Zuiddorpe/Breda Vak: - Posts: 2429 Reg.: 22 januari 1999 | |
|
RIO Legende Chatoperator
quote: angelo schreef:
http://img521.imageshack.us/img521/9743/vi1oq0.png
pagina 1. Pak wel je leesbril! 
Altijd gedacht dat je lief was.
Not.
Ik heb de VI van vorige week, eergister gekregen van iemand die uit NL kwam, net een dagje te vroeg vertrokken.
|
|
|
Uit: Eindhoven - Wuxi Vak: Noord - NN Posts: 206 Reg.: 23 mei 2000 | |
|
angelo Legende Chatoperator Winnaar forum-TOTO 2003/2004
Uit: Zuiddorpe/Breda Vak: - Posts: 2429 Reg.: 22 januari 1999 | Zo beter heren?? 
|
|
|
Zo beter heren?? 
Stukken beter! Dank je!
Alhoewel er in het stuk eigenlijk weinig nieuws valt te lezen, maar ik neem aan dat jij daar nix aan kunt doen 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Zo beter heren?? 
Je bent een schat.
Maar ja, wat de VI weet, dat weet ik ook.

|
|
|
Zo beter heren?? 
Bedankt Angelo, na 15 minuten voor 3 paginas heb ik nu een leesbril nodig RIO, can ya spare one ?
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
quote: psvinwenen schreef:
(...)
Bedankt Angelo, na 15 minuten voor 3 paginas heb ik nu een leesbril nodig RIO, can ya spare one ?
Ik kijk scheel nu, je mag de mijne hebben.
Oh koppijn, vanavond geen ... voor ...
|
|
|