PSV Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 20:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Amateurvoetbal Forum » Amateurvoetbal - het algehele topic waarin je alles kwijt kan over je favoriete club en meer

HR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

HR

killermfc
WK Ster

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2009

Beste medeforummers, gisterenavond laat raakte ik geheel offtopic 'aan de praat' met een andere forummer over amateurclubs dit n.a.v. een losse opmerking over de Spakenburgse derby. Een offtopic babbeltje kan nooit kwaad maar ik bedacht me dat het wellicht wel handig, nuttig & leuk zou kunnen zijn als er hier ook een topic zou zijn om het amateurvoetbal een beetje te volgen. En waar hoort zo'n topic beter thuis dan in het 'overige clubsforum'?!

In dit topic kan de forummer alles kwijt over zijn/haar favoriete amateurclub, wedstrijden in het amateurvoetbal die hij/zij bezocht heeft of bijvoorbeeld wedstrijden die PSV (uit) tegen een amateurclub heeft gespeeld. Maar ook als je zelf bij een club voetbalt, kan je hier je verhaal kwijt (uiteraard liever niet elke week een uitgebreid wedstrijdverslag van de b4 of zo, maar wel waar je club voor staat en welke gevoelens jij jegens zo'n club koestert).

Ik besef dat er ook een vrijwel identiek topic bestaat in het subcommunity maar daar wordt, analoog aan het muziekforum, niet al te vaak gepost, wellicht dat e.e.a. hier wél aanslaat. Nou hier laat ik het ff bij. Ik denk dat ik redelijk duidelijk heb gemaakt wat ik met dit topic beoog. Nu is het tijd voor jullie verhalen, beschrijvingen & anecdotes. Uiteraard zal ik later vandaag of deze week ook nog met een stukje komen. Ik ben benieuwd.
HRHR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 oktober 2011 om 15:19:32.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nou dat is een zeer helder betoog. zaterdag is dus de kraker van de Topklasse zaterdag Ijselmeervogels - Spakenburg, we zullen daat met een aantal man naar toe gaan om de sfeer te proeven. Heb er veel verhalen over gehoord en dus werd het tijd om daar zelf kennis van te nemen.

Verder vind ik het altijd gezellig om naar oefenpotjes te gaan kijken als PSV tegen amateurs speelt daar hangt een hele andere 'gemoedelijke' sfeer en kan je lekker met een pilsje in de hand een wedstrijdje kijken die overigens nergens over gaat.

Vind wel en dan haal ik het toch nog een keer aan Killer dat PSV minimaal 1 wedstrijdje in de provencie zou moeten spelen dit voor de zgn klanten binding. Verder 2 oefenpotjes in de polder of in de randstad kan ook geen kwaad.

[Dit bericht is veranderd door klokske (op 4 oktober 2011 15:19:53).]
HR
HR

Standbeeld
Debutant Oranje

Reg.: 2 juli 2009

VV Gemert is mijn lokale FC :B. Zijn 2 seizoenen geleden algeheel zondagamateurkampioen geworden, maar helaas net niet gered tegen de IJsselmeervogels. Ze zijn vorig seizoen gedegradeerd uit de topklasse en spelen nu Hoofdklasse B, maar ze zijn weer hard op weg weer terug te keren naar de top. Anton Janssen is momenteel trainer bij Gemert. Verder zijn de derby's bij Gemert tegen Udi (al van ouds af) en sinds een aantal seizoen lijkt het erop dat de Dijkse Boys ook een derby is geworden. Voor zover mijn inbreng :tong. Oja, in 2012 bestaat Gemert 100 jaar en dan hoop ik dat PSV op bezoek komt voor een oefenpot ;).
HR
HR

gsus-hi
Vaste waarde PSV 1

Uit: Middelbeers
Reg.: 19 november 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 oktober 2011 om 23:58:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: willem_verhees@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voetbalvereniging Beerse Boys uit Middelbeers is mijn clubke. Vereniging die tot in de verre omtrek bekend staat om de gezelligheid (lees: kantine). Opgericht in 1945, met als clubkleuren rood en wit; rood shirt, witte broek, rood-witte sokken.
1e elftal speelt momenteel 3e klasse en ik ben bij dit team betrokken als verzorger. Daarnaast keep ik zelf in het 7e elftal. Mooie club met een grote schare aan vrijwilligers. Club die leeft onder de bewoners van de Beerzen. Een club waarvan ik met trots durf te zeggen: 'Dit is mijn clubke!'
HR
HR

De arTies
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Oost - W
Reg.: 28 november 2001

Vroeger vaak zat tegen beide Spakenburgse clubs gespeeld, maar het blijft me toch een volk daar...
Een grote inteelt, iedereen heeft een marktkraam of zit in de bouw, zit bij de blauwen of de roden en pompt ook alleen daar hun geld in. In de dichtstbijzijnde stad (Amersfoort) kan al niemand ze meer verstaan. Nee misschien maar beter dat ze en masse in hun dorp blijven.
Moest ik kiezen, dan toch maar Spakenburg, daar was de sfeer toch altijd meer ontspannen.
HR
HR

killermfc
WK Ster

De Spakenburgse derby eindigde dus in een gelijkspel: IJsselmeervogels-Spakenburg 2-2, zeg 't maar boys, was 't wat? Leuke kleur shirtjes hè de thuisclub? :tong

Dan ff wat anders (bron tt 108): De Haarlemse fusieclub Young Boys - niet te verwarren dus met de Zwitserse variant hè! - heeft het bestuur geroyeerd. Dit n.a.v. een politie-inval tijdens een illegale pokeravond woensdagavond. Er werden daarbij 18 mensen opgepakt. Hen wordt onder meer softdrugshandel, illegale gok- & witwaspraktijken ten laste gelegd. Hieronder bevonden zich enige (ex-)bestuursleden van de club. Vanmiddag is door de leden het voltallige bestuur geroyeerd alsmede een nieuw bestuur gekozen. En dan te bedenken dat ik ooit een blauwe maandag bij een van de oosrpronkelijke clubs heb gespeeld... :nee :B
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 oktober 2011 om 21:09:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ja vandaag was het zover Ijselmeervogels - Spakenburg.

Veel verhalen over gehoord en ik moet bekennen dat het wel heel erg vet is om mee te maken. 2 Clubs met een rijke geschiedenis wat amateur voetbal betreft, Ijselmeervolgels 7 voudig algemeen kampioen van de hoofd/Topklasse. 8000 man verzamelde zich vandaag op Sportpark de Westmaat.

Aangekomen in Spakenburg Bunschoten was het niet mogelijk om een biertje te drinken in de plaatstelijke kroegen alles was droog gelegd. Maar goed onderweg hadden we al wat biertjes gehad dus dat maakte niet uit. Ze hadden allebei een sfeer actie opgezet, bij de Rooie was het wel mooier. Het thuis shirt van Ijselmeervogels doet me denken aan het shirt van 020. Dat blauwe shirt van Sapakenburg is eigenlijk mooier.

De wedstrijd, eerste 30 minuten was duidelijk voor spakenburg ze kwamen ook verdiend op voorsprong, Na een vrije trap van de uitblinkende Ricky (op de lat) Van de Bergh kopte Jeroen Hessing de 0-1 tegen de touwen dit was na 5 minuten. Het blauwe deel werd gek, er was een heus uitvak ingericht, maar op elke tribune stikte het van de blauwen. Spakenburg had meer de wil om te winnen en het was wachten op de 0-2 en die had een aantal keer kunnen vallen. Wat me ook op viel is dat niet alleen de scheidsrechters in de eredivisie en Jupilair league een drama zijn, maar in de topklasse ook. Hij had na 30 minuten spelen eigenlijk 2 rode kaarten moeten trekken maar de beste man liet alles begaan. zelfs een zuivere hands bal was in zijn ogen niks.

Uit het niets werkelijk kwamen de Vogels gelijk Ramic maakte het doelpunt in een zeer vermakelijke eerste helft. We gingen ruste met 1-1 op het bord waar Spakenburg met 1-3 voor had moeten staan. De 2de helft was veel minder, het leek erop dat beide clubs het zo goed vonde. Tot dat iemand van de Vogels dachtn ik zou eens op goal schieten dat was na 75 minuten in eens gebeurde er van alles en was het Ramic opnieuw die na 85 minuten de 2-1 maakte. Een 2 minuten later schoot van Hoof (Vogels) de bal tegen de paal en een 30 seconde later kreeg Spakenburg een corner en werd het 2-2 Ignacio maakte het doelpunt en de blauwe werden opnieuw gek. In de laatste seconde kopte die zelfde Ignacio nog een bal tegen de paal. En zo werd een hectiese wedstrijd afgelsoten met een gelijk spel. Een terrechte uitslag al met al in een zeer goede sfeer. Volgend jaar opnieuw alleen draaien we dan de wedstrijd om en bezoeken we Spakenburg - Ijselmeervogels.

Zal morgen foto's plaatsen op http://www.psvforlife.nl

[Dit bericht is veranderd door klokske (op 8 oktober 2011 21:12:42).]
HR
HR

t hoofke
Ster van het EK

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Ibrahim Afellay
Reg.: 12 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 oktober 2011 om 13:04:24.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Braakhuizen is mijn cluppie!
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

Uit: Haaren
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 19 augustus 2010

Nemelaer uit Haaren. Gezellige eersteklasser waar wij elke week (als PSV niet voetbalt) met een groepje van 20 14/15/16-jarigen heengaan. Hebben een fantastische keeper die genomineerd is voor Klasbak van de week. Vorig jaar hadden we er al 2 in dat elftal. Als je wilt kun je stemmen via deze link: http://www.brabantsdagblad.nl/sport/amateurvoetbal/klasbak/klasbakteam/

Kamile de Jong. Heeft alle stemmen nodig. 21 jarig keepertje die op latere leeftijd is gaan keepen. Zonde anders had hij ver kunnen komen!
HR
HR

Neymar.
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Dongen
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 13 juni 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 oktober 2011 om 18:11:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
@ Floske,
Haha onze keeper staat ook in het klasbakkenteam. Hij heet Timen Beijes.
HR
HR

Luc_Nilis_PSV
Vedette

Uit: EINDHOVEN
Vak: Zuid - FF
Reg.: 14 februari 2002

WVVZ! ( Wodan :\( )
HR
HR

Sevso
Selectiespeler PSV 1

Uit: Boxtel
Reg.: 28 december 2007

quote:HR
Floske schreef:

Nemelaer uit Haaren. Gezellige eersteklasser waar wij elke week (als PSV niet voetbalt) met een groepje van 20 14/15/16-jarigen heengaan. Hebben een fantastische keeper die genomineerd is voor Klasbak van de week. Vorig jaar hadden we er al 2 in dat elftal. Als je wilt kun je stemmen via deze link: http://www.brabantsdagblad.nl/sport/amateurvoetbal/klasbak/klasbakteam/

Kamile de Jong. Heeft alle stemmen nodig. 21 jarig keepertje die op latere leeftijd is gaan keepen. Zonde anders had hij ver kunnen komen!
HR
Is dat dezelfde keeper die speelde in de wedstrijd tegen Roda JC? Pakte geweldige ballen in die pot.
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

Sevso schreef:

(...)

Is dat dezelfde keeper die speelde in de wedstrijd tegen Roda JC? Pakte geweldige ballen in die pot.
HR
Dat is diezelfde keeper ja. Ben je er ook geweest dan?

Neymar. schreef:

@ Floske,
Haha onze keeper staat ook in het klasbakkenteam. Hij heet Timen Beijes.
HR
Okee, van welke club?

[Dit bericht is veranderd door Floske (op 15 oktober 2011 16:31:45).]
HR
HR

FCEPSV
Vedette

Reg.: 6 juli 2006

Mijn amateurclub heeft ook een goede keeper, namelijk: Jurgen Hendriks.
Dan zal mijn club (EFC) ook tegen de club van Floske spelen dit seizoen, aangezien ze in dezelfde klasse spelen.

[Dit bericht is veranderd door FCEPSV (op 15 oktober 2011 18:24:18).]
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

FCEPSV schreef:

Mijn amateurclub heeft ook een goede keeper, namelijk: Jurgen Hendriks.
Dan zal mijn club (EFC) ook tegen de club van Floske spelen dit seizoen, aangezien ze in dezelfde klasse spelen.
HR
ga je altijd mee naar wedstrijden?
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 oktober 2011 om 12:45:20.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Foto's van Ijselmeervogels - Spakenburg online op http://www.psvforlife.nl
HR
HR

KevinStrootman
Debutant Oranje

Uit: Lierop
Droomaankoop: Michael Bradley
Reg.: 29 juni 2010

Moet dat overal gezegd worden? Lees nu 10 minuten een aantal topics door, en heb al zo'n 6x hetzelfde bericht gezien...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 oktober 2011 om 13:40:34.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

KevinStrootman schreef:

Moet dat overal gezegd worden? Lees nu 10 minuten een aantal topics door, en heb al zo'n 6x hetzelfde bericht gezien...
HR
:slaap Arme Stakker

Overigens hadden de Vogels verloren en had Spakenburg gewonnen met 5-2. GVVV staat nog steeds boven aan bij de Topklasse Zaterdag.

[Dit bericht is veranderd door klokske (op 17 oktober 2011 13:46:59).]
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

klokske schreef:

Foto's van Ijselmeervogels - Spakenburg online op http://www.psvforlife.nl
HR
Ziet er leuk uit. G.V.V.V. heeft Nemelaer van verloren in de KNVB-beker. Zij spelen nu tegen Excelsior volgens mij. Correct me if i'm wrong.
HR
HR

WWW.PSVFORLIFE.NL
Debutant Oranje

Uit: Veghel
Vak: Oost - W
Reg.: 2 mei 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 oktober 2011 om 17:23:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

KevinStrootman schreef:

HR
:huh Zou je dan eens kunnen aangeven welke toppics want ik kan er maar 2 vinden??
HR
HR

killermfc
WK Ster

Ik weet verder niet van de andere vermeldingen, maar in dit topic is het natuurlijk prima op z'n plaats. Dus onterecht dat dat hem hier wordt aangewreven.
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

http://www.youtube.com/watch?v=lC9g9yL-iwA

Hier een compilatie van de promotiewedstrijd van Nemelaer. Hadden aardig wat vuurwerk bij zoals je kunt zien. We wonnen met 1-0 van RKVVO door een doelpunt van Rick te Riele, die ooit 1 wedstrijd in de Eredivisie speelde namens Feyenoord, een linksback. Het kleine jongetje in het grijze vest met capuchon is mijn broertje. Vanmiddag spelen we tegen de amateurs van PSV, hopen dat van der Doelen meedoet!

De toeter die je hoort is Jan van de Pas, alias toeter Jan, haha! Ook altijd te horen bij Jong PSV en de A1.

Luc Vermeer, een van de beteren van Nemelaer, is afkomstig uit de jeugd van PSV.

[Dit bericht is veranderd door Floske (op 30 oktober 2011 13:53:35).]
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

Wedstrijd afgelopen, simpele 5-0 overwinning voor Nemelaer. Geen bekende namen hebben gespeeld.
HR
HR

FCEPSV
Vedette

Reg.: 6 juli 2006

Floske schreef:

(...)

ga je altijd mee naar wedstrijden?
HR
Ja meestal wel maar niet naar Goes, Terneuzen etc., dan ben je heel de dag kwijt aan reizen.
HR
HR

Floske
Debutant Oranje

FCEPSV schreef:

(...)

Ja meestal wel maar niet naar Goes, Terneuzen etc., dan ben je heel de dag kwijt aan reizen.
HR
Okee, als je tegen Nemelaer gaat in Haaren, laat ff weten?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » E - Subcommunities - forums van leden » Amateurvoetbal Forum » Amateurvoetbal - het algehele topic waarin je alles kwijt kan over je favoriete club en meer

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 89,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Osijek:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!