| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
fanvanfarfan Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 939 Reg.: 8 juli 2004 | VI brengt deze week een interview met Alex. Hij schijnt daarin oa vooruit te blikken op zijn toekomst. Wie heeft het stuk gelezen en wat zegt hij over bijvoorbeeld volgend jaar. Wil hij per se weg? Wil hij graag voor Chelsea spelen? Of sluit hij een langer verblijf in E'hoven ook niet uit?
|
|
|
Skieven Legende
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1871 Reg.: 28 januari 2002 | Hier een stukje uit de VI.
quote: Hij vond het dan ook geen enkel probleem dat Chelsea hem afgelopen zomer nog een jaar langer in Eindhoven stalde. 'ik kan hier zonder twijfel nog langer spelen, want ik voel thuis. afgelopen zomer was een spannende tijd, ik wist niet waar ik na de vakantie zou spelen. PSV wilde me graag houden en de club was voor mij altijd eerste keus.' Volgens trainer Koeman is een tussentijdse transfer van Alex niet aan de orde en zal de internationale topverdediger het seizoen gewoon afmaken in het Philips stadion. Koeman: 'Ik ga ervan uit dat hij ook na de winterstop bij ons speelt, al heb ik die garanties niet zwart op wit. Alex is een fantastische speler met veel kwaliteiten, alleen zou hij nog wat meer leiding kunnen geven. Dat moet van nature een beetje in je zitten. Alex is niet iemand die uit zichzelf op de voorgrond treedt.' Interim-voorzitter Schuitema: 'Alex maakt het seizoen af bij ons. Zo niet, dan houdt de andere partij zich niet aan de afspraken.'
Dit is ook wel leuk:
quote: Dit team is al een keer dicht bij de finale geweest, die wil ik met PSV nog een keer halen. Met deze ploeg zijn nieuwe successen mogelijk.
[Dit bericht is veranderd door Skieven (op 8 november 2006 14:23:12).]
|
|
|
Mirthe_Ibi20 International
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1258 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | Ik zat laatst die reportage over Seedorf te lezen. Ergens staat op gegeven moment:
quote: "Langs het trainingsveld van AC Milan staan een paar mooie vrouwen"
Nou okee, dat kan...
Even later staat er weer:
quote: "De mooie dames.."
Nouja.. waarom dat nou vermeld moet worden.
Sla ik de bladzijde om en zie een foto van Seedorf met Barbara Barend die zitten te praten. Ik denk, wat heeft dat mens er nou weer mee te maken.
Ik terug bladeren naar het begin.. staat er boven:
Tekst: Barbara Barend.

|
|
|
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 939 Reg.: 8 juli 2004 | Kan iemand dat coververhaal over Koeman in de jongste VI effe posten? Dank u!
|
|
|
Frits - Philips Legende
Vak: Zuid - CD Posts: 1711 Reg.: 6 november 2000 |
quote: fanvanfarfan schreef:
Kan iemand dat coververhaal over Koeman in de jongste VI effe posten? Dank u!
Weet je wel hoe lang dat verhaal is?
Het leukste was die opmerking die Koeman maakte toen ten Cate zei dat PSV met 7 man achter de bal speelde.
"FC Kopenhagen speelde ook met 7 man achter de bal"!

|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5849 Reg.: 6 juni 2001 | Als we wisten hoe lang het verhaal is, dan wisten we ook wat er in stond 
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | Koop de VI lekker in de winkel
KOmt niet echt sympathiek over van me lees ik nu..haha!
[Dit bericht is veranderd door haaimethenk (op 15 november 2006 22:41:10).]
|
|
|
Botigol Internationale topspeler
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Heb de VI nu ff uitgeleend aan m'n opa, maar help me er nog ff aan te herrinneren en ik kan het wel even inscannen! 
|
|
|
Frits - Philips Legende
Vak: Zuid - CD Posts: 1711 Reg.: 6 november 2000 |
quote: Botigol schreef:
Heb de VI nu ff uitgeleend aan m'n opa, maar help me er nog ff aan te herrinneren en ik kan het wel even inscannen! 
Je moet het verhaal van Koeman in de VI nog inscannen.
|
|
|
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | |
|
Champion Bankzitter
Uit: IJsselstein Vak: - Posts: 206 Reg.: 25 januari 2000 |
Zo:
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Hoop dat het zo goed genoeg te lezen is...
Ik ben je zeer dankbaar het is zeer goed te lezen. Prachtig en realistisch verhaal ook, over PSV en Koeman. Top. Thx Botigol 
|
|
|
Toshi Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 190 Reg.: 13 februari 2006 | |
|
Zeistenaar Legende
Uit: Brussel Vak: - Posts: 1537 Reg.: 12 maart 1999 | Super bedankt voor het scannen van het artikel.
|
|
|
|
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 939 Reg.: 8 juli 2004 | klasse gemacht, Herr Botigol! Danke schon!
|
|
|
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Ach, kleine moeite.. Als er nog 'ns vaker iets uit de VI gescand moet worden hoor ik het wel!
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Hé geweldig Botigol! Interessant interview. Bedankt!
|
|
|
Spicy_Meatball Legende
Uit: Hilversum Vak: Zuidwest - GG Posts: 2143 Reg.: 21 maart 2000 |
Ach, kleine moeite.. Als er nog 'ns vaker iets uit de VI gescand moet worden hoor ik het wel!
Gezien het gezeik en ge****** wat hier altijd op de media is zal dat niet te vaak zijn... 
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Kluivert maakt opwachting in Galgenwaard
24/11/2006 13:15
Patrick Kluivert is klaar om tegen FC Utrecht zijn rentree te maken voor PSV. De dertigjarige spits begint in De Galgenwaard op de bank.
'Hij heeft een goed, pittig programma afgewerkt. Hij voelt zich zekerder dan vorige week, vandaar dat hij er nu wel bij zit', aldus trainer Ronald Koeman. 'Door minuten te pakken zal hij nog fitter en nog beter moeten worden. We zullen gaan kijken of dat realiseerbaar is in de komende wedstrijden.'
Phillip Cocu is fit genoeg om aan het duel met Utrecht te beginnen. Woensdag tegen Liverpool moest hij nog verstek laten gaan vanwege een koortsaanval. Alex, die tegen de Engelsen geblesseerd raakte aan de wreef van zijn rechtervoet, is nog een twijfelgeval.
Ismail Aissati en Jason Culina zijn zeker niet van de partij. De twee middenvelders kampen respectievelijk met een hamstring- en een knieblessure.
Overigens wil PSV zo snel mogelijk Edison Méndez overnemen van LDU Quito. De middenvelder uit Ecuador wordt dit seizoen gehuurd. In eerste instantie zou PSV komende zomer bekijken of het een optie tot koop zou lichten. De technische staf is echter nu al overtuigd van de kwaliteiten van de international en daardoor wil de Eindhovense club snel zaken doen.
Goh, en ik maar denken dat we thuis spelen dit weekend... 
[Dit bericht is veranderd door Geissbock (op 24 november 2006 13:26:56).]
|
|
|
Mirthe_Ibi20 International
Uit: Een boerengat genaamd Dalfsen in de buurt van Zwolle Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1258 Uploads: 11 Reg.: 13 februari 2006 | Uit de topic van Johan Derksen deze week:
quote: Wat me vooral tegenvalt is dat Van Basten zo slecht met topvoetballers kan omgaan. Hij zegt voortdurend dat hij louter op technische aspecten selecteert, maar dan moet hij mij eens duidelijk maken waarom hij Romano Denneboom, Evander Sno, George Boateng, Kevin Bobson, Dave van den Bergh, Barry Opdam, Jan Kromkamp en Ugur Yildirim ooit selecteerde. Hij wil dominant en aanvallend spelen, en wenst niet af te wijken van het 4-3-3-systeem. Maar hij kiest voortdurend voor vleugelspelers die voor de eigen actie gaan en zelden een goede voorzet geven. Daardoor speelt iedere centrumspits onder zijn niveau in Oranje. Roy Makaay en Ruud van Nistelrooy zijn daar de dupe van, terwijl ze bij Europese topclubs wél goed functioneren
.
Mag hij me toch eens uitleggen waarom hij Opdam en Kromkamp in hetzelfde rijtje zet als van den bergh, bobson en denneboom.
Ik vind die spelers toch nog wel van een iets ander kaliber
|
|
|
RB3 Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 | Clubnieuws in VI van deze week:
Aanvoerder Philip Cocu (36) speelde vorige week tegen Liverpool (2-0 verlies) zijn 75ste Championsleague wedstrijd. De middenvelder voetbalde de duels in het shirt van Barcelona en PSV.
Volgus mij zit er iemand ontzettend te slapen op de redactie aldaar!
|
|
|
NickPSV Vaste waarde in elftal
Uit: Budel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 430 Reg.: 30 september 2003 |
quote: RB3 schreef:
Clubnieuws in VI van deze week:
Aanvoerder Philip Cocu (36) speelde vorige week tegen Liverpool (2-0 verlies) zijn 75ste Championsleague wedstrijd. De middenvelder voetbalde de duels in het shirt van Barcelona en PSV.
Volgus mij zit er iemand ontzettend te slapen op de redactie aldaar!
haha inderdaad,is best wel een grote blunder.
Maar ach, als ons eigen PSV deze blunders maar niet maakt !
|
|
|
Zwarte Piet Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 8 november 2006 | Mwa, da's niks vergeleken bij de blinde haat van jaloerse Amsterdamse journalisten in VI die uiterst zuur inkoppen in een artikel deze week; "PSV nog lang geen Europese top" daarbij doelend op het eerste verlies tegen Liverpool.
Afgezien van het feit dat PSV bewust op halve kracht speelde (én zonder Cocu) kreeg Liverpool zowel in Eindhoven als in eigen huis nauwelijks kansen. Maar dat wordt natuurlijk niet geconstateerd door de gekleurde bril...
Ach, in andere werelddelen, maar ook in Engeland kreeg PSV wél alle roem en dat telt veel meer dan dat Calimeroblaadje VI
[Dit bericht is veranderd door Zwarte Piet (op 29 november 2006 17:49:21).]
|
|
|
sephiroth1987 International
Vak: - Posts: 590 Reg.: 20 mei 2003 | Niet met je eens. Vind het juist een artikel dat onze situatie goed weergeeft. Als je tegen Liverpool in 90 minuten niet verder komt dan ALLEEN MAAR lange ballen trappen,je middenveld totaal wordt overlopen, en geeneen uitgespeelde kan creeert, zit je nog ver verwijderd van de Europese top(waar ik Liverpool ook niet tot reken).
|
|
|
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 1875 Reg.: 30 december 2004 | Ach, heb de VI meer dan eens heel positief zien schrijven over ons PSV, maar dan is het juist ''logisch'' en ''realistisch'', maar zodra er wat negatiefs (lees: realistisch zoals sephiroth al aangeeft) in komt is het direct een ****s of calimero-blaadje, tja...
|
|
|
psv vak x Nationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007
Vak: Oost - X Posts: 1492 Reg.: 7 november 2005 | Hoe/waar kun je je abonement op zeggen? Moet wat geld besparen. Daar is dit ideaal voor wat ik lees de VI tegenwoordig nauwelijks, en het belangrijkste is wel te vinden op internet..
|
|
|