| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
koetje Geselecteerd voor Oranje
Uit: Helmond Vak: Noord - SS Posts: 451 Reg.: 7 juni 2006 |
quote: Ging dat ook niet over het vermeende akkefietje met de vrouw van Ernie Brands?
De leeuw van Vlaanderen die de vrouw van zijn assistenttrainer een beurt geeft is niet echt een vermeende akkefietje te noemen
Overigens koste dit notabene Ernie Brands zijn baan, omdat er dus een onwerkbaar situatie was ontstaan en PSV destijds koos voor zijn hoofdtrainer. Pas tijd daarna is de spelerstemming geweest, die volgens mij officieel nog wordt ontkend door de betrokkenen (waterreus, van bommel enz.)
|
|
|
bladieblaa Aanstormend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 146 Reg.: 8 januari 2008 | Iedereen naar Vi.nl .. en stem allemaal ff op Marcellis, Afellay en Gomes in het elftal van het jaar!
Je mag zo vaak stemmen als je wilt! 
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1070 Reg.: 19 oktober 2005 | Waarom is van Marwijk in godsnaam genomineerd voor coach van het jaar? Wat heeft hij dan gepresteerd? Zeg me niet dat het door de beker komt...
|
|
|
hektiano Vaste waarde in elftal
Uit: Gendringen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1138 Reg.: 1 mei 2007 |
quote: Flippie Cocu schreef:
Zeg me niet dat het door de beker komt...
Het komt door de beker 
Ik vind het ook schandalig, want verder heeft hij niets gepresteerd dit seizoen.
Zullen we Sef, Jantje en die dikke rooie dan ook maar nomineren? 
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1627 Reg.: 4 september 2005 |
Waarom is van Marwijk in godsnaam genomineerd voor coach van het jaar? Wat heeft hij dan gepresteerd? Zeg me niet dat het door de beker komt...
Inderdaad hij heeft bijna niets gepresteert. De beker was ook niet zo moeilijk om te pakken ze kregen alleen maar subtoppers tegen zich en ook nog allemaal thuis.
[Dit bericht is veranderd door Nilis 10 (op 7 mei 2008 16:17:36).]
|
|
|
King Cobra Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2007/2008
Uit: Sweet Lake City (Zoetermeer) Vak: - Posts: 1742 Reg.: 21 april 2000 | Hohoho, Nilis 10, de bekerwedstrijd tegen het altijd lastige SV Deurne was wel degelijk een uitduel (in Helmond of all places)!!!! 
|
|
|
The Viking Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 4918 Reg.: 4 augustus 2005 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
Begrijp je het principe van een column wel?
Ja en dat maakt het des te meer smakeloos
|
|
|
bladieblaa Aanstormend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 146 Reg.: 8 januari 2008 |
quote:

• Röntgenfoto's zwangere Amrabat niet nodig.
Simon van Gijn, Breukelen
• Dat Sonja Bakker-dieet werkt ook voor geen meter.
Tjeerd Zijlstra, Augustinusga
• 'Met die bal van daarnet zit ik toch een beetje in mijn maag.'
Pieter van den Akker, Groningen
• Amrabat in blijde verwachting van overgang naar PSV.
Ype Hankel
• Ronaldo terug naar PSV?
Onno Hakvoort, Rotterdam
• Amrabat gekwetst nadat iemand om bal had gevraagd.
Tom Visscher, Amersfoort
• Amrabat reageert op kritiek: 'Ik heb er m'n buik vol van.'
Perre Achterberg, Tilburg
• 'Als ik naar PSV ga, moet ik eerst nog van die bierbuik af zien te komen.'
Geert Gerrits, Geldrop
• Amrabat is wel héééél egoïstisch met de bal.
Mark Koeslag, Laren
• Peter Bosz: 'Nordin Amrabat te dikkig.'
Tom Hegeman, Nijverdal
• Het geheim achter de dribbel van Amrabat.
Pascal Sengers, Panningen
• Overgewicht Amrabat zet kwaad bloed binnen selectie VVV-Venlo.
Thomas Mittendorff, Oldenzaal
• Vet volgevreten vedette?
Michael Pors, Pijnacker
• Materiaalman VVV nog niet achter mysterie recordaantal verdwenen wedstrijdballen.
Joram Taal, Zoetermeer
• Amrabat nét als Henk Vos blij met zijn lichaam.
Ad Kuijken, Bergeijk
• 'Hoe deed Ronaldinho dat? Eerst onder z'n shirt en dan... Draaien? Huh?'
Jeroen Bouwknegt, Nijeveen
• Nog één pakketje bezorgen voor Seacon Logistics en Amrabats werkdag zit er weer op.
Ronald de Snoo, Woudenberg
• 'De druk op mij wordt wel verhoogd, zeg!'
Jan-Henk Velsink, Voorthuizen
• Oók zo'n last van een opgeblazen gevoel?
Roy Guyt, Wijchen
• 'Ik snap er geen bal van!'
Harm van der Zanden, Uden

|
|
|
fReek est 1913 Lid 2e elftal
Vak: Noord - OO Posts: 157 Reg.: 5 september 2007 |
quote: bladieblaa schreef:
(...)

Boer zoekt bal 
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2816 Reg.: 23 oktober 2001 |
quote: bladieblaa schreef:
Iedereen naar Vi.nl .. en stem allemaal ff op Marcellis, Afellay en Gomes in het elftal van het jaar!
Je mag zo vaak stemmen als je wilt! 
Afellay en Gomes erin en Marcellis van Heitinga verloren.
Als je dan ziet dat Lindgren, Linssen, Vadocz, El Ahmadi, Meeuwis en Van Dijk allemaal verkozen worden boven Simons en Bakkal, weten we weer hoe serieus we dit moeten nemen.
|
|
|
Thomas Aruba Vaste waarde in elftal
Uit: Aruba Vak: - Posts: 719 Reg.: 19 mei 2007 | Simons had absoluut genomineerd moeten worden, maar dat geldt net zo goed voor Lindgren. Uitstekende speler die zowel bij Groningen als bij Ajax een erg sterk seizoen heeft gedraaid. De mindere prestaties van Groningen in de tweede seizoenshelft hebben vooral met het gemis van Lindgren te maken. Dat beamen ook alle Groningen-supporters die ik ken.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5359 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Thomas Aruba schreef:
Simons had absoluut genomineerd moeten worden, maar dat geldt net zo goed voor Lindgren. Uitstekende speler die zowel bij Groningen als bij Ajax een erg sterk seizoen heeft gedraaid. De mindere prestaties van Groningen in de tweede seizoenshelft hebben vooral met het gemis van Lindgren te maken. Dat beamen ook alle Groningen-supporters die ik ken.
Mee eens, al vind ik Meeuwis en Simons beter gespeeld hebben op die positie (van DM, wtf hebben Meeuwis en El Ahmadi met elkaar gemeen?).
Maargoed, dit waren de spelregels slechts 3 spelers kiezen voor iedere positie, maar ik denk dat er een beter elftal mogelijk is.
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1270 Reg.: 17 mei 2007 | In de nieuwe Vi staat dat Gomes weigert terug te keren bij PSV.
|
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1118 Reg.: 14 september 2005 |
quote: Gomesfannetje schreef:
In de nieuwe Vi staat dat Gomes weigert terug te keren bij PSV.
iemand toevallig de gelegenheid om het stuk in te scannen?
|
|
|
FORZA Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 2857 Reg.: 23 oktober 1999 | Dit haal ik van voetbalprimeur af:
Gomes: "Vergoossen noemde mij een judas"
PSV-doelman Heurelho Gomes heeft in Voetbal International opnieuw pikante uitlatingen gedaan. De Braziliaanse doelman, die vorige maand liet weten te willen vertrekken uit Eindhoven, richt zijn woede ditmaal op Sef Vergoossen.
Eerder gaf Gomes al aan dat hij wil vertrekken uit Eindhoven als Jan Reker aanblijft als Algemeen directeur. De publiekslieveling lijkt daardoor zijn laatste wedstrijd voor PSV te hebben gespeeld, en verblijft momenteel in zijn vaderland.
Nadat de clubleiding ook technisch manager Stan Valckx op non-actief heeft gezet, en superscout Piet de Visser inmiddels is vertrokken is het voor Gomes moeilijk terug te keren in Eindhoven. "De directie gaat gewoon door met alle verhalen. Voor mij komt dit over als een gebrek aan respect ten aanzien van alles wat ik voor de club betekend heb. Ik heb vier jaar altijd zo goed mogelijk mijn best gedaan", aldus de sluitpost.
Gomes, die eerder zijn frustratie op Reker richtte, haalt ditmaal in de VI uit naar interim-trainer Sef Vergoossen, die hem onder meer een judas zou hebben genoemd. "De directie heeft niets ondernomen tegen Vergoossen, die me een judas en asociaal heeft genoemd. Iedereen in de groep weet dat ik geen judas ben en ook niet asociaal, dat is precies waarom de spelers mij respecteren."
De Zuid-Amerikaan heeft zijn besluit om te vertrekken bij PSV al genomen. "Na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg met een heel triest gevoel en ga als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is."
