PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Maatschappelijke Discussies
Mega Ruimteschip te zien op 14 oktober?!
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Mega Ruimteschip te zien op 14 oktober?! 
Koninklijke Philips E.
PSVmarcPSV
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - YY
Reg.: 24 januari 2007
Gepost op 25 september 2008 om 13:15:52.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sinds begin augustus dit jaar gaan er geruchten over het internet dat er op 14 oktober 2008 een massale UFO waarneming zal plaatsvinden die gezien en gefilmd zal worden door miljoenen mensen. Blossom Goodchild, een Australische actrice en schrijfster heeft de hele UFO wereld op z’n kop gezet met gechannelde informatie over de verschijning van een gigantisch buitenaards ruimteschip die drie dagen lang in de lucht te zien zal zijn. Zij noemen zich ‘de Federatie van Licht’, komen uit een andere wereld en zullen op deze manier de aardse bevolking laten zien dat er leven elders in het universum is. Daarbij geven zij de media de gelegenheid hier uitgebreid verslag van te doen en op die manier sceptici en debunkers het zwijgen doen opleggen. Vermoedelijk zal dit gebeuren boven de staat Alabama in Amerika.

Blossom is niet de enige die met deze voorspelling, of liever gezegd aankondiging, komt. Ook door andere personen (mediums) wordt dit bevestigd en komt hun informatie overeen met die van haar. Eén van hen is Dannion Brinkley. In zijn laatste boek, getiteld “Secrets of Light†dat gepubliceerd werd in 2004 schrijft hij:

“Rond het jaar 2008, komt naar buiten dat we niet alleen zijn in het universum en zal absoluut duidelijk zijn voor iedereen op deze planeet. Met miljoenen planeten en miljarden sterren, begrijp ik niet dat we ooit anders hebben kunnen denken. Hoe dan ook, voor degenen die twijfelden, de buitenaardsen zullen zich bekendmaken. Ik geloof dat zij voelen dat ze geen andere keus hebben om zichzelf te laten zien, omdat wij op het punt staan van zelfvernietiging, genocide en vergiftiging. De waarheid over onze intergalactische afkomst zal de gewoonste zaak van de wereld worden. Als ik het mag geloven, dan zal de waarheid over onze intergalactische afkomst de mensheid een wilde rit bezorgen.â€

Een paar zaken zijn opmerkelijk te noemen. Ten eerste… het is uiterst ongewoon voor mediums om exacte datums en plaatsen te geven voor gebeurtenissen – laat staan over de verschijning van een buitenaards schip. Meestal worden er marges aangehouden, maar niet in dit geval. Blossom is standvastig op de datum.

Een ander punt om bij stil te staan is bij het lezen van het materiaal op haar website, http://www.blossomgoodchild.com, is dat zij zelf verbaasd is over de informatie – alsof ze zichzelf helemaal niet de geschikte persoon vindt om deze taak uit te voeren en deze informatie naar buiten te brengen. Dit is zeer opmerkelijk te noemen bij mediums. Bij zulke mensen komt ongeloof of twijfel bijna nooit voor met eigen hun voorspellingen.
Lees het hele artikel op: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19158

Ik zelf geloof meestal niet in verhalen op internet, ik sluit niet uit dat er buitenaards leven is en daarom vond ik het wel interesant om te lezen.

Ook is het zo dat mensen in het dagelijkse leven (bijna) nooit aan dit onderwerp denken, en met dit verhaal vond ik het wel leuk om een nieuw topic te openen om zo jullie mening te horen over dit verhaal maar ook over het hele onderwerp buitenaards leven.

quote:
Het Schip

Niemand kan precies zeggen hoe het schip eruit zal zien, maar volgens velen niet wat men ervan zal verwachten. Er worden zelfs maten genoemd van 2.000 kilometer in doorsnede. Of dit klopt is niet met zekerheid te zeggen. Wat wel aannemelijk klinkt is dat het zó groot is dat het wel duidelijk is dat het niet van de aarde afkomstig is. Reken ook niet op een metalen schip, zoals in de film 'Independence Day'. Het zal vermoedelijk gaan om een 'lichtschip' dat in principe leeft en zelfs een eigen bewustzijn heeft.
Ik denk dat dit stukje het hele verhaal een stuk minder geloofwaardig maakt.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Hannibal Smith
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 22 augustus 2004
Gepost op 25 september 2008 om 15:12:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja het lijkt mij persoonlijk echt onmogelijk dat wij alleen zijn in het heelal. Ik geloof dan ook in buitenaards leven. Maar ik heb toch sterk mijn twijfels bij deze berichtgeving.

Ik kan me niet voorstellen dat buitenaardse wezens helemaal hier naartoe komen vliegen "omdat wij op het punt staan van zelfvernietiging, genocide en vergiftiging." Wat geven zij daar inmiddels om? Als ze al zouden komen, dan hebben ze echt wel andere motieven dan dit.

Het blijft wel fascinerend natuurlijk.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Koninklijke Philips E.
PSVmarcPSV
Bankzitter

Gepost op 25 september 2008 om 15:24:09.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aangezien er op de aarde mensen zijn met slechte bedoelingen (serie moordenaars) en mensen zijn met goede bedoelingen.

Er zijn dieren die in water leven, op land leven en dieren die vliegen.

Er zijn miljarden planeten en wij hebben nog niet eens 0,01% van alle planeten gezien. Hoeveel buitenaardse levensvormen zouden er dan wel niet kunnen zijn.

Dus misschien zien we op de 14e wel hele lieve knuffelbare (mensen, dingen, aliens) we weten niet eens hoe we ze kunnen noemen als ze er al zijn.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003
Gepost op 25 september 2008 om 16:27:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

iIk heb het al eerder gezegd, maar dat er kans is dat er buitenlandse levensvormen zijn is heel wa anders dan dat ze hier ook over die gigantische afstand naartoe kunnen komen. Niet alleen is ruimt vaard iets vrij uitzonderlijks, maar de ruimte is ook een groot aantal lichtjaren groot./ De naam zecht het lichtsnelheid is de maximale snelheid dus 1 lichtjaar kost je minstens een jaar

quote:
De Melkweg bestaat uit drie componenten. Ten eerste heb je de schijf, een vlakke verzameling sterren, stof en gas met een diameter van 100.000 lichtjaar, een dikte van 1000 lichtjaar en een omtrek van 300.000 lichtjaar. De schijf bevat vele massieve, jonge sterren die in de vorm van een spiraal over het vlak van de Melkweg verspreidt zijn.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.321,5VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Koninklijke Philips E.
PSVmarcPSV
Bankzitter

Gepost op 25 september 2008 om 16:47:03.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fansper schreef:

De Melkweg bestaat uit drie componenten. Ten eerste heb je de schijf, een vlakke verzameling sterren, stof en gas met een diameter van 100.000 lichtjaar, een dikte van 1000 lichtjaar en een omtrek van 300.000 lichtjaar. De schijf bevat vele massieve, jonge sterren die in de vorm van een spiraal over het vlak van de Melkweg verspreidt zijn.

En dat is dan nog maar 1 sterrenstelsel van de vele!
 Help mods!
mod 81
Legende

Uit: woensel parel van de kempen
Vak: Oost - V
Reg.: 11 september 1999
Gepost op 25 september 2008 om 18:36:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ofschoon ik een vaste lezer van niburu ben , wil ik het volgende toch wel weten: Is er ook al een tijd bekend ?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,6VoVo: -Opstelling: -
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 25 september 2008 om 18:46:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mod 81 schreef:

Ofschoon ik een vaste lezer van niburu ben , wil ik het volgende toch wel weten: Is er ook al een tijd bekend ?

Prime time uiteraard, om vervolgens bij David Letterman aan tafel te verschijnen
 Help mods!
Pool: 327e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 25 september 2008 om 18:54:29.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zag laatst al een trailer van die film in een reclameblok voorbij komen.

[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 25 september 2008 18:54:57).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
waardan
Talentje

Uit: Delft
Reg.: 27 januari 2006
Gepost op 26 september 2008 om 01:15:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje off topic maar misschien toch leuk voor de discussie.

