Deze topic is gesloten en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 38 »
Faaz
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 september 2000
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Vak: Oost - YY
Reg.: 11 januari 2000
quote:PSV administrators/moderators maken de regels voor het PSV BB. Ajax admins/mods maken deze voor het Ajax BB... Dus al zouden de administrators van dit BB het nog zo graag willen, daar hebben ze niks over te zeggen...
Zijn jullie soms te bang om op de ajax-boards een verbod op dit woord in te voeren?
quote:Wanneer we hier ***** zeggen is het veelal om de ajacieden aan te duiden, omdat zij zichzelf ***** noemen. Ook elke ajacied weet dit. Echter wanneer je het woord neuzen gebruikt, bedoel jij misschien ook wel *****, maar je gaat direct in op de échte *****, namelijk diegene die in Israel wonen en doorgaands een grote neus hebben.... dit is misschien wel een klein detail, maar wel een groot verschil. En ik wil niet zeggen dat ik het verder niet met je eens ben, ik geef alleen de beredenering aan van 't 'waarom'...
Die noemen zich zelf **** op hun eigen boards. Die begrijpen heel goed dat termen als neuzen ed niets met anti-semitisme of iets dergelijks te maken hebben.
Faaz
Legende
Eendracht maakt macht
Legende
Winnaar Beker Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Reg.: 16 februari 2001
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Vak: Oost - YY
Reg.: 11 januari 2000
quote:Des te meer reden om gewoon ajacieden te zeggen lijkt mij, sluipwegen zijn dan helemaal niet meer nodig. (nee, ook ik zeg wel eens *****, in 't stadion b.v., maar vind het hier niet zo moeilijk om ajacieden te schrijven...). Er zijn mensen die zich er ontzettend aan storen wanneer er overal maar weer het woordje ***** zal staan. Ik denk trouwens ook dat wanneer het hier toegestaan zou zijn, dat het op dit BB vele malen vaker zal staan dan op het ajax BB...
Des te meer reden om dus gewoon ***** te zeggen. Juist omdat dat niet mag gaan we naar sluipwegen zoeken.
Er is trouwens weldegelijk overleg tussen de moderators en adminstrators van de verschillende boards.
quote:Hiervoor was 't zelfs vrijwel nooit nodig, omdat het toen nog niet of nauwelijks gebruikt werd! Maar doordat ook dit BB in omvang groeit zullen er soms strengere regels moeten gelden. De laatste tijd hoefde je maar een topic te openen of het woord 'neuzen' stond er alweer...
Het is iets van de laatste tijd, hiervoor werd er niet op gereageerd.
Sinds de moddereters de beschikking hebben over hun kaartjes strooien ze er op los.
Bas
Administrator
Uit: Aalst Waalre
Reg.: 13 januari 1999
quote:KOLKKA zegt 't al; op de forums van Ajax en PSV Netwerk wordt niet exact hetzelfde beleid gevoerd. Er is inderdaad overleg en er wordt samengewerkt, bijvoorbeeld om te voorkomen dat ajacieden hier de boel komen verzieken of andersom. Maar het beleid op de forums is niet identiek en ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom dat zou moeten.
wat ik aankaart heeft geen betrekking op een individueel geval maar op het meten met twee maten van de adminstratoren en moderators. Wat op de ajax-boards mag moet hier ook mogen en andersom.
Leandrooow de beste
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
BEFKING
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Mijn moeder
Vak: Noord - S
Faaz
Legende
Bas
Administrator
quote:Ok, laat ik het nog eens proberen dan.
Nee, ik ben zeker niet tevreden. (...) Trouwens, wat antwoorden betreft, het bovenstaande van Bas geeft ook alweer absoluut geen antwoord op welke vraag of opmerking die ik geplaatst heb. Het is het zelfde riedeltje dat steeds wordt afgedraaid als het om deze situatie gaat.
quote:Ik ben blij dat je het probleem m.b.t. 'neuzen' begrijpt. Ik geef je vervolgens ook voor de volle 100% gelijk dat het woord 'jood' geen scheld woord is, op zichzelf. Echter, in 99% van de gevallen wordt het op een voetbalforum als dit wél als belediging bedoeld is, als aanduiding voor ajacieden. Daarom verschijnen er automatisch sterretjes. Het zal je opgevallen zijn dat in het Maatschappelijk Discussie Forum deze functie uitgeschakeld is, omdat het woord daar wel regelmatig functioneel gebruikt wordt (bij deze ook in dit forum, t.b.v. de discussie).
Ik begrijp de problemen met het woord neuzen prima. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom de adminstrators hier hun eigen achterban niet vertrouwen met het gebruik van het woord **** waar het betrekking heeft op ajacieden. Alsof het gebruik van dat woord op zich al een belediging zou zijn.
quote:Goed, nogmaals; het beleid dat op een ander forum gevoerd wordt, is wat mij betreft echt totaal irrelevant. Als ajacieden in de sloot springen, hoeven wij dat toch nog niet te doen? Ik denk dat het veel belangrijker is dat we hier op een goede manier met elkaar omgaan, dan dat alles precies overeenkomt met andere plaatsen op het internet. Dan kan je toch nooit iets regelen?
En mocht dat zo zijn is het echt compleet onbegrijpelijk dat daar op de ajax-boards niet tegen opgetreden wordt.
Als je mijn reactie goed gelezen hebt, weet je dat dat de kern van mijn klacht is.
Zolang ajacieden niets in de weg gelegd wordt om zich jood te noemen, wens ik ze daarmee te kunnen aanspreken. Als daarbij de normen van het fatsoen overtreden worden, kunnen de moderators altijd ingrijpen.
quote:Welnee. We staan altijd open voor elke discussie en iedereen mag daarin mee doen. Maar we hebben meer belangen te wegen dan alleen die van jou.
Maar goed, ik begrijp dat hier botweg de ideeen van de administrators gevolgd worden.
quote:Welke termen doel je nu op? 'Zionistische entiteit', 'besneden medemens' en 'koosjerkauwer'? Ik denk dat je goed begrijpt dat dergelijke termen op dezelfde bezwaren zullen stuiten als 'neuzen'.
Ik begrijp uit je antwoord ook, of liever uit het ontbreken van een antwoord dat de door geopperde andere termen dus blijkbaar niet op verzet zullen stuiten. Dan behelp ik me daar wel mee.
quote:In eerste instantie gaat het erom dat we hier een fatsoenlijk forum hebben, waar op enig niveau over dingen gepraat kan worden. Je medemens nodeloos uitschelden is iets wat daarbij niet toegestaan is (er zijn genoeg plaatsen op het internet te vinden waar dat wel kan, overigens, maar dus niet hier). Daar gaat het om. Daarbij heb ik proberen aan te geven dat dat niet alleen iets is wat je voor een ander doet, maar ook voor jezelf.
voordat ik me in bochten ga wringen om een wit voetje te halen bij wie dan ook.
Faaz
Legende
quote:Hoe kan iemand aanspreken bij zijn zelfverkozen naam nou ooit een belediging zijn? Als de term jood als aanduiding van een bepaalde groep aanhangers van een bepaalde club een belediging is, dan is het gebruik van die groep van deze naam toch ook een belediging(aan echte Joden)? Of ben ik nou gek.
Echter, in 99% van de gevallen wordt het op een voetbalforum als dit wél als belediging bedoeld is, als aanduiding voor ajacieden.
Bas
Administrator
Suurkip
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - F
Reg.: 16 oktober 2002
ParkJiSung
Basisspeler
Uit: Eindhoven
Reg.: 3 januari 2003
FuckdeBagwan ![]()
International
Uit: Upyours-aan-Zee
Reg.: 26 augustus 2002
GELDERSE BOER
Legende
Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Reg.: 8 augustus 2001
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006
Droomaankoop: David Villa
Reg.: 31 juli 2000
KEZZA4EVER
Legende
Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003
killermfc
Vedette
Reg.: 13 februari 2009
killermfc
Vedette
Ronald
Administrator
Reg.: 12 januari 1999
killermfc
Vedette
Ronald
Administrator
Reg.: 12 januari 1999
PSV040ARMY
Veelbelovend talent
Uit: Valkenswaard
Droomaankoop: Ruud van Nistelrooy
Reg.: 30 oktober 2009
killermfc
Vedette
Deze topic is gesloten en bestaat uit 38 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
PSV Forums » B - PSV Netwerk » Gastenboek PSV Netwerk » belachelijke censuur

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Moet PSV Mertens verkopen voor 10 miljoen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.