| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
Unito Legende
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4979 Reg.: 23 februari 2001 |
quote: sweex schreef:
Haha,
trouwens deze week staat er weer een groot stuk over PSV in.
Ik las bij de ouwe jongens dat Ball en Reiziger naar een andere club mogen uitzien? Zo toch maar even kopen, heb ik in het vliegtuig nog wat te lezen komende zondag.
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Foutje in de VI.
Er wordt in het bericht over de transfer van Sander Westerveld naar Almería CF vermeld dat hij in Spanje speelde bij Real Zaragoza en Real Mallorca. Maar dit klopt niet, het was Real Sociedad waar hij 3 seizoenen speelde voordat hij naar Mallorca vertrok.
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
quote: Unito schreef:
(...)
Ik las bij de ouwe jongens dat Ball en Reiziger naar een andere club mogen uitzien? Zo toch maar even kopen, heb ik in het vliegtuig nog wat te lezen komende zondag.
Klopt, het is boeiend verhaal. Waardoor je stukken wijzer wordt. Maar niks over makaay
|
|
|
Koning Luc Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4265 Reg.: 27 april 2001 | Wat mij net opviel: een brief van Theo Maassen bij VI Mail. En het is nog een goede brief ook, over het waanidee dat je met balbezit wedstrijden wint.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Koning Luc schreef:
Wat mij net opviel: een brief van Theo Maassen bij VI Mail. En het is nog een goede brief ook, over het waanidee dat je met balbezit wedstrijden wint.
Wel grappig of toevallig inderdaad: Theo Maassen uit Eindhoven 
|
|
|
Interim Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1661 Reg.: 12 juli 2004 | Inderdaad, een mooi stukje over .
Voor mij opvallende passages:
-Rob Westerhof: " We hebben er naar gestreefd het team zoveel mogelijk bij elkaar te houden, zodat we weer in staat zijn kampioen te worden en een goed figuur te slaan in de CL.PSV moet ook wel. We hebben onze vaste kosten en onze supporters zijn gewend geraakt aan goede resultaten, dus kunnen we niet aan onze verantwoordelijkheden ontkomen."
-Koeman: " Gemakkelijker kan Koeman het misschien niet maken voor PSV, maar wel leuker. Althans, dat hoopt hij.Het de laatste jaren vaak vertoonde voetbalminimalisme moet in het Philips stadion plaatsmaken voor meer attractiviteit. Koeman: " als ik vorig seizoen naar PSV keek, kreeg ik vaak het idee dat de ploeg een wedstrijd-bewust of onbewust-rustig probeerde uit te spelen. het elftal vertrouwde op zijn sterke verdediging, terwijl ik dacht: Probeer die tweede en derde goal nu te maken .Deze selectie heeft absoluut het talent om zijn wil op te leggen aan de tegenstander, dat hoop ik dan ook terug te zien.Wat eerder druk zetten, minder ver terugzakken. En als dat betekent dat we een paar keer met 3-2 in plaats van 1-0 winnen, dan moet dat maar."
Koeman is niet van plan te tornen aan de speelwijze van Hiddink.Het uitgangspunt blijft 4-3-3.
Koeman hoopt nog op versterking voor de rechtsbackpositie- daarvoor is Jan Kromkamp nadrukkelijk in beeld- en de voorhoede, zeker zodra VOH alsnog vertrekt.
Simons over Koeman: " het valt me op dat Koeman de nadruk legt op direct spel.De trainer laat ons zo snel mogelijk de diepte zoeken. Pas als we de bal voorin niet kwijt kunnen, zoeken we een oplossing in de breedte".
Simons over Cocu: " Toen ik dat hoorde (dat Cocu bleef) heb ik Phillip direct een bericht gestuurd.Als je met zo iemand kunt werken, is dat schitterend.Ik leer nog elke dag van hem.Hij is de beste voetballer met wie ik ooit heb samengewerkt. Met stip."
-TBS: " Ik ben teruggekeerd in een totaal andere functie.Eerder werkte ik mee aan de samenstelling van de A-selectie. Dat ging prima, we haalden jongens als Ooijer, Bommel,RvN en Johann Vogel. Je kunt dan wel namen noemen van spelers die hier niet geslaagd, maar daarvoor was ik niet alleen verantwoordelijk.
" Als Ronald voordeel heeft bij mijn werk, dan heeft PSV het ook. Daar gaat het om."
Forza 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Dank voor deze passages Interim. Leuk om te lezen. Oh ik mis de VI op dit soort momenten, heerlijk in bed lezen.
|
|
|
Koning Luc Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4265 Reg.: 27 april 2001 | Dat is ook een vast ritueel van mij: voor het slapen gaan nog even de VI lezen. Het is zelfs zo erg dat ik anders niet kan slapen .
|
|
|
camigo Legende
Uit: Friesland Vak: - Posts: 1633 Reg.: 10 november 2000 | weet ook iemand wanneer de seizoensgids voor 2006-2007 uitkomt?
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Vanaf 9 Augustus 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Wisten jullie dat Heerenveen 2 ook meedoet?
Over competitie vervalsing gesproken... 
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 | Raar volk die Friezen 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Ja, idd. hahaha! Of Derksen wil gewoon dat Heerenveen een keer kampioen wordt. Ken hij op 2 paarden wedden 
|
|
|
|
oprollen Toeschouwer
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 10 Reg.: 7 juli 2005 | staat vandaag een collum van Matty Verkamman op vi.nl over van bommel, met o.a. dit stukje tekst
Het had plaats tijdens de EK-eindronde in Portugal en dit had Cornelis gezien en geanalyseerd: 'Tijdens het gesprek met Egbers stak Cruijff de loftrompet over het 4-3-3-systeem, dit in verband met de in zijn eigen ogen optimale veldbezetting. Van Bommel onderbrak toen de meester en zei: "Dat ben ik niet met je eens, Johan. Met 4-4-2 kun je exact hetzelfde doen, alleen vergt dat meer loopwerk". Toen ik de kop van Cruijff zag, dacht ik meteen: Daar krijg je nog spijt van, Bommel. Ik zou willen zeggen: bestudeer die beelden nog eens en let dan vooral op de lichaamstaal van Cruijff.'
heeft iemand dit desbetreffende media bestand??
|
|
|
breukie nr. 1 Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 5691 Reg.: 10 april 2002 |
quote: oprollen schreef:
staat vandaag een collum van Matty Verkamman op vi.nl over van bommel, met o.a. dit stukje tekst
Het had plaats tijdens de EK-eindronde in Portugal en dit had Cornelis gezien en geanalyseerd: 'Tijdens het gesprek met Egbers stak Cruijff de loftrompet over het 4-3-3-systeem, dit in verband met de in zijn eigen ogen optimale veldbezetting. Van Bommel onderbrak toen de meester en zei: "Dat ben ik niet met je eens, Johan. Met 4-4-2 kun je exact hetzelfde doen, alleen vergt dat meer loopwerk". Toen ik de kop van Cruijff zag, dacht ik meteen: Daar krijg je nog spijt van, Bommel. Ik zou willen zeggen: bestudeer die beelden nog eens en let dan vooral op de lichaamstaal van Cruijff.'
heeft iemand dit desbetreffende media bestand??
Ik heb het net ook gelezen. Ik ben ook heel benieuwd naar die beelden. Van Bommel die Cruijff verbetert 
|
|
|
PSV_Natas Talentje
Uit: Sneek Posts: 73 Reg.: 18 juli 2001 | Tja, en juist dat heeft van bommel dus de kop gekost.
Raar maar waar, al had van bommel wel gelijk met betrekking tot wat hij zei.
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2936 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: PSV_Natas schreef:
Tja, en juist dat heeft van bommel dus de kop gekost.
Raar maar waar, al had van bommel wel gelijk met betrekking tot wat hij zei.
Zou leuk zijn maar waarschijnlijk heeft niemand er de ballen voor: Waarom wordt Cruijff niet met deze hypothese over het 'wegpesten' van Van Bommel direct op de buis geconfronteerd? Zou die beelden trouwens ook graag terugzien, een Cruijff die tegengesproken wordt op de buis, wat moet dat een steek voor z'n ego geweest zijn..
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 | Ach, je moet eens kijken hoe de NOS commentatoren hem altijd in zn reet kruipen...
Het is te genant voor woorden. Altijd van: ow ja meneer geweldige Cruyff, is dat zo meneer Cruyff, ja zo hadden wij het nog niet gezien meneer Cruyff, maar u heeft wel gelijk grote Cruyff...
|
|
|
hedzerpsv Internationale topspeler
Uit: Fryslân Vak: - Posts: 981 Reg.: 10 mei 2005 | het is cruijf en niet Cruijf, pas als hij gelijk krijgt met zijn vanbastencruijf-visie mogen we hem weer Cruijf noemen
|
|
|
frietnijs Regelmatige invaller
Uit: Nuenen Vak: Zuid - B Posts: 297 Reg.: 13 februari 2006 | Hij heeft altijd gelijk volgens de nos. 
[Dit bericht is veranderd door frietnijs (op 31 juli 2006 16:10:27).]
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Oisterwijk Vak: Oost - V Posts: 6322 Reg.: 9 december 1999 |
quote: psvinwenen schreef:
(...)
Zou leuk zijn maar waarschijnlijk heeft niemand er de ballen voor: Waarom wordt Cruijff niet met deze hypothese over het 'wegpesten' van Van Bommel direct op de buis geconfronteerd? Zou die beelden trouwens ook graag terugzien, een Cruijff die tegengesproken wordt op de buis, wat moet dat een steek voor z'n ego geweest zijn..
Kan me nog een keer herrinerren dat Van Bommel dit deed. Ik meen dat hij toen in de studio zat en cruijff niet of anderson. Iig Cruiff zei iets, en Van Bommel zei dat ie het niet mee eens was.
Overigens tijdens het laatste WK kwam er ook kritiek van de NOS, bij dat avondprogramma van Jack van Gelder. Deze kwijlbak zelf haalde het aan dat hij er geen ruk van snapte wat Cruijff zei, het ging over dat nederland volgens cruijff een uitmuntende trainersstaf had. Tommie interviewde hem en zat continu ja te knikken. Terwijl de rest van Nederland er niets van snapte.
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: frietnijs schreef:
Hij heeft altijd gelijk volgens de nos. 
Beetje offtopic, maar die Nos commentatoren boeren niet verkeerd...En wie betaalt daarvoor...Juist de belastingbetaler...
'NOS betaalt beter dan overheid'
Drie presentatoren van de NOS verdienen meer dan het gemiddeld ministerssalaris van 158.000 euro. Dat blijkt uit het jaarverslag 2005 van deze publieke omroep. Volgens adjunct-directeur Jan de Jong van de NOS horen bij een topploeg ook topsalarissen. "Bovendien steken deze bedragen nog schril af bij de concurrentie. En wij werken in een buitengewoon concurrentiegevoelige markt", aldus De Jong dinsdag.
Het best verdienende NOS-gezicht kreeg in 2005 in totaal 369.000 euroop zijn of haar rekening gestort. "Maar daarbij was ook een eenmalige pensioenbijdrage opgeteld", nuanceert de NOS-leidinggevende dat salaris. Een andere presentator verdiende vorig jaar 204.000 euro, terwijl een derde collega 202.000 eurokreeg bijgeschreven. De namen die bij de bedragen horen, maakt de omroep niet bekend, uit oogpunt van privacy.
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Gaat die site bij jullie ook zo traag sinds een aantal dagen?
[Dit bericht is veranderd door brig. (op 1 augustus 2006 17:00:58).]
|
|
|
PSV_Natas Talentje
Uit: Sneek Posts: 73 Reg.: 18 juli 2001 |
quote: Gaat die site bij jullie ook zo traag sinds een aantal dagen?
Ja heel erg.. zeer irritant!
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | Morgenvroeg komt de nieuwe VI, maar op de site las ik al een citaat uit een interview met Lucius: "Feyenoord overtreft alles." Ik ben benieuwd wat Lucius daar mee bedoelt. 
[Dit bericht is veranderd door Pedro Pauleta (op 2 augustus 2006 00:03:02).]
|
|
|