| Poster | | Topic: Telesport EK Poule |  |
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1984 Reg.: 9 februari 2006 | |
|
PhoolieOdijk Regelmatige invaller
Uit: Odijk Vak: Oost - Y Posts: 287 Reg.: 5 juni 2005 | Heb maar ff wat ingevuld, zal zoals altijd wel weer weinig van kloppen 
|
|
|
Eindhoven 040 Aanstormend talent
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 130 Reg.: 9 april 2006 | ook maar effe aangemeld 
|
|
|
Albert Trestena Vaste waarde in elftal
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 671 Reg.: 26 april 2007 | Ik sta er ook bij. Ik vraag me alleen af hoe ze opeens aan me naam komen. Die internetmaffia ook altijd . Waarschijnlijk moet je me er na een paar ronden uitgooien omdat ik het gemiddelde te veel omlaag haal. 
|
|
|
Uit: Odijk Vak: Oost - Y Posts: 287 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: Albert Trestena schreef:
Ik sta er ook bij. Ik vraag me alleen af hoe ze opeens aan me naam komen. Die internetmaffia ook altijd .
[...]
Die hebben ze makkelijker weten te achterhalen dan jij denkt. Die heb je tijdens het registreren namelijk zelf ingevuld 
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1984 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: PhoolieOdijk schreef:
(...)Die hebben ze makkelijker weten te achterhalen dan jij denkt. Die heb je tijdens het registreren namelijk zelf ingevuld 
Indd of je hebt al eens eerder meegedaan aan zulk spel dan sta je bij hun in het systeem
PS: We zijn bijna de poule met de meeste leden 
|
|
|
antilliaansepsvfan Regelmatige invaller
Uit: Curacao Vak: - Posts: 266 Reg.: 3 september 2006 | Ik heb oranje gewoon als kampioen . Ze winnen in de finale van Portugal..
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1984 Reg.: 9 februari 2006 | Kom op mensen, aanmelden! 
|
|
|
McLovin Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 134 Reg.: 2 augustus 2006 | Goeie tip, ik heb me ook aangemeld! Finale Duitsland-Italie, Italie wint. 
|
|
|
Eindhoven 040 Aanstormend talent
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 130 Reg.: 9 april 2006 | |
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1984 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: Eindhoven 040 schreef:
http://www.kkn.nl
heb ik 2 jaar terug 100 euro mee gewonnen Gratis deelname!!
Aangemeld
Makkelijke extra vragen dat wel 
|
|
|
Uit: Odijk Vak: Oost - Y Posts: 287 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: Doninho schreef:
(...)
Aangemeld
Makkelijke extra vragen dat wel 
Nogal ja, alleen over die steden twijfelde ik, maar na opzoeken bleek dat ik ze toch al goed had :P
|
|
|
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1984 Reg.: 9 februari 2006 | Nog mensen die meedoen maar nog neit in deze subpoule zitten?
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Vedette
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1212 Reg.: 11 februari 2004 | Zou ik dan toch ergens een pool gaan winnen? Hup Spanje dan maar, al zie ik liever Duitsland winnen voor een andere pool... daar word ik dan wel tweede, maar daar win ik meer dan alleen de eer die hier op het spel staat 
[Dit bericht is veranderd door Voor Rood-Wit Gezongen (op 28 juni 2008 11:47:05).]
|
|
|
Niek Dzsudzsak Lid 2e elftal
Uit: Zundert Vak: - Posts: 159 Reg.: 16 september 2005 | In het algemeen klassement ben ik 23ste geworden van de 172.187. Abonnement op de FHM gewonnen :P
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Vedette
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1212 Reg.: 11 februari 2004 | Dan stond je blijkbaar niet ingeschreven bij de PSV Netwerk subpoule... ben ik toch nog ergens eerste geworden Met een respectabele 359e plaats van diezelfde 172.187 deelnemers, mag ik toch ook niet zeggen dat ik ontevreden ben 
|
|
|
Nielsjee Toeschouwer
Uit: Asten Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 23 Reg.: 11 november 2007 | |
|
Opslagloods Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven- Strijp Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 284 Reg.: 2 mei 2006 |
quote: Nielsjee schreef:
Nu ook Telesport Tourpoule.
Wil je meedoen en in de PSV subpoule komen?
Subpoule: PSV
Wachtwoord: Eindhoven
[Dit bericht is veranderd door Opslagloods (op 30 juni 2008 11:53:47).]
|
|
|
Nielsjee Toeschouwer
Uit: Asten Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 23 Reg.: 11 november 2007 | Verwijder bericht eventjes dan Opslagloods 
|
|
|
Albert Trestena Vaste waarde in elftal
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 671 Reg.: 26 april 2007 | Het loopt nog niet echt storm, hoort dit niet meer in een ander topic thuis (maar welke dan??).
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3192 Reg.: 13 september 2004 | Dan moet je hier zijn. Daar is ook al een topic over de Telesport Tourpoule!
|
|
|
|