PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal International
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »

Poster
Topic: Voetbal International 
BSD
Legende

Uit: Nuenen
Vak: West - K
Reg.: 22 november 2000
Gepost op 31 juli 2008 om 12:16:42.       MSN: ragama187@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zag zojuist een mooie docu van de KRO over Johan Derksen. Deze werd vorig jaar uitgezonden en ik vind het een mooie docu van een toch wel interessante man in mijn ogen.

You love him or you hate him....

Hier hebben jullie de link als jullie geinteresseerd zijn:

http://profiel.kro.nl/2007/0903_Johan_Derksen/intro.aspx
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.473,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bakkalcides
Vedette

Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 31 juli 2008 om 18:07:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kijkend naar het filmpje 'Kinderachtige Afellay huilt weer als een kleuter ' valt mij op dat meneer Derksen er vreselijk mager uitziet, althans in zijn gezicht. Valt dit meerdere mensen op, of overdrijf ik?
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.433,3VoVo: -Opstelling: incompleet
RoyCo Ribery
Vedette

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 1 augustus 2008 om 02:01:34.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bakkalcides schreef:

Kijkend naar het filmpje 'Kinderachtige Afellay huilt weer als een kleuter ' valt mij op dat meneer Derksen er vreselijk mager uitziet, althans in zijn gezicht. Valt dit meerdere mensen op, of overdrijf ik?

Dat klopt en dat is me een hele tijd terug ook al opgevallen. Maar hij heeft een tijdje terug ook wel weer een hele dikke kop gehad Ach ja, van stress schijn je af te vallen. Het is ook best wel vermoeiend om constant met Wilfred aan tafel te zitten
 Help mods!
Pool: 116e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
El Differente
Regelmatige invaller

Vak: -
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 1 augustus 2008 om 10:17:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waar bemoeien die mensen zich mee? Allemaal mailtjes over Derksen.
Of hij niet te veel drinkt, waarom hij een bril draagt..
Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf ook een beetje moe van wordt.
 Help mods!
Pool: 928e, FC Utrecht - PSV 1-3 (1-1)MotM Feyenoord-PSV: AmrabatBattle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
BSD
Legende

Vak: West - K
Reg.: 22 november 2000
Gepost op 1 augustus 2008 om 14:20:37.       MSN: ragama187@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij zegt dat hij heel goed is in aankomen maar ook in afvallen. Hij zegt iedere ochtend een duurloop te doen en niet erg veel te eten vandaar dat hij zo mager is.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.473,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Berry van Kilsdonk
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 1 augustus 2008 om 17:34:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Differente schreef:

Waar bemoeien die mensen zich mee? Allemaal mailtjes over Derksen.
Of hij niet te veel drinkt, waarom hij een bril draagt..
Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf ook een beetje moe van wordt.

Hij krijgt genoeg mailtjes die gewoon over voetbal gaan hoor. Maar hij kiest er zelf voor om die prive-dingen te behandelen, dus volgens mij vindt hij dat best leuk, al zal hij dat natuurlijk nooit toegeven.

Hij moet oppassen dat-ie daar niet te ver in door draaft. Of dat doet-ie nu eigenlijk al.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: incompleet
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 1 augustus 2008 om 18:50:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt tijd dat ze de eindstand van vorig jaar een goed aanpassen want ajax is echt geen 2e geworden.

http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4010&typeofpage=84136&viewid=53
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.488,1VoVo: -Opstelling: -
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 1 augustus 2008 om 23:44:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BSD schreef:

Zag zojuist een mooie docu van de KRO over Johan Derksen. Deze werd vorig jaar uitgezonden en ik vind het een mooie docu van een toch wel interessante man in mijn ogen.

You love him or you hate him....

Hier hebben jullie de link als jullie geinteresseerd zijn:

http://profiel.kro.nl/2007/0903_Johan_Derksen/intro.aspx

Haha, prachtig! Dan zie je toch een hele andere kant van hem. Zo kon ik hem nog niet.

quote:
chev schreef:

Wordt tijd dat ze de eindstand van vorig jaar een goed aanpassen want ajax is echt geen 2e geworden.

http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4010&typeofpage=84136&viewid=53

Achja, bij 2005-2006 staat Ajax ook gewoon op plaats vier terwijl ze wel de play-offs wonnen.

[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 2 augustus 2008 00:08:02).]
 Help mods!
Pool: 235e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
1. Andreas Isaksson
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Steenwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 6 augustus 2008 om 10:46:24.     MSN: Vraag maar als je hem wilt hebben.      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wanneer komt de nieuwe seizoensgids uit??
 Help mods!
Pool: 522e, FC Utrecht - PSV 1-2 (0-0)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vitalogy
Jeugdspeler

Reg.: 17 september 2007
Gepost op 6 augustus 2008 om 11:43:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er stond vandaag een advertentie in de VI dat de seizoenengids over 2 weken komt.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Vak X PsV simply the best
Veelbelovend talent

Uit: Oss
Vak: Oost - X
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 6 augustus 2008 om 14:06:32.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb net de nieuwe VI gelezen. Lekker in de vakantie, tijd genoeg om hem wat uitgebreider te lezen dan normaal.

In de inhoudsopgave de titel: "Milan Jovanovic, beoogd topschutter van PSV". Ik denk: hé interessant . Helaas was het artikel zeer teleurstellend. Ik hoopte op onder andere een grondige spelersanalyse en wat nieuws over hoe de zaken er nu voor staan. Nee, 4(!!) bladzijden gezever over zijn 'roots': jeugd, land van herkomst, familie etc. Was echt teleurstellend.

Groot pluspunt vond ik de column van Johan Derksen. Het was niet altijd even positief (licht uitgedrukt) maar ik kon mijn beleving van al hetgeen er de laatste tijd met ons cluppie gebeurt, goed terug vinden in dit artikel. In de 1e alinea begint Johan uit te leggen hoe de 'mens' Jan Reker in elkaar zit.

Vervolgens passeren achtereenvolgens de reveu, uitleg over de zaken: Gomes, Aisatti, Van Raay/Westerhof, Reker's uitlatingen over Twente (dat hij hoopt dat ze geen CL halen) en last but not least: Afellay. Met laatstegenoemde heeft Derksen het helemaal gehad.

Ik vond het een goede column en deelde op vele punten mijn mening met Johan Derksen, alhoewel ik het vaak oneens met hem ben.

De mooiste opmerking kwam van onze vriend uit Amsterdam, de heer Huntelaar: "En PSV is voor mij kandidaat nummer één. Zij zijn de te kloppen ploeg, omdat ze al jaren op rij kampioen worden." GEWELDIG !!
 Help mods!
Pool: 874e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Berry van Kilsdonk
Legende

Gepost op 6 augustus 2008 om 14:39:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
1. Andreas Isaksson schreef:

Wanneer komt de nieuwe seizoensgids uit??

De seizoensgids komt op 20 augustus uit. Ik kan vast verklappen dat er een hele mooie advertentie op Cover 2 komt te staan.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 6 augustus 2008 om 16:24:23.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeker een advertentie van Philips
 Help mods!
Pool: 103e, FC Utrecht - PSV 0-3 (0-2)MotM Feyenoord-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Berry van Kilsdonk
Legende

Gepost op 6 augustus 2008 om 17:39:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoxie fan!!! schreef:

Zeker een advertentie van Philips

No!
 Help mods!
PSV-OOWNT
Toeschouwer

Uit: nijmegen
Reg.: 3 juli 2008
Gepost op 7 augustus 2008 om 20:20:11.       MSN: .      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vraagje!!

Ik kom net thuis (van vakantie) zet ik de tv aan pak de vi.
Ik schrik me dood!! afellay scheld scheids uit.tegen Newcastle verderdiging prut finaciel niet geweldig.Ik heb dus een paar vragen.

Wat heeft psv uitgegeven aan transfers??

hoe kan het finaciel niet zo geweldig gaan na al dat geleague??

en hoe kunnen andere clubs (ajax,heerenveen,twente etc.0 wel geld hebben?????
 Help mods!
Pool: 1269e, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Gepost op 8 augustus 2008 om 22:37:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-OOWNT schreef:

Vraagje!!

Ik kom net thuis (van vakantie) zet ik de tv aan pak de vi.
Ik schrik me dood!! afellay scheld scheids uit.tegen Newcastle verderdiging prut finaciel niet geweldig.Ik heb dus een paar vragen.

Wat heeft psv uitgegeven aan transfers??

hoe kan het finaciel niet zo geweldig gaan na al dat geleague??

en hoe kunnen andere clubs (ajax,heerenveen,twente etc.0 wel geld hebben?????

Afellay schold de scheids niet uit, het was de scheids die Afellay uitschold. Tegen Newcastle was de verdediging inderdaad niet best, maar wat verwacht je als je met een paar nieuwelingen speelt en voor de rest backs die daar normaliter niet staan.

Hoeveel PSV heeft uitgegeven aan transfers zou ik niet weten, maar dat het financieel niet zo goed gaat/ging is toch al langer bekend? Bovendien heeft Heerenveen ongelofelijk veel geld ontvangen met de verkoop van Huntelaar (al even geleden, maar toch), Alves en Sulejmani. FC Twente heeft zoveel geld volgens mij helemaal niet en zoveel hebben die ook helemaal niet uitgegeven (terwijl die voor Engelaar en El Ahmadi wel flink wat hebben ontvangen).

Bovendien raad ik je aan eens wat aan je Nederlands te doen. Dit is namelijk amper te lezen.

[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 8 augustus 2008 22:37:51).]
 Help mods!
Pool: 235e, FC Utrecht - PSV 0-2 (0-1)MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Gepost op 13 augustus 2008 om 15:50:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag weer aardig wat PSV in de VI (interview Marcellis en Koevermans en reportage over PSV in Engeland). Ik ben echter pas bij de VI met Amrabat op de cover. Iemand die deze artikelen al heeft gelezen en in grote lijnen kan vertellen wat hier allemaal in staat?

Edit: als ik de nieuwe uitzending van Voetbal Insite wil bekijken stopt ie ineens bij het stukje van Wielaert, terwijl de andere uitzendingen (ook van ''Waarde hoofdredacteur, beste Johan'') gewoon goed werken. Hebben meer mensen hier last van?

[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 13 augustus 2008 16:35:57).]
 Help mods!
prince en de paarse regen
International

Uit: The Dawn
Vak: Noord - R
Reg.: 19 november 2000
Gepost op 13 augustus 2008 om 20:18:19.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goede analyse deze week 13 augustus in VI over de devaluatie van PSV in de afgelopen jaren. We zijn inderdaad verworden tot een handelshuis. Hoe lang kan dit nog goed aflopen?
 Help mods!
Pool: 1318e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.470,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Henny Huiswijn
Frikandel Grand Cru
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 14 augustus 2008 om 11:58:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
prince en de paarse regen schreef:

Goede analyse deze week 13 augustus in VI over de devaluatie van PSV in de afgelopen jaren. We zijn inderdaad verworden tot een handelshuis. Hoe lang kan dit nog goed aflopen?

Verworden tot? We zijn nooit anders geweest.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Scalare
Toeschouwer

Reg.: 26 maart 2008
Gepost op 15 augustus 2008 om 11:05:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peter Poepsaus schreef:

Edit: als ik de nieuwe uitzending van Voetbal Insite wil bekijken stopt ie ineens bij het stukje van Wielaert, terwijl de andere uitzendingen (ook van ''Waarde hoofdredacteur, beste Johan'') gewoon goed werken. Hebben meer mensen hier last van?

Ja, het filmpje stopt bij mij ook wel eens. De oplossing hiervoor was altijd om het filmpje in plaats van in internet explorer, in Firefox te openen. Misschien een idee voor jou?
 Help mods!
Pool: 976e, FC Utrecht - PSV MotM Feyenoord-PSV: AmrabatBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Gepost op 16 augustus 2008 om 22:48:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scalare schreef:

(...)

Ja, het filmpje stopt bij mij ook wel eens. De oplossing hiervoor was altijd om het filmpje in plaats van in internet explorer, in Firefox te openen. Misschien een idee voor jou?

Bedankt! Dan doe ie het wel!

[Dit bericht is veranderd door Peter Poepsaus (op 16 augustus 2008 22:49:07).]
 Help mods!
Peter Poepsaus
Internationale topspeler

Gepost op 21 augustus 2008 om 13:43:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens de VI seizoensgids word volgens tien analisten Ajax de nieuwe kampioen, PSV staat bij twee analisten op één.

Verder staat er dat dat blauwe shirt ons uitshirt is.
 Help mods!
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 21 augustus 2008 om 17:39:54.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb jij die al bij de VI erbij gekregen Peter?

Ik ben abonnee en heb nog geen seizoengids..
 Help mods!
Pool: 303e, FC Utrecht - PSV 0-1 (0-1)MotM Feyenoord-PSV: MéndezBattle-rating: 1.500,0VoVo: 395e / - / 466eOpstelling: 4-2-4
ALEXGOMESFARFAN
Internationale topspeler

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 21 augustus 2008 om 18:31:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En Alcides is volgens de seizoensgids naar shaktar ipv dnjepr
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.424,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Differente
Regelmatige invaller

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 21 augustus 2008 om 19:16:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij pakt iedereen z'n lijstje van vorig jaar en sturen ze die weer in voor dit jaar .
 Help mods!
Pool: 928e, FC Utrecht - PSV 1-3 (1-1)MotM Feyenoord-PSV: AmrabatBattle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk