| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
boeruhinoranje Lid 2e elftal
Uit: stavenisse Vak: - Posts: 177 Reg.: 16 maart 2005 | ja hoe zit dat met kaartje voor liverpool vond wel mooi stukje er zijn altijd best vaak ajaks supporters bij dus nu wel mooi een boer er bij
|
|
|
noelv9dlaar Internationale topspeler
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Hoe het zit met dat kaartje voor Liverpool?
Nja, ik heb aan de telefoon gezegd dat ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen voor Liverpool, nou hoop ik niet dat dat heel moeilijk zal worden, maar dat komt vast wel goed
Haha, ja dat is goed! Met een pilsje drbij gaan we dr over praten dan he!!
|
|
|
Bramaldo - EUZAAAHRRR Legende Derde plek PSV Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Halsteren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3075 Reg.: 20 december 2002 |
quote: noelv9dlaar schreef:
Haha, ja ja, ik vond wel dat het tijd werd voor een echte PSV-supporter in de vi.
Vond het zelf ook wel leuk, en werd zelfs in eindhoven aangesproken vandaag..
Jammer dat je niet weet in welk jaar Kezman bij PSV kwam, 1998 
|
|
|
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Haha, dat weet ik heel goed, hij heeft het alleen heel anders opgeschreven, hij is in de zomer van seizoen 1999-2000 gekomen.
Dat vond ik ook wel een naaistreek inderdaad.
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2936 Reg.: 18 augustus 2001 |
Haha, dat weet ik heel goed, hij heeft het alleen heel anders opgeschreven, hij is in de zomer van seizoen 1999-2000 gekomen.
Een jounalist mag in principe niets vrijgeven voordat de geinterviewde persoon het uiteindlijke stuk zelf heeft gezien
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 |
Haha, dat weet ik heel goed, hij heeft het alleen heel anders opgeschreven, hij is in de zomer van seizoen 1999-2000 gekomen.
Hoe heb je eigenlijk zo'n stuk voor de VI mogen schrijven?
|
|
|
Grasmaaier Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: sweex schreef:
(...)
Hoe heb je eigenlijk zo'n stuk voor de VI mogen schrijven?
Zul je je wel voor kunnen inschrijven gok ik.
|
|
|
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Klopt, daar heb ik me n half jaar geleden voor ingeschreven...Uhm...Ik heb het niet zelf kunnen schrijven, maar heb anderhalf uur aan de telefoon gehangen, en 2 dagen later is de fotograaf langs gekomen om de foto te maken.
Ik heb het stukje dus niet gezien voordat het geplaatst werd, en wist ook niet dat dit zou moeten.
|
|
|
Vol Manlijke Kracht Vedette Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004
Uit: Veghel Vak: - Posts: 1297 Reg.: 22 augustus 2002 |
quote: psvinwenen schreef:
(...)
Een jounalist mag in principe niets vrijgeven voordat de geinterviewde persoon het uiteindlijke stuk zelf heeft gezien
Dat zal allemaal best, maar zo werkt het in de praktijk natuurlijk niet. Grote bedrijven (en dus ook profclubs) zullen inderdaad vragen om het stuk vooraf te zien ter goedkeuring. Dat doet een journalist, omdat die simpelweg dat verhaal wil hebben.
In dit geval gaat het om een simpele supporter (met alle respect Noel ) en dan krijg je dat uiteraard niet van te voren te zien. Mocht je dat vragen en dus 'moeilijk' gaan doen, dan zoeken ze wel iemand anders.
Ik ben zelf vaak genoeg geinterviewd en het verschijnt nooit in de krant zoals jij het hebt gezegd. Journalisten vinden hun eigen zinsopbouw en terminologiën toch veel interessanter. Ik kan zelfs vaak in een krant al zien wie het geschreven heeft zonder daarbij de naam van de verslaggever gezien te hebben.
|
|
|
Bramaldo - EUZAAAHRRR Legende Derde plek PSV Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Oke !
|
|
|
psv vak v Nationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007
Vak: Oost - X Posts: 1492 Reg.: 7 november 2005 | Hoe het zit met dat kaartje voor Liverpool?
Nja, ik heb aan de telefoon gezegd dat ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen voor Liverpool, nou hoop ik niet dat dat heel moeilijk zal worden, maar dat komt vast wel goed
Haha, ja dat is goed! Met een pilsje drbij gaan we dr over praten dan he!!
In bus 2 wisten de stewards gister te melden dat degene met een uitkaart eerst de mogelijkheid hebben om een kaartje te halen.. Ze krijgen waarschijnlijk 2200 kaarten.. En er waren 3000 uitkaarthouders zeiden ze..
Degene die geen uitkaart hebben en die nu gaan halen schieten daar niet veel mee op.. Want degene met de meeste kaarten krijgen voorrang..
Morgen gingen ze nog een keer vergaderen en dan zou het binnenkort op internet komen te staan..
[Dit bericht is veranderd door psv vak v (op 2 oktober 2006 07:58:37).]
|
|
|
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | ja, ach ja, denk dat het niet zon heel groot probleem zal zijn in dit geval dan
|
|
|
Voor Rood Wit Gezongen Meervoudig international
Uit: eraard dit jaar weer de schaal! Vak: Noord - TT Posts: 645 Reg.: 17 oktober 2005 | |
|
|
loginnaam Internationale topspeler Winnaar PSV Quiz 2005/2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - EE Posts: 909 Reg.: 26 juni 2000 |
Ik vind de zomer van het seizoen 1999-2000 anders ook geen overtuigend antwoord, bij mij is dat nl. de zomer van 1999, en Kezman kwam toch echt pas in juli 2000...
|
|
|
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Ja, dus in mijn ogen is dat in de zomer na het seizoen 1999-2000, sorry als ik in jullie ogen onduidelijk ben.
|
|
|
quote: loginnaam schreef:
(...)
Ik vind de zomer van het seizoen 1999-2000 anders ook geen overtuigend antwoord, bij mij is dat nl. de zomer van 1999, en Kezman kwam toch echt pas in juli 2000...
Heb je gelijk in idd.
|
|
|
psv vak v Nationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007
Vak: Oost - X Posts: 1492 Reg.: 7 november 2005 | hoe geef je je daar eigenlijk voor op?
|
|
|
EindhovenaarPSV Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1735 Reg.: 19 september 2000 | |
|
Gringo Meervoudig international
Uit: leusden Vak: - Posts: 1364 Reg.: 28 december 2005 | Ik vind VI.nl erg Ajax gericht. Wat mij opvalt is als PSV een wedstrijd speelt of in het nieuws is, word het meer als een soort mededeling gedaan terwijl bij Ajax er meer een verhaal van word gemaakt en ook vaker in het nieuws is (over bijv. jeugspelers die naar andere club verhuizen e.d.). Net las ik weer over Lamey, de rode kaart waar ie toch voor gestraft is. Het was duidelijk dat het geen rode kaart was, maar VI houdt het er maar op dat de scheidrechter het zo zag (beetje zwart-wit werd het gebracht).
Of bijv. Newcastle Utd. - PSV. Ik lees in elke krant dat PSV overduidelijk beter was blablabla, maar op VI.nl stond dat het allemaal maar ZEER moeizaam ging. Dan klopt er iets niet, veel kranten zeggen het ene, een site zegt het andere.
Ook speelde Ajax eerst een slechte wedstrijd en werd het mooi opgefleurd...
Is VI voor Ajax...? 
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | Ik vind de VI vrij objectief als ik eerlijk moet zijn, en ik ben echt PRO-psv en ANTI-....
|
|
|
Koning Luc Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4265 Reg.: 27 april 2001 | Dat wil ook zeggen ja. VI is zeker wel objectief. Dat waardeer ik ook zo aan dat blad, daarom ben ik ook al meer dan 10 jaar abonnee.
|
|
|
Tito_Raymond Veelbelovend talent
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 90 Reg.: 9 juni 2003 | Niemand opgevallen dat in de vi van 4 oktober(nmr.40) bij het clubnieuws van ADO Den Haag, ze schrijven dat PSV tegen Den Haag 2-2 heeft gespeeld ipv AZ.
|
|
|
PSV&WEST HAM UTD-FAN Legende Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen
Uit: Helmond Vak: Zuidwest - GG Posts: 3090 Reg.: 19 juli 2003 |
quote: Tito_Raymond schreef:
Niemand opgevallen dat in de vi van 4 oktober(nmr.40) bij het clubnieuws van ADO Den Haag, ze schrijven dat PSV tegen Den Haag 2-2 heeft gespeeld ipv AZ.
Wel opgevallen, alleen kon ik geen zout vinden die ik op een slak kon leggen. 
|
|
|
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 950 Reg.: 29 december 2004 | Ik word nog beroemd!
Deze week een ingezonden brief die weer, enigszins, aan mij is verbonden
Wel lachen zo!
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2334 Reg.: 5 mei 2000 | Ik heb ook altijd het gevoel dat de VI wat meer Ajax-friendly is zeg maar. Maar dat heb je ook dij de televisieprogramma's. Het hangt mijns inziens samen met het grote aantal aanhangers van voetbalgoeroe JC.
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 8 november 2006 13:34:42).]
|
|
|