| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
Vak_O Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - N Posts: 3617 Reg.: 14 januari 1999 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Hele leuke VI, die vandaag is uitgekomen.
Heerlijk uitgebreide uitgave met het oog op het EK. Ook leuk dat er voor élk deelnemend land vier pagina's zijn ingericht. Zo kom je toch wel de nodige achtergrondinformatie te vinden en vind het ook wel leuk om te lezen hoe de politici denken over het aanstaande EK en de kansen van Nederland daarin.
Niks over PSV?
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9022 Reg.: 19 februari 2000 | Nou ik vind die VI's tijdens EK's en WK's maar bout. Heb liever clubnieuws in de VI staan.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: - Posts: 1404 Reg.: 5 juni 2007 | Iemand dat interview met Hiddink gelezen..? Hij zou het over PSV hebben.
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 1781 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
Iemand dat interview met Hiddink gelezen..? Hij zou het over PSV hebben.
Hij heeft het eventjes over PSV, maar dat blijft een beetje oppervlakkig.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3502 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Vak_O schreef:
(...)
Niks over PSV?
Alleen Hiddink zegt wat over PSV, zover ik weet. Ik ben echter wel pas net de 50 bladzijden gepasseerd, van de 180 - dus wie weet, wat nog komt. 
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1170 Reg.: 19 oktober 2005 | Iemand anders ook zijn of haar VI gister niet gehad?
|
|
|
4 op een rij Aanstormend talent
Uit: uden Vak: Noord - T Posts: 141 Reg.: 6 juni 2005 | Hier is ie wel gewoon in de bus gevallen en de volgende komt al a.s. donderdag!!! Met daarin alles over NL-Roemenie.
Blijven nu achter elkaar op de deurmat vallen die VI-tjes 
|
|
|
stanislav Vaste waarde in elftal
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 440 Reg.: 5 september 2005 | Ik loop ****** 4 weken achter met lezen geloof ik...
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 | Ik loop ook 4 weken achter, ben nu nog in die van FC Twente met Boschker op de voorkant bezig..
|
|
|
mischavd Talentje
Uit: Valkenswaard Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 65 Reg.: 25 januari 2008 |
quote: 4 op een rij schreef:
Hier is ie wel gewoon in de bus gevallen en de volgende komt al a.s. donderdag!!! Met daarin alles over NL-Roemenie.
Blijven nu achter elkaar op de deurmat vallen die VI-tjes 
EN als je goed kijkt zie je dat het nr 25A is nu. 
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3438 Reg.: 24 december 2000 | pff das bijna niet bij te houden zeg
|
|
|
quote: stanislav schreef:
Ik loop ****** 4 weken achter met lezen geloof ik...
Haha, dat ken ik. Daar had ik eerst ook last van en omdat ik daarom nooit meer zin had om te lezen had ik mijn abbo maar opgezegd. Na twee maanden heb ik echter weer een nieuw abbo genomen en het is inderdaad hard werken om alles te lezen en bij te blijven. Ik ben nu bij bladzijde zestig van de VI van maandag, hehe.
Dinsdag komt er trouwens weer 'n nieuwe. 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 19 juni 2008 18:40:08).]
|
|
|
29.04.07 Forever Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4345 Reg.: 27 april 2001 | Haha, het lijkt nu inderdaad net werk om de VI elke keer uit te hebben voordat de volgende weer in de brievenbus valt.
En dan heb ik sinds kort ook nog een abbo op de Sportweek en het Brabants Dagblad heeft ook elke dag veel EK-nieuws.
Zware tijden, maar ik geniet er volop van! 
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1170 Reg.: 19 oktober 2005 | Ik vind het knap dat ze er zoveel werk van maken, maar dit is toch wel een beetje een overkill, ik kan het nauwelijks bijhouden! 
|
|
|
StephanPSV Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 371 Reg.: 6 april 2008 | Het schijnt dat Reker een interview in VI heeft gegeven. Is iemand in de gelegenheid dit te posten? THNX!
|
|
|
quote: StephanPSV schreef:
Het schijnt dat Reker een interview in VI heeft gegeven. Is iemand in de gelegenheid dit te posten? THNX!
Het was slechts een klein interview, niks bijzonders. Maar ik zal hem na school, om twaalf uur even voor je inscannen. 
Is het trouwens zo dat de VI 'pas' weer volgende week woensdag komt? Er stond namelijk geen melding in, wat betreft de volgende uitgave, dus het leek mij logisch dat ze weer terug gaan naar de vaste data.
Hoop het wel. Kan ik even m'n achterstand wegwerken. 
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3502 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Hier de scans van het interview met Reker:
<knip>
Het interview is weinig verhullend, maar toch.
bericht admin: scan verwijderd. Het is niet toegestaan om copyrighted materiaal op dit forum te plaatsen! De eigenaar van dit materiaal staat dat niet toe.
[Dit bericht is veranderd door Ronald (op 26 juni 2008 09:49:53).]
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1241 Reg.: 14 oktober 2000 | Dus Lemic blijft 'gewoon welkom' bij PSV? 
|
|
|
BSD Legende
Uit: Nuenen Vak: West - K Posts: 3746 Reg.: 22 november 2000 | Hey mensen even wat anders,
wat vinden jullie van de filmpjes die werden uitgezonden op http://www.vi.nl met Genee en Derksen?
Ik vind het erg goed en ik heb zojuist moeten lachen omdat Derksen de laatste 2 uitzendingen alleen deed.
Je kan zeggen wat je wil van Derksen maar humor heeft ie wel.
Graag jullie mening....

|
|
|
Danske Meervoudig international
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 671 Reg.: 27 oktober 2001 |
quote: BSD schreef:
Hey mensen even wat anders,
wat vinden jullie van de filmpjes die werden uitgezonden op http://www.vi.nl met Genee en Derksen?
Ik vind het erg goed en ik heb zojuist moeten lachen omdat Derksen de laatste 2 uitzendingen alleen deed.
Je kan zeggen wat je wil van Derksen maar humor heeft ie wel.
Graag jullie mening....

Johan Derksen doet het alleen prima 
Alleen ligt de site al sinds 16:00 plat 
|
|
|
29.04.07 Forever Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4345 Reg.: 27 april 2001 | Haha ik lach me ziek om Johan zoals ie daar alleen "op de burelen" van Voetbal International zit.
Hoe simpel ie over bepaalde dingen lult, geniaal!
"Als je het niks vindt, dan zet je het gewoon af" 
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 | Haha ook ik vind de uitzendingen online erg grappig alleen met Derksen. Die kerel is zo droog 
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3502 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | ''Heerlijk is dat zonder Wilfred Genee, het kan me niet lang genoeg duren.'' 
|
|
|
kivodszudszakpsv dudszak  Jeugdspeler
Uit: haaksbergen Vak: - Posts: 31 Reg.: 8 januari 2008 | ik kijk iedere dag naar voetbal insite op http://www.vi.nl en ik heb 3 keer iets er naartoe gestuurd maar hij heeft er nog niet op gereageert :P
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1974 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: kivodszudszakpsv schreef:
ik kijk iedere dag naar voetbal insite op http://www.vi.nl en ik heb 3 keer iets er naartoe gestuurd maar hij heeft er nog niet op gereageert :P
Iedere dag kan niet, vandaag en morgen komt het niet.
|
|
|