| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 2] |  |
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Hans Kraaij Jr schuift vanavond aan bij Wim Kieft, Johan Derksen en Wilfred Gennee. Het viertal zal spreken over de wedstrijden uit het weekend. Tevens zal er vooruit worden gekeken naar de Europa Cup-duels van PSV en AZ.
|
|
|
West-Vak-K Nationale topspeler Runner-up PSV Netwerk Pool 2006/2007
Uit: Helmond Vak: - Posts: 867 Reg.: 12 april 2003 | Nou Ranzige Ridder het zal dus weer het meest gaan over Ajax-Az en AZ in europa en 1 minuutje over 
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: West-Vak-K schreef:
Nou Ranzige Ridder het zal dus weer het meest gaan over Ajax-Az en AZ in europa en 1 minuutje over 
Ja dat vreesde ik ook al, maar alleen al het feit dat die dweil van een Hans Kraaij jr. te gast is geeft mij al weinig hoop op een informatief interessante uitzending.
|
|
|
Faaz Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 6688 Reg.: 28 september 2000 | Ik hoop voor VBasten dat ie vaseline in huis heeft want Kraaij jr. zal zich deze mogelijkheid echt niet laten ontnemen om de bondscoach weer eens diep in zijn kont te kruipen.
|
|
|
Clandestino International
Uit: Eindhoven (Strijp) Vak: Noord - N Posts: 619 Reg.: 16 oktober 2004 | heel goed Faazje 
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | Moraalridder Kraay jr. is al op dreef!! 
|
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | En wat is Ajax toch weer goed hè 
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | hahahaha ze winnen een keer van AZ en het is weer hosanna!! Kan niet wachten tot Feyenoord zondag de kaboutertjes weer met beide benen op de grond zet!
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 | Wel één wedstrijd goed gespeeld en Ajax mag meteen weer de komende 5 jaar de dienst uitmaken in Nerderland. Wat een ontzettend "gezever" programma blijkt eens te meer.
Ik snap werkelijk niet dat "gerespecteerde" journalisten, analisten zich zo laten leiden door opportunisme. Het lijkt erop dat ze zelf een goede wedstrijd van Ajax zo brood-nodig hadden. Nog harder dan Ajax zelf.
|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5023 Reg.: 24 augustus 1999 | Die derksen kwam volgens mij zowat klaar toen hij het net over ajax had. Maar van mij mogen ze zo blijven zwetsen. In het begin van het seizoen was ook iedereen van ajax kwaliteiten overtuigt, maar wie stond er op dit moment ook alweer bovenaan en wie hoort over negentig minuten wellicht tot de beste 4 van europa ?
|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4226 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 |
quote: RobyOost schreef:
Kan niet wachten tot Feyenoord zondag de kaboutertjes weer met beide benen op de grond zet!
Inderdaad RobyOost, laat Feyenoord die amsterdammetjes komende zondag maar lekker op de pijnbank leggen.
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | Oh jee Hans Kraay jr. gaat klaarkomen over "zijn" Oranje. Wat een gore slijmbal is het toch, mislukte playboy! 
|
|
|
knalpotknallers Legende
Uit: Aalten / Arnhem Vak: - Posts: 3136 Reg.: 1 april 2000 | Rond het Nederlands elftal hangt zo'n geweldige sfeer. Ik maak al die trainingen mee.....
Was die Kraaij nu bij Maduro thuisgeweest? Van mij had hij een kopje thee kunnen krijgen, maar dan wel met een grote scheut ammoniak.
|
|
|
Hiddinkje Jeugdspeler
Uit: Tilburg Posts: 36 Reg.: 23 september 2002 | eindelijk , PSV kijken hoe lang ze het volhouden
|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4226 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 | Niet lang, maar na die geweldige prestatie van ajax tegen het vermoeide AZ moeten we ook niet te lang stilstaan bij de aankomende kwartfinale van de CL natuurlijk .
|
|
|
Hiddinkje Jeugdspeler
Uit: Tilburg Posts: 36 Reg.: 23 september 2002 | wat een discussie over Zeljko,
die kraaij is echt een sukkel
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | Haha Derksen krijgt het moeilijk omdat Hans Kraay jr. hem aanvalt op de "zaak Petrovic". Schitterend!
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | Wat zit die Kraay zich belachelijk te maken zeg.
|
|
|
Philip Legende
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1812 Reg.: 9 april 1999 | Ik vind dat Derksen nu te duidelijk zijn antipathie voor Kraaij laat zien... maakt niet uit wat Kraaij ook zegt; Derksen reageert constant laatdunkend...
Ik mag Derksen meestal wel, maar hier laat ie zich van zijn zwakke kant zien. Net alsof hij altijd de wijsheid in pacht heeft 
|
|
|
RobyOost Legende
Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom) Vak: Oost - W Posts: 1869 Reg.: 23 april 2001 | whooooooooooooooooooohooooooo hahahaha die Genee is over de zeik hahahahahaha
|
|
|
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | hahahaha
Zou dit de laatste aflevering zijn 
[Dit bericht is veranderd door Super (op 11 april 2005 21:44:50).]
|
|
|
Tommm Geselecteerd voor Oranje
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - W Posts: 476 Reg.: 21 augustus 2004 | Ik moet zeggen dat ik in de tweestrijd tussen Kraaij en Snor, toch de kant van De Snor kies.
Wat een gezwets van die Kraaij zeg, vind hem beetje een huilebalk. Snap niet dat ze hem uitnodigen.
Ook bij het gekibbel tussen Genee en Derksen kies ik wederom voor Derksen. Durft tenminste op alle vlakken kritisch te zijn, ook ten aanzien van zichzelf en hun programma.
PS. Kraaij wist op de radio vorige week woensdag na de prestatie van PSV tegen Lyon te melden dat het zo knap was van PSV omdat de begroting van Lyon 12 (!!!) keer de begroting van PSV was, terwijl die 'maar' twee keer zo groot is.
Klein verschilletje. Bewijst maar weer dat die vent niet weet waar hij over praat en zomaar wat zegt om indruk te maken.
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 | Reclame....Eventjes tijd voor een pittig gesprek tussen Derksen en Genee .
Overigens had Derksen deze keer natuurlijk volkomen gelijk .
|
|
|
Papa Bouba Diop Legende
Uit: geprocedeerd Vak: - Posts: 9442 Reg.: 14 juli 2000 | Geweldig, Derksen die de redactie van het programma van slechte journalistiek beticht omdat ze Hans Kraay Jr. ipv Rini Coolen hebben uitgenodigd. Die Genee ging helemaal over de zuiger 
|
|
|
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | ZOu die er nog zitten? 
|
|
|
|