PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC..
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »

Poster
Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. 
Boca J.
Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info)
Randstad Phoolies - 4.3%
FC Kansloos - 1.1%
BOR United - 1.1%
PSV Netwerk FC - 4.3%
Team ICFH - 17.4%
FC Bal op 't Dak - 2.2%
Still going strong - 0.0%
SEC - 2.2%
BEV United - 2.2%
FC XTC - 28.3%
PSV Zuipsite Utd. - 31.5%
Brabo-Limbo Utd. - 5.4%

Bruggigol
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Tilburg
Vak: Oost - X
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 15:24:09.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOLKKA schreef:

Zit te twijfelen tussen een aantal teams...

Sommige teams waren ook sportief maar vielen op een of andere manier (bij mij tenminste) minder op (b.v. BEV United, FC Bal op 't Dak), maar een aantal hebben het verlies sportief gedragen, zoals inderdaad ICFH en FC XTC.

Nou ons team viel dus duidelijk wel op met een hoop geklungel of vond jij dat wel meevallen?

Vind het heel moeilijk, viel naar mijn mening niet echt een team op die echt het sportiefste was. Vandaar dat ik maar niet stem...

Keuze stelling: FC Bal op 't Dak

Help mods!
Pool: 81e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.875,3 (daag uit)VoVo: 182e / 461e / 270eOpstelling: 4-3-3
Leandro Vonlanthen
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 11 januari 2004 om 15:27:59.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marcel. schreef:

Het is toch fantastisch dat je voor zo’n toernooi een officiële KNVB scheidrechter heb weten te strikken.

Dus het was écht Temmink?

Keuze stelling: FC XTC

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
pimm
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 maart 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 15:28:46.       MSN: Ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marcel. schreef:

Er komen meerdere teams in aanmerking (Team ICFH, Brabo-Limbo Utd. en FC Xtc) maar ik stem op PSV Zuipsite Utd. Bloed fanatiek maar fair. Uitgeschakeld met 0-1 in de kwartfinale na een discutabele goal en geen enkele wanklank achteraf. Zelfs niet in hun verslag op hun eigen site. Een ander team verliest met drie doelpunten verschil van de latere winnaar waarvan 1 discutabele goal en men durft hier op het Netwerk over een gestolen cup van de Randstad Phoolies te spreken. Het was voor de gezelligheid en de Randstad Phoolies hebben terecht gewonnen! De troostfinale weigeren te spelen onder een bepaalde scheids gaat ook veel te ver. Wij wisten ook niet dat een penaltyreeks uit 3 penalty’s bestond en stonden na afloop ook met zijn drieën bij de scheids om verhaal te halen. Hij heeft het ons toen rustig uitgelegd. Na afloop van het toernooi heeft ie gewoon een handje gehad om hem te bedanken voor de inzet op zijn vrije dag. Het is toch fantastisch dat je voor zo’n toernooi een officiële KNVB scheidrechter heb weten te strikken.

Noem gewoon namen, en anders niet. En trouwens heb je het knipoogje bij die opmerking niet gezien? Het was een Grapje! Er is geen gestolen cup, Randstad Phoolies hebben terecht gewonnen waren een klasse beter.
Maar ja, we kunnen de algemene opinie toch niet meer veranderen.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 891e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.490,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Vak: -
Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 15:34:25.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Foxy je moet je keuze nog aanpassen want je hebt op je eigen team gestemd!! En laten we hopen dat de verkiezing van de Fair Play Award verder wel eerlijk verloopt he..

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
king of philips
Legende

Uit: Zilst
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 augustus 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 15:47:42.       MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pimm schreef:

(...)
Noem gewoon namen, en anders niet. En trouwens heb je het knipoogje bij die opmerking niet gezien? Het was een Grapje! Er is geen gestolen cup, Randstad Phoolies hebben terecht gewonnen waren een klasse beter.
Maar ja, we kunnen de algemene opinie toch niet meer veranderen.

inderdaad Pimm

Help mods!
Pool: 335e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Marcel.
Administrator

Reg.: 7 maart 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 16:01:55.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn excuses had de smiley die er achter stond helmaal niet gezien.

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum3/361-58.php#post7751

quote:
Leandro Vonlanthen schreef:

Wat ik wel wil zeggen is dat ik me terecht erg kwaad heb gemaakt over de arbitrage, want eerlijk is eerlijk die cup is gewoon gejat, al hadden we anders misschien ook wel verloren, maar als je toch ziet dat eerst iemand van ons flink onderuit word gehaalt en die scheids het dan negeert en vervolgens de RP's de 1-0 maken, tsja dan wordt ik gek, waarna ik ook een waarschuwing kreeg, echt belachelijk.
Later bij de moderators wordt iemand geschopt en dan fluit hij wel voor de blessure

Als de troostfinale weigeren te spelen onder een bepaalde scheids ook een geintje was, heb ik niets gezegd.

[Dit bericht is veranderd door Marcel. (op 11 januari 2004 16:03:31).]

Keuze stelling: PSV Zuipsite Utd.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.371,9VoVo: -Opstelling: -
Leandro Vonlanthen
Legende
Buitengewoon lid

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 11 januari 2004 om 16:07:58.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marcel. schreef:

Mijn excuses had de smiley die er achter stond helmaal niet gezien.

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum3/361-58.php#post7751

(...)
Als de troostfinale weigeren te spelen onder een bepaalde scheids ook een geintje was, heb ik niets gezegd.

Geintje was het niet, maar het is tijdens het toernooi en in het heetst van de strijd dan lopen de gemoederen hoog op en ja ik ging helemaal door het lint, maar tijdens een wedstrijd of toernooi gebeurd dat nou eenmaal.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Zeljko
Legende
Initiator Banner Battle

Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 11 januari 2004 om 16:12:04.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik stem op Still Going Strong. Ik vond eigenlijk met misschien een kleine uitzondering alle teams hartstikke sportief. En dat is ook wel te zien aan de stand.

Beste speler (speelster): PSVSorayatjuh. Leuk om te zien, zette bij haar team de lijnen uit.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.483,9VoVo: -Opstelling: incompleet
DemonaZ
Niet geregistreerd
Gepost op 11 januari 2004 om 16:14:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onze instelling was dat op de eerste plaats de LOL zou komen en dat is ook gelukt!
Dat we twee uur vantevoren al in de Tempel afspraken (waarvoor sommigen helemaal voor uit Groningen zijn komen afreizen ) om 'tactiek te bespreken' heeft uiteindelijk niet echt geholpen....

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Peewee
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Adieu, goodbye, auf wiedersehen
Vak: Noord - S
Reg.: 11 januari 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 16:29:45.     ICQ: 147113523  MSN: peejay1972@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eigenlijk heb ik 1 persoon, die ik de Fairplay Cup wens, en dat is, ik meen, Dennis (no.2) van Randstad Phoolies.

Hij riep tijdens de wedstrijd RP-BLU (Brabo Limbo Uts): "Scheids, keeper geblesseerd!!!!!!".

Dat getuigt van sportiviteit.

Ik kan eigenlijk geen team voor de fairplay cup kiezen, maar dan neem ik maar (random): SEC.

Ik weet wel wie de NON-Fairplay-cup ontvangt: BOR United

Alleen maar schwalbes, zeiken tegen scheids en schoppen

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 510e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
frankvennegoor
Legende
Buitengewoon lid
Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen

Uit: Boxtel
Uploads: 217
Reg.: 23 maart 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 16:47:43.     MSN: frankvennegoor@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ICFH

Keuze stelling: Team ICFH

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 11 januari 2004 om 16:59:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy je moet je keuze nog aanpassen want je hebt op je eigen team gestemd!! En laten we hopen dat de verkiezing van de Fair Play Award verder wel eerlijk verloopt he..
Je moet ergens oneerlijk in zijn.

Help mods!
Pool: 59e, NAC Breda-PSV 1-2 (1-1)MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.286,2VoVo: 45e / 122e / 58eOpstelling: 4-5-1
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 11 januari 2004 om 17:16:12.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jongens ik ben geroerd door jullie vele positieve reacties over ons team.

[Dit bericht is veranderd door The Harminator (op 11 januari 2004 20:51:19).]

Keuze stelling: FC Kansloos

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
FC De KooRKNaaPJeS
Vedette

Uit: Uden City
Vak: Noord - U
Reg.: 20 maart 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 19:42:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Marcel. schreef:

Er komen meerdere teams in aanmerking (Team ICFH, Brabo-Limbo Utd. en FC Xtc) maar ik stem op PSV Zuipsite Utd. Bloed fanatiek maar fair. Uitgeschakeld met 0-1 in de kwartfinale na een discutabele goal en geen enkele wanklank achteraf. Zelfs niet in hun verslag op hun eigen site.

Onze goal was niet discutabel!! Zou in ieder geval niet weten waarom... Was wel een spannende wedstrijd verder! Overigens klopt het dat Randstad hun eerste wedstrijd tegen ons toen we 0-0 gelijk speelden ook niet altijd even sportief waren... Verder wonnen ze alles vrij makkelijk, dus.... Ik kies ook ICFH, wonnen nix, raakten eigenlijk geen bal maar ze vonden het allemaal wel goed, bleven sportief en hebben denk ik toch een super dag gehad!!

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
pijnacker
Legende

Uit: pijnacker
Vak: Oost - V
Reg.: 5 maart 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 20:06:35.       MSN: rooiah@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Peewee schreef:

Eigenlijk heb ik 1 persoon, die ik de Fairplay Cup wens, en dat is, ik meen, Dennis (no.2) van Randstad Phoolies.

Hij riep tijdens de wedstrijd RP-BLU (Brabo Limbo Uts): "Scheids, keeper geblesseerd!!!!!!".

Dat getuigt van sportiviteit.

>>idd L.O.T. wist niet dat de keper al voor deze wedstrijd geblesseerd was

Ik weet wel wie de NON-Fairplay-cup ontvangt: BOR United

Alleen maar schwalbes, zeiken tegen scheids en schoppen

>> hier ben ik het ook helemaal mee eens

en dan zo triest doen als je de halve finale verliest

het is maar een spelletje!! lang leve de lol

winnaar>> icfh

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 11 januari 2004 om 20:10:08.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar waar FC XTC er al met de prijs vandoor leek te gaan, is Team ICFH met een indukwekkende inhaalslag bezig. Ze ontlopen elkaar maar een paar procenten, als Foxy eerlijk had gestemd zou het verschil nog kleiner zijn geweest.

Maar goed, we hebben nog een week, zodat iedereen uiteindelijk de kans krijgt om te stemmen.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
pijnacker
Legende

Uit: pijnacker
Vak: Oost - V
Reg.: 5 maart 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 20:12:46.       MSN: rooiah@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

boca j>> wat staat dat goed onder je naam---> lid van verdienste

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 11 januari 2004 om 20:15:02.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja, ik ben er ook erg trots op..

Help mods!
Suurkip
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006

Uit: Sydney, Australia
Vak: West - H
Reg.: 16 oktober 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 21:15:47.       MSN: suurkipsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En terecht

Keuze stelling: Randstad Phoolies

Help mods!
Pool: 1656e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Reemdacoolest
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Reg.: 5 september 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 21:41:38.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb niet alle teams zien spelen, helaas. Ik heb getwijfeld tussen FC XTC, PSV Netwerk FC en Still Going Strong. Allemaal zeer sportieve teams, klasse. Wat de doorslag heeft gegeven is de tegenslag die SGS in de kwartfinale ondervond, en hun reacties daarop. Klasse jongens!

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Arthur
Basisspeler

Reg.: 7 juni 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 21:52:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb de meeste wedstrijden wel gezien, en ik vond FC XTC denk ik de sportiefste. Vooraf had ik een beetje mijn bedenkingen over dit team door wat er allemaal in het gastenboek stond, maar ze zeken niet en bleven netjes spelen en het waren zeker gasten.

BOR united is met afstand het meest vervelende team. Verder was netwerk ook sportief, alleen zeken die soms wel wat teveel op de scheidsrechter. Dus mijn keus valt op FX XTC.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
dommelsch
Vedette
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Vak: Oost - W
Reg.: 14 maart 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 22:16:11.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond de teams uit poule A allemaal best sportief.....
maar als ik dan een keuze moet maken kies ik toch zuipsite omdat ik van hun niet 1 wanklank heb gehoord....en ze met z;n alle sportief fanatiek waren!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1314e, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bramaldo - El Salvador
Legende
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 december 2002
Gepost op 12 januari 2004 om 12:08:25.         MSN: brameuser@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Arthur schreef:

Ik heb de meeste wedstrijden wel gezien, en ik vond FC XTC denk ik de sportiefste. Vooraf had ik een beetje mijn bedenkingen over dit team door wat er allemaal in het gastenboek stond, maar ze zeken niet en bleven netjes spelen en het waren zeker gasten.

BOR united is met afstand het meest vervelende team. Verder was netwerk ook sportief, alleen zeken die soms wel wat teveel op de scheidsrechter. Dus mijn keus valt op FX XTC.

dat ga je krijgen he

Keuze stelling: BOR United

Help mods!
Pool: 258e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-1)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.423,1VoVo: 6e / 60e / 34eOpstelling: 4-3-3
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 12 januari 2004 om 14:49:48.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik vond de teams uit poule A allemaal best sportief.....
Ik vond ook dat we een leuke poule hadden. Ik had graag een paar wedstrijden meer gespeeld maar ach dat komt volgend jaar weer. Ik had verwacht dat Still Going Strong verder zou komen omdat ik ze goed vond voetballen tegen ons. Maar door goed keeperswerk van mij is het slechts 1-0 geworden ( ).

Ook tegen de Zuipsite en BEV United waren het leuke faire wedstrijden. Maar omdat ik achteraf begreep dat Still Going Strong toch wat pech heeft gehad wil ik ze nomineren voor de Fair Play Cup.

ps. Ik wil me tegenover iedereen verontschuldigen die zich de afgelopen maanden aan mijn sigs heeft gestoord (of die ik een beetje hard aangepakt heb in de topic. Daar zijn jullie voorlopig van af

FC XTC: See you next year!!

Keuze stelling: FC Kansloos

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
frankvennegoor
Legende
Buitengewoon lid
Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen

Uit: Boxtel
Uploads: 217
Reg.: 23 maart 2003
Gepost op 12 januari 2004 om 14:56:42.     MSN: frankvennegoor@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

anders winnen hun toch even de pechprijs

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk