PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal International
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 40 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »

Poster
Topic: Voetbal International 
El Differente
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 27 augustus 2008 om 19:49:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pimmel schreef:

Ook dit past binnen een patroon dat we eerdere seizoenen hebben gezien: "grote" namen, weinig echte prestaties: Stam, Davids, Luque, Perez (ligt het aan mij of was hij alleen in zn PSV tijd goed), Litmanen, Rosenberg.

Die naam had je van mij weg mogen laten. Ik ben altijd een enorme fan geweest van Litmanen. Jammer dat de beste man zo veel last heeft gehad van blessures.
 Help mods!
Pool: 281eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: 558e / 903e / 570eOpstelling: 4-4-2
psvinwenen
Legende
Chatoperator
Winnaar PSV Netwerk Battle 2007

Uit: wenen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 29 augustus 2008 om 14:30:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Blijkbaar stond er in de VI over Afellay en Salcido dat ze wel open waren voor een buitenlands avontuur. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om dat gedeelte hier te plaatsen?

Bij voorbaat dank!
 Help mods!
Pool: 189eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 2.171,9 (daag uit)VoVo: 5e / 57e / 26eOpstelling: 4-4-2
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 29 augustus 2008 om 15:37:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvinwenen schreef:

Blijkbaar stond er in de VI over Afellay en Salcido dat ze wel open waren voor een buitenlands avontuur. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om dat gedeelte hier te plaatsen?

Bij voorbaat dank!

Nou dat was het wel hoor; Afellay stond evenals Salcido open voor een nieuwe uitdaging, Salcido had als reden omdat hij als rechtsback moest fungeren.

Nou nou nou.
 Help mods!
Pool: 446eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Halve Tamme
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 23 november 2006
Gepost op 29 augustus 2008 om 15:42:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psvinwenen schreef:

Bij voorbaat dank!

Er staat een bericht in over Nijland, en de parallel met de tijd "van Raaij/Arnesen", toen "ook" alle Nederlandse talenten naar PSV kwamen...

Onderaan dat bericht staat, zonder enige aanleiding:

"Ibrahim Affelay staat open voor een nieuw avontuur, evenals reserve-aanvoerder Carlos Salcido die het niet optimaal naar zijn zin heeft op de rechtsbackpositie"

Gaat dus weer helemaal nergens over...

[Dit bericht is veranderd door Halve Tamme (op 29 augustus 2008 15:43:38).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
psvinwenen
Legende
Chatoperator
Winnaar PSV Netwerk Battle 2007

Uit: wenen
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 29 augustus 2008 om 16:02:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt voor de reacties!

Voor zover ik het kan beoordelen worden ze dus niet eens gequote maar heeft de snor of 1 van zijn jongens zich als insider getracht te profileren.....
 Help mods!
Pool: 189eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 2.171,9 (daag uit)VoVo: 5e / 57e / 26eOpstelling: 4-4-2
Geert.
Vedette

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 29 augustus 2008 om 19:05:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha, Genee en Derksen lijkt me niet echt een succesvol koppel. Kijk vooral de uitzending van vandaag. Zou dat in andere landen er ook zo aan toe gaan?
 Help mods!
Pool: 501eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
El Differente
Basisspeler

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 29 augustus 2008 om 19:10:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geert. schreef:

Haha, Genee en Derksen lijkt me niet echt een succesvol koppel. Kijk vooral de uitzending van vandaag. Zou dat in andere landen er ook zo aan toe gaan?

Het is net een geweldig duo. Zogenaamd zijn ze mekaars grote vijand, maar dat zijn echt wel goede vrienden hoor

[Dit bericht is veranderd door El Differente (op 29 augustus 2008 19:10:59).]
 Help mods!
Pool: 281eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: 558e / 903e / 570eOpstelling: 4-4-2
PSVsinds1913
Toeschouwer

Reg.: 27 augustus 2008
Gepost op 30 augustus 2008 om 18:36:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hou het bij Hugo Borst en Youri Mulder.

Trouwens Derksen was nou ook niet bepaald positief over Isaksson. Volgens hem is hij namelijk een 'slome keeper die als een zak aardappels naar de hoek duikt'.

[Dit bericht is veranderd door PSVsinds1913 (op 30 augustus 2008 18:42:20).]
 Help mods!
Pool: 1589eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Salcidos
Vedette

Uit: Onder de brug
Reg.: 14 mei 2003
Gepost op 4 september 2008 om 17:41:46.         MSN: tha_likwit@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.vi.nl/VoetbalInsite/NaastSpelersMoetenOokTrainersAfgetraindZijn.htm

Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lempkesfabriek
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 11 september 2008 om 15:36:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oeps,
foutje van een VI-journalist...
...op die manier ben je natuurlijk wel goed geïnformeerd.
quote:
http://www.dejournalist.nl/nieuws/bericht/inval-bij-journalist-voetbal-international/

Inval bij Voetbal International

donderdag 11 september 2008

De politie heeft vanmorgen, donderdag 11 september, in de woning van een journalist van Voetbal International (VI) in Zoetermeer computers in beslag genomen. De inval werd gedaan in het kader van een gerechtelijk onderzoek naar computervredebreuk bij Ajax. Ex-bestuursvoorzitter John Jaakke deed in mei 2008 aangifte omdat op zijn persoonlijke e-mailadres zou zijn ingebroken en gevoelige informatie zou zijn gestolen. De journalist had in VI vertrouwelijke informatie gepubliceerd uit het ‘Coronel-rapport’, waarin aanbevelingen stonden voor het nieuwe bestuur van Ajax. Ook de redactie van VI kreeg vanochtend bezoek, zo meldt hoofdredacteur Johan Derksen: ‘Volgens de Officier van Justitie heeft de redacteur inmiddels een volledige bekentenis afgelegd.’

Derksen zegt de werkwijze - ‘als het klopt wat het OM beweert’ van zijn redacteur ‘schandalig’ te vinden en heeft hem hangende het onderzoek op non-actief gezet. ‘Maar als hij onschuldig blijkt kan hij hier gewoon weer komen werken.’

Derksen was niet op de hoogte van de hack-operatie. ‘De nieuwtjes uit het “Coronel-rapport†zou hij gekregen hebben van “een vriend†bij Ajax, zo vertelde hij mij.’ De Officier van Justitie heeft volgens Derksen tegen diens directeur gezegd dat VI ‘geen blaam’ treft omdat het om een individuele actie gaat. ‘Maar ik ben als hoofdredacteur natuurlijk wel verantwoordelijk en als het consequenties heeft zullen we die zeker nemen.’

De in beslag genomen computers worden door de politie onderzocht en zo snel mogelijk geretourneerd, aldus het OM.

Volgens algemeen secretaris Thomas Bruning van de NVJ is het belangrijk dat dit wordt nagekomen, ‘zodat niet ook andere redactionele gegevens bij het OM terecht komen.’ Bruning benadrukt wel dat ‘ook journalisten’ zich aan de wet moeten houden. ‘Maar we zullen na gesprekken met de betrokkenen beoordelen of het OM zich binnen zijn bevoegdheden heeft gehouden.’
En nou ga ik niet zeggen dat ie bij Reker niet hoeft in te breken omdat die toch wel alles vertelt, al weet je nooit weet wat wel en niet waar is.
 Help mods!
Pool: 401eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 179e / 31e / 318eOpstelling: 4-3-3
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 24 september 2008 om 12:24:57.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meer mensen die vandaag een schitterende VI zonder cover gekregen hebben
 Help mods!
Pool: 796eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 25 september 2008 om 13:43:24.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ron Jeremy schreef:

Meer mensen die vandaag een schitterende VI zonder cover gekregen hebben

En gisteren zegt de snor nog dat die een VI met 160 blz wilt gaan maken, heeft die geluk dat de cover niet als blz word gezien
 Help mods!
Pool: 1792eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Geert.
Vedette

Gepost op 28 september 2008 om 17:01:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. JEMP! schreef:

(...)

En gisteren zegt de snor nog dat die een VI met 160 blz wilt gaan maken, heeft die geluk dat de cover niet als blz word gezien

Nou, alsjeblieft niet. Dan kan ik het al helemaal niet meer bijhouden.

[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 28 september 2008 17:02:04).]
 Help mods!
Pool: 501eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
mikegouda
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Gouda
Reg.: 18 juni 2005
Gepost op 29 september 2008 om 21:47:18.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op zich best leuk om te kijken (en iig leuker dan Studio Voetbal) maar ik mis toch wel een extra studio gast waar Johan dan lekker tegen in gaat. Het is nu meer ouwe jongens krentenbrood.
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: -
bladieblaa
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 29 september 2008 om 21:48:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is nu 15 minuutjes begonnen en ik vind het nu al leuker dan studio voetbal
 Help mods!
Pool: 226eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 29 september 2008 om 22:02:52.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bladieblaa schreef:

Het is nu 15 minuutjes begonnen en ik vind het nu al leuker dan studio voetbal

Bevalt me ook, ben blij dat het weer terug is.
Overigens staat er op vi.nl een email adres waar je vragen naartoe kan mailen, maar ik krijg de vraag de hele tijd terug omdat het email adres niet bereikbaar is
 Help mods!
Pool: 796eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Berry van Kilsdonk
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 29 september 2008 om 22:30:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad 1.000x leuker dan Studio Voetbal. Lekker lullen over voetbal, er komen veel onderwerpen aan bod en Genee is ouderwets in vorm. Zowel Derksen en zelfs Van der Gijp waren ook scherp.
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Geert.
Vedette

Gepost op 29 september 2008 om 22:30:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prima uitzending zo. Gewoon lekker praten over voetbal en niet, zoals bij Studio Voetbal altijd het geval is, alleen over scheidsrechters. Eerst had ik ook mijn bedenkingen bij René van der Gijp, maar die had genoeg te zeggen. Ook de studio ziet er prima uit. Lekker simpel, maar daardoor ook strak en mooi.
 Help mods!
jasperw
Basisspeler

Reg.: 14 november 2007
Gepost op 29 september 2008 om 22:59:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

leuk programma!
Gijp in topvorm, vond vooral:

Sno is net alsof hij op een roltap loopt, hij loop wel maar komt niet vooruit.

Over Oluger: een gevangeniselftal speelt altijd thuis en Veenhuizen heeft een aardig elftal!

Heb altijd de tranen in mijn ogen van het lachen...
 Help mods!
Pool: 996eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Stofzuiger
Legende

Uit: Waalre
Reg.: 13 juni 2002
Gepost op 29 september 2008 om 23:24:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jaah, nu al vele malen beter én interessanter dan Studio Voetbal! Knap voor een eerste uitzending in zo'n nieuw Boulevard-achtig format. Dat ligt natuurlijk vooral aan Johan Derksen, die gewoon zegt wat ie wil (in tegenstelling tot die slijmerds bij Studio Voetbal) en ook Van der Gijp doet het goed.

Ik wil toch wel veel credits geven aan Genee, die door zijn vraagstelling, enorme voetbalkennis en alertheid de vaart erin houdt. Knap!
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
gilles de bilde
Lid 2e elftal

Reg.: 20 april 2008
Gepost op 29 september 2008 om 23:47:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het nieuwe format een verbetering. Eindelijk dat irritante publiek weg (er zaten altijd mensen op de achtergrond gezichten te trekken of iets dergelijks) en, als ik de makers moet geloven, geen gasten meer die enkel met dooddoeners als 'dat is een keuze van de trainer' aankomen. Wat een verademing. Verder is Van der Gijp veel leuker dan Van Hanegem en is het nieuws van Derksen gelukkig ook terug. 'Johan, je nieuws graag' met vervolgens een shot van Derksen die zijn bril opzet was toch lange tijd vaste prik.

Ik was nog even bezorgd over het Jupiler League-gehalte van het programma, maar dat valt ontzettend mee. Ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik neem anders vaak niet eens de moeite de samenvattingen van die competitie te bekijken.

[Dit bericht is veranderd door gilles de bilde (op 29 september 2008 23:55:17).]
 Help mods!
Pool: 906eMotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
fanvanfarfan
Internationale topspeler

Uit: eindhoven
Reg.: 8 juli 2004
Gepost op 30 september 2008 om 00:09:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nog nieuws gehoord van het PSV-spitsenfront? Speelt er iets met Keirrison?

[Dit bericht is veranderd door fanvanfarfan (op 30 september 2008 00:10:45).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.425,2VoVo: -Opstelling: incompleet
goaltjesdief
Jeugdspeler

Reg.: 14 augustus 2008
Gepost op 30 september 2008 om 08:15:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had de uitzending gemist maar om half 11 die zelfde avond kon ik hem al online kijken op rtl gemist. Dat is ook wel wat sneller als ik van uitzendigemist.nl ben gewend.

Misschien is het handig om een topic "voetbalinternational (tv)" te openen, om verwarring te voorkomen
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 30 september 2008 om 08:20:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stofzuiger schreef:

Jaah, nu al vele malen beter én interessanter dan Studio Voetbal! Knap voor een eerste uitzending in zo'n nieuw Boulevard-achtig format. Dat ligt natuurlijk vooral aan Johan Derksen, die gewoon zegt wat ie wil (in tegenstelling tot die slijmerds bij Studio Voetbal) en ook Van der Gijp doet het goed.

Ik wil toch wel veel credits geven aan Genee, die door zijn vraagstelling, enorme voetbalkennis en alertheid de vaart erin houdt. Knap!

Helemaa mee eens. Ik vond een verademing na al die flutpraatprogramma's. Genee krijgt van mij de meeste credits.
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Mouth of the south
Veelbelovend talent

Reg.: 10 juni 2008
Gepost op 30 september 2008 om 10:09:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erg leuk programma. Gijp is een enorme verbetering ten opzichte van van Hanegem. Altijd lachen met hem. Koning van de one-liners.

Derksen was ook weer goed in vorm. Wel weinig nieuws te melden. Behalve dat verhaal dat zowat alle clubs (behalve PSV) zitten te wachten op een overname.
 Help mods!
Pool: -MotM: Liverpool-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 40 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk