PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal Insite [Deel 2]
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 63 »

Poster
Topic: Voetbal Insite [Deel 2] 
Luc
Moderator

Vak: Oost - W
Reg.: 16 februari 2004
Gepost op 3 april 2005 om 11:26:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het oude topic is inmiddels te groot en daarom is het tijd voor een tweede deel. De laatste drie reply's waren:

quote:
Ranzige Ridder schreef:

(...)

Klopt! En dan kun je diezelfde stukken vaak ook nog eens letterlijk op de vi.nl site terug vinden bij zijn column aldaar.

Ik vond het gisteren wel mooi om te zien hoe Mark Wotte flink onder vuur genomen werd over Feyenoord. Het mooiste stukje was toen Derksen de discussie opstartte dat Gullit spelers niet beter maakt. Mark Wotte kwam toen met het voorbeeld Kalou aanzetten, met daarbij allerlei argumenten als dat die jongen vorig jaar nog eerste divisie speelde bij Excelsior en moest je nu een kijken. Toen hij uitgesproken was kwam Derksen met; "Da's mooi, nou die andere 10". De blik van Wotte op dat moment

quote:
Ranzige Ridder schreef:

Maandag zit Bert van Marwijk aan tafel bij Voetbal Insite.

quote:
Reemdacoolest schreef:

(...)

Die eerste betekenis kende ik niet, bedankt voor de educatie!

Ik denk dat Henk Spaan best onder optie 1 te scharen valt.

Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Clandestino
International

Uit: Eindhoven (Strijp)
Vak: Noord - N
Reg.: 16 oktober 2004
Gepost op 3 april 2005 om 12:13:21.           Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

v Marwijk is een goeie goser maar dat Deutsche Fussball kan me verrotte.

[Dit bericht is veranderd door Clandestino (op 3 april 2005 12:15:04).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
robbywLP
Nationale topspeler

Uit: Haarlem !!!!
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 4 april 2005 om 13:42:17.       ICQ: 140  MSN: haarlempsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

eindlijk weer een nieuw topic !!!!!

wie is er te gast de volgende keer eigelijk????

Kampioenen
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
berry van aerle
Legende
oud-quizmaster

Uit: Vught
Vak: West - K
Reg.: 1 april 2001
Gepost op 4 april 2005 om 15:14:12.         MSN: wesleyrokven@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robbywLP schreef:

eindlijk weer een nieuw topic !!!!!

wie is er te gast de volgende keer eigelijk????

Kampioenen

Je bent zo blij met de nieuwe topic dat je em niet eens helemaal hebt kunnen lezen. Hij bestaat namelijk nu al uit 3 postings !!!
 Help mods!
Pool: 294e, SC Heerenveen-PSV 1-4 (0-2)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: 89e / 304e / 66eOpstelling: 4-4-2
Ranzige Ridder
Internationale topspeler
Derde plek PSV Quiz 2005/2006

Uit: Breda
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 4 april 2005 om 17:00:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berry van aerle schreef:

(...)

Je bent zo blij met de nieuwe topic dat je em niet eens helemaal hebt kunnen lezen. Hij bestaat namelijk nu al uit 3 postings !!!

Juist en in de openingstopic van de moderator staan de laatste 3 posts van de oude topic waaronder..... hee een post van mijn persoon waarin ik aangeef wie er te gast is in de komende uitzending.
 Help mods!
Pool: 835e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.022,4 (daag uit)VoVo: 745e / 321e / 774eOpstelling: 4-4-2
Dollenheer
Bankzitter
Runner-up Soccer Netwerk VoVo 2004/2005

Vak: Noord - U
Reg.: 4 maart 2004
Gepost op 5 april 2005 om 10:32:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb de uitzending gemist, had er nog Johan D. of een van de andere gasten nog iets nuttigs te melden..?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.420,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Linda
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - W
Reg.: 11 februari 2000
Gepost op 5 april 2005 om 12:02:24.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb de uitzending maar een beetje half/half gezien. Maar het ging vooral over feyenoord en dortmund (nogal logisch als bert van marwijk de gast is). Dus niet echt nuttige dingen, en anders heb ik ze iig gemist!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.444,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Bad Lieutenant
Meervoudig international

Uit: Leiden
Vak: -
Reg.: 13 december 2002
Gepost op 5 april 2005 om 14:10:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ronald Koeman had als stopzinnetje "Ja, maar nogmaals..", maar die Kieft is echt een pratende pop. "...is gewoon een geweldige speler." "...heeft enorm veel kwaliteiten." En dan iedere keer Derksen aankijken als hij een opmerking plaatst, onzeker of het zijn goedkeuring heeft. "Ja, wat Johan zegt..." Zelfs Spaan is beter.
 Help mods!
Pool: 2526e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.475,9VoVo: -Opstelling: incompleet
DSL
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 5 april 2005 om 14:31:31.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik word wel een beetje ziek van dat eeuwige geziek over Mourinho, we weten nu wel dat ze een pesthekel aan hem hebben.
 Help mods!
Pool: 184e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 25e / 189e / 42eOpstelling: 4-4-2
Bad Lieutenant
Meervoudig international

Uit: Leiden
Reg.: 13 december 2002
Gepost op 5 april 2005 om 17:45:09.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Typisch Nederlands om die vent af te zeiken, die gast is gewoon cool. Arrogantie is alleen irritant als het misplaatst is. Adriaanse was de enige in de Nederlandse media met een genuanceerde mening over hem.
 Help mods!
Pool: 2526e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.475,9VoVo: -Opstelling: incompleet
peervakh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: West - H
Reg.: 24 februari 2002
Gepost op 5 april 2005 om 17:50:45.       MSN: peervandegraaf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dollenheer schreef:

Heb de uitzending gemist, had er nog Johan D. of een van de andere gasten nog iets nuttigs te melden..?
[/QUOTE
bij voetbal insite hebben ze nooi iets nuttigs te melden

Help mods!
Pool: 370e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.515,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lucnilis10
Vaste waarde in elftal

Uit: Broabant
Reg.: 4 januari 2004
Gepost op 5 april 2005 om 18:44:53.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vind kieft eik best goed. Zegt tog geen onzin. 2 Derksen aan 1 tafel werkt niet. Je moet er ook een nuchtere vent bij zette zoals Kieft
 Help mods!
Whopper
Vedette
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Helmond
Reg.: 8 maart 2003
Gepost op 8 april 2005 om 15:06:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leo Driessen was vandaag bij de training en heeft o.a. Gomes en van Bommel geïnterviewd. Dus ik neem aan dat we daar vanavond wel wat van te zien krijgen...

[Dit bericht is veranderd door Whopper (op 8 april 2005 17:29:00).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.471,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Paolo Maldini
Legende

Uit: Geldermalsen
Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 8 april 2005 om 22:49:33.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij heeft Vogel dus ook geinterviewd

Leuk onderdeeltje over vogel in het programma vanavond. Hij is er wel, maar je ziet hem niet
 Help mods!
Pool: 1152e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Ranzige Ridder
Internationale topspeler
Derde plek PSV Quiz 2005/2006

Uit: Breda
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 9 april 2005 om 10:54:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Paolo Maldini schreef:

hij heeft Vogel dus ook geinterviewd

Leuk onderdeeltje over vogel in het programma vanavond. Hij is er wel, maar je ziet hem niet

Ach ja en vervolgens komt Derksen weer met zo'n opmerking dat Vogel niet een speler is waar je voor naar het stadion komt. Begrijpt die man het nou nooit? Ik kom voor mijn club naar het stadion, niet voor individuele spelers.

En dan zitten de heren vervolgens ook nog eens te orgasmeren op Maduro n.a.v. diens spel tegen Willem II Dat is of wordt dan blijkbaar wel een speler waar mensen voor naar het stadion komen. De heren verliezen alleen even uit het oog dat het tegen Willem II niet echt moeilijk is om te excelleren aangezien die club een nog dramatischer seizoen meemaakt dan Ajax, de hele verdediging ook nog eens afwezig was, en deze club historisch gezien de 3 punten de laatste jaren altijd al zonder slag of stoot aan Ajax laat.

[Dit bericht is veranderd door Ranzige Ridder (op 9 april 2005 10:55:27).]
 Help mods!
Pool: 835e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.022,4 (daag uit)VoVo: 745e / 321e / 774eOpstelling: 4-4-2
BSD
Legende

Uit: Nuenen
Reg.: 22 november 2000
Gepost op 9 april 2005 om 11:04:58.       MSN: ragama187@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En had Johann nog wat te melden dan?
 Help mods!
Farfeasly
Internationale topspeler

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - EE
Reg.: 3 september 2004
Gepost op 9 april 2005 om 11:25:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch knap dat ze na precies 5 minuten weer overstappen naar AZ, waar ze het er daarvoor al uitgebreid over hebben gehad.
Lijkt misschien aanstellerij, maar is de CL niet iets belangrijker en prestigieuzer dan de uefa Cup?
Nou ja, het zal wel. ik vind de nabeschouwing altijd leuker dan de voorbeschouwing. Gisteren vond ik de aflevering vrij saai, met die gortdroge henk spaan, die niets nuttigs zegt.
 Help mods!
Pool: 2762e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.453,8VoVo: -Opstelling: incompleet
gilles
Vaste waarde in elftal

Reg.: 28 februari 2004
Gepost op 9 april 2005 om 11:53:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Farfeasly schreef:

Gisteren vond ik de aflevering vrij saai, met die gortdroge henk spaan, die niets nuttigs zegt.

Behalve dan dat de Franse media volgens hem wél onder de indruk waren van het spel van PSV.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
PSV-mania
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo
Reg.: 25 februari 2005
Gepost op 10 april 2005 om 15:07:15.         MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gilles schreef:

(...)

Behalve dan dat de Franse media volgens hem wél onder de indruk waren van het spel van PSV.

HÉÉL Europa is onder de indruk van de prestatie's van PSV in de CL... echter lijkt het erop dat er in Nederland niet veel waarde word gehecht aan de CL, maar meer aan de Eufa Cup en de 2e plaats van de HCE!

Het kan me eigenlijk NIETS schelen ook! Als PSV aan het eind van het seizoen met de CL, Landskampioenschap en de AC eindigt, mag heel NL het gaan hebben over de rest!

[Dit bericht is veranderd door PSV-mania (op 10 april 2005 15:08:49).]
 Help mods!
Pool: 2834e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.455,0VoVo: 392e / 817e / 421eOpstelling: incompleet
Tako
Basisspeler

Uit: Den Bosch
Vak: Noord - RR
Reg.: 11 februari 2005
Gepost op 10 april 2005 om 16:16:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat ze analisten die zo overduidelijk niet objectief zijn (lees Henk Spaan) gewoon niet mogen uitnodigen. Dan kom je automatisch altijd op het zo geliefde onderwerp ajax uit.
 Help mods!
Pool: 2824e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
robbiebisoke
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 10 april 2005 om 16:28:26.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

inderdaad,

Johan : Ja maar henk, je hebt toch seizoenskaart bij ajax, dan ben je toch supporter
Henk: Nee zo moet je dat niet zien, ik ben geen supporter, maar ik heb wel een seizoenskaart

hoe triest kan het gaan
 Help mods!
Pool: 2414e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tito Raymond
International
Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 30 december 2002
Gepost op 10 april 2005 om 16:34:51.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was dan bij Voetbal Inside, maar omdat we het toch over objectief bekijken hebben:
haha, ik moest wel lachen toen Farfan de bal aan Affelay gaf, die vervolgens dus de assist gaf op van Bommel. Dat was bijna de zelfde pass als Maduro gaf tegen Heerenveen dacht ik. (of een ander team???)
Maduro wordt helemaal opgehemeld, terwijl Farfan helemaal niks van te horen kreeg(en terecht want zo fantastisch is zoiets nou echt niet).

Edit: het was dus niet Farfan, maar Robert die geweldige, suprieure pass gaf aan Affelay

[Dit bericht is veranderd door Tito Raymond (op 10 april 2005 16:39:40).]
 Help mods!
Papa Bouba Diop
Legende

Uit: geprocedeerd
Reg.: 14 juli 2000
Gepost op 10 april 2005 om 17:11:28.       MSN: PM me maar  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kreeg flashbacks toen Henk (ik ben voor DWS en later FC Amsterdam maar aangezien dat geen profclub meer is zit ik bij Ajax op de tribune vooral vanwege van dochter) Spaan zei dat hij de nieuwe centrale middenvelder van Oranje had gezien, namelijk Hedwiges Maduro.

Een paar jaar terug toen Voetbal Insite nog Sport aan Tafel heette (en daarna nog een jaartje Sunday United) beweerde Spaan namelijk de nieuwe nr. 10 van Ajax en Oranje te hebben gezien. Het ging hier niet om Van der Vaart, nee, het ging om Cedric van der Gun die inmiddels is uitgegroeid tot een bruikbare middenvelder van ADO Den Haag...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.256,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Bombolda
Legende

Uit: Heerlen
Reg.: 18 augustus 2001
Gepost op 10 april 2005 om 18:40:51.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV-mania schreef:

(...)

HÉÉL Europa is onder de indruk van de prestatie's van PSV in de CL... echter lijkt het erop dat er in Nederland niet veel waarde word gehecht aan de CL, maar meer aan de Eufa Cup en de 2e plaats van de HCE!

Hier ben ik het wel mee eens! Vooral het deel dat de Uefa cup belangrijker wordt gevonden dan de CL. De prestaties van AZ worden als beter afgeschilderd dan die van PSV. Terwijl de bezetting van de UEFA-cup dit jaar niet sterk is. Ik wil hiermee geen afbreuk doen aan de prestaties van AZ, maar wat PSV laat zien in Europa is gewoon erg sterk,en wordt afgedaaan als redelijk standaard (verkapt compliment? )!
De 2e plaats in de HCE krijg gewoon meer aandacht omdat die nog spannend is, de 1e plaats is duidelijk
De waardering en aandacht daarvoor komt wel op het moment dat het kampioenschap officieel binnen is.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.463,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 10 april 2005 om 21:21:45.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robbiebisoke schreef:

inderdaad,

Johan : Ja maar henk, je hebt toch seizoenskaart bij ajax, dan ben je toch supporter
Henk: Nee zo moet je dat niet zien, ik ben geen supporter, maar ik heb wel een seizoenskaart

hoe triest kan het gaan

Jammer dat Derksen toen niet verder ging in deze!

Johan : Henk, in welke speelminuut verliet je op 20 maart de Arena?
Henk : Ik dacht de 59ste minuut het kan ook de 60ste zijn.
 Help mods!
Pool: 374e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.890,5 (daag uit)VoVo: 16e / 155e / 31eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk