PSV Netwerk
zondag 23 november 2014 - 02:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Gastenboek PSV Netwerk » belachelijke censuur

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 38 »

HR

Faaz
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 september 2000

Voor het gebruiken van het woord neuzen, krijg ik geel. Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op.

Op de ajax-boards mogen die gasten zich ongegeneerd ***** noemen en ik zou het hiet niet eens over neuzen mogen hebben?

Is het feit dat zij zich ***** noemen en de ***** op die manier een slechte naam geven door onder die naam allerlei rotzooi uit te halen en ruzies uit te lokken, dan niet kwetsend en beledigend?

Het is als je het goed bekijkt ook eigenlijk pure discriminatie. Een ajacied mag rustig **** zeggen maar een PSV-er niet. Als jullie deze boards verstoken willen laten van dit soort termenologie, moeten jullie consequent zijn en het probleem bij de wortel aanpakken en ook op de ajax-boards het gebruik van het woord **** verbieden.

Of dachten jullie dat werkelijke ***** zich er prettig bij voelden dat tribunes vol mongolen aanhoudend hun naam misbruiken? Zelfs het ajax-bestuur zegt aanstoot te nemen aan die term. En ook het CIDI is niet blij met het gebruik van die term door een gedeelte van de ajax-aanhang.(bel ze maar, heb ik net ook effe gedaan.)

Die gasten mogen zich blijkbaar in woord en daad als ***** uiten, met als krankzinnig hoogtepunt die vlag van 20 bij 20 in hun stadion, en wij zouden ze daar niet op aan mogen spreken? Wij zouden daar niet op mogen reageren?

Het is het een of het ander, of niemand op het soccernetwerk mag die termen gebruiken, of het is aan de moderators om alle berichten op hun eigen inhoud te beoordelen om te zien of de term kwetsend gebruikt wordt.

Dit is te belachelijk voor woorden.

Zijn jullie soms te bang om op de ajax-boards een verbod op dit woord in te voeren?

Ben trouwens heel benieuwd wat hier wel mag? Mag muurmauwers? Of zionistische entiteit? Besneden medemens? Koosjerkauwer?

Of zijn alle verwijzingen naar de geuzennaam van ajacieden verboden? Mag ik hier in het geheel niet de spot drijven met hun Davidssterren en hun Israelische vlaggen?

Kom op zeg, jullie verliezen echt alle redelijkheid uit het oog met deze zgn politiek correcte houding.

Ik vraag me trouwens so wie so af wie jullie nu eigenlijk in bescherming nemen?

Ajacieden? Zou vreemd zijn. Die noemen zich zelf **** op hun eigen boards. Die begrijpen heel goed dat termen als neuzen ed niets met anti-semitisme of iets dergelijks te maken hebben.

PSV-ers? Zou nog vreemder zijn. Zelfs PSV-ers van ****se afkomst weten precies wie er met dit soort termen bedoeld worden.

Andere *****? Ik mag toch aannemen dat ook ***** die hier op de boards komen ook weten wat er rond het voetbal speelt en precies weten wie er bedoeld worden.

De gemiddelde veehouder of groenteboer begrijpt toch ook dat op de ajax-boards termen als schijtboeren, ed niet op hun slaan? Of waren jullie nu ook van plan op de ajax-boards het gebruik van het woord boer te verbieden omdat dat voor PSV-ers (en niet te vergeten aanhangers van De Graafschap) wel eens kwetsend zou kunnen overkomen?

PS. Ik had hier over een topic geopend op het Maatschappelijk Discussie Forum, maar daar stond hij blijkens verkeerd. Vandaar hier dus nogmaals. Ik neem aan dat dat is wat administrator Bas bedoelde toen hij wees op de juiste kanalen. En voor de goede orde, wat ik aankaart heeft geen betrekking op een individueel geval maar op het meten met twee maten van de adminstratoren en moderators. Wat op de ajax-boards mag moet hier ook mogen en andersom.
HR
HR

KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Vak: Oost - YY
Reg.: 11 januari 2000

quote:HR
Zijn jullie soms te bang om op de ajax-boards een verbod op dit woord in te voeren?HR
PSV administrators/moderators maken de regels voor het PSV BB. Ajax admins/mods maken deze voor het Ajax BB... Dus al zouden de administrators van dit BB het nog zo graag willen, daar hebben ze niks over te zeggen...

