| Poster | | Topic: Mega Ruimteschip te zien op 14 oktober?! |  |
|
Koninklijke Philips E. PSVmarcPSV  Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - YY Posts: 234 Reg.: 24 januari 2007 | Morgen blijkt het een grap te zijn, net als dat bassie verhaal.
|
|
|
Apollo Nationale topspeler
Uit: hengelo Vak: - Posts: 740 Reg.: 5 maart 2000 |
quote: Koninklijke Philips E. schreef:
Morgen blijkt het een grap te zijn, net als dat bassie verhaal.
Je gaat held Bassie toch niet vergelijken met een alien? 
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3060 Reg.: 20 augustus 2006 | ''Buurmannetjeeeee,alieeeeen''
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5806 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Apollo schreef:
Iemand al extra voorzorgsmaatregelen genomen?
Condooms met Xvart-smaak, dat moet toch wel genoeg zijn?
|
|
|
Xipnao! Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3784 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Is ie al geland? 
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10712 Reg.: 8 augustus 2001 | Ik heb hem nog niet waargenomen met mijn telescoop!
|
|
|
Xipnao! Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3784 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 | Hij is al geland, heb je m opgevangen GB?
Klik hier om de spoiler te bekijken
|
|
|
Max Vedette
Uit: Ergens Vak: - Posts: 1462 Reg.: 11 januari 1999 | Hij komt vannacht pas, denk ff na het is een licht schip, overdags zien we hem helemaal niet. Oh verrek misschien is ie er al wel.....
|
|
|
redbull009 Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 422 Reg.: 24 oktober 2001 | Nou toen ik vanmorgen naar mijn werk ging dacht ik al dat ik een Alien had gezien, maar het was toch een afstammeling van een schoonmoeder typetje 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Oost - YY Posts: 234 Reg.: 24 januari 2007 | |
|
Uit: Eindhoven Vak: Oost - YY Posts: 234 Reg.: 24 januari 2007 | |
|
Metz Legende Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Kaatsheuvel Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5585 Reg.: 25 oktober 2000 | Tsjongejonge... ik een vette cake gebakken, komen ze niet.. Het zijn dus in ieder geval geen Duiters die aliens, want een beetje op tijd komen zit er weer niet in. 
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7773 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: Metz schreef:
Tsjongejonge... ik een vette cake gebakken, komen ze niet.. Het zijn dus in ieder geval geen Duiters die aliens, want een beetje op tijd komen zit er weer niet in. 
Toevallig een spacecake? 
|
|
|
Meijel Oost Meervoudig international
Uit: Meijel Vak: Oost - W Posts: 713 Reg.: 23 maart 2006 | Loop ik net over straat komt er ineens een aliën voorbijgelopen.... Zijn ze dan toch geland.... 
|
|
|
IsakssonDeZweed Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 120 Reg.: 3 juli 2008 | Nou, ik moet zeggen dat er bar weinig gebeurt zo op de Dinsdagmiddag, zou het dan toch een reclamestunt/grap zijn geweest?
Toch, ik heb nog ff geduld, misschien horen we vanavond wel wat. 
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 8021 Reg.: 4 mei 2002 | Tuurlijk is het een reclamestunt of een heel dom iemand.
Anders waren ze d'r nu al wel geweest. Eigenlijk wel jammer, was wel spectaculair geweest.
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7773 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: TurboMcKwek schreef:
Tuurlijk is het een reclamestunt of een heel dom iemand.
Anders waren ze d'r nu al wel geweest. Eigenlijk wel jammer, was wel spectaculair geweest.
Straks stap Elvis uit en hij wordt de nieuwe president van de VS.
|
|
|
Salcidos Vedette
Uit: Onder de brug Vak: - Posts: 1213 Reg.: 14 mei 2003 | Ik zie/hoor wel verdomd veel kraaien vandaag. En ik zie veel vermoeide gezichten. Er hangt wel wat in de lucht. 
|
|
|
psvjw Regelmatige invaller
Uit: Vught Vak: West - JJ Posts: 298 Reg.: 28 mei 2007 | Snap echt de hele mediahype niet. Omdat een of andere gestoorde daarover iets op haar website schrijft. 
|
|
|
RaJitsu Legende
Uit: Den Bosch Vak: West - K Posts: 3491 Reg.: 4 mei 2000 | Shit, ik dacht ook dat het flauwekul was, maar nu zing ik toch wel anders.... Vooralsnog hebben ze weinig ondernomen, maar ik ga ze toch nog maar niet testen. Morgen misschien...
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3023 Reg.: 8 april 1999 | Jullie moeten ook zo'n aluhoedje opzetten, dan kun je ze óók zien! 
|
|
|
Monty Python Basisspeler
Vak: - Posts: 334 Reg.: 9 september 2004 | Voordat we weer allerlei belachelijke reacties krijgen van ze komen niet enz...
Denk eraan op Nuku'alofa (waar ze dus waarschijnlijk als eerste zullen landen) is het 13 uur later pas 15 oktober!!
|
|
|
Itslikemagic Talentje
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 69 Reg.: 5 november 2005 | Ik reed net langs de rondweg en hij is geland hoor, geweldig ding..
Wat een onzin. 
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3023 Reg.: 8 april 1999 | Het is nu ook herfst he, vallende bladeren, dus vierkante wielen.. Het is net de NS, nooit op tijd. Of zouden ze een wisselstoring hebben onderweg? 
|
|
|
Holly Hock Vaste waarde in elftal
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 408 Reg.: 6 augustus 2003 |
quote: Demenkovets schreef:
Het is nu ook herfst he, vallende bladeren, dus vierkante wielen.. Het is net de NS, nooit op tijd. Of zouden ze een wisselstoring hebben onderweg? 
Of ze hebben net teveel gegeten en hebben ze nu last van opvliegers, waardoor het neerdalen op de aarde wat lastig gaat.
|
|
|