| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: geertjuh23 schreef:
(...)
En hij moet ook nog even wat over Vergoossen zeggen
Dezelfde strekking had hij in het vorige intervieuw ook al gezegt. Dus daar is helemaal niets nieuws aan.
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1051 Reg.: 3 mei 2005 |
quote: elro schreef:
(...)
Dezelfde strekking had hij in het vorige intervieuw ook al gezegt. Dus daar is helemaal niets nieuws aan.
Hij had niets gezegt over dat Vergoossen hem een judas noemde hoor, dus er is wel degelijk wat nieuws aan en ik begrijp niet waarom hij dat ook nog naar buiten moet brengen. Ik geloof eerlijk gezegt niet eens dat Vergoossen dat gezegt heeft, maar de meeste op het forum zullen Gomes wel geloven aangezien dat 'God' is.
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: geertjuh23 schreef:
(...)
Hij had niets gezegt over dat Vergoossen hem een judas noemde hoor, dus er is wel degelijk wat nieuws aan en ik begrijp niet waarom hij dat ook nog naar buiten moet brengen. Ik geloof eerlijk gezegt niet eens dat Vergoossen dat gezegt heeft, maar de meeste op het forum zullen Gomes wel geloven aangezien dat 'God' is.
Ah, iedereen noemt elkaar tegenwoordig Judas. Men speelt elkaar allemaal de zwarte piet toe. Zoveel dat het bijna niet meer opvalt hé . Maar je hebt gelijk 
|
|
|
awakenings83 Toeschouwer
Vak: Oost - Y Posts: 19 Reg.: 28 augustus 2006 | Ik kan wel huilen!!!!!!!!!
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1792 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: awakenings83 schreef:
Ik kan wel huilen!!!!!!!!!
Ik niet. Ik leef met de dag van vandaag en tot nu toe zijn er nog geen gevolgen gemeld op de PSV-site. 
|
|
|
Tetsuo Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 119 Reg.: 24 december 2007 |
quote: Ik niet. Ik leef met de dag van vandaag en tot nu toe zijn er nog geen gevolgen gemeld op de PSV-site.
Je moet ook niet op de PSV site kijken maar op vi.nl. Daar zal Gomes wel als eerste de gevolgen melden .
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1792 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Tetsuo schreef:
(...)
Je moet ook niet op de PSV site kijken maar op vi.nl. Daar zal Gomes wel als eerste de gevolgen melden .
Tuurlijk kijk ik daar ook wel op. Maar het is echt pas 110 procent zeker als het op de PSV site staat. VI meldde ook al in zijn transferoverzicht 07/08 bij AZ: Afonso Alves (SC Heerenveen).
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3773 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: Flippie Cocu schreef:
Ik erger me er een beetje aan dat er elke week een interessant artikel uit de VI wordt aangehaald en dat er dan meteen mensen zijn die vragen of iemand het wil inscannen. Óf je koopt gewoon de VI, óf je wacht even want meestal verschijnt het betreffende artikel toch wel op vi.nl.
Ah gossie niks anders om je over te ergeren? Ooit eraan gedacht dat sommigen de VI niet kunnen kopen ? Ben zelf nooit een heel interview op vi.nl tegengekomen, slechts de samengevatte afbraakselen.
Bedankt iig aan allen die hier af en toe wel de voor ons relevante interviews plaatsen.
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1166 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: psvinwenen schreef:
(...)
Ah gossie niks anders om je over te ergeren? Ooit eraan gedacht dat sommigen de VI niet kunnen kopen ? Ben zelf nooit een heel interview op vi.nl tegengekomen, slechts de samengevatte afbraakselen.
Bedankt iig aan allen die hier af en toe wel de voor ons relevante interviews plaatsen.
Jawel hoor, maar het wordt ook gevraagd door mensen die 'gewoon' in Nederland wonen.
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1304 Reg.: 18 mei 2005 |
(...)
Jawel hoor, maar het wordt ook gevraagd door mensen die 'gewoon' in Nederland wonen.
En wat is daar het probleem van?
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1166 Reg.: 19 oktober 2005 | Dat zei ik al, ik vind het een beetje lui. Koop zelf gewoon de VI als een (of meerdere) artikel(en) je interesseert. Maar ja, dat is mijn mening.
|
|
|
vonlanthen15 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 945 Reg.: 13 december 2004 |
Dat zei ik al, ik vind het een beetje lui. Koop zelf gewoon de VI als een (of meerdere) artikel(en) je interesseert. Maar ja, dat is mijn mening.
Tja en als je niet woonachtig bent ik Nederland (of in de buurt)? Deze mensen willen toch ook graag op de hoogte blijven. Zolang er mensen zijn die geen moeite hebben met het scannen van artikelen is er toch niks aan doe hand?
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1166 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: vonlanthen15 schreef:
(...)
Tja en als je niet woonachtig bent ik Nederland (of in de buurt)? Deze mensen willen toch ook graag op de hoogte blijven. Zolang er mensen zijn die geen moeite hebben met het scannen van artikelen is er toch niks aan doe hand?
Als je nou even iets aandachtiger de posts had gelezen, dan had je gezien dat ik al gereageerd heb op deze opmerking. Bovendien is het volgens mij schending van de copyright, maar dat weet ik niet helemaal niet zeker. Anyway, laten we maar stoppen met deze discussie. Dit is nu eenmaal mijn mening en je mag het ermee oneens zijn, maar dit leidt nergens naar.
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1304 Reg.: 18 mei 2005 |
(...)
Als je nou even iets aandachtiger de posts had gelezen, dan had je gezien dat ik al gereageerd heb op deze opmerking. Bovendien is het volgens mij schending van de copyright, maar dat weet ik niet helemaal niet zeker. Anyway, laten we maar stoppen met deze discussie. Dit is nu eenmaal mijn mening en je mag het ermee oneens zijn, maar dit leidt nergens naar.
WTF maakt jou het uit als iemand 'lui' is...
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5541 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: psvinwenen schreef:
(...)
Weet je wat nog erger is; mijn abonnement loopt nog door in Maastricht en ik keer pas over 2 weken terug .
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1166 Reg.: 19 oktober 2005 | Weet iemand waarom de VI vandaag al uit is gekomen? Ik kan namelijk zo snel geen reden verzinnen en er staat ook geen berichtje in de VI zelf of op de site.
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1206 Reg.: 14 oktober 2000 |
Weet iemand waarom de VI vandaag al uit is gekomen? Ik kan namelijk zo snel geen reden verzinnen en er staat ook geen berichtje in de VI zelf of op de site.
Ik verbaasde me er ook al over. Maar ja, beter dan dat ding weer eens te laat komt 
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3397 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
Weet iemand waarom de VI vandaag al uit is gekomen? Ik kan namelijk zo snel geen reden verzinnen en er staat ook geen berichtje in de VI zelf of op de site.
Verbaasde me er ook al over, want op de cover staat ook gewoon 28 mei 2008. Vind het niet erg natuurlijk. Nieuw leesvoer is altijd welkom.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 27 mei 2008 16:31:50).]
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1700 Reg.: 4 september 2005 | Er zit wel een mooie grote EK invulposter bij. 
|
|
|
quote: Nilis 10 schreef:
Er zit wel een mooie grote EK invulposter bij. 
Ik zat meer te wachten op zo een pocket ding. Voor in je beurs. Zat er tijdens het WK 2006 wel bij, dacht ik.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1166 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik vind deze wel héél erg groot, ik heb er geen plek meer voor... Hij had makkelijk wat kleiner gekund, als er wat minder ruimte aan de reclame en beeldvulling werd besteed.
[Dit bericht is veranderd door Flippie Cocu (op 28 mei 2008 15:12:56).]
|
|
|
Philips Cocu Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 1082 Reg.: 8 juli 2002 | De VI kwam gisteren omdat TNT vandaag eigenlijk een landelijke staking had georganiseerd. Die is alleen niet doorgegaan...
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3397 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Hele leuke VI, die vandaag is uitgekomen.
Heerlijk uitgebreide uitgave met het oog op het EK. Ook leuk dat er voor élk deelnemend land vier pagina's zijn ingericht. Zo kom je toch wel de nodige achtergrondinformatie te vinden en vind het ook wel leuk om te lezen hoe de politici denken over het aanstaande EK en de kansen van Nederland daarin.
|
|
|
Thomas Aruba Vaste waarde in elftal
Uit: Aruba Vak: - Posts: 782 Reg.: 19 mei 2007 | Klinkt goed. Absoluut de moeite waard om te kopen dus?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
quote: Thomas Aruba schreef:
Klinkt goed. Absoluut de moeite waard om te kopen dus?
Dat denk ik wel. Honderdtachtig pagina's telt hij dit keer, dus je bent er wel even zoet mee. Enige nadeel is dat er geen pocket-programma boekje bijzit, zoals met het WK 2006. 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 4 juni 2008 22:39:04).]
|
|
|