Die noemen zich zelf **** op hun eigen boards. Die begrijpen heel goed dat termen als neuzen ed niets met anti-semitisme of iets dergelijks te maken hebben.HR
Wanneer we hier ***** zeggen is het veelal om de ajacieden aan te duiden, omdat zij zichzelf ***** noemen. Ook elke ajacied weet dit. Echter wanneer je het woord neuzen gebruikt, bedoel jij misschien ook wel *****, maar je gaat direct in op de chte *****, namelijk diegene die in Israel wonen en doorgaands een grote neus hebben.... dit is misschien wel een klein detail, maar wel een groot verschil. En ik wil niet zeggen dat ik het verder niet met je eens ben, ik geef alleen de beredenering aan van 't 'waarom'...

[Dit bericht is veranderd door KOLKKA (op 9 mei 2003 18:58:25).]
HR
HR

Faaz
Legende

Des te meer reden om dus gewoon ***** te zeggen. Juist omdat dat niet mag gaan we naar sluipwegen zoeken.

Er is trouwens weldegelijk overleg tussen de moderators en adminstrators van de verschillende boards.

Mochten de administrators van de ajax-boards geen verbod op de term ***** willen invoeren, lijkt me dat des te meer reden omdat hier ook niet te doen.

Waarom moeten we hier plotseling het braafste jongetje uit gaan hangen?
HR
HR
Het is iets van de laatste tijd, hiervoor werd er niet op gereageerd.
Sinds de moddereters de beschikking hebben over hun kaartjes strooien ze er op los.

Wat een geneuzel. :slaap :slaap :slaap
HR
HR

KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Vak: Oost - YY
Reg.: 11 januari 2000

Des te meer reden om dus gewoon ***** te zeggen. Juist omdat dat niet mag gaan we naar sluipwegen zoeken.

Er is trouwens weldegelijk overleg tussen de moderators en adminstrators van de verschillende boards.HR
Des te meer reden om gewoon ajacieden te zeggen lijkt mij, sluipwegen zijn dan helemaal niet meer nodig. (nee, ook ik zeg wel eens *****, in 't stadion b.v., maar vind het hier niet zo moeilijk om ajacieden te schrijven...). Er zijn mensen die zich er ontzettend aan storen wanneer er overal maar weer het woordje ***** zal staan. Ik denk trouwens ook dat wanneer het hier toegestaan zou zijn, dat het op dit BB vele malen vaker zal staan dan op het ajax BB...

Verder is er misschien wel contact/overleg, maar uiteindelijk bepalen de admins van de verschillende boards hun eigen regels.

Het is iets van de laatste tijd, hiervoor werd er niet op gereageerd.
Sinds de moddereters de beschikking hebben over hun kaartjes strooien ze er op los.HR
Hiervoor was 't zelfs vrijwel nooit nodig, omdat het toen nog niet of nauwelijks gebruikt werd! Maar doordat ook dit BB in omvang groeit zullen er soms strengere regels moeten gelden. De laatste tijd hoefde je maar een topic te openen of het woord 'neuzen' stond er alweer...
Enne, wat die kaartjes betreft, die waren er eerst in principe ook al maar dan in de vorm van een waarschuwing. En een tweede 'waarschuwing' was ook een schorsing (net als een rode kaart dus, precies 't zelfde eigenlijk)

[Dit bericht is veranderd door Jasper. (op 9 mei 2003 19:31:00).]
HR
HR

Bas
Administrator

Uit: Aalst Waalre
Reg.: 13 januari 1999

wat ik aankaart heeft geen betrekking op een individueel geval maar op het meten met twee maten van de adminstratoren en moderators. Wat op de ajax-boards mag moet hier ook mogen en andersom.HR
KOLKKA zegt 't al; op de forums van Ajax en PSV Netwerk wordt niet exact hetzelfde beleid gevoerd. Er is inderdaad overleg en er wordt samengewerkt, bijvoorbeeld om te voorkomen dat ajacieden hier de boel komen verzieken of andersom. Maar het beleid op de forums is niet identiek en ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom dat zou moeten.

Verder over het niet toestaan van bepaalde termen; inhoudelijk mag je hier alles zeggen. Je mening wordt nooit gecensureerd (tenzij strafbaar voor de wet, o.i.d.). Het enige wat we van onze bezoekers vragen is dat ze zich aan enkele eenvoudige gedragsregels houden. Deze zijn ingesteld om de discussie te bevorderen.

