PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC..
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »

Poster
Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. 
Boca J.
Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info)
Randstad Phoolies - 4.3%
FC Kansloos - 1.1%
BOR United - 1.1%
PSV Netwerk FC - 4.3%
Team ICFH - 17.4%
FC Bal op 't Dak - 2.2%
Still going strong - 0.0%
SEC - 2.2%
BEV United - 2.2%
FC XTC - 28.3%
PSV Zuipsite Utd. - 31.5%
Brabo-Limbo Utd. - 5.4%

Dave
Legende

Uit: sluitend in De Aftrap
Vak: Oost - W
Reg.: 25 januari 2000
Gepost op 12 januari 2004 om 17:53:09.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik hoorde dat de ICFH al een prijs had gekregen van de mensen achter de bar voor het team dat voor de meeste omzet heeft gezorgd

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Greg Rusedski
Talentje
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Nuland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 september 2000
Gepost op 12 januari 2004 om 19:33:59.       MSN: gregrusedski23@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fijn dat een aantal mensen op ons team SGS stemt voor de Fair Play Prijs.
Zelf heb ik op ICFH gestemd omdat ze ondanks hun kansloze verliezen het zijn blijven proberen zonder lomp te gaan worden > Hulde
Wel vind ik eiglijk dat alleen teams in aanmerking komen die gezellig een tijdje zijn blijven hangen om nog wat wedstrijdjes te kijken, vind ik er toch wel bijhoren.
Zelf wilde ik ook snel weg na die lelijke kwartfinale van ons, maar na een paar minuten zakt dat -gevoel wel weer.

Misschien een ideetje om volgend jaar (ga ik vanuit dat er n 2e x komt he) toch wat strenger te fluiten. Sommige spelers waren toch aan het veldvoetballen en de regels zijn toch wel even anders. Maar zoiets vind nou ook weer niet zo belangrijk dat t perse moet.

Keuze stelling: Team ICFH

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeronimo
Legende

Uit: Sweet Lake City
Vak: Oost - V
Reg.: 23 mei 2000
Gepost op 12 januari 2004 om 19:41:21.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dave schreef:

ik hoorde dat de ICFH al een prijs had gekregen van de mensen achter de bar voor het team dat voor de meeste omzet heeft gezorgd

Jazeker!!
Omdat het personeel een groot deel van de omzet aan Team ICFH had te danken, kregen we zo nu en dan een aantal bieren GRATIS!!

Help mods!
Pool: 742e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.483,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Bramaldo - El Salvador
Legende
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Apeldoorn
Reg.: 20 december 2002
Gepost op 12 januari 2004 om 19:53:13.         MSN: brameuser@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Greg Rusedski schreef:

Fijn dat een aantal mensen op ons team SGS stemt voor de Fair Play Prijs.
Zelf heb ik op ICFH gestemd omdat ze ondanks hun kansloze verliezen het zijn blijven proberen zonder lomp te gaan worden > Hulde
Wel vind ik eiglijk dat alleen teams in aanmerking komen die gezellig een tijdje zijn blijven hangen om nog wat wedstrijdjes te kijken, vind ik er toch wel bijhoren.
Zelf wilde ik ook snel weg na die lelijke kwartfinale van ons, maar na een paar minuten zakt dat -gevoel wel weer.

Misschien een ideetje om volgend jaar (ga ik vanuit dat er n 2e x komt he) toch wat strenger te fluiten. Sommige spelers waren toch aan het veldvoetballen en de regels zijn toch wel even anders. Maar zoiets vind nou ook weer niet zo belangrijk dat t perse moet.

Ja heb je gelijk in, maar bij om alle regels te doen van zaalvoetbal is wel moeilijk denk.

Keuze stelling: BOR United

Help mods!
Pool: 258e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-1)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.423,1VoVo: 6e / 60e / 34eOpstelling: 4-3-3
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Vak: -
Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 12 januari 2004 om 19:58:42.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die meid van de kantine was echt supertof, toen ik met de Randstad Phoolies aan de bar stond toen iedereen al naar huis was, en zij kwam erachter dat zij de winnaars waren, gaf ze spontaan een rondje aan ons. Voor de rest zijn het allemaal ontzettend aardige mensen, die er zelf ook van genoten hebben, zo vertrouwde de eigenaresse mij toe.

Volgende maand zie ik ze weer, als ik met de kinders in dezelfde zaal ga carnavallen.

Keuze stelling: FC XTC

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
CM03-04master
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 12 januari 2004 om 20:11:04.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

had da maar verteld dat ze rondje ging geven, was ik langer gebleven

Keuze stelling: SEC

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 12 januari 2004 om 20:15:43.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoezo, heb jij iets gewonnen dan??

Wat ik nog effe kwijt wil is dat de Randstad Phoolies stuk voor stuk toffe gasten zijn [die veel voor hun club over hebben], alleen jammer dat hun keeper kost wat kost de kantine wilde verlaten, anders had er denk ik nog wel meer gratis bier ingezeten.

Was ook een interessant gesprek, want ik wilde graag weten hoe je erbij komt om PSV supporter te worden, terwijl je overal omgeven wordt door feyenoord supporters. Blijkt dat het bij hun ook diep van binnen zit, en dat dat ook bij hun al bij de geboorte geregeld is..

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
king of philips
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Uit: Zilst
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 augustus 2002
Gepost op 12 januari 2004 om 20:19:45.       MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

wij hebben ook niks gewonnen( een 3de plek dan )maar zijn toch gebleven puur voor de gezelligheid en dat was het zeker

Help mods!
Pool: 335e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
pijnacker
Legende

Uit: pijnacker
Vak: Oost - V
Reg.: 5 maart 2002
Gepost op 12 januari 2004 om 20:23:41.       MSN: rooiah@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Wat ik nog effe kwijt wil is dat de Randstad Phoolies stuk voor stuk toffe gasten zijn [die veel voor hun club over hebben], alleen jammer dat hun keeper kost wat kost de kantine wilde verlaten, anders had er denk ik nog wel meer gratis bier ingezeten.

Was ook een interessant gesprek, want ik wilde graag weten hoe je erbij komt om PSV supporter te worden, terwijl je overal omgeven wordt door feyenoord supporters. Blijkt dat het bij hun ook diep van binnen zit, en dat dat ook bij hun al bij de geboorte geregeld is..

en je ziet ook weer wie als laatste naar huis gaan

maar in ieder geval bedankt voor deze mooie woorden

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 12 januari 2004 om 20:25:34.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pijnacker schreef:

maar in ieder geval bedankt voor deze mooie woorden

Ja jongen we deden nog net niet het licht uit..

Wel toevallig dat dat andere team BOR Utd. was, dus nog een pluspunt gevonden..

[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 12 januari 2004 20:26:26).]

Help mods!
CM03-04master
Legende

Gepost op 12 januari 2004 om 20:44:55.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

das hier precies hetzelfde, het stikt hier van de ajacieden (familie + buurt), maar toch heb ik toch nog voetbalverstand

zal wel komen door de X en Y-chromosomen (of hoe die dingen heten )

[Dit bericht is veranderd door Marcel (op 12 januari 2004 21:01:37).]

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Bramaldo - El Salvador
Legende

Gepost op 12 januari 2004 om 20:50:00.         MSN: brameuser@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kom uit Den Haag en mijn familie uit Rotterdam, toch werd ik op het toernooi aangezien voor ajacied. Maar ik ben voor PSV.

[Dit bericht is veranderd door Marcel (op 13 januari 2004 10:10:37).]

Help mods!
Pool: 258e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-1)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.423,1VoVo: 6e / 60e / 34eOpstelling: 4-3-3
CM03-04master
Legende

Gepost op 12 januari 2004 om 20:52:23.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

heeft met je reacties en je sportiviteit te maken

Help mods!
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 12 januari 2004 om 21:26:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik was om vijf uur 's nachts thuis, en jij?

Keuze stelling: PSV Zuipsite Utd.

Help mods!
Pool: 59e, NAC Breda-PSV 1-2 (1-1)MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.286,2VoVo: 45e / 122e / 58eOpstelling: 4-5-1
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 12 januari 2004 om 21:51:24.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ging om 23.01 daar weg en was om 23.03 thuis.

Iemand van BOR vroeg me naar de positieve kanten van hun team, ik heb er nog één gevonden. De Coronaatjes die gisteren heerlijk naar binnen gleden tijdens de finale van het darten vond ik ook zééér positief..

Al met al dus toch best wel een pettig team, zullen we het er maar op houden dat zij de fanatiekste waren tijdens het toernooi..

Help mods!
V O G E L
Legende

Uit: Groningen
Reg.: 24 maart 2002
Gepost op 13 januari 2004 om 08:11:57.         MSN: leowassing@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En we zijn volgens mij een van de jongste teams. Gemiddelde leeftijd is net 17. Maarja, dat is niet echt een excuus. SEC was ook jong over het algemeen.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.480,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Bramaldo - El Salvador
Legende

Gepost op 13 januari 2004 om 16:04:34.         MSN: brameuser@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Ik ging om 23.01 daar weg en was om 23.03 thuis.

Iemand van BOR vroeg me naar de positieve kanten van hun team, ik heb er nog één gevonden. De Coronaatjes die gisteren heerlijk naar binnen gleden tijdens de finale van het darten vond ik ook zééér positief..

Al met al dus toch best wel een pettig team, zullen we het er maar op houden dat zij de fanatiekste waren tijdens het toernooi..

Op de valreep toch nog een prijs gewonnen

Help mods!
Putje ©
Basisspeler
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: PsvZuipSite.nl
Reg.: 2 maart 2002
Gepost op 14 januari 2004 om 09:22:24.         ICQ: 295627402  MSN: putje_1984@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

randstad Phoolies....ze waren gewoon de beste...weinig ovetredingen nodig en ook zeker zo fanatiek

Keuze stelling: Randstad Phoolies

Help mods!
ChrisZoetermeer
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 14 januari 2004 om 18:15:32.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

EN ze hadden de fanatiekste aanhang

Help mods!
Pool: 799e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.491,8VoVo: 826e / 161e / 1054eOpstelling: 4-4-2
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 14 januari 2004 om 22:24:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ChrisZoetermeer schreef:

FC XTC sportieve ploeg

Hee, je hebt verkeerd gestemd

Keuze stelling: FC Kansloos

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Bramaldo - El Salvador
Legende

Gepost op 14 januari 2004 om 22:36:37.         MSN: brameuser@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ChrisZoetermeer schreef:

EN ze hadden de fanatiekste aanhang

ja klopt, dat was echt wel lache, de hele tijd zingen en zo.

Help mods!
Ben de gekste
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: boskoop,the place to be!!
Vak: Oost - W
Reg.: 3 februari 2003
Gepost op 15 januari 2004 om 15:41:00.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boca J. schreef:

Bedankt Boca,voor deze mooie woorden.Het zit zeker diep van binnen Ik heb erg genoten van het toernooi en het
Ik stem op de Zuipsite.Lekker fanatiek en geen wanklank.

Keuze stelling: PSV Zuipsite Utd.

Help mods!
floooo
International

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 3 oktober 2001
Gepost op 15 januari 2004 om 16:04:27.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet dat ik de fair play prijs verwacht te winnen met FC Kansloos, ik vraag me alleen 1 ding af.........???

Ik heb veel slechte verhalen gehoord over BOR, of dit nu terecht of niet terecht is laat ik in het midden. Toch krijgen ook wij (FC KANSLOOS) geen enkele stem. Betekent dit dat wij niet fair hebben gespeeld? Wordt er met scheve ogen naar ons gekeken?

Ik hoop het in elk geval niet!

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.478,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Bramaldo - El Salvador
Legende

Gepost op 15 januari 2004 om 17:25:51.         MSN: brameuser@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat vooral de teams opvallen, die veel verliezen maar toch lachend het veld afgaan. Zulke teams vallen nou eenmaal meer op, dat wil niet zeggen dat jullie team niet fair was natuurlijk.

Help mods!
king of philips
Legende

Uit: Zilst
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 augustus 2002
Gepost op 15 januari 2004 om 17:34:55.       MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar zit wel wat in
Overigens vind ik dat elk team sportief heeft gespeeld, het ene team ging wat feller de duels in als andere en in sommige wedstrijden gingen beide teams er gewoon vol op waar bij andere wedstrijden beide teams het rustig aan deden. Over het algemeen een sportief verlopen toernooi.

Help mods!
Pool: 335e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk