PSV Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 19:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Maatschappelijke Discussies » Het weer

HR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »

HR

Fudge
Vedette

Uit: Langenboom
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Mark van Bommel
Uploads: 2
Reg.: 4 januari 2003

Sjonge jonge jonge, ik ga kapot hier, buiten, binnen, boven, beneden, het maakt allemaal niks uit. Overal zweet ik me kapot. En een Duitse meteoloog schijnt gezegd te hebben dat we nog minimaal 4 weken zo'n weer hebben, tussen 25 en 35 graden.

Heeft dit een andere oorzaak, dan alleen toeval. Ik zou het zo n twee drie niet weten, het lijkt me stug dat dit door het broeikaseffect komt? Maar wat dan? Of toch alleen toeval?
HR
HR

PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Droomaankoop: -
Reg.: 19 december 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juli 2006 om 20:00:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 58441900  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Fudge schreef:

Sjonge jonge jonge, ik ga kapot hier, buiten, binnen, boven, beneden, het maakt allemaal niks uit. Overal zweet ik me kapot. En een Duitse meteoloog schijnt gezegd te hebben dat we nog minimaal 4 weken zo'n weer hebben, tussen 25 en 35 graden.

Heeft dit een andere oorzaak, dan alleen toeval. Ik zou het zo n twee drie niet weten, het lijkt me stug dat dit door het broeikaseffect komt? Maar wat dan? Of toch alleen toeval?
HR
Dit nog 4 weken vol houden red ik niet, trek het nu al niet. Me slaapritme is nu al volledig naar de klote, en nu ben ik gelukkig vrij, kun je nagaan als ik moet werken....
HR
HR

sweex
Legende

Vak: -
Uploads: 12
Reg.: 17 april 2005

Ik leef nu ook veel snachts en slaap lang uit, zo merk ik er minder van. Helaas leven er maar weinig zo, dus is het saai met je vriendenkring want die slapen wel op normale tijden.
HR
HR

Remco.
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Oost - X
Reg.: 19 juni 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juli 2006 om 01:05:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ga inderdaad ook 's nachts nog wel even door, maar de volgende morgen ben ik om 8 uur weer wakker ivm de warmte. Het schiet niet bijster veel op zo :)
HR
HR

Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Madrid
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001

Lekker toch, mooi weer en zon ;)

Kan niet beter ! Het nachtelijk zweten neem ik wel op de koop toe..
HR
HR

Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Droomaankoop: Sotiris Ninis
Reg.: 8 april 1999

Liever dit dan weer zo'n verregende zomer.
Ach ik zal niet snel klagen met dit weer, je wil toch zomer vanwege de zon. Wel goed strand/bier/ijs-weer tenminste :B

(maar met een paar graadjes minder is het dat ook nog wel)
HR
HR

Kezza Zauvek
Legende

Uit: Mumbai, India
Reg.: 23 juli 2002

Jullie zijn echte Nederlanders he. :B
Altijd zeuren hoe kutweer het is, dan is het zomer, en is het echt mooi weer enzo lekker zon lekker warm, en dan is het ook weer niet goed!
En ja, ik kom uit India. ;) Dus ik snak altijd wel naar wat warme temperatuurtjes. :B

Ik vind het echt heerlijk zo! Dit is waar ik altijd naar uit kijk!

Van mooi weer, zijn mensen minder gestresst, loopt er altijd wel wat lekkers rond, en het is gewoon echt chill weer!

HEERLIJK! :cool :ja :schrik :pul :psv
HR
HR

Jeroenho
Legende

Reg.: 12 maart 2000

Fudge schreef:

En een Duitse meteoloog schijnt gezegd te hebben dat we nog minimaal 4 weken zo'n weer hebben, tussen 25 en 35 graden.HR
Ik hoop dat die Duitse meteoroloog gelijk heeft, want wij vieren vakantie in eigen land. En op Texel is het met dit weer beter uit te houden dan hier.

HR
Moeilijk te zeggen. Bij die warme zomer van drie jaar geleden begon ook iedereen over het broeikas-effect, maar de zomers daarna was er toch weer veel regen. Ik hou het voorlopig op toeval.
HR
HR

Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Droomaankoop: Sotiris Ninis
Reg.: 8 april 1999

Broeikaseffect is echt onzin. Dat is lange-termijnwerk. Dan praat je over tienden van graden over x-aantal jaren en zeker niet zulke dramatische verhogingen als nu het geval is. Dan praat je over honderden jaren (als het niet meer is).
Daarbij zou een broeikaseffect voor zachtere winters (was vrij koud geloof ik afgelopen seizoen) en natte zomers zorgen. Wie ziet de regen?

(Correct me if I'm wrong)
HR
HR

psv03
Bankzitter

Uit: Roermond
Reg.: 5 april 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juli 2006 om 12:20:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: stephantimmermans@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Daarbij schijnt de warmste zomer ooit in 1947 te zijn geweest, met een hittegolf die 3 weken aan 1 stuk duurde.
Ik geloof niet dat ze in die tijd het woord broeikaseffect kenden :)
HR
HR

Brabantia Nostra
Legende

Uit: Deurne
Vak: Noord - U
Reg.: 3 juni 2005

Fudge schreef:

HR
Dat komt omdat er precies boven Nederland zich een hogedrukgebied als een rots gevestigd heeft, en gezien de omstandigheden in de atmosfeer nog niet van plan is op te stappen.

Ik mag die hitte trouwens wel :cool :pul

[Dit bericht is veranderd door Brabantia Nostra (op 21 juli 2006 12:57:23).]
HR
HR

Pedro Pauleta
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Uit: Groningen
Reg.: 24 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juli 2006 om 15:18:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als je moet werken is het heel vervelend, als je vrij bent is het juist heerlijk. Wel jammer voor de voetbalvelden, dat gras ziet er nu niet uit en het seizoen begint alweer bijna, ook voor de amateurs en sproeien helpt niet zoveel.
HR
HR

PSV Down Under
Legende

Uit: Adelaide, Australia
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juli 2006 om 15:20:45.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: PKamer1976@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ach mensen, geniet van dat lekkere weer. En als het je niet heet genoeg is kom dan hier maar een keer een zomertje meepikken. Temperaturen boven de 40 graden kan ik je garanderen....Proost!

Down Under
HRHR
HR

knalpotknallers
Legende

Uit: Aalten / Arnhem
Reg.: 1 april 2000

Het mag van mij wel het hele jaar zo zijn. Echt heerlijk, je moet je gewoon niet al te druk maken.
HR
HR

Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 2 maart 2000

Perfect het weer zo!! Lekker zonnetje, lekker aan het zwembad relaxen, kan niet beter!
Alleen als je nu met het openbaar vervoer moet gaan ga je kapot in al die niet-gekoelde treinen en bussen. Gelukkig kan ik een autotje lenen zodat ik lekker met de raampjes open kan toeren...

Slapen is ook geen probleem onder de airco, ben helaas wel twee nachten achter elkaar wakker geworden van de kou :B

Van mij mag het nog wel een tijdje zo blijven!

Enig nadeel zijn de mensen die zich nu niet elke dag douchen, jezus wat een stank komt er af en toe voorbij zeg, alsof die beste persoon al in de afgelopen 2 weken dat het zo zonnig en warm is zich niet heeft gewassen :kots
HR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juli 2006 om 22:37:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
mijn 3 weken vakantie zitten er bijna op, wat het weer betreft mag ik dus absoluut niet klagen want ik heb nog geen drup regen gehad. We zij lekker "zum hause" gebleven maar daar was het prima toeven.
A.s. dindagavond om 22.30 is het echter afgelopen met de pret en mag ik weer gaan werken.. Nu draai ik alleen maar nachtdiensten op dit moment dus over de temperatuur tijdens het werken hoor je mij niet klagen. Maar als het snachts al moeilijk slapen is momenteel, hoe zal het overdag dan gaan???? I rest my case en hoop er het beste ( of het minst slechte van ).
Vakbonden hebben het wel allemaal over omstandigheden overdag waarin je wel en niet mag werken, maar wat als je door die omstandigheden niet kunt slapen en dus snachts niet kunt werken ??

Maar we moeten niet zeuren met ons allen want we zeiken altijd over het weer en nu is het een keer warm en nu is het ook niet goed...
HR
HR

George Washington Carver
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juli 2006 om 22:58:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Maar als het snachts al moeilijk slapen is momenteel, hoe zal het overdag dan gaan???? I rest my case en hoop er het beste ( of het minst slechte van ).HR
Ik werk in de drie ploegendienst en met deze hitte draai ik het liefst nachtdienst.
's Avonds blijft de meeste warmte hangen, 's morgens is het vaak het koeltste deel van de dag, het kost mij dus minder moeite om in slaap te komen.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 juli 2006 om 10:53:56.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het valt mij op dat de ambtenaren (bij gemeente en Justitie) het eerst volgens tropenrooster gaan werken. En dat betekent niet op andere tijden werken, maar gewoon een halve dag vrij. Het werk blijft daar dus liggen, alleen omdat het kwik naar 30+ stijgt... :nee

Dat je de stratenmakers en vuilnislieden `s middags naar huis stuurt, daar kan ik inkomen. Maar meerdere dagen op een week om half 1 `s middags stoppen, terwijl een berg werk ligt te wachten... Neen. :\[

Eigenlijk ben ik gewoon jaloers. Bij ons op het werk mocht iedereen woensdagmiddag naar huis, maar ik was woensdag vrij...

Overigens met wat bier op en deze temperatuur trek ik het ook niet om lang uit te slapen. De termostaat geeft hier alweer 30 graden aan... :I

[Dit bericht is veranderd door Reemdacoolest (op 23 juli 2006 10:55:29).]
HR
HR

Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Reg.: 13 oktober 1999

Schaf een airco aan als je er niet tegen kan. Ik vind het heerlijk. Enige nadeel is dat de warme lucht hier in mijn flat erg blijft hangen doordat er geen wind doorheen komt hier. Bij mijn buurman juist weer wel. Maargoed, een airco doet zijn werk.
HR
HR

Remco.
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 19 juni 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 juli 2006 om 23:26:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Van dat laatste heb ik ook last van, maar ik heb verder geen airco nodig. Gewoon beide balkons (of balkonnieres/balkonnen, wat jullie willen) tegen elkaar open zetten en het waait wel door. Dat scheelt.

Verder is het om te werken (TPG) niet te doen, maar ergens is het ook wel lekker. Dat gezweet :B
HR
HR

FanaticTim
Vedette

Uit: Limburg
Reg.: 20 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2006 om 01:28:35.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ga onderhand kapot man! Zo'n warm weer vind ik het, rond de 30 is nog te doen maar aan de grens van 38 word te warm. Dan kan je wel zeggen ga aan het zwembad liggen met een pilsje, maar een pilsje is met dit weer ook geen plezier als je er 5 op hebt lijkt het net alsof je een kater hebt met dit weer! En dan heb ik het nog niet eens over snachts, Wij hebben airco maar dan nog. BAHBAH voor mij hooft het niet die extreme hitte! :nee
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2006 om 12:12:14.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind het heerlijk.
Kan er goed tegen.

Mag van mij heel het jaar zo zijn.

Lekker korte broek aan t-shirtje en slippers.
HR
HR

Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Reg.: 13 oktober 1999

Inderdaad, ik ook. 35 kan ik ook goed hebben maar dat zou voor heel het jaar wat te warm zijn. 28 a 30 graden prima, heerlijk.

Van dat laatste heb ik ook last van, maar ik heb verder geen airco nodig. Gewoon beide balkons (of balkonnieres/balkonnen, wat jullie willen) tegen elkaar open zetten en het waait wel door. Dat scheelt.
HR
Lastig als je muggenbloed hebt net als ik. :B
HR
HR

RIO
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 19 februari 2000

Jullie hebben de warmste zomer ooit en ik zit ergens anders! Niet dat het hier koud is, de warmste periode moet nog komen in augustus (40+). Dubai was ook al lekker warm 2 weken terug toen ik er was met 40+. Maar de warmte in Nederland is toch anders. De lucht is blauw, er is zon, je kunt bruin worden. Shanghai, geen strand, bewolking, dus geen zon. Dubai, te warm om in de zon te zitten. Maar goed, landen zoals Nederland zijn weer niet voorbereid op hitte, huizen hebben geen airco, winkels ook niet, etc. Hier in Shanghai heb ik lekker de airco op 20 graden staan. Brrr heb het koud. :B
HR
HR

jens
Nationale topspeler

Uit: Brussel
Vak: Oost - VV
Reg.: 6 juli 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2006 om 22:10:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik begin er wel tegen te kunnen ondertussen. Nog steeds verdomd warm, maar ik zie beduidend minder af.

Vorige week wel een rotvervelende nacht gehad toen ik wat teveel gedronken had, nog vijf keer harder gezweet dan "normaal".

Prima als het vakantie is, mag er niet aan denken als het terug school/fulltime werken wordt !
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Maatschappelijke Discussies » Het weer

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Stelling: Het is terecht om Bakkali ook niet meer bij Jong PSV op te stellen

Mee eens
Mee oneens, hij zou gewoon bij Jong PSV moeten uitkomen
Mee oneens, zolang hij onder contract staan mag hij ook bij het eerste
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 96,5% dat Vitesse wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Dinamo Moskou-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!