De term 'neuzen' wordt uitsluitend gebruikt om mensen te kwetsen en voegt inhoudelijk niets extraas toe. Door dit soort woorden te gebruiken kwets je mensen en laat je ze zich onwelkom voelen, je jaagt ze weg. Dat is zeer schadelijk voor de discussie. Daarom treden we ertegen op. Overigens alleen met een gele kaart, met daarbij het vriendelijke verzoek in de toekomst andere woorden te kiezen. Het kan de beste overkomen, een keertje over de schreef gaan; vergelijk het met Van Bommel die in het veld ook wel eens een gele kaart pakt. Het heeft inhoudelijk geen gevolgen en is puur bedoeld om je erop te wijzen dat het niet mag.

Eigenlijk heb je heel weinig reden om boos te zijn; het enige wat we van je vragen is een volgende keer iets beter je woorden te kiezen. Je mag je mening blijven geven, je blijft van harte welkom op de forums. Alleen een volgende keer liever zonder te schelden. Op die manier blijft de discussie van enig niveau, behouden de forums hun goede naam en worden we als PSV-supporters ook wat serieuzer genomen door allerlei externe partijen. Zoals de autoriteiten en PSV zelf. Het is dus in ons aller eigen belang dat we een paar eenvoudige gedragsregels hebben opgesteld en om ons daar vervolgens ook aan te houden. Okay?
HR
HR
Dit is al zovaak aangekaart..Ik ben het er ook niet mee eens, ik vind ook dat het moet kunnen maarja die discussies zijn al langer gevoerd en zal toch niet veranderd worden..
HR
HR
Ik snap Faaz zijn frustratie goed. Jullie komen toch over alsof jullie met het netwerk van dezelfde organisatie zijn, of niet. Zou toch raar zijn als ik in Eindhoven wel zou mogen stelen en in Amsterdan niet?
Rechtsongelijkheid heet dat :ja :ja :ja

:psv KAMPIOENEN
HR
HR

Faaz
Legende

Nee, ik ben zeker niet tevreden. Ik begrijp de problemen met het woord neuzen prima. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom de adminstrators hier hun eigen achterban niet vertrouwen met het gebruik van het woord **** waar het betrekking heeft op ajacieden. Alsof het gebruik van dat woord op zich al een belediging zou zijn.

En mocht dat zo zijn is het echt compleet onbegrijpelijk dat daar op de ajax-boards niet tegen opgetreden wordt.

Als je mijn reactie goed gelezen hebt, weet je dat dat de kern van mijn klacht is.

Zolang ajacieden niets in de weg gelegd wordt om zich **** te noemen, wens ik ze daarmee te kunnen aanspreken. Als daarbij de normen van het fatsoen overtreden worden, kunnen de moderators altijd ingrijpen.

Maar goed, ik begrijp dat hier botweg de ideeen van de administrators gevolgd worden. Ik begrijp uit je antwoord ook, of liever uit het ontbreken van een antwoord dat de door geopperde andere termen dus blijkbaar niet op verzet zullen stuiten. Dan behelp ik me daar wel mee.

Zolang vele, vele ajacieden zich tooien met Davidssterren en Israelische vlaggen, wens ik daar opmerkingen en kritiek op te kunnen spuien. Lijkt me ontzettend redelijk, eerlijk gezegd.

Als hele tribunes '*****', '*****' mogen scanderen zonder dat iemand daar tegen optreed, heb ik toch op zijn minst het recht om ze bij hun eigen gekozen naam aan te spreken.

Maar blijkbaar dus niet.

Wat betreft het feit dat deze censuur de relatie met PSV ten goede zou komen, laat PSV eerst maar eens in haar eigen stadion de supporters serieus gaan nemen, voordat ik me in bochten ga wringen om een wit voetje te halen bij wie dan ook.

Ik heb trouwens op geen enkele manier het vermoeden dat deze klacht ook maar het minste in het beleid zal veranderen, daarvoor waren eerdere reactie duidelijk genoeg. En dat stoort me mateloos, want ik heb nog geen enkele keer een duidelijk antwoord gezien op de vraag waarom wij het woord **** niet mogen gebruiken en ajacieden wel.

Trouwens, wat antwoorden betreft, het bovenstaande van Bas geeft ook alweer absoluut geen antwoord op welke vraag of opmerking die ik geplaatst heb. Het is het zelfde riedeltje dat steeds wordt afgedraaid als het om deze situatie gaat.

