| Poster | | Topic: Voetbal International |  |
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 | De Voetbal international van deze week is echt fantastisch, de cover, de inhoud, alles is 1 grote lof zang voor PSV, ik hoop dan ook dat de mensen die eerder zaten te piepen dat de VI niet objectief was de VI van deze week eens gaan lezen en hun mening gaan herzien, want deze VI is fantastisch!
|
|
|
gilles Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 425 Reg.: 28 februari 2004 | Die mensen hoeven hun mening echt niet te herzien. Het is juist VI die haar mening herzien heeft, net zoals alle andere media nu pas lijken in te zien dat ze PSV al heel lang heel erg te kort doen.
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: gilles schreef:
Die mensen hoeven hun mening echt niet te herzien. Het is juist VI die haar mening herzien heeft, net zoals alle andere media nu pas lijken in te zien dat ze PSV al heel lang heel erg te kort doen.
ben ik niet met je eens, ik heb VI altijd erg objectief gevonden, als het goed was was het goed, was het slecht was het slecht, dat is niet alleen ten opzichte van PSV zo maar ten opzichte van alle clubs.
Ik ben al 5 jaar lid van VI en als ik lees dat er supporters zijn die hun lidmaatschap hebben opgezegd omdat VI niet objectief zou zijn, nou sorry daar kan ik met mn pet niet bij...
|
|
|
Ruud Van Nistelrooy Vedette Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 7028 Reg.: 17 oktober 2003 | Inderdaad de vi van deze week is super.
Alleen beetje jammer die poster van Olympique Lyon..
FORZA PSV EINDHOVEN
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | Prima blad hoor, snap alleen niet waarom Vogel echt altijd een 6 krijgt. Vandaag ook weer. 
Ach en hebben wij per sé media aandacht nodig? Het is terecht dat ze eens wat over PSV neerzetten, maar alles gaat toch (extra) goed bij ons? Ik wacht trouwens met smart op de kampioensbijlage van VI in mei. 
|
|
|
Papa Bouba Diop Legende
Uit: geprocedeerd Vak: - Posts: 9442 Reg.: 14 juli 2000 |
quote: Pedro Pauleta schreef:
Prima blad hoor, snap alleen niet waarom Vogel echt altijd een 6 krijgt. Vandaag ook weer. 
Inderdaad Pedro, hoewel ik geen Vogel fan ben verdiende hij voor zijn trap in Raffie's ballen toch wel een dikke 8 
|
|
|
willy&rene Talentje
Vak: - Posts: 71 Reg.: 12 maart 2005 |
Prima blad hoor, snap alleen niet waarom Vogel echt altijd een 6 krijgt. Vandaag ook weer.
Vogel krijgt een 6 omdat de helft van de rapporteurs uit ex ajacieden bestaat; deze keer was Keje Molenaar de rapporteur................bij een wedstrijd van ajax, lekker objectief.........
|
|
|
gilles Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 425 Reg.: 28 februari 2004 |
Dat zegt niks. Ronaldo kreeg ook altijd standaard een 6, al scoorde hij vier keer.
|
|
|
VOH Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Vak: West - K Posts: 4524 Reg.: 22 oktober 1999 |
quote: willy&rene schreef:
(...)
Vogel krijgt een 6 omdat de helft van de rapporteurs uit ex ajacieden bestaat; deze keer was Keje Molenaar de rapporteur................bij een wedstrijd van ajax, lekker objectief.........
zeg gebroeders waar weet jij dat van?
|
|
|
Hans Kraay Sr. Legende
Vak: - Posts: 4105 Reg.: 18 juni 2001 | quote: snap alleen niet waarom Vogel echt altijd een 6 krijgt.
Waardering gaat als volgt: iedere speler begint met een 6. Als hij iets echt goeds doet gaat hij naar een 7, als hij iets slechts doet gaat hij naar een 5.
Het maximum van Vogel is dus een 6, als hij uit vorm is zal hij terugzakken, want dan komen zijn passjes niet aan.
On topic: was inderdaad een leuke VI. Ook interviews met Boula, Maxwell en Mathijsen wel OK.
|
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1296 Reg.: 27 december 1999 | Sportweek gaat gewoon verder met wat ze graag doen: Ajacieden op de voorpagina: nu Blind
|
|
|
De Lachende Derde Basisspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 319 Reg.: 8 december 2003 | Objectiviteit is net iets als Pi, je kunt er dicht bij komen als je je best doet, maar het halen doe je niet.
De VI doet haar best niet om objectiviteit te benaderen. De VI verkoopt advertenties. De Inhoud is al jaren daaraan ondergeschikt. Nu zwemmen ze weer mee met de halleluja-PSV stemming omdat dat blaadjes verkoopt waarop adverteerders afkomen. Daarmee waaien ze mee met de heersende stemming, maar altijd achteraf. Vergeet dat blad.
Slecht geschreven, tendentieus, onvolwassen want niet bestand tegen kritiek, journalistiek naderend aan nul en voor die bijna drie euro voor vier interressante kort-nieuws-pagina's veel te duur.
Ze hebben aardige bronnen maar zelfs die zitten er regelmatig naast. Nederland ontbeert een écht voetbalblad.
|
|
|
Grey Legende
Uit: Dordrecht Vak: Zuid - BB Posts: 4123 Uploads: 1 Reg.: 25 juli 2002 |
quote: Berry van Kilsdonk schreef:
Sportweek gaat gewoon verder met wat ze graag doen: Ajacieden op de voorpagina: nu Blind
Is op zich niet zo raar natuurlijk dat Blind op de cover staat......
Ik vond juist sportweek positiever over PSV als de VI.
|
|
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1296 Reg.: 27 december 1999 |
quote: Grey schreef:
Is op zich niet zo raar natuurlijk dat Blind op de cover staat......
Ik vond juist sportweek positiever over PSV als de VI.
Ik wilde er ook niet mee zeggen dat Sportweek negatief is ofzo, maar ze hebben alleen heel weinig PSV op de cover, en heel veel Ajax op de cover. Vind ik ook best, blijkbaar verkoopt een cover met iets van Ajax er op gewoon beter. En als zij de losse verkoop belangrijker vinden dan journalistieke actualiteit, dan is dat hun goed recht, want zij willen natuurlijk overleven. Blijkbaar lukt het anders niet om op inhoudelijke gronden hun blaadje te verkopen.
|
|
|
angelo Legende Chatoperator Winnaar forum-TOTO 2003/2004
Uit: Zuiddorpe/Breda Vak: - Posts: 2429 Reg.: 22 januari 1999 |
quote: Sportweek gaat gewoon verder met wat ze graag doen: Ajacieden op de voorpagina: nu Blind
De cover van vorige week was anders toch niet verkeerd:
"Niet meer te stuiten"
"PSV is absolute top"
|
|
|
santheman Meervoudig international
Uit: Soest Vak: - Posts: 691 Reg.: 28 oktober 2000 |
quote: De Lachende Derde schreef:
Objectiviteit is net iets als Pi, je kunt er dicht bij komen als je je best doet, maar het halen doe je niet.
De VI doet haar best niet om objectiviteit te benaderen. De VI verkoopt advertenties. De Inhoud is al jaren daaraan ondergeschikt. Nu zwemmen ze weer mee met de halleluja-PSV stemming omdat dat blaadjes verkoopt waarop adverteerders afkomen. Daarmee waaien ze mee met de heersende stemming, maar altijd achteraf. Vergeet dat blad.
Slecht geschreven, tendentieus, onvolwassen want niet bestand tegen kritiek, journalistiek naderend aan nul en voor die bijna drie euro voor vier interressante kort-nieuws-pagina's veel te duur.
Ze hebben aardige bronnen maar zelfs die zitten er regelmatig naast. Nederland ontbeert een écht voetbalblad.
Begrijp echt niet waar je het over hebt... ik ben al een jaar of 12 lid.. vanaf mijn 17e ongeveer.. en ik vind het gewoon een prima voetbalblad! De ene keer erger je je er een keer aan, de andere keer juist weer niet (zoals deze week) maar over het algemeen vind ik het een heel goed voetbalblad. Aan een beetje subjectiviteit ontkom je toch nooit...! VI is gewoon HET voetbalblad...
|
|
|
Klompje Legende
Uit: Brussel Vak: Noord - SS Posts: 7168 Reg.: 23 juli 2000 | Bij gebrek aan beter. De lachende derde heeft gewoon gelijk. Johan Derksen zegt het zelf dat adverteerders, clubs en spelers een dikke vinger in de inhoud hebben.
|
|
|
santheman Meervoudig international
Uit: Soest Vak: - Posts: 691 Reg.: 28 oktober 2000 | Wat zou een adverteerder dan moeten eisen als ik vragen mag? Ik denk namelijk niet dat als Philips een advertentie plaatst ze ook eisen dat er goede verhalen over PSV in de VI moeten staan... ik zie namelijk dat verband niet.
Dat clubs en spelers daar invloed op hebben lijkt me duidelijk... die worden geïnterviewd of beoordeeld maar dat hou je toch altijd bij elk blad...! Ik vind VI altijd kritisch genoeg hoor..!
|
|
|
Loessie PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Deurne Vak: Oost - V Posts: 372 Reg.: 11 september 2001 | Adverteerders willen dat het blad waarin ze adverteren goed verkocht wordt. Heeft op zich niks met Philips of ABN Amro of met een andere clubsponsor te maken, maar gewoon met de bedrijven die een advertentie in het blad zetten. Door verhalen te schrijven die de mensen graag lezen verkoopt het blad goed en dat is wat de adverteerders willen. In die zin kun je dus zeggen dat het missschien niet objectief is. Maar adverteerders zelf bemoeien zich niet met de inhoud van het blad. Vind overigens dat VI over het algemeen wel objectief is.
[Dit bericht is veranderd door Loessie PSV (op 24 maart 2005 15:49:20).]
|
|
|
aatje Regelmatige invaller
Uit: eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 265 Reg.: 20 maart 2003 | nou ik zeg de VI kan gewoon niet meer om psv heen het liefst pakken ze een club uit het noorden
|
|
|
Papa Bouba Diop Legende
Uit: geprocedeerd Vak: - Posts: 9442 Reg.: 14 juli 2000 |
quote: aatje schreef:
nou ik zeg de VI kan gewoon niet meer om psv heen het liefst pakken ze een club uit het noorden
Zo gek veel wordt er anders niet over Heerenveen of Groningen geschreven...
|
|
|
psv oisterwijk Legende
Uit: Oisterwijk Vak: Oost - V Posts: 6322 Reg.: 9 december 1999 |
quote: Loessie PSV schreef:
Adverteerders willen dat het blad waarin ze adverteren goed verkocht wordt. Heeft op zich niks met Philips of ABN Amro of met een andere clubsponsor te maken, maar gewoon met de bedrijven die een advertentie in het blad zetten. Door verhalen te schrijven die de mensen graag lezen verkoopt het blad goed en dat is wat de adverteerders willen. In die zin kun je dus zeggen dat het missschien niet objectief is. Maar adverteerders zelf bemoeien zich niet met de inhoud van het blad. Vind overigens dat VI over het algemeen wel objectief is.
Met je eens, behalve de laatste regel dan...
|
|
|
Norman42  Legende
Uit: cyberspace Vak: - Posts: 5085 Reg.: 6 oktober 2002 | Dus als veel mensen aangeven dat ze dingen over PSV willen lezen en veel mensen uit omgeving Eindhoven lid worden gaan ze positiever over PSV schrijven.
Aangezien 1/3 van Nederland in de Rampstad woont, is het dus niet zo vreemd dat ze die clubs wat beter in t licht zetten...
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Nou en?
Ik woon ook in de 'Rampstad', sterker nog, in de mooiste stad van Nederland, maar ik hoef die troep over Ajax niet te lezen. Deze VI ga ik bewaren, 5 pagina's over PSV aan het eind.
Heerlijk poepen. 
|
|
|
De Lachende Derde Basisspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 319 Reg.: 8 december 2003 |
quote: RIO schreef:
Heerlijk poepen. 
Jammer dat de rest van die pagina's eigenlijk te glad zijn om op dezelfde locatie een nuttige functie te laten vervullen...
Waar ik eigenlijk op doel is dat VI geen eigen mening heeft. Het herkauwd geluiden uit de massa, legt haar accenten bij de meerderheid, maar durft nooit origineel en standvastig in haar meningen te zijn. Dát is de druk van de adverteerders: verkopen, verkopen, verkopen. Wat de massa wil horen, produceert het. Een perfecte afspiegeling van de zoals-de-wind-waait-waait-mijn-rokje mentaliteit van haar hoofdredacteur.
Toch gek, een voetbalblad zonder ballen.
[Dit bericht is veranderd door De Lachende Derde (op 25 maart 2005 02:24:41).]
|
|
|