| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
Jeroen87825 Vaste waarde in elftal
Uit: Land van Heusden&Altena Vak: - Posts: 420 Reg.: 29 oktober 2007 |
quote: PSV is volgens VI tussen de 132 en 176 miljoen euro waard
Tsja wat schieten we ermee op. Europese clubs zijn 3x zoveel waard.
[Dit bericht is veranderd door Jeroen87825 (op 3 oktober 2008 11:36:08).]
|
|
|
TheChosenOne Talentje
Vak: - Posts: 190 Reg.: 3 augustus 2008 |
quote: Jeroen87825 schreef:
(...)
Tsja wat schieten we ermee op. Europese clubs zijn 3x zoveel waard.
Misschien heeft zo'n rijke Rus wel ambitie. Wil ie wel winnen ipv. dit afbraak beleid van het huidige bestuur !
Ik zou he tin eider geval meteen steunen.
Waarom denk je dat de heren bobo's geen interesse hebben ?
Wellicht bang voor hun vette loonstrook ?
|
|
|
Lightbringer Bankzitter
Uit: Nijmegen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 208 Reg.: 14 mei 2007 |
quote: TheChosenOne schreef:
(...)
Misschien heeft zo'n rijke Rus wel ambitie. Wil ie wel winnen ipv. dit afbraak beleid van het huidige bestuur !
Ik zou he tin eider geval meteen steunen.
Waarom denk je dat de heren bobo's geen interesse hebben ?
Wellicht bang voor hun vette loonstrook ?
Heb je ook wel eens een zinnige bijdrage aan een discussie in plaats van aannames te maken waarvan je niet eens misschien weet of ze kloppen?
|
|
|
mikegouda Geselecteerd voor Oranje
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 483 Reg.: 18 juni 2005 | Hier een leuke compilatie van peppi en kokki 
|
|
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2366 Reg.: 30 november 2007 | Aankomende maandag is Gert Jan Verbeek te gast bij Voetbal International, 21.30 op RTL 7 .
|
|
|
HJB Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1636 Reg.: 1 september 2000 |
quote: El Differente schreef:
Aankomende maandag is Gert Jan Verbeek te gast bij Voetbal International, 21.30 op RTL 7 .
Komt dan Van der Gijp niet opdagen. JD gaf op de radio aan dat hij alleen gasten wilde ontvangen die ook daadwerkelijk een toegevoegde waarde voor het programma hadden. Hij zei toen ook volgens mij dat Van der Gijp dan niet kwam omdat hij wilde voorkomen dat het te druk aan tafel werd.
|
|
|
gilles de bilde Bankzitter
Vak: - Posts: 423 Reg.: 20 april 2008 | Ik heb liever dat ze geen gasten uitnodigen, of het moet iemand zijn die niet aan een club verbonden is. Zo krijg je weer hele uitzendingen die over club x gaan. Dat is saai. Ik zie veel liever Genee, Van der Gijp en Derksen de voetbalweek doornemen. Heerlijk.
|
|
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6646 Reg.: 26 november 2004 |
quote: gilles de bilde schreef:
Ik heb liever dat ze geen gasten uitnodigen, of het moet iemand zijn die niet aan een club verbonden is. Zo krijg je weer hele uitzendingen die over club x gaan. Dat is saai. Ik zie veel liever Genee, Van der Gijp en Derksen de voetbalweek doornemen. Heerlijk.
Helemaal mee eens.
Al maak ik vandaag een uitzondering en mag de oud-trainer van Heerenveen en de huidige coach van Feijenoord het geheel en al over de resultaten van afgelopen weekend hebben, van de door hem getrainde clubs.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10064 Reg.: 19 juni 2003 | Wat liep Derksen toch ongekend te zeuren zeg, die man schoot ordinair uit z'n slof tegen Verbeek. Klasse gereageerd hoor, maar wat een niveau van de heer Derksen.
|
|
|
Nilis the Legend Legende
Uit: Middelharnis Vak: Oost - X Posts: 2584 Reg.: 3 juni 2002 |
quote: Remco. schreef:
Wat liep Derksen toch ongekend te zeuren zeg, die man schoot ordinair uit z'n slof tegen Verbeek. Klasse gereageerd hoor, maar wat een niveau van de heer Derksen.
Ja vond hem tegen Verbeek ook iets te ver gaan, maar wat hij over v. Basten zei kon me wel bekoren eigenlijk...

|
|
|
HJB Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1636 Reg.: 1 september 2000 |
quote: gilles de bilde schreef:
Ik heb liever dat ze geen gasten uitnodigen, of het moet iemand zijn die niet aan een club verbonden is. Zo krijg je weer hele uitzendingen die over club x gaan. Dat is saai. Ik zie veel liever Genee, Van der Gijp en Derksen de voetbalweek doornemen. Heerlijk.
Ja idd, het ging alleen maar over feyenoord en toen het gesprek ook nog over de verbouwing van de kleedkamers ging, ben ik maar overgegaan naar een andere zender! 
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3461 Reg.: 20 augustus 2003 | Idd. de 1e uitzending was veelbelovend. Jammer dat ze er dan weer iemand van een club bijhalen. Daalt het nivo meteen een stuk. Als dit volgende keer weer zo is, haak ik af.
|
|
|
TheChosenOne Talentje
Vak: - Posts: 190 Reg.: 3 augustus 2008 | Over de eerste uitzending as ik relatief lyrisch. Gewoon loellen over het voetbal van die week.
Nu heb je een gast en gaat het alleen nog maar over 1 onderwerp.
Zeer teleurstellende uitzending.
En dat pathetische gehak op Verbeek.
Die jongen probeert een beter mensch te worden en dan wordt ie afgefakkeld.
Sneu Snor.
Volgende keer beter.
Jammer.
Eerste uitzending: 8
2de uitzending : 4
|
|
|
|
Vak X PsV simply the best Bankzitter
Uit: Oss Vak: Oost - X Posts: 211 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: mikegouda schreef:
Hier een leuke compilatie van peppi en kokki 
Hij is helaas al weer verwijderd 
|
|
|
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 483 Reg.: 18 juni 2005 |
quote: Vak X PsV simply the best schreef:
(...)
Hij is helaas al weer verwijderd 
heb je niet iets geblokkeerd staan op je pc?
Ik kan hem via de link op youtube gewoon openen.
|
|
|
Vak X PsV simply the best Bankzitter
Uit: Oss Vak: Oost - X Posts: 211 Reg.: 27 juni 2007 |
(...) heb je niet iets geblokkeerd staan op je pc?
Ik kan hem via de link op youtube gewoon openen.
Ja, inderdaad. Vanmiddag kreeg ik op youtube de melding dat het filmpje niet meer beschikbaar was. Nu doet hij het weer. Geweldige compilatie . Lach me altijd de ballen uit de broek met die twee
Vooral met die bitterballen en dat Genee altijd voor de spiegel staat 
|
|
|
P.van het Zuiden Bankzitter
Vak: - Posts: 255 Reg.: 24 april 2008 | 10 keeer beter dan die mediageile loeders van een van Gelder en Mulder. Dat vind ik echt een stel wijven.
Hier wordt ook een kritsche noot gekraakt dat zie je bij studio voetbal toch veel te weinig. Bovendien kan men daar maar niet ophouden om vermeende overtredingen tot in den treure uit te belichten. Erg slecht programma met laag journalistiek gehalte. Geef mij de snor en die ijdeltuit ( woont bij in de straat overigens) dan maar!
|
|
|
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 483 Reg.: 18 juni 2005 | Morgenavond zal Wim Rijsbergen te gast zijn.
Beloofd weer een spannende uitzending te worden 
[Dit bericht is veranderd door mikegouda (op 12 oktober 2008 20:32:29).]
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9240 Reg.: 9 december 1999 |
Morgenavond zal Wim Rijsbergen te gast zijn.
Beloofd weer een spannende uitzending te worden 
haha zoiets wilde ik ook net gaan posten, maar je bent me slechts 21 uur voor .
Word op tijd naar bed dus voor mij .
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 4012 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ik vond het anders wel een leuke uitzending. Dat Van der Gijp nu wekelijks aanschuift bevalt me wel. Die gast heeft verstand van het spelletje, maar op zijn tijd gooit hij er ook een leuke grap of anekdote tussendoor. Genee en Derksen weer als vanouds en Rijsbergen was ook zeker geen storende factor.
|
|
|
masterjunge Talentje
Vak: - Posts: 66 Reg.: 22 juli 2006 | Helaas is het een grote reclame uitzending geworden. Met eerste divisie onzin en als toppunt de toto waar 10minuten aan wordt besteedt.
Jammer dat Genee zelf sponsoren heeft moeten zoeken want op deze manier kijk ik niet naar een reclameblok van een uur waar nauwelijks over voetbal wordt gesproken.
|
|
|
West Side United Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1552 Reg.: 14 september 2006 | Johan Derksen wordt met de dood bedreigd
16/10/2008 18:05

Bij de politie Midden-Brabant in Tilburg is een melding binnengekomen, dat hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International neergeschoten wordt indien hij zich bij de wedstrijd Willem II-Feyenoord vertoont.
De melding kwam van een man die zich Feyenoord-supporter noemde. De politie heeft Derksen woensdagmiddag op de hoogte gebracht van dit dreigement. In overleg met de politie zal Derksen de wedstrijd niet bezoeken, maar de Tilburgse politie stelt wel een onderzoek in.
Zowel de politie als Derksen neemt het dreigement uitermate serieus, al is de hoofdredacteur al meerder keren bedreigd. Hij genoot al eens politiebescherming tegen een sponsor van RKC Waalwijk en tegen supporters van ADO Den Haag.
Voor RTL analyseerde hij enige tijd Eredivisie-wedstrijden in gezelschap van bodyguards en ook op het Mediapark in Hilversum werd hij een half jaar door bodyguards beschermd.
Bron: vi.nl
|
|
|
El Differente Basisspeler
Vak: - Posts: 2366 Reg.: 30 november 2007 | Zieke mensen dit... 
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3538 Reg.: 13 juni 2002 | Sjongejonge, een voetbalanalist met de dood bedreigd. Het is maar voetbal, zeg!
quote: masterjunge schreef:
Helaas is het een grote reclame uitzending geworden. Met eerste divisie onzin en als toppunt de toto waar 10minuten aan wordt besteedt.
Die eerste divisie hoeft van mij ook niet. Op zich is het gebruik van de toto wel creatief: ze gebruiken het om even kort alle wedstrijden te bespreken. Zo komt iig elke club even aan bod. Vond het wel aardig bedacht, eerlijk gezegd.
[Dit bericht is veranderd door Stofzuiger (op 16 oktober 2008 18:37:44).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16692 Reg.: 26 april 2002 | Dat irritante gemekker op elkaar tussen Genee en Derksen mag wel een keer stoppen. In het begin was het wel leuk en vermakelijk maar nu is het elke keer weer raak. Begint echt bijzonder kinderachtig te worden en vooral zonde van de tijd. Stelletje kleuters.
|
|
|