Dit is wat Dr. Edgar Mitchell de 6e man op de maan er over te zeggen heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=-7ByWlRZlq0&feature=related

Help mods!
Pool: 1399e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Hannibal Smith
Internationale topspeler

Gepost op 26 september 2008 om 10:51:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fansper schreef:

iIk heb het al eerder gezegd, maar dat er kans is dat er buitenlandse levensvormen zijn is heel wa anders dan dat ze hier ook over die gigantische afstand naartoe kunnen komen. Niet alleen is ruimt vaard iets vrij uitzonderlijks, maar de ruimte is ook een groot aantal lichtjaren groot./ De naam zecht het lichtsnelheid is de maximale snelheid dus 1 lichtjaar kost je minstens een jaar

(...)

Nou, wellicht bestaat er wel zoiets als warp-speed.. Voor ons lijkt nu misschien de snelheid van het licht het maximum, wellicht kan het wel sneller. We hebben de geluidssnelheid ook al gebroken, waarom die van het licht niet?
 Help mods!
Salcidos
Vedette

Uit: Onder de brug
Reg.: 14 mei 2003
Gepost op 26 september 2008 om 11:20:27.         MSN: tha_likwit@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geloof er geen snars van, want waarom gebeuren deze dingen bijna atlijd boven amerika of australie?

[Dit bericht is veranderd door Salcidos (op 26 september 2008 11:20:57).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PUT
Legende

Reg.: 4 juli 2001
Gepost op 26 september 2008 om 11:22:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

HS: Ja wie weet. Wel lastig als het donker is want dan haal je je eigen lampen elke keer in

Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat we de enige levensvorm zijn in het heelal. Zou vrij onlogisch klinken. Maar goed de vraag is of wij of anderen tot een andere planeet kunnen komen. Zou wel mooi zijn om mee te maken.

Waar we op aarde misschien beter ons geld en de energie in kunnen steken is of we hier de zaken wat meer op orde kunnen krijgen....

Van de beweringen e.d. van mensen die zeggen dat een ruimteschip/ ufo te zien zal zijn geloof ik niet veel. En wel raar dat het altijd in Amerika gebeurt...

[Dit bericht is veranderd door PUT (op 26 september 2008 11:23:33).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: -
fansper
Legende

Gepost op 26 september 2008 om 15:36:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hannibal Smith schreef:

(...)

Nou, wellicht bestaat er wel zoiets als warp-speed.. Voor ons lijkt nu misschien de snelheid van het licht het maximum, wellicht kan het wel sneller. We hebben de geluidssnelheid ook al gebroken, waarom die van het licht niet?

Als dat waar is kunnen we grofweg de complete kern wetenschap in de prullenbak gooien. Zegt de formule e = mc2 je wat? De natuurwet komt er grofweg op neer dat steeds meer van de kracht word omgezet in materie in plaats van snelheid. Geluidssnelheid stelt geen barst voor als je het op heelal schaal bekijkt. De enige manier waarop je in het heelal vooruit kan komen is door het beetje bij beetje te coloniseren net als de oceaan vroeger, maar vermoedelijk zien we dan wel iets aan komen.
Met robotten kun je misschien wat stappen overslaan, maar probleem is dat ze dan zichzelf zouden moeten besturen, want een signaal heeft ook zo zijn grenzen.

Waarschijnlijk zijn daarom ook de men in Black opgericht

Voorlopig kunnen we ons trouwens beter op de mysteries in de richting van atlantis/sfinx richten, want het schiet niet op als je als mensheid na iedere grote natuurramp weer bij scratch kan beginnen.

[Dit bericht is veranderd door fansper (op 26 september 2008 15:48:43).]
 Help mods!
Hannibal Smith
Internationale topspeler

Gepost op 27 september 2008 om 14:19:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fansper schreef:

Als dat waar is kunnen we grofweg de complete kern wetenschap in de prullenbak gooien. Zegt de formule e = mc2 je wat? De natuurwet komt er grofweg op neer dat steeds meer van de kracht word omgezet in materie in plaats van snelheid. Geluidssnelheid stelt geen barst voor als je het op heelal schaal bekijkt.
Ik heb de theorie er even op nagekeken, maar volgens mij zie je wel 1 ding over het hoofd. e=mc2 gaat volgens mij alleen op als er zwaartekracht bij komt kijken. In de ruimte heb je geen zwaartekracht. Maar misschien heb ik de theorie wel niet helemaal begrepen.

Maar dan heb je bijvoorbeeld nog wel warp holes. Zoals in Stargate.

quote:
De enige manier waarop je in het heelal vooruit kan komen is door het beetje bij beetje te coloniseren net als de oceaan vroeger, maar vermoedelijk zien we dan wel iets aan komen.
Met robotten kun je misschien wat stappen overslaan, maar probleem is dat ze dan zichzelf zouden moeten besturen, want een signaal heeft ook zo zijn grenzen.

Waarschijnlijk zijn daarom ook de men in Black opgericht
Als we zoiets zouden gaan doen moeten we toch eerst zuurstof-aanmaak-machines gaan uitvinden. Maar dan nog komen we een keer aan bij het probleem van de snelheid. Onze ruimteschepen moeten gewoon een stuk sneller, anders duurt het veel en veel te lang om naar andere planeten te hoppen. Of er moeten gigantisch veel ruimteschepen gebouwd worden.

quote:
Voorlopig kunnen we ons trouwens beter op de mysteries in de richting van atlantis/sfinx richten, want het schiet niet op als je als mensheid na iedere grote natuurramp weer bij scratch kan beginnen.
Wat is het mysterie van de Sfinx? Het is een fraai staaltje bouwwerk, helemaal voor die tijd, maar echt mysterieus is het toch niet? Dit stuk is misschien wel interessant over Atlantis:

Antarctica als Atlantis

Een mogelijke theorie (in 1966 gepubliceerd door Prof. Dr. Charles Hapgood in zijn boek "Maps of the Ancient Sea Kings" dat Antarctica de plaats is waar het vroegere Atlantis zou moeten hebben gelegen, wordt ondersteund door het gegeven dat op een aantal middeleeuwse wereldkaarten (de 'wereld' voor zover bekend in die tijd) Antarctica nauwkeurig staat getekend, terwijl men het bestaan ervan nog niet eens wist. De bekendste hiervan is de Piri Reis-kaart uit 1513. Zeer opmerkelijk op deze kaart is dat Antarctica nauwkeurig is getekend als een eilanden-groep, zoals het werkelijk uitziet onder de gigantische ijskap die de eilanden vandaag de dag (en in de Middeleeuwen) met elkaar verbindt. Hoe kon men dit gegeven toen al weten? Cartografen in die tijd moeten de 'kennis' van Antarctica van nog veel oudere kaarten hebben overgenomen. Kaarten die we vandaag als verloren moeten beschouwen. Er moet in ieder geval een volk zijn geweest dat in een periode lang vóór de Middeleeuwen begonnen al kennis had van de eilanden van Antarctica. Dit moet dan zeer waarschijnlijk in de laatste ijstijd zijn geweest, toen het grootste gedeelte van het noordelijke halfrond onder een dikke ijskap lag en sommige delen van Antarctica juist een zachter klimaat hadden. Het is mogelijk dat er toen een volk leefde dat de zeeën rond Antarctica bevoer of er misschien zelfs woonde. Het jaartal van 9500 voor Christus waar volgens Plato dit volk verdween, ligt ook dicht in de buurt van het einde van de laatste ijstijd, zo'n 10.000 jaar geleden. Een andere theorie over de verdwijning van Atlantis spreekt over een verschuiving van de aardkorst, waarbij Antarctica opgeschoven zou zijn richting zuidpool en zodoende op korte termijn met een ijslaag bedekt werd.

Wel van Wikipedia, maar goed, er zit wat in.
 Help mods!
hen-3
Legende

Vak: Zuid - A
Uploads: 9
Reg.: 28 februari 2001
Gepost op 27 september 2008 om 16:02:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heeft dat laatste niet meer met de zogenaamde opwarming van de aarde te maken?
 Help mods!
Pool: 253e, NAC Breda-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.396,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Hannibal Smith
Internationale topspeler

Gepost op 29 september 2008 om 10:55:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opwarming van de aarde hangt toch samen met het ontstaan / verdwijnen van ijstijden? Tenminste, dat is weleens gezegd door "geleerden" de laatste jaren.

quote:
Put schreef:

Van de beweringen e.d. van mensen die zeggen dat een ruimteschip/ ufo te zien zal zijn geloof ik niet veel. En wel raar dat het altijd in Amerika gebeurt...
Nou dat vind ik niet raar. Als ik een Aliën was, zou ik ook eerst gaan kijken bij de "leiders" van de planeet. Amerika is het verste qua ruimtevaartprogramma en qua defensie. Als je dan bijvoorbeeld gaat kijken of dit een bedreiging vormt voor je eigen beschaving, zou ik ook eerst bij hen beginnen.
 Help mods!
fansper
Legende

Gepost op 29 september 2008 om 11:15:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ant artica is inderdaad een mogelijkheid voor Atlantis, wat de sfinx berteft.
Het mysteruie van De Sfinx komt neer op bewijzen dat het bouwwerk lijkt te stammen uit een tijd van ver voor de egyptische beschaving. De erosie op het beeld lijkt te moeten worden verklaard uit regenval, die de woestijn sinds de einde ijstijd niet meer heeft getroffen.
Ik heb zo gauw niet echt reen goede link gevonden, maar hier staat het verhaal er wel bij:
http://www.mysterydatabase.com/viewtopic.php?f=38&p=644
 Help mods!
3P
Legende

Uit: Eindhoven, NB, Nederland
Vak: Noord - U
Reg.: 15 januari 1999
Gepost op 29 september 2008 om 11:46:40.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach, met dit soort berichten heb ik altijd zoiets van; laat maar zien dan. Niet dat ik niet nadenk over theorieen of mogelijkheden, maar je loopt altijd weer dood in discussies. Je weet het niet, we weten het niet.

14 Oktober misschien meer? We zullen het zien (of niet)!
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Max
Vedette

Uit: Ergens
Reg.: 11 januari 1999
Gepost op 1 oktober 2008 om 11:56:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb dit ook gehoord en heb begrepen dat de Aliens 700 biljoen dollars mee brengen om de wereld te redden. Gelukkig het komt allemaal toch nog goed.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 september 2000
Gepost op 1 oktober 2008 om 13:54:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zag gisteren van alles vliegen. Zou het dan toch?

Of waren het gewoon de paddo's?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
fansper
Legende

Gepost op 1 oktober 2008 om 14:41:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vrees dat we toch wel een probleem hebben als ze op zo'n kritiek moment komen.
 Help mods!
Koninklijke Philips E.
PSVmarcPSV
Bankzitter

Gepost op 1 oktober 2008 om 15:53:01.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Max schreef:

Ik heb dit ook gehoord en heb begrepen dat de Aliens 700 biljoen dollars mee brengen om de wereld te redden. Gelukkig het komt allemaal toch nog goed.

quote:
Faaz schreef:
Ik zag gisteren van alles vliegen. Zou het dan toch?

Of waren het gewoon de paddo's?

Zouden de aliens hierheen komen om paddo's te kopen

[Dit bericht is veranderd door Koninklijke Philips E. (op 1 oktober 2008 15:53:29).]
 Help mods!
okido!
Veelbelovend talent

Reg.: 27 juni 2008
Gepost op 2 oktober 2008 om 14:50:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kam me niet schelen waar ze vandaan komen, maar die grijs-groene met de slurf gaat in de spits!
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
fansper
Legende

Gepost op 2 oktober 2008 om 14:58:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes met die handen van hem. Die kan niet van deze aardbol zijn.
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 2 oktober 2008 om 15:14:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar hoe moet ik de aliens (of alien als het een levend schip is) begroeten?

Misschien zijn ze wel onder de indruk van teabagging of zwaffelen...
 Help mods!
Pool: 559e, NAC Breda-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk