| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1662 Reg.: 27 december 1999 |
quote: Berry van Kilsdonk schreef:
De seizoensgids komt op 20 augustus uit. Ik kan vast verklappen dat er een hele mooie advertentie op Cover 2 komt te staan. 
Zeg nou zelf, ik heb toch niets teveel gezegd? 
|
|
|
Tommm International
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - W Posts: 593 Reg.: 21 augustus 2004 | Nee, klopt.
Die zien we graag 
Volgend jaar maar weer overdoen he...
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3565 Reg.: 24 december 2000 | O en het is weer het aloude liedje he, wat een respect...
Ik lach me wederom slap als we wederom de titel grijpen, alleen hierom al
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2914 Reg.: 20 augustus 2006 | Hebben jullie de seizoengids bij de VI bezorgd gekregen? Of los gekocht in de winkel?
Heb hem namelijk niet bij de VI gekregen gisteren.
|
|
|
West Side United Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1433 Reg.: 14 september 2006 |
quote: Godfather schreef:
Hebben jullie de seizoengids bij de VI bezorgd gekregen? Of los gekocht in de winkel?
Heb geen abbonement op de VI, maar volgens mij kregen abbonees de seizoenspecial gratis bij de vi van deze week.
Zou als ik jou was eventjes contact opnemen met VI.
|
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1662 Reg.: 27 december 1999 |
Hebben jullie de seizoengids bij de VI bezorgd gekregen? Of los gekocht in de winkel?
VI bezorgt de seizoensgids binnen een paar dagen. Het overgrote meerendeel moet 'm woensdag of donderdag binnen hebben gekregen (dus los van de gewone VI).
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7869 Reg.: 29 april 2000 | Ik heb idd gisteren de gewone VI binnen gekregen, en vandaag de seizoensgids.
|
|
|
psv03 Bankzitter
Uit: Roermond Vak: Zuid - FF Posts: 212 Reg.: 5 april 2004 | Kan ook iemand even het lijstje met voorspellingen posten? 
|
|
|
TZA Legende
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1850 Reg.: 28 november 2001 | Slechte service van de VI, heb die seizoensgids nog niet ontvangen. Zou toch verwachten dat je als abonnee als eerste dat ding thuis krijgt.
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 2914 Reg.: 20 augustus 2006 | Ik heb de seizoengids zojuist ontvangen!
|
|
|
jonahund Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 37 Reg.: 10 juli 2006 | seizoensgids gister binnengekregen, maar dr staat zoals gewoonlijk niet bijster veel in, zelfs foute uit-tenue van psv 
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7869 Reg.: 29 april 2000 |
quote: psv03 schreef:
Kan ook iemand even het lijstje met voorspellingen posten? 
Van de 12 kenners hebben er 2 aangeven dat PSV kampioen wordt: Theo Reitsma en Matty Verkamman. De rest van de zogenaamde kenners denken dat Ajax kampioen wordt. Iedereen denkt ook dat PSV minimaal 2e gaat worden, alleen Tom Egbers heeft PSV op de 3e plaats neergezet. Ofterwijl, het ideale scenario zoals de afgelopen jaren. PSV in de underdog positie 
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3883 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
Heb jij die al bij de VI erbij gekregen Peter?
Ik ben abonnee en heb nog geen seizoengids..
Ik had de seizoensgids gisteren gekregen, de VI woensdag.
quote: El Differente schreef:
Volgens mij pakt iedereen z'n lijstje van vorig jaar en sturen ze die weer in voor dit jaar .
Volgens mij waren er vorig jaar nul 'kenners' die ons op één zetten. Ze gaan dus vooruit. 
Hebben trouwens meer mensen problemen met de aflevering van ''Voetbal Insite'' en ''Waarde hoofdredacteur'' van vandaag? Bij mij stoppen ze namelijk ineens en een vriend van mij had daar ook last van. Zowel in Internet Explorer als in Firefox.
[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 22 augustus 2008 20:35:38).]
|
|
|
Ziggy Internationale topspeler
Uit: Weert Vak: Oost - Y Posts: 1094 Uploads: 3 Reg.: 24 oktober 1999 | Die hele seizoensgids ramemlt aan alle kanten...
Om bijvoorbeeld alleen een paar foutjes in het hoofdstuk PSV aan te geven: het uittenue is het blauwe shirt van twee jaar geleden en dus niet het mooie witte exemplaar. OK ze spelen amper in die shirts, maar toch... Bij de records (pagina 132) staat bij hoogste klassering dat PSV 18x kampioen is geworden. Misschien tellen ze vanaf de invoering van de Eredivisie, maar bij onze vrienden uit Amsterdam staat dan weer 29x, terwijl dat in hun geval dan 21x zou moeten zijn... vaag allemaal. Dat ze er niks aan kunnen doen dat de gids ruim vóór de seizoensaanvang klaar is en dus niet alle recente en komende transfers meegenomen kunnen worden begrijp ik, maar de basisinfo zou toch gewoon moeten kloppen??? 
|
|
|
B.A. Baracus International
Vak: - Posts: 623 Reg.: 17 oktober 2000 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Van de 12 kenners hebben er 2 aangeven dat PSV kampioen wordt: Theo Reitsma en Matty Verkamman. De rest van de zogenaamde kenners denken dat Ajax kampioen wordt. Iedereen denkt ook dat PSV minimaal 2e gaat worden, alleen Tom Egbers heeft PSV op de 3e plaats neergezet. Ofterwijl, het ideale scenario zoals de afgelopen jaren. PSV in de underdog positie 
Het blijft ieder jaar weer hilarisch, die voorspellingen. De heren hebben blijkbaar niet veel geleerd uit het verleden. Aan de andere kant zou ik ook Ajax tippen als kampioen. Als je zoveel investeert moet je wel kampioen worden. Ik vind het wel prima zo.
|
|
|
geertjuh23 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1073 Reg.: 3 mei 2005 |
quote: BruggiKeane schreef:
(...)Van de 12 kenners hebben er 2 aangeven dat PSV kampioen wordt: Theo Reitsma en Matty Verkamman. De rest van de zogenaamde kenners denken dat Ajax kampioen wordt. Iedereen denkt ook dat PSV minimaal 2e gaat worden, alleen Tom Egbers heeft PSV op de 3e plaats neergezet. Ofterwijl, het ideale scenario zoals de afgelopen jaren. PSV in de underdog positie 
Die Theo Reitsma vind ik wel een goed commentator
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1227 Reg.: 19 oktober 2005 | Ze leren het ook nooit hè... Laat ze maar lekker, dan is de teleurstelling alleen maar groter voor ze 
|
|
|
hedzerpsv Internationale topspeler
Uit: Ternaard Vak: - Posts: 1195 Reg.: 10 mei 2005 | Tom Egbers Elk jaar ajax als kampioen en psv 3e. Op den duur, in 2022 ofzo, gebeurt dat ook nog en dan hoor je hem weer 'Ik zei het toch'.
[Dit bericht is veranderd door hedzerpsv (op 24 augustus 2008 17:15:44).]
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3446 Reg.: 19 januari 2002 | PSV legt Stefan Nijland voor vijf seizoenen vast
25/08/2008 15:05
Stefan Nijland tekent maandag waarschijnlijk een contract bij PSV. De Eindhovense club maakte bekend dat de aanvaller van
FC Groningen alleen nog een medische keuring moet ondergaan voordat hij zijn handtekening kan zetten.
Mits goedgekeurd tekent Nijland een vijfjarig contract, laat PSV weten via de eigen website. Beide clubs én Nijland waren het maandagochtend eens geworden over de transfervoorwaarden én de samenstelling van het contract van de twintigjarige aanvaller.
Nijland debuteerde een jaar geleden, op 18 augustus 2007, in de Eredivisie, toen hij mocht invallen tijdens het uitduel met NAC Breda. In totaal voetbalde hij vorig seizoen 23 competitieduels mee en scoorde hij viermaal. Tevens leverde hij vijf assists af.
Voor coach Huub Stevens is Nijland de achtste versterking voor dit seizoen. Eerder legde PSV al Nordin Amrabat, Jérémie Bréchet, Andreas Isaksson, Reimond Manco, Erik Pieters, Francisco RodrÃguez en Stijn Wuytens vast.
Krijgen die mensen wel betaald??
|
|
|
boeruhinoranje Regelmatige invaller
Uit: stavenisse Vak: - Posts: 281 Reg.: 16 maart 2005 | Volgens mij staat er een fout in.Bij PSV staat 18x 1e en bij Ajax gewoon 29.Klopt dit???
|
|
|
Ziggy Internationale topspeler
Uit: Weert Vak: Oost - Y Posts: 1094 Uploads: 3 Reg.: 24 oktober 1999 | Nee, natuurlijk klopt dit niet...
quote: Ziggy schreef:
Die hele seizoensgids rammelt aan alle kanten...
Om bijvoorbeeld alleen een paar foutjes in het hoofdstuk PSV aan te geven: het uittenue is het blauwe shirt van twee jaar geleden en dus niet het mooie witte exemplaar. OK ze spelen amper in die shirts, maar toch... Bij de records (pagina 132) staat bij hoogste klassering dat PSV 18x kampioen is geworden. Misschien tellen ze vanaf de invoering van de Eredivisie, maar bij onze vrienden uit Amsterdam staat dan weer 29x, terwijl dat in hun geval dan 21x zou moeten zijn... 
[Dit bericht is veranderd door Ziggy (op 25 augustus 2008 22:46:23).]
|
|
|
Sjoerd87 PSV Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 1572 Reg.: 5 juni 2007 | Wat een misselijk stukje stond er weer op dat 'objectieve' vi.nl : http://www.vi.nl/Achtergronden/ColumnsOverzicht/SimonZwartkruis/DeDrukLigtBijAjaxEnDatWeetHuntelaar.htm
PSV is vorig jaar alleen maar kampioen geworden omdat ajax faalde.. En wat nou als ajax kampioen was geworden; was dat dan door eigen superioriteit of door het falen van PSV? Ik denk dat ik het antwoord wel weet. En Aissati was PSV's 'grootste talent'. Tuurlijk, nu hij naar ajax is vertrokken wel. Die mensen zijn echt oliedom he. Elk jaar hetzelfde gezeur, elk jaar zijn wij maar een stel domme boeren die het verschil tussen een voetbal en een tennisbal niet zien. PSV maakt geen schijn van kans, ondanks die 4 titeltjes op rij. "Geluk, maar toch petje af hoor."
Man.. volgens mij krijgt ajax meer geld van de verkoop van dit stinkblaadje dan van de eigen kaartverkoop.
En die seizoensgids klopt uiteraard voor geen meter. Tuurlijk niet. Afentoe 'per ongeluk' een verkeerd PSV-shirtje er in zetten, maar wat maakt het uit; is toch een niets zeggende club.
Ik weet dat ik heel Calimero klink, maar ik voel me een beetje als een complot denker die er achter is gekomen dat ie de hele tijd gelijk heeft gehad. De onafhankelijke media is ajax-fan. Des te zoeter zijn de landstitels uiteraard, maar aan het begin van het seizoen haalt het toch wel het bloed onder mn nagels vandaan hoor. Ik ben de dagen al aan het tellen tot de eerste comfrontatie met het kleine broertje van PSV. Ik kan niet wachten op die 4 gelukstreffers, de slechte grasmat, de vervelende weersomstandigheden en de scheidsrechter met PSV sympathieën.
|
|
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2195 Reg.: 30 november 2007 | Ik vind het op zich geen "Ajax-stukkie" van Zwartkruis hoor.
Alleen is het altijd zo lam om te zeggen dat iemand kampioen wordt, omdat de concurrentie het laat liggen.
Dat slaat eigenlijk nergens op.
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3883 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | De trainers van de Eredivisie tippen ons in ieder geval tot de nieuwe kampioen. Nog even en wij zijn dé favoriet. 
|
|
|
Pimmel Internationale topspeler
Vak: - Posts: 945 Reg.: 31 juli 2002 | Maar ja, wat is er heerlijker om nog altijd de underdog te zijn na 4 jaar kampioensschappen? Er is weinig druk bij PSV en Ajax, Feyenoord en AZ kunnen de druk vaak niet aan en Twente, Heereveen en Groningen hebben net te weinig financiele mogelijkheden om kampioen te worden.
En Ajax heeft weer flink ingekocht.
Sulejmani kan een goede speler zijn, maar word binnengehaald als de verlosser, net als Cvitanich (copy paste ).
Ook dit past binnen een patroon dat we eerdere seizoenen hebben gezien: "grote" namen, weinig echte prestaties: Stam, Davids, Luque, Perez (ligt het aan mij of was hij alleen in zn PSV tijd goed), Litmanen, Rosenberg.
Typisch dat een fantastische voetballer als vd Vaart niet goed tot bloei kwam bij Ajax.
Conclusie: de keren dat Ajax kampioen werd heeft PSV een steekje laten vallen.
|
|
|