[Dit bericht is veranderd door FORZA (op 14 mei 2008 12:54:51).]
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1956 Reg.: 9 februari 2006 | Dit stond op http://www.vi.nl
Gomes: 'Ik ga weg bij PSV met een heel triest gevoel'
14/05/2008 11:45
EXCLUSIEF – Heurelho Gomes keert nooit meer terug in Eindhoven. 'De directie gaat gewoon door met alle verkeerde verhalen', zegt de PSV-doelman in VI.
De befaamde uitspraak 'Reker eruit of ik eruit' betekent achteraf het einde van Gomes bij de landskampioen. Hij vertrok na de competitie zonder toestemming naar zijn vaderland Brazilië en is niet plan nog terug te keren naar Eindhoven. Gomes beschouwt het hoofdstuk PSV al twee weken als afgesloten.
In de nieuwe Voetbal International wordt Gomes exclusief aan het woord gelaten: 'De directie van de club heeft niets ondernomen tegen trainer Sef Vergoossen, die me een judas en asociaal heeft genoemd. Iedereen in de groep weet dat ik geen judas ben en ook niet asociaal, dat is precies waarom alle spelers mij respecteren.'
De Braziliaan verder: 'De directie gaat gewoon door met alle verhalen. (…) Voor mij komt dit over als een gebrek aan respect ten aanzien van alles wat ik heb betekend voor de club, ik heb in die vier jaar altijd zo goed mogelijk mijn best gedaan.'
De doelman is in VI duidelijk over zijn nabije toekomst: 'Er moet zo snel mogelijk een oplossing komen tussen mij en de club, maar na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.'
|
|
|
Lucster Toeschouwer
Uit: Amsterdan Vak: - Posts: 11 Reg.: 6 maart 2008 | Heel triest nieuws dit voor alle supporters onder ons! 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Enclave Jeugdspeler
Uit: Amstelveen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 42 Reg.: 11 maart 2008 | Gomes: 'Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.'
Als je supporter bent van een club, als je een club als je thuis beschouwd, dan blijf je en vecht je tot het bittere einde, zeker als je overtuigd bent van je gelijk!
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1070 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik erger me er een beetje aan dat er elke week een interessant artikel uit de VI wordt aangehaald en dat er dan meteen mensen zijn die vragen of iemand het wil inscannen. Óf je koopt gewoon de VI, óf je wacht even want meestal verschijnt het betreffende artikel toch wel op vi.nl.
|
|
|
johnan Geselecteerd voor Oranje
Posts: 459 Reg.: 11 februari 2000 | VI goed blad elke week vinden we ze weer een " P.S.V. er " die leegloopt 
|
|
|
Apollo International
Uit: hengelo Vak: - Posts: 578 Reg.: 5 maart 2000 |
Ik erger me er een beetje aan dat er elke week een interessant artikel uit de VI wordt aangehaald en dat er dan meteen mensen zijn die vragen of iemand het wil inscannen. Óf je koopt gewoon de VI, óf je wacht even want meestal verschijnt het betreffende artikel toch wel op vi.nl.
Sorry Johan.
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1037 Reg.: 3 mei 2005 | Nu begin ik mijn respect voor Gomes toch wel een beetje te verliezen. Hij heeft veel voor PSV betekent en ik snap best dat hij er dan een keer mee naar buiten komt, maar 1 interview is al meer dan genoeg...
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1039 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: geertjuh23 schreef:
Nu begin ik mijn respect voor Gomes toch wel een beetje te verliezen. Hij heeft veel voor PSV betekent en ik snap best dat hij er dan een keer mee naar buiten komt, maar 1 interview is al meer dan genoeg...
Hij geeft dit keer geen uitgebreid intervieuw van vier kantjes hoor. Hij bevestigt alleen het gene wat we eigenlijk al weken weten. Dat hij weggaat .
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1037 Reg.: 3 mei 2005 |
quote: elro schreef:
(...)
Hij geeft dit keer geen uitgebreid intervieuw van vier kantjes hoor. Hij bevestigt alleen het gene wat we eigenlijk al weken weten. Dat hij weggaat .
En hij moet ook nog even wat over Vergoossen zeggen
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1192 Reg.: 18 mei 2005 |
Ik erger me er een beetje aan dat er elke week een interessant artikel uit de VI wordt aangehaald en dat er dan meteen mensen zijn die vragen of iemand het wil inscannen. Óf je koopt gewoon de VI, óf je wacht even want meestal verschijnt het betreffende artikel toch wel op vi.nl.
En waar bemoei jij je mee?
grt. VI-abonnee.
|
|
|