PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal International
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 35 »

Poster
Topic: Voetbal International 
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Vak: -
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 2 augustus 2006 om 03:29:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij bedoelt dat er heel veel slechte clubs zijn in de wereld maar Feyenoord overtreft ze allemaal.

Dat zal het vast wel zijn, toch Theo (vuile verrader)?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 2 augustus 2006 om 09:04:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Elke speler bij Feyenoord lijkt wel een contract te tekenen dat ze in de media gaan zeggen dat Feyenoord zo geweldig is...

...terwijl ze voetballend al jaren geen topclub meer zijn

...het is heel genant, steeds weer die propaganda...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
guusje
Legende

Reg.: 20 augustus 2003
Gepost op 2 augustus 2006 om 09:55:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jpderksen schreef:

Elke speler bij Feyenoord lijkt wel een contract te tekenen dat ze in de media gaan zeggen dat Feyenoord zo geweldig is...

Spelers die het hardste roepen over "HUN cluppie", heb ik nooit serieus genomen. Die maken alleen maar slijmerige opmerkingen uit eigen belang en tonen daarmee aan weinig respect te hebben voor hun achterban.

Geef mij maar types als Cocu en van Bommel. Dat zijn GROOTHEDEN die zulk geslijm niet nodig hebben. Die laten hun voeten spreken en wat ze zeggen komen ze ook na.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Oisterwijk
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 2 augustus 2006 om 10:00:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pedro Pauleta schreef:

Morgenvroeg komt de nieuwe VI, maar op de site las ik al een citaat uit een interview met Lucius: "Feyenoord overtreft alles." Ik ben benieuwd wat Lucius daar mee bedoelt.

Ik ben ook benieuwd wat hij hier mee bedoelt..Dus als iemand het antwoord heeft??
 Help mods!
Pool: 702e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.240,3VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-4-2
guusje
Legende

Gepost op 2 augustus 2006 om 10:09:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Ik ben ook benieuwd wat hij hier mee bedoelt..Dus als iemand het antwoord heeft??

Maakt niet uit wat hij er mee bedoelt. Theo lost dit wel weer heel subtiel op door naar de PSV supporters toe te zeggen dat de journalist zijn woorden een beetje verdraaid heeft.

Ik ben juist benieuwd hoe hij zich er dan weer uitlult naar de Feyenoord aanhang toe. Theo (niet de allerslimste) werkt zich op deze manier in een wespennest met als gevolg dat hij straks door iedereen uitgekotst gaat worden.

citaat Lucius in VI:
"Ik wist dat het een grote club is en bij PSV was ik ook wel wat gewend, maar Feyenoord overtreft alles. Ik zit pas kort in Rotterdam en we moeten nog aan elkaar wennen maar dat speciale gevoel begin ik toch al te krijgen".

[Dit bericht is veranderd door guusje (op 2 augustus 2006 11:33:26).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,6VoVo: -Opstelling: incompleet
sweex
Internationale topspeler

Uit: Cork - Ireland
Uploads: 12
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 2 augustus 2006 om 11:42:16.         MSN: patrick_alferink@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, maar tegenwoordig elke speler die bij Feyenoord tekent zegt dat het een topclub is met enorme achterban en elk jaar mee doet om de prijzen.

Dat zegt Kuyt nog steeds en Stein Huyzegems zei dat ook laatst in een interview. Ze zeggen het allemaal om de achterban nog een goed gevoel te geven. Maar eigenlijk weet heel Nederland beter.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.435,0VoVo: 549e / 497e / 582eOpstelling: incompleet
Pedro Pauleta
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 24 maart 2002
Gepost op 2 augustus 2006 om 12:04:55.         MSN: psv_fantastic@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat niet echt getuigen van intelligentie, van de spelers die zoiets roepen, want het slaat gewoon nergens op. Ach, wij weten gelukkig wel beter.
 Help mods!
Pool: 550e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
chefsjef
Vaste waarde in elftal

Uit: Brabant
Vak: Zuid - CC
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 2 augustus 2006 om 18:53:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

VRAAGJE:

Laadt de website vi.nl bij jullie de laatste tijd ook zo enorm traag??
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 2 augustus 2006 om 19:08:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja enorm traag...
 Help mods!
Pool: 1221e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Nilis the Legend
Legende

Uit: Middelharnis
Vak: Oost - X
Reg.: 3 juni 2002
Gepost op 2 augustus 2006 om 19:17:59.       MSN: aadalmi@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sweex schreef:

Ja, maar tegenwoordig elke speler die bij Feyenoord tekent zegt dat het een topclub is met enorme achterban en elk jaar mee doet om de prijzen.

Dat zegt Kuyt nog steeds en Stein Huyzegems zei dat ook laatst in een interview. Ze zeggen het allemaal om de achterban nog een goed gevoel te geven. Maar eigenlijk weet heel Nederland beter.

Behalve Lazovic...die zegt gewoon, dat 010 niets meer voorstelt zonder de achterban....

Help mods!
Pool: 1226e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Frank -17- Farfan
Legende
Buitengewoon lid
Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen

Uit: Boxtel
Uploads: 211
Reg.: 23 maart 2003
Gepost op 2 augustus 2006 om 19:23:57.     MSN: frankvennegoor@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

er staat nu een video online over de aankopen van de top4.

Bij mij wilt ie hem alleen niet laden
 Help mods!
Pool: 2566e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
HOSS
Lid 2e elftal

Uit: schijndel
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 2 augustus 2006 om 19:45:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind alles best wat betreft feyenoord maar Theo is geen verrader! hij heeft gewwon gekozen voor een basisplaats die hij bij PSV niet had en nooit zal krijgen.
 Help mods!
Pool: 2284e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.490,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Niekoss
Vaste waarde in elftal

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 2 augustus 2006 om 22:32:30.       MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die video is niet veel speciaals, alle 4 de 'deskundigen van de club' zeggen dat de club geweldige aankopen heeft gedaan. Bij ajax verwachten ze heel veel van Stam, Gabri, Perez en de hele rotzooi die ze nog meer hebben gekocht. Bij AZ vonden ze het aankoopbeleid zo geweldig met de jonge aankopen voor de toekomst. Feyenoord kan ik me even niet meer herinneren wat voor positiefs ze daarover te zeggen hadden maar ze hadden in ieder geval wel iets bedacht. En bij PSV waren ze heel erg te spreken over dat ze de selectie bij elkaar hebben gehouden en Salcido hebben gekocht.
 Help mods!
Pool: 77e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.613,6 (daag uit)VoVo: 1157e / 1191e / 824eOpstelling: 4-3-3
Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 3 augustus 2006 om 09:20:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje kleinzielige reacties hier richting Lucius.
Of willen jullie soms ontkennen dat Feyenoord een groter en mooier stadion heeft en dat de aanhang van Feyenoord groter is dan die van PSV ?

Wat dat betreft heeft Lucius gewoon volkomen gelijk.
Qua prestaties is het natuurlijk een heel andere zaak, maar dat zal hij niet bedoelen.

Daarbij is iedere speler positief over zijn nieuwe club, alsof dat verrassend is...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bas uit Helmond
Nationale topspeler

Uit: Sheffield, UK / Breda, NL
Reg.: 17 april 2000
Gepost op 3 augustus 2006 om 13:58:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Baseman schreef:

Beetje kleinzielige reacties hier richting Lucius.
Of willen jullie soms ontkennen dat Feyenoord een groter en mooier stadion heeft en dat de aanhang van Feyenoord groter is dan die van PSV ?

Groter wel, mooier niet.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk...
 Help mods!
Pool: 883e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.545,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
tartufo
Aanstormend talent

Uit: Den Haag
Reg.: 18 december 2003
Gepost op 3 augustus 2006 om 14:23:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je het hele interview met Theo leest dan valt het allemaal nogal mee. Er staan bijvoorbeeld inderdaad meer mensen te kijken bij de training van F. (wordt daar niet gewerkt?) dan op de Herdgang.

Niet zo zeuren over Theo. Hij heeft zich in de jaren bij PSV altijd keurig in zijn rol van invaller geschikt en heeft hier nooit over geklaagd. En denkt nu te kiezen voor een basisplaats (hij heeft overigens al een keurig F-matje in zijn nek).
 Help mods!
Pool: 2648e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,1VoVo: 1595e / 1900e / 1340eOpstelling: incompleet
vak N
Jeugdspeler

Uit: eindhoven
Vak: Noord - N
Reg.: 2 augustus 2006
Gepost op 3 augustus 2006 om 15:56:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord is nou eenmaal een grotere club en ik snap niet dat ze daar geen fatsoenlijk elftal op de been krijgen.Ze moeten daar intussen toch een punthoofd krijgen waar het bij andere clubs wel lukt (az psv)dat daar telkens weer de miskopen uit die heli stappen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Vincent Vega
Nationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 3 augustus 2006 om 16:05:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Theo (vuile verrader)?

Hee hee hee Theo ga je geen vuile verrader noemen, PSV heeft hem goed verkocht en voor Theo was dit ook het beste.

3 partijen gelukkig dus er is geen verrader.
 Help mods!
Pool: 1068e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 3-4-3
RIO
Legende
Chatoperator

Gepost op 4 augustus 2006 om 02:56:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vincent Vega schreef:

(...)

Hee hee hee Theo ga je geen vuile verrader noemen, PSV heeft hem goed verkocht en voor Theo was dit ook het beste.

3 partijen gelukkig dus er is geen verrader.

Ik noem hem wat ik wil. En een beetje cynisme moet je ook kunnen begrijpen.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
guusje
Legende

Gepost op 4 augustus 2006 om 10:11:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

(...)

Ik begrijp je wel.
Ik hoor Lucius nog zeggen: "er is maar EEN club in Nederland waar ik voor wil spelen en dat is PSV"

Een half jaar later speelt ie bij een andere Nederlandse club: "Feyenoord overtreft ALLES".

Spelers die zulke uitspraken doen ren ik niet achterna en bewijzen alleen maar dat ze hun supporters niet serieus nemen. Ach ja, Theo is de slimste niet en doet wel vaker domme dingen. Zulke tegenstrijdige uitspraken gaan hem opbreken. Vuile verrader!

[Dit bericht is veranderd door guusje (op 4 augustus 2006 10:12:55).]
 Help mods!
Vincent Vega
Nationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 4 augustus 2006 om 10:12:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

(...)

Ja maar niet bij Theo , deze jongen heeft altijd zijn mond gehouden en altijd alles voor PSV gedaan wat van hem werd verlangd met heel zijn hart.

Dus bespaar je cynisme maar voor een andere voetballer.

Help mods!
Pool: 1068e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 3-4-3
guusje
Legende

Gepost op 4 augustus 2006 om 10:21:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vincent Vega schreef:

(...)

Ja maar niet bij Theo , deze jongen heeft altijd zijn mond gehouden en altijd alles voor PSV gedaan wat van hem werd verlangd met heel zijn hart.

Theo heeft heel wat te danken aan PSV en terecht zijn mond moeten houden en alles doen wat de club van hem verlangt (daar stond een VET salaris tegenover).
PSV heeft hem altijd de handen boven het hoofd gehouden:
- zijn buitenechtelijk kind
- zijn gokverslaving en financiele problemen
- zijn illegale vuurwerk praktijken
en er zullen heus nog wel meer dingen zijn die niet naar buiten gekomen zijn.

Vuile verrader! Als je dan na drie weken bij een andere club al loopt te roepen: Feyenoord overtreft alles.

[Dit bericht is veranderd door guusje (op 4 augustus 2006 10:22:24).]
 Help mods!
RIO
Legende
Chatoperator

Gepost op 4 augustus 2006 om 10:28:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vincent Vega schreef:

(...)

Dus bespaar je cynisme maar voor een andere voetballer.

Guusje snapt er meer van dan jij. Vertel me niet wat ik moet doen. Theo is een grapjas. En ik lach niet om hem.
 Help mods!
KOENIE
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 4 augustus 2006 om 10:51:27.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stelletje huilebalken,

Ik wist dat het een grote club is en bij PSV was ik ook wel wat gewend, maar Feyenoord overtreft alles. Ik zit pas kort in Rotterdam en we moeten nog aan elkaar wennen maar dat speciale gevoel begin ik toch al te krijgen.

Aangezien ik al heel wat stadions heb gezien terwijl de meeste van deze negativa,s (richting theo) nog aan een fopspeen lag te zuigen,roep ik uit volle borst dat als je daar als speler terecht komt,je in een andere wereld stapt.
Voorbeeld:
iedere traning volle bak rondom het veld ( en geen 25 man waarvan er 18 over de datum zijn ( de derde colonne ) op onze herdgang.
Iedere uitwedstrijd een aanhang waarvan wij van dromen qua aantallen.
De beleving van iedere supporter is grenzeloos fanatiek.
En als je door het legioen in de smaak valt wordt je op handen gedragen.
Bij ons is het allemaal wat nuchterder.
Ja ook ik ging vroeger vaak met feyenoord mee als een dag eerder of later voetbalde,want PSV is en zal altijd mijn clubke blijven,maar mijn waardering voor een club op alle fronten gaat wel uit naar rotjeknor
Dat moet je zelf meegemaakt hebben hoe het daar aan toe gaat, en niet vanuit een bezoekersvak oordelen,dan zal je toch stiekum als is het maar een klein bietjejaloers zijn.

En ja hier spreek een fan die alles mee heeft gemaakt en alles voor zijn club over heeft gehad,en vroeger in zijn beleving verder ging als menig ander,maar wel iemand die eerlijk durft te zeggen,als je het intervieuw van patje en theo naast elkaar neerlegt ze allebei op hetzelfde neerkomen dat de beleving daar veel en veel hechter is ( dus nu niet naar de resultaten kijken maar naar de beleving die omgaat in die club op en rond de velden )
daarmee doen ze niks tekort maar komen ervoor uit wat zij daar IEDERE DAG weer meemaken.

nou kom maar op en maak me maar af.
zie de teksten al: KOENIE IS EEN VERRADER
 Help mods!
Pool: 2319e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.494,8VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV_Natas
Talentje

Uit: Sneek
Reg.: 18 juli 2001
Gepost op 4 augustus 2006 om 11:39:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou na zo'n betoog denk ik eerder dat er spandoeken gaan komen met de text "Koenie is Theo"

Hehehe
 Help mods!
Pool: 2397e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 35 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk