| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
|
BSD Legende
Uit: Nuenen Vak: West - K Posts: 3748 Reg.: 22 november 2000 | Zag zojuist een mooie docu van de KRO over Johan Derksen. Deze werd vorig jaar uitgezonden en ik vind het een mooie docu van een toch wel interessante man in mijn ogen.
You love him or you hate him....
Hier hebben jullie de link als jullie geinteresseerd zijn:
http://profiel.kro.nl/2007/0903_Johan_Derksen/intro.aspx
|
|
|
Bakkalcides Vedette
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1883 Reg.: 3 september 2004 | Kijkend naar het filmpje 'Kinderachtige Afellay huilt weer als een kleuter ' valt mij op dat meneer Derksen er vreselijk mager uitziet, althans in zijn gezicht. Valt dit meerdere mensen op, of overdrijf ik?
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1294 Reg.: 14 oktober 2000 |
quote: Bakkalcides schreef:
Kijkend naar het filmpje 'Kinderachtige Afellay huilt weer als een kleuter ' valt mij op dat meneer Derksen er vreselijk mager uitziet, althans in zijn gezicht. Valt dit meerdere mensen op, of overdrijf ik?
Dat klopt en dat is me een hele tijd terug ook al opgevallen. Maar hij heeft een tijdje terug ook wel weer een hele dikke kop gehad Ach ja, van stress schijn je af te vallen. Het is ook best wel vermoeiend om constant met Wilfred aan tafel te zitten 
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 2013 Reg.: 30 november 2007 | Waar bemoeien die mensen zich mee? Allemaal mailtjes over Derksen.
Of hij niet te veel drinkt, waarom hij een bril draagt..
Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf ook een beetje moe van wordt.
|
|
|
BSD Legende
Uit: Nuenen Vak: West - K Posts: 3748 Reg.: 22 november 2000 | Hij zegt dat hij heel goed is in aankomen maar ook in afvallen. Hij zegt iedere ochtend een duurloop te doen en niet erg veel te eten vandaar dat hij zo mager is.
|
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1612 Reg.: 27 december 1999 |
quote: El Differente schreef:
Waar bemoeien die mensen zich mee? Allemaal mailtjes over Derksen.
Of hij niet te veel drinkt, waarom hij een bril draagt..
Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf ook een beetje moe van wordt.
Hij krijgt genoeg mailtjes die gewoon over voetbal gaan hoor. Maar hij kiest er zelf voor om die prive-dingen te behandelen, dus volgens mij vindt hij dat best leuk, al zal hij dat natuurlijk nooit toegeven.
Hij moet oppassen dat-ie daar niet te ver in door draaft. Of dat doet-ie nu eigenlijk al.
|
|
|
chev Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1935 Reg.: 6 november 2005 | |
|
Peter Poepsaus Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3700 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: BSD schreef:
Zag zojuist een mooie docu van de KRO over Johan Derksen. Deze werd vorig jaar uitgezonden en ik vind het een mooie docu van een toch wel interessante man in mijn ogen.
You love him or you hate him....
Hier hebben jullie de link als jullie geinteresseerd zijn:
http://profiel.kro.nl/2007/0903_Johan_Derksen/intro.aspx
Haha, prachtig! Dan zie je toch een hele andere kant van hem. Zo kon ik hem nog niet.
quote: chev schreef:
Wordt tijd dat ze de eindstand van vorig jaar een goed aanpassen want ajax is echt geen 2e geworden.
http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4010&typeofpage=84136&viewid=53
Achja, bij 2005-2006 staat Ajax ook gewoon op plaats vier terwijl ze wel de play-offs wonnen. 
[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 2 augustus 2008 00:08:02).]
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1590 Reg.: 17 mei 2007 | Wanneer komt de nieuwe seizoensgids uit??
|
|
|
Vitalogy Jeugdspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 42 Reg.: 17 september 2007 | Er stond vandaag een advertentie in de VI dat de seizoenengids over 2 weken komt.
|
|
|
Vak X PsV simply the best Veelbelovend talent
Uit: Oss Vak: Oost - X Posts: 118 Reg.: 27 juni 2007 | Ik heb net de nieuwe VI gelezen. Lekker in de vakantie, tijd genoeg om hem wat uitgebreider te lezen dan normaal.
In de inhoudsopgave de titel: "Milan Jovanovic, beoogd topschutter van PSV". Ik denk: hé interessant . Helaas was het artikel zeer teleurstellend. Ik hoopte op onder andere een grondige spelersanalyse en wat nieuws over hoe de zaken er nu voor staan. Nee, 4(!!) bladzijden gezever over zijn 'roots': jeugd, land van herkomst, familie etc. Was echt teleurstellend.
Groot pluspunt vond ik de column van Johan Derksen. Het was niet altijd even positief (licht uitgedrukt) maar ik kon mijn beleving van al hetgeen er de laatste tijd met ons cluppie gebeurt, goed terug vinden in dit artikel. In de 1e alinea begint Johan uit te leggen hoe de 'mens' Jan Reker in elkaar zit.
Vervolgens passeren achtereenvolgens de reveu, uitleg over de zaken: Gomes, Aisatti, Van Raay/Westerhof, Reker's uitlatingen over Twente (dat hij hoopt dat ze geen CL halen) en last but not least: Afellay. Met laatstegenoemde heeft Derksen het helemaal gehad.
Ik vond het een goede column en deelde op vele punten mijn mening met Johan Derksen, alhoewel ik het vaak oneens met hem ben.
De mooiste opmerking kwam van onze vriend uit Amsterdam, de heer Huntelaar: "En PSV is voor mij kandidaat nummer één. Zij zijn de te kloppen ploeg, omdat ze al jaren op rij kampioen worden." GEWELDIG !! 
|
|
|
quote: 1. Andreas Isaksson schreef:
Wanneer komt de nieuwe seizoensgids uit??
De seizoensgids komt op 20 augustus uit. Ik kan vast verklappen dat er een hele mooie advertentie op Cover 2 komt te staan. 
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2772 Reg.: 5 mei 2000 | Zeker een advertentie van Philips 
|
|
|
quote: phoxie fan!!! schreef:
Zeker een advertentie van Philips 
No!
|
|
|
PSV-OOWNT Toeschouwer
Uit: nijmegen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22 Reg.: 3 juli 2008 | Vraagje!!
Ik kom net thuis (van vakantie) zet ik de tv aan pak de vi.
Ik schrik me dood!! afellay scheld scheids uit.tegen Newcastle verderdiging prut finaciel niet geweldig.Ik heb dus een paar vragen.
Wat heeft psv uitgegeven aan transfers??
hoe kan het finaciel niet zo geweldig gaan na al dat geleague??
en hoe kunnen andere clubs (ajax,heerenveen,twente etc.0 wel geld hebben?????
|
|
|
quote: PSV-OOWNT schreef:
Vraagje!!
Ik kom net thuis (van vakantie) zet ik de tv aan pak de vi.
Ik schrik me dood!! afellay scheld scheids uit.tegen Newcastle verderdiging prut finaciel niet geweldig.Ik heb dus een paar vragen.
Wat heeft psv uitgegeven aan transfers??
hoe kan het finaciel niet zo geweldig gaan na al dat geleague??
en hoe kunnen andere clubs (ajax,heerenveen,twente etc.0 wel geld hebben?????
Afellay schold de scheids niet uit, het was de scheids die Afellay uitschold. Tegen Newcastle was de verdediging inderdaad niet best, maar wat verwacht je als je met een paar nieuwelingen speelt en voor de rest backs die daar normaliter niet staan.
Hoeveel PSV heeft uitgegeven aan transfers zou ik niet weten, maar dat het financieel niet zo goed gaat/ging is toch al langer bekend? Bovendien heeft Heerenveen ongelofelijk veel geld ontvangen met de verkoop van Huntelaar (al even geleden, maar toch), Alves en Sulejmani. FC Twente heeft zoveel geld volgens mij helemaal niet en zoveel hebben die ook helemaal niet uitgegeven (terwijl die voor Engelaar en El Ahmadi wel flink wat hebben ontvangen).
Bovendien raad ik je aan eens wat aan je Nederlands te doen. Dit is namelijk amper te lezen.
[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 8 augustus 2008 22:37:51).]
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3700 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Vandaag weer aardig wat PSV in de VI (interview Marcellis en Koevermans en reportage over PSV in Engeland). Ik ben echter pas bij de VI met Amrabat op de cover. Iemand die deze artikelen al heeft gelezen en in grote lijnen kan vertellen wat hier allemaal in staat?
Edit: als ik de nieuwe uitzending van Voetbal Insite wil bekijken stopt ie ineens bij het stukje van Wielaert, terwijl de andere uitzendingen (ook van ''Waarde hoofdredacteur, beste Johan'') gewoon goed werken. Hebben meer mensen hier last van?
[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 13 augustus 2008 16:35:57).]
|
|
|
prince en de paarse regen International
Uit: The Dawn Vak: Noord - R Posts: 608 Reg.: 19 november 2000 | Goede analyse deze week 13 augustus in VI over de devaluatie van PSV in de afgelopen jaren. We zijn inderdaad verworden tot een handelshuis. Hoe lang kan dit nog goed aflopen?
|
|
|
Henny Huiswijn Frikandel Grand Cru  Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - PP Posts: 2268 Reg.: 31 mei 2001 |
quote: prince en de paarse regen schreef:
Goede analyse deze week 13 augustus in VI over de devaluatie van PSV in de afgelopen jaren. We zijn inderdaad verworden tot een handelshuis. Hoe lang kan dit nog goed aflopen?
Verworden tot? We zijn nooit anders geweest.
|
|
|
Scalare Toeschouwer
Vak: - Posts: 29 Reg.: 26 maart 2008 |
quote: Peter Poepsaus schreef:
Edit: als ik de nieuwe uitzending van Voetbal Insite wil bekijken stopt ie ineens bij het stukje van Wielaert, terwijl de andere uitzendingen (ook van ''Waarde hoofdredacteur, beste Johan'') gewoon goed werken. Hebben meer mensen hier last van?
Ja, het filmpje stopt bij mij ook wel eens. De oplossing hiervoor was altijd om het filmpje in plaats van in internet explorer, in Firefox te openen. Misschien een idee voor jou?
|
|
|
quote: Scalare schreef:
(...)
Ja, het filmpje stopt bij mij ook wel eens. De oplossing hiervoor was altijd om het filmpje in plaats van in internet explorer, in Firefox te openen. Misschien een idee voor jou?
Bedankt! Dan doe ie het wel!
[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 16 augustus 2008 22:49:07).]
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3700 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Volgens de VI seizoensgids word volgens tien analisten Ajax de nieuwe kampioen, PSV staat bij twee analisten op één.
Verder staat er dat dat blauwe shirt ons uitshirt is. 
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2522 Reg.: 20 augustus 2006 | Heb jij die al bij de VI erbij gekregen Peter?
Ik ben abonnee en heb nog geen seizoengids..
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1432 Reg.: 18 mei 2005 | En Alcides is volgens de seizoensgids naar shaktar ipv dnjepr
|
|
|
El Differente Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 2013 Reg.: 30 november 2007 | Volgens mij pakt iedereen z'n lijstje van vorig jaar en sturen ze die weer in voor dit jaar .
|
|
|