Jammer. Meer kan ik er niet van maken.
HR
HR

Bas
Administrator

Nee, ik ben zeker niet tevreden. (...) Trouwens, wat antwoorden betreft, het bovenstaande van Bas geeft ook alweer absoluut geen antwoord op welke vraag of opmerking die ik geplaatst heb. Het is het zelfde riedeltje dat steeds wordt afgedraaid als het om deze situatie gaat.HR
Ok, laat ik het nog eens proberen dan.

Ik begrijp de problemen met het woord neuzen prima. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom de adminstrators hier hun eigen achterban niet vertrouwen met het gebruik van het woord **** waar het betrekking heeft op ajacieden. Alsof het gebruik van dat woord op zich al een belediging zou zijn.HR
Ik ben blij dat je het probleem m.b.t. 'neuzen' begrijpt. Ik geef je vervolgens ook voor de volle 100% gelijk dat het woord 'jood' geen scheld woord is, op zichzelf. Echter, in 99% van de gevallen wordt het op een voetbalforum als dit wl als belediging bedoeld is, als aanduiding voor ajacieden. Daarom verschijnen er automatisch sterretjes. Het zal je opgevallen zijn dat in het Maatschappelijk Discussie Forum deze functie uitgeschakeld is, omdat het woord daar wel regelmatig functioneel gebruikt wordt (bij deze ook in dit forum, t.b.v. de discussie).

En mocht dat zo zijn is het echt compleet onbegrijpelijk dat daar op de ajax-boards niet tegen opgetreden wordt.

Als je mijn reactie goed gelezen hebt, weet je dat dat de kern van mijn klacht is.

Zolang ajacieden niets in de weg gelegd wordt om zich jood te noemen, wens ik ze daarmee te kunnen aanspreken. Als daarbij de normen van het fatsoen overtreden worden, kunnen de moderators altijd ingrijpen.HR
Goed, nogmaals; het beleid dat op een ander forum gevoerd wordt, is wat mij betreft echt totaal irrelevant. Als ajacieden in de sloot springen, hoeven wij dat toch nog niet te doen? Ik denk dat het veel belangrijker is dat we hier op een goede manier met elkaar omgaan, dan dat alles precies overeenkomt met andere plaatsen op het internet. Dan kan je toch nooit iets regelen?

Maar goed, ik begrijp dat hier botweg de ideeen van de administrators gevolgd worden.HR
Welnee. We staan altijd open voor elke discussie en iedereen mag daarin mee doen. Maar we hebben meer belangen te wegen dan alleen die van jou.

Ik begrijp uit je antwoord ook, of liever uit het ontbreken van een antwoord dat de door geopperde andere termen dus blijkbaar niet op verzet zullen stuiten. Dan behelp ik me daar wel mee.HR
Welke termen doel je nu op? 'Zionistische entiteit', 'besneden medemens' en 'koosjerkauwer'? Ik denk dat je goed begrijpt dat dergelijke termen op dezelfde bezwaren zullen stuiten als 'neuzen'.

voordat ik me in bochten ga wringen om een wit voetje te halen bij wie dan ook.HR
In eerste instantie gaat het erom dat we hier een fatsoenlijk forum hebben, waar op enig niveau over dingen gepraat kan worden. Je medemens nodeloos uitschelden is iets wat daarbij niet toegestaan is (er zijn genoeg plaatsen op het internet te vinden waar dat wel kan, overigens, maar dus niet hier). Daar gaat het om. Daarbij heb ik proberen aan te geven dat dat niet alleen iets is wat je voor een ander doet, maar ook voor jezelf.

Tot slot; ik hoop dat ik hiermee beter antwoord geef op je vragen. Het lijkt erop dat we simpelweg hierover van mening verschillen. Dat kan natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat de Administrators niet naar je luisteren.
HR
HR

Faaz
Legende

Bedankt voor je inhoudelijke antwoord en inderdaad eens zullen we het niet worden. Maar dat hoeft ook niet.

Met deze zin heb ik echter wel een probleem:

Echter, in 99% van de gevallen wordt het op een voetbalforum als dit wl als belediging bedoeld is, als aanduiding voor ajacieden.HR
Hoe kan iemand aanspreken bij zijn zelfverkozen naam nou ooit een belediging zijn? Als de term jood als aanduiding van een bepaalde groep aanhangers van een bepaalde club een belediging is, dan is het gebruik van die groep van deze naam toch ook een belediging(aan echte Joden)? Of ben ik nou gek.

Dat is dus ook precies mijn punt. Zo snel het woord voorafgegaan wordt door allerlei scheldwoorden of in een bepaalde context gebruikt wordt, dan is er sprake van belediging. Zolang het woord wordt gebruikt om een groep te benoemen die zich zelf zo noemt, is hier natuurlijk geen enkele sprake van.

Vandaar dat ik nogmaals een beroep doe om de censuur op dit woord te laten verdwijnen. We zijn er zelf bij om dit in goede banen te laten verlopen. En anders zijn jullie moderators en admins er altijd nog.

Ik vind wat er nu gebeurd een trieste vorm van bedisselen en, nogmaals, van het meten met twee maten waarbij niet de veroorzaakers worden aangepakt maar degene die hier op reageren. Vreemde gang van zaken, ik kan niets zeggen.
HR
HR

Bas
Administrator

Ik kan je redenering persoonlijk wel volgen, Faaz. Maar bovenstaande is niet meer uit te leggen aan al die andere forumbezoekers, die zich al dan niet gekwetst voelen. We hebben met een realiteit te maken waarbij het gebruik van termen als 'joden' wel ontwrichtend werkt voor de discussie en dus hebben wij voor deze oplossing gekozen. Vandaar dus dat ik je hierin niet tegemoet kan komen. Wel bedankt voor de discussie en ik hoop dat je voor e.e.a. begrip kunt opbrengen.

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 10 mei 2003 01:03:41).]
HR
HR
en dat op de vroege achtend Bas ;)
HRHR
HR

ParkJiSung
Basisspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 3 januari 2003

Faaz je hebt op heel veel punten gelijk.

Ik denk er ook zo over, maar door hier aan deze Forums mee te doen moet je je toch houden aan de regels die de admins opstellen. Het is hun forum en wij mogen als bezoekers/leden meedoen.

Het is best dat je het er niet mee eens bent en dat je dat kenbaar maakt. Deze ideeen/gevoelens leven bij meerdere leden. Misschien dat dit de admins aan het denken zet.
HR
HR

FuckdeBagwan Rode kaart: waarschuwing
International

Uit: Upyours-aan-Zee
Vak: Oost - X
Reg.: 26 augustus 2002

Tip:

Je mag op de PSV-boards een stuk minder zeggen dan op de ajax-boards. Voor wie toch gewoon in zijn moerstaal wil blijven praten, even een tip.

Je wilt op deze boards ergens op reageren, maar de censuur staat je in de weg. Ga dan naar de ajax-boards en zoek daar een topic dat betrekking heeft op jouw opmerking en zeg wat je wilt zeggen in je eigen woorden. Dan surf je weer terug naar deze boards en plaats in je reactie in link naar je opmerking op de ajax-boards. Op die manier kunnen de moderators hier gewoon de braafste jongetjes van de klas blijven spelen en kun je toch gewoon je ei kwijt of je appeltje schillen.

Everbody happy!
HR
HR
:D en dat allemaal om een reactie en dan moet de reactie die je daar plaatst overeenkomen met wat je hier wil zeggen. KAn best zijn dat je dan hele rare topics krijgt daar op het ajax forum waar van logica geen sprake is :B
HR
HR

DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Droomaankoop: David Villa
Reg.: 31 juli 2000

Het beleid hoeft niet exact hetzelfde te zijn, maar als je hier zegt ajax is niet lief, krijg je al een kaart in je nek.. als je op het ajax bb zegt die k-woord boeren zijn een stelletje lompe lampenkappen dan gaan zelfs enkele admins vrolijk meeschelden
HR
HR

KEZZA4EVER
Legende

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003

Ja ik snap wel dat een aantal boos zijn want jullie komen over als een organisatie die samengaat met de andere BB's/ Dus zou je ook dezelfde regels verwachten. Maar ik stoor me er verder niet aan, ik kreeg ook al op dag 1 meteen geel voor het woord ******, ik houd er nu gewoon rekening mee en eigenlijk past het ook helemaal niet. Maar het blijft raar dat op andere forums dit soort dingen wel worden toegestaan.
HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Sprongetje in de tijd! :\[

Kan er nou niet wat luchtiger met de censuur worden omgesprongen. Woorden als neuzen en die enge ziekte met de letter k kunnen al niet. Nu heb ik het basketballtopic een gewoon begrip uit de Amerikaanse collegesport gebruikt. Het woord sofomore (nu maar ff voor het gemak met een f, voute spelling) werd gecensureerd mets asterisks omdat de 4 letters h o m o achter elkaar staan: sophomore dus. Aangezien er ook een ploeg uit Israël genoemd werd, zou het j-woord noch misplaatst noch denigrerend bedoeld zijn en gewoon moeten kunnen. Uiterst vermoeiend en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Ben benieuwd of hierop nog gereageerd gaat worden tussen de diverse, niets oplossende onderhoudswerkzaamheden, van de laatste tijd in. :\(
HR
HR

killermfc
Vedette

En daar zijn we meteen alweer met deel 2. Is het nu ook al zo dat er posts gewoon verwijderd worden, dus niet aangepast d.m. een *, maar gewoon foetsie alsof ze nooit gedaan zijn?! Dat vind ik echt een grove schending van 's mans privacy. Al met al wordt het er zo niet leuker op! :\[
HR
HR

Ronald
Administrator

Reg.: 12 januari 1999

@killermfc over de niet toegestane woorden kan ik zelf niet zoveel zeggen. Helaas bleek het in het verleden nodig. Maar dat blijft natuurlijk altijd een issue dat je daar ook teveel door tegenhoud. Is altijd een afweging van diverse kwaden.

Ik begrijp dat het frustrerend is dat de website traag is. We doen er alles aan om dat op te lossen. Het bezoek is weer enorm gegroeid de afgelopen periode en we moeten daar weer een goede balans in vinden om dat aan te kunnen. We besteden er echt alle tijd aan om het goed te krijgen.

Voor wat betreft de schending van jouw privacy.. Ik heb even gezocht, maar ik kan geen actie ondervinden van ons dat een posting van jouw verwijderd is. Betreft het een posting op het forum. Als die verdwenen is/nooit geplaatst is, dan moet er een technische reden achter zitten en zeker actie van een mod/admin.
HR
HR

killermfc
Vedette

Er zijn in het muziektopic in het sfeerforum zeker posts van iig mijzelf en markske (vh) zomaar in het niets opgelost. Gebeurde laatst ook al eens, maar weet niet precies meer wanneer. Kan je dit nog achterhalen? Ik vind jou overigens wel attent hoor, je komt iig met een snelle reactie. Oplossingen zijn wellicht een tweede.

(edit: en het is toch raar dat woorden met de letters h o m o achter elkaar en het j- & k-woord in een normale context niet kunnen; voorbeeld h o m o geen en dus het Amerikaanse woord sop h o m o re wat niet eens in de buurt komt bij de eigenlijke betekenis van de 4 letters)

[Dit bericht is veranderd door killermfc (op 16 augustus 2011 16:56:07).]
HR
HR

Ronald
Administrator

Reg.: 12 januari 1999

Ik heb van jou geen post teruggevonden die verwijderd is in dat topic. Dat betekent dus dat er -geen- mod/admin actie aan ten grondslag lag. (Het woordje geen was in mijn vorige reactie weggevallen hierboven).

Voor wat betreft woorden waar h o m o in voorkomt. Of dat raar is? Is ongewenste bijkomstigheid, maar de oorzaak is duidelijk. Lijkt me, persoonlijk, dan ook niet zo'n probleem. Zijn meer onderdelen die ook ongewenste bij-effecten hebben. Maar zo kan je alles 'aanklagen'. Er gaat een signaaltje van uit dat niet alles maar moet kunnen, dat er bepaalde normen en waarden zijn. En alles bij elkaar is onze ervaring dat die verschillende signaaltjes wel bijdragen om het forum leesbaar te houden.
HR
HR

PSV040ARMY
Veelbelovend talent

Uit: Valkenswaard
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Ruud van Nistelrooy
Reg.: 30 oktober 2009

Waha ik ben het volkomen met Faaz eens
HR
HR

killermfc
Vedette

In het sfeerforum zijn wel degelijk posts van onder meer luc_nilis_psv, No Remorse & mijzelf verdwenen, is een feit hoor. :huh

En je hebt het nu over de h-, k- & j-woorden an sich. Maar verklaar eens waarom een woord als s o p h o m o r e wat totaal niets met h o m o s e x u a l i t e i t te maken heeft wordt gecensureerd? :\(
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » B - PSV Netwerk » Gastenboek PSV Netwerk » belachelijke censuur

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het goed dat PSV Adekanye tijdelijk van FC Barcelona overneemt?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,9% dat Bayer 04 Leverkusen wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!