| Poster | | Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. |  |
|
| Boca J. | Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info) Randstad Phoolies - 4.3% FC Kansloos - 1.1% BOR United - 1.1% PSV Netwerk FC - 4.3% Team ICFH - 17.4% FC Bal op 't Dak - 2.2% Still going strong - 0.0% SEC - 2.2% BEV United - 2.2% FC XTC - 28.3% PSV Zuipsite Utd. - 31.5% Brabo-Limbo Utd. - 5.4% | |
|
Dave Legende
Uit: sluitend in De Aftrap Vak: Oost - W Posts: 1978 Reg.: 25 januari 2000 | ik hoorde dat de ICFH al een prijs had gekregen van de mensen achter de bar voor het team dat voor de meeste omzet heeft gezorgd 
|
|
|
Greg Rusedski Talentje Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Nuland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 26 september 2000 | Fijn dat een aantal mensen op ons team SGS stemt voor de Fair Play Prijs.
Zelf heb ik op ICFH gestemd omdat ze ondanks hun kansloze verliezen het zijn blijven proberen zonder lomp te gaan worden > Hulde
Wel vind ik eiglijk dat alleen teams in aanmerking komen die gezellig een tijdje zijn blijven hangen om nog wat wedstrijdjes te kijken, vind ik er toch wel bijhoren.
Zelf wilde ik ook snel weg na die lelijke kwartfinale van ons, maar na een paar minuten zakt dat -gevoel wel weer.
Misschien een ideetje om volgend jaar (ga ik vanuit dat er n 2e x komt he) toch wat strenger te fluiten. Sommige spelers waren toch aan het veldvoetballen en de regels zijn toch wel even anders. Maar zoiets vind nou ook weer niet zo belangrijk dat t perse moet.
|
|
|
Jeronimo Legende
Uit: Sweet Lake City Vak: Oost - V Posts: 2374 Reg.: 23 mei 2000 |
quote: Dave schreef:
ik hoorde dat de ICFH al een prijs had gekregen van de mensen achter de bar voor het team dat voor de meeste omzet heeft gezorgd 
Jazeker!!
Omdat het personeel een groot deel van de omzet aan Team ICFH had te danken, kregen we zo nu en dan een aantal bieren GRATIS!!
|
|
|
Bramaldo - El Salvador Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3245 Reg.: 20 december 2002 |
quote: Greg Rusedski schreef:
Fijn dat een aantal mensen op ons team SGS stemt voor de Fair Play Prijs.
Zelf heb ik op ICFH gestemd omdat ze ondanks hun kansloze verliezen het zijn blijven proberen zonder lomp te gaan worden > Hulde
Wel vind ik eiglijk dat alleen teams in aanmerking komen die gezellig een tijdje zijn blijven hangen om nog wat wedstrijdjes te kijken, vind ik er toch wel bijhoren.
Zelf wilde ik ook snel weg na die lelijke kwartfinale van ons, maar na een paar minuten zakt dat -gevoel wel weer.
Misschien een ideetje om volgend jaar (ga ik vanuit dat er n 2e x komt he) toch wat strenger te fluiten. Sommige spelers waren toch aan het veldvoetballen en de regels zijn toch wel even anders. Maar zoiets vind nou ook weer niet zo belangrijk dat t perse moet.
Ja heb je gelijk in, maar bij om alle regels te doen van zaalvoetbal is wel moeilijk denk.
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 4368 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Die meid van de kantine was echt supertof, toen ik met de Randstad Phoolies aan de bar stond toen iedereen al naar huis was, en zij kwam erachter dat zij de winnaars waren, gaf ze spontaan een rondje aan ons. Voor de rest zijn het allemaal ontzettend aardige mensen, die er zelf ook van genoten hebben, zo vertrouwde de eigenaresse mij toe.
Volgende maand zie ik ze weer, als ik met de kinders in dezelfde zaal ga carnavallen.
|
|
|
CM03-04master Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8569 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | had da maar verteld dat ze rondje ging geven, was ik langer gebleven 
|
|
|
Vak: - Posts: 4368 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Hoezo, heb jij iets gewonnen dan??
Wat ik nog effe kwijt wil is dat de Randstad Phoolies stuk voor stuk toffe gasten zijn [die veel voor hun club over hebben], alleen jammer dat hun keeper kost wat kost de kantine wilde verlaten, anders had er denk ik nog wel meer gratis bier ingezeten.
Was ook een interessant gesprek, want ik wilde graag weten hoe je erbij komt om PSV supporter te worden, terwijl je overal omgeven wordt door feyenoord supporters. Blijkt dat het bij hun ook diep van binnen zit, en dat dat ook bij hun al bij de geboorte geregeld is.. 
|
|
|
king of philips Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Zilst Vak: Oost - YY Posts: 1869 Reg.: 12 augustus 2002 |
quote: Boca J. schreef:
Hoezo, heb jij iets gewonnen dan??
wij hebben ook niks gewonnen( een 3de plek dan )maar zijn toch gebleven puur voor de gezelligheid en dat was het zeker 
|
|
|
pijnacker Legende
Uit: pijnacker Vak: Oost - V Posts: 2820 Reg.: 5 maart 2002 |
Wat ik nog effe kwijt wil is dat de Randstad Phoolies stuk voor stuk toffe gasten zijn [die veel voor hun club over hebben], alleen jammer dat hun keeper kost wat kost de kantine wilde verlaten, anders had er denk ik nog wel meer gratis bier ingezeten.
Was ook een interessant gesprek, want ik wilde graag weten hoe je erbij komt om PSV supporter te worden, terwijl je overal omgeven wordt door feyenoord supporters. Blijkt dat het bij hun ook diep van binnen zit, en dat dat ook bij hun al bij de geboorte geregeld is.. 
en je ziet ook weer wie als laatste naar huis gaan
maar in ieder geval bedankt voor deze mooie woorden 
|
|
|
Vak: - Posts: 4368 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 |
quote: pijnacker schreef:
en je ziet ook weer wie als laatste naar huis gaan
maar in ieder geval bedankt voor deze mooie woorden 
Ja jongen we deden nog net niet het licht uit.. 
Wel toevallig dat dat andere team BOR Utd. was, dus nog een pluspunt gevonden..
[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 12 januari 2004 20:26:26).]
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8569 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
das hier precies hetzelfde, het stikt hier van de ajacieden (familie + buurt), maar toch heb ik toch nog voetbalverstand
zal wel komen door de X en Y-chromosomen (of hoe die dingen heten )
[Dit bericht is veranderd door Marcel (op 12 januari 2004 21:01:37).]
|
|
|
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3245 Reg.: 20 december 2002 | Ik kom uit Den Haag en mijn familie uit Rotterdam, toch werd ik op het toernooi aangezien voor ajacied. Maar ik ben voor PSV.
[Dit bericht is veranderd door Marcel (op 13 januari 2004 10:10:37).]
|
|
|
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8569 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | heeft met je reacties en je sportiviteit te maken 
|
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13421 Reg.: 13 oktober 1999 |
quote: en je ziet ook weer wie als laatste naar huis gaan
Ik was om vijf uur 's nachts thuis, en jij? 
|
|
|
Vak: - Posts: 4368 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Ik ging om 23.01 daar weg en was om 23.03 thuis.
Iemand van BOR vroeg me naar de positieve kanten van hun team, ik heb er nog één gevonden. De Coronaatjes die gisteren heerlijk naar binnen gleden tijdens de finale van het darten vond ik ook zééér positief..
Al met al dus toch best wel een pettig team, zullen we het er maar op houden dat zij de fanatiekste waren tijdens het toernooi.. 
|
|
|
V O G E L Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 | En we zijn volgens mij een van de jongste teams. Gemiddelde leeftijd is net 17. Maarja, dat is niet echt een excuus. SEC was ook jong over het algemeen.
|
|
|
Ik ging om 23.01 daar weg en was om 23.03 thuis.
Iemand van BOR vroeg me naar de positieve kanten van hun team, ik heb er nog één gevonden. De Coronaatjes die gisteren heerlijk naar binnen gleden tijdens de finale van het darten vond ik ook zééér positief..
Al met al dus toch best wel een pettig team, zullen we het er maar op houden dat zij de fanatiekste waren tijdens het toernooi.. 
Op de valreep toch nog een prijs gewonnen 
|
|
|
Putje © Basisspeler Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: PsvZuipSite.nl Vak: Oost - X Posts: 325 Reg.: 2 maart 2002 | randstad Phoolies....ze waren gewoon de beste...weinig ovetredingen nodig en ook zeker zo fanatiek 
|
|
|
ChrisZoetermeer Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14282 Reg.: 10 maart 2003 | EN ze hadden de fanatiekste aanhang 
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 6028 Reg.: 6 juni 2001 |
quote: ChrisZoetermeer schreef:
FC XTC sportieve ploeg 
Keuze stelling: Randstad Phoolies
Hee, je hebt verkeerd gestemd 
|
|
|
quote: ChrisZoetermeer schreef:
EN ze hadden de fanatiekste aanhang 
ja klopt, dat was echt wel lache, de hele tijd zingen en zo.
|
|
|
Ben de gekste Legende Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: boskoop,the place to be!! Vak: Oost - W Posts: 1876 Reg.: 3 februari 2003 |
Bedankt Boca,voor deze mooie woorden.Het zit zeker diep van binnen Ik heb erg genoten van het toernooi en het
Ik stem op de Zuipsite.Lekker fanatiek en geen wanklank.
|
|
|
floooo International
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 589 Reg.: 3 oktober 2001 | Niet dat ik de fair play prijs verwacht te winnen met FC Kansloos, ik vraag me alleen 1 ding af.........???
Ik heb veel slechte verhalen gehoord over BOR, of dit nu terecht of niet terecht is laat ik in het midden. Toch krijgen ook wij (FC KANSLOOS) geen enkele stem. Betekent dit dat wij niet fair hebben gespeeld? Wordt er met scheve ogen naar ons gekeken?
Ik hoop het in elk geval niet!
|
|
|
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3245 Reg.: 20 december 2002 | Ik denk dat vooral de teams opvallen, die veel verliezen maar toch lachend het veld afgaan. Zulke teams vallen nou eenmaal meer op, dat wil niet zeggen dat jullie team niet fair was natuurlijk.
|
|
|
king of philips Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Zilst Vak: Oost - YY Posts: 1869 Reg.: 12 augustus 2002 | Daar zit wel wat in
Overigens vind ik dat elk team sportief heeft gespeeld, het ene team ging wat feller de duels in als andere en in sommige wedstrijden gingen beide teams er gewoon vol op waar bij andere wedstrijden beide teams het rustig aan deden. Over het algemeen een sportief verlopen toernooi. 
|
|
|