| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2219 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Pimmel schreef:
Ook dit past binnen een patroon dat we eerdere seizoenen hebben gezien: "grote" namen, weinig echte prestaties: Stam, Davids, Luque, Perez (ligt het aan mij of was hij alleen in zn PSV tijd goed), Litmanen, Rosenberg.
Die naam had je van mij weg mogen laten. Ik ben altijd een enorme fan geweest van Litmanen. Jammer dat de beste man zo veel last heeft gehad van blessures.
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3844 Reg.: 18 augustus 2001 | Blijkbaar stond er in de VI over Afellay en Salcido dat ze wel open waren voor een buitenlands avontuur. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om dat gedeelte hier te plaatsen?
Bij voorbaat dank!
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5786 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: psvinwenen schreef:
Blijkbaar stond er in de VI over Afellay en Salcido dat ze wel open waren voor een buitenlands avontuur. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om dat gedeelte hier te plaatsen?
Bij voorbaat dank!
Nou dat was het wel hoor; Afellay stond evenals Salcido open voor een nieuwe uitdaging, Salcido had als reden omdat hij als rechtsback moest fungeren.
Nou nou nou.
|
|
|
Halve Tamme Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Noord - Ere Noord Posts: 153 Reg.: 23 november 2006 |
quote: psvinwenen schreef:
Blijkbaar stond er in de VI over Afellay en Salcido dat ze wel open waren voor een buitenlands avontuur. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om dat gedeelte hier te plaatsen?
Bij voorbaat dank!
Er staat een bericht in over Nijland, en de parallel met de tijd "van Raaij/Arnesen", toen "ook" alle Nederlandse talenten naar PSV kwamen...
Onderaan dat bericht staat, zonder enige aanleiding:
"Ibrahim Affelay staat open voor een nieuw avontuur, evenals reserve-aanvoerder Carlos Salcido die het niet optimaal naar zijn zin heeft op de rechtsbackpositie"
Gaat dus weer helemaal nergens over... 
[Dit bericht is veranderd door Halve Tamme (op 29 augustus 2008 15:43:38).]
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3844 Reg.: 18 augustus 2001 | Bedankt voor de reacties!
Voor zover ik het kan beoordelen worden ze dus niet eens gequote maar heeft de snor of 1 van zijn jongens zich als insider getracht te profileren.....
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3889 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Haha, Genee en Derksen lijkt me niet echt een succesvol koppel. Kijk vooral de uitzending van vandaag. Zou dat in andere landen er ook zo aan toe gaan? 
|
|
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2219 Reg.: 30 november 2007 |
quote: Geert. schreef:
Haha, Genee en Derksen lijkt me niet echt een succesvol koppel. Kijk vooral de uitzending van vandaag. Zou dat in andere landen er ook zo aan toe gaan? 
Het is net een geweldig duo. Zogenaamd zijn ze mekaars grote vijand, maar dat zijn echt wel goede vrienden hoor 
[Dit bericht is veranderd door El Differente (op 29 augustus 2008 19:10:59).]
|
|
|
PSVsinds1913 Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 27 augustus 2008 | Ik hou het bij Hugo Borst en Youri Mulder. 
Trouwens Derksen was nou ook niet bepaald positief over Isaksson. Volgens hem is hij namelijk een 'slome keeper die als een zak aardappels naar de hoek duikt'.
[Dit bericht is veranderd door PSVsinds1913 (op 30 augustus 2008 18:42:20).]
|
|
|
Salcidos Vedette
Uit: Onder de brug Vak: - Posts: 1201 Reg.: 14 mei 2003 | |
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6544 Reg.: 26 november 2004 | Oeps,
foutje van een VI-journalist...
...op die manier ben je natuurlijk wel goed geïnformeerd.
quote: http://www.dejournalist.nl/nieuws/bericht/inval-bij-journalist-voetbal-international/
Inval bij Voetbal International
donderdag 11 september 2008
De politie heeft vanmorgen, donderdag 11 september, in de woning van een journalist van Voetbal International (VI) in Zoetermeer computers in beslag genomen. De inval werd gedaan in het kader van een gerechtelijk onderzoek naar computervredebreuk bij Ajax. Ex-bestuursvoorzitter John Jaakke deed in mei 2008 aangifte omdat op zijn persoonlijke e-mailadres zou zijn ingebroken en gevoelige informatie zou zijn gestolen. De journalist had in VI vertrouwelijke informatie gepubliceerd uit het ‘Coronel-rapport’, waarin aanbevelingen stonden voor het nieuwe bestuur van Ajax. Ook de redactie van VI kreeg vanochtend bezoek, zo meldt hoofdredacteur Johan Derksen: ‘Volgens de Officier van Justitie heeft de redacteur inmiddels een volledige bekentenis afgelegd.’
Derksen zegt de werkwijze - ‘als het klopt wat het OM beweert’ van zijn redacteur ‘schandalig’ te vinden en heeft hem hangende het onderzoek op non-actief gezet. ‘Maar als hij onschuldig blijkt kan hij hier gewoon weer komen werken.’
Derksen was niet op de hoogte van de hack-operatie. ‘De nieuwtjes uit het “Coronel-rapport†zou hij gekregen hebben van “een vriend†bij Ajax, zo vertelde hij mij.’ De Officier van Justitie heeft volgens Derksen tegen diens directeur gezegd dat VI ‘geen blaam’ treft omdat het om een individuele actie gaat. ‘Maar ik ben als hoofdredacteur natuurlijk wel verantwoordelijk en als het consequenties heeft zullen we die zeker nemen.’
De in beslag genomen computers worden door de politie onderzocht en zo snel mogelijk geretourneerd, aldus het OM.
Volgens algemeen secretaris Thomas Bruning van de NVJ is het belangrijk dat dit wordt nagekomen, ‘zodat niet ook andere redactionele gegevens bij het OM terecht komen.’ Bruning benadrukt wel dat ‘ook journalisten’ zich aan de wet moeten houden. ‘Maar we zullen na gesprekken met de betrokkenen beoordelen of het OM zich binnen zijn bevoegdheden heeft gehouden.’
En nou ga ik niet zeggen dat ie bij Reker niet hoeft in te breken omdat die toch wel alles vertelt, al weet je nooit weet wat wel en niet waar is.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3448 Reg.: 19 januari 2002 | Meer mensen die vandaag een schitterende VI zonder cover gekregen hebben 
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3135 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: Ron Jeremy schreef:
Meer mensen die vandaag een schitterende VI zonder cover gekregen hebben 
En gisteren zegt de snor nog dat die een VI met 160 blz wilt gaan maken, heeft die geluk dat de cover niet als blz word gezien 
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3889 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Mr. JEMP! schreef:
(...)
En gisteren zegt de snor nog dat die een VI met 160 blz wilt gaan maken, heeft die geluk dat de cover niet als blz word gezien 
Nou, alsjeblieft niet. Dan kan ik het al helemaal niet meer bijhouden. 
[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 28 september 2008 17:02:04).]
|
|
|
mikegouda Geselecteerd voor Oranje
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 461 Reg.: 18 juni 2005 | Op zich best leuk om te kijken (en iig leuker dan Studio Voetbal) maar ik mis toch wel een extra studio gast waar Johan dan lekker tegen in gaat. Het is nu meer ouwe jongens krentenbrood.
|
|
|
bladieblaa Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 248 Reg.: 8 januari 2008 | Het is nu 15 minuutjes begonnen en ik vind het nu al leuker dan studio voetbal
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3448 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: bladieblaa schreef:
Het is nu 15 minuutjes begonnen en ik vind het nu al leuker dan studio voetbal
Bevalt me ook, ben blij dat het weer terug is.
Overigens staat er op vi.nl een email adres waar je vragen naartoe kan mailen, maar ik krijg de vraag de hele tijd terug omdat het email adres niet bereikbaar is 
|
|
|
Berry van Kilsdonk Legende
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1669 Reg.: 27 december 1999 | Inderdaad 1.000x leuker dan Studio Voetbal. Lekker lullen over voetbal, er komen veel onderwerpen aan bod en Genee is ouderwets in vorm. Zowel Derksen en zelfs Van der Gijp waren ook scherp.
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3889 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Prima uitzending zo. Gewoon lekker praten over voetbal en niet, zoals bij Studio Voetbal altijd het geval is, alleen over scheidsrechters. Eerst had ik ook mijn bedenkingen bij René van der Gijp, maar die had genoeg te zeggen. Ook de studio ziet er prima uit. Lekker simpel, maar daardoor ook strak en mooi.
|
|
|
jasperw Basisspeler
Vak: - Posts: 586 Reg.: 14 november 2007 | leuk programma!
Gijp in topvorm, vond vooral:
Sno is net alsof hij op een roltap loopt, hij loop wel maar komt niet vooruit.
Over Oluger: een gevangeniselftal speelt altijd thuis en Veenhuizen heeft een aardig elftal!
Heb altijd de tranen in mijn ogen van het lachen...
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3502 Reg.: 13 juni 2002 | Jaah, nu al vele malen beter én interessanter dan Studio Voetbal! Knap voor een eerste uitzending in zo'n nieuw Boulevard-achtig format. Dat ligt natuurlijk vooral aan Johan Derksen, die gewoon zegt wat ie wil (in tegenstelling tot die slijmerds bij Studio Voetbal) en ook Van der Gijp doet het goed.
Ik wil toch wel veel credits geven aan Genee, die door zijn vraagstelling, enorme voetbalkennis en alertheid de vaart erin houdt. Knap!
|
|
|
gilles de bilde Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 370 Reg.: 20 april 2008 | Ik vind het nieuwe format een verbetering. Eindelijk dat irritante publiek weg (er zaten altijd mensen op de achtergrond gezichten te trekken of iets dergelijks) en, als ik de makers moet geloven, geen gasten meer die enkel met dooddoeners als 'dat is een keuze van de trainer' aankomen. Wat een verademing. Verder is Van der Gijp veel leuker dan Van Hanegem en is het nieuws van Derksen gelukkig ook terug. 'Johan, je nieuws graag' met vervolgens een shot van Derksen die zijn bril opzet was toch lange tijd vaste prik.
Ik was nog even bezorgd over het Jupiler League-gehalte van het programma, maar dat valt ontzettend mee. Ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik neem anders vaak niet eens de moeite de samenvattingen van die competitie te bekijken.
[Dit bericht is veranderd door gilles de bilde (op 29 september 2008 23:55:17).]
|
|
|
fanvanfarfan Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 1053 Reg.: 8 juli 2004 | nog nieuws gehoord van het PSV-spitsenfront? Speelt er iets met Keirrison?
[Dit bericht is veranderd door fanvanfarfan (op 30 september 2008 00:10:45).]
|
|
|
goaltjesdief Jeugdspeler
Vak: - Posts: 39 Reg.: 14 augustus 2008 | Ik had de uitzending gemist maar om half 11 die zelfde avond kon ik hem al online kijken op rtl gemist. Dat is ook wel wat sneller als ik van uitzendigemist.nl ben gewend.
Misschien is het handig om een topic "voetbalinternational (tv)" te openen, om verwarring te voorkomen
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3428 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: Stofzuiger schreef:
Jaah, nu al vele malen beter én interessanter dan Studio Voetbal! Knap voor een eerste uitzending in zo'n nieuw Boulevard-achtig format. Dat ligt natuurlijk vooral aan Johan Derksen, die gewoon zegt wat ie wil (in tegenstelling tot die slijmerds bij Studio Voetbal) en ook Van der Gijp doet het goed.
Ik wil toch wel veel credits geven aan Genee, die door zijn vraagstelling, enorme voetbalkennis en alertheid de vaart erin houdt. Knap!
Helemaa mee eens. Ik vond een verademing na al die flutpraatprogramma's. Genee krijgt van mij de meeste credits.
|
|
|
Mouth of the south Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 115 Reg.: 10 juni 2008 | Erg leuk programma. Gijp is een enorme verbetering ten opzichte van van Hanegem. Altijd lachen met hem. Koning van de one-liners.
Derksen was ook weer goed in vorm. Wel weinig nieuws te melden. Behalve dat verhaal dat zowat alle clubs (behalve PSV) zitten te wachten op een overname.
|
|
|