| Poster | | Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. |  |
|
| Boca J. | Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info) Randstad Phoolies - 4.3% FC Kansloos - 1.1% BOR United - 1.1% PSV Netwerk FC - 4.3% Team ICFH - 17.4% FC Bal op 't Dak - 2.2% Still going strong - 0.0% SEC - 2.2% BEV United - 2.2% FC XTC - 28.3% PSV Zuipsite Utd. - 31.5% Brabo-Limbo Utd. - 5.4% | |
|
V O G E L Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 |
quote: Bramaldo - El Salvador schreef:
Ik denk dat vooral de teams opvallen, die veel verliezen maar toch lachend het veld afgaan. Zulke teams vallen nou eenmaal meer op, dat wil niet zeggen dat jullie team niet fair was natuurlijk.
Om over ons nog maar te spreken 
|
|
|
Bramaldo - El Salvador Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3245 Reg.: 20 december 2002 | |
|
Bruggigol Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7941 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Bramaldo - El Salvador schreef:
Ik denk dat vooral de teams opvallen, die veel verliezen maar toch lachend het veld afgaan. Zulke teams vallen nou eenmaal meer op, dat wil niet zeggen dat jullie team niet fair was natuurlijk.
Wij (FC Bal op het Dak) hebben alle drie de wedstrijden verloren, gingen lachend het veld uit en nog geen stemmen 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 | Bij deze:
P.S. Sorry dat ik hem verander, maar Bruggigol heeft wel gelijk. Het was een super aardig team 
[Dit bericht is veranderd door V O G E L (op 15 januari 2004 18:50:33).]
|
|
|
ChrisZoetermeer Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14282 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: V O G E L schreef:
Bij deze:
P.S. Sorry dat ik hem verander, maar Bruggigol heeft wel gelijk. Het was een super aardig team 
Dank u wel Leo!
Boca>>>> Hoe het komt dat wij voor PSV zijn in een PSV en Ajax omgeving is gewoon blinde clubliefde voor de mooiste club van Nederland 
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 6028 Reg.: 6 juni 2001 |
quote: Bij deze:
Het is dat ik de fair-play prijs wil, want anders....
successupporter 
|
|
|
floooo International
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 589 Reg.: 3 oktober 2001 | Was er maar 1 iemand zo "lief" om FC KANSLOOS van de gedeelde laatste plaats af te halen.......
1 stem......... meer vraag ik niet! 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 |
quote: The Harminator schreef:
(...)
Het is dat ik de fair-play prijs wil, want anders....
successupporter 
Moest je maar normaal keepen
|
|
|
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 6028 Reg.: 6 juni 2001 | Ik heb heel normaal gekeept toch?
En om aan te tonen dat ik heeeeeel erg sportief ben haal ik FC Kansloos van de laatste plaats af.
|
|
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 4368 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Het is maar goed dat er een week staat voor de verkiezing, anders waren we nooit getuige geweest van al die hartverwarmende steunbetuigingen. Nog een kleine 39 uur dan weten we wie zich de sportiefste deelnemer van de PSV Netwerk Cup mag noemen.
Ik zou er zelf in ieder geval erg trots op zijn als mijn mede BB-ers mijn team die titel zou gunnen..
[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 16 januari 2004 19:14:48).]
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27028 Reg.: 8 juni 2001 | Zullen wij maar niet trots zijn dan 
|
|
|
floooo International
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 589 Reg.: 3 oktober 2001 |
quote: The Harminator schreef:
Ik heb heel normaal gekeept toch?
En om aan te tonen dat ik heeeeeel erg sportief ben haal ik FC Kansloos van de laatste plaats af.
U zijt geprezen! 
[Dit bericht is veranderd door floooo (op 17 januari 2004 10:41:48).]
|
|
|
Mondello Toeschouwer
Vak: - Posts: 0 Reg.: 17 januari 2004 | FC XTC
Ze waren niet echt goed, maar speelden fair en hebben goede verstand van muziek. 
|
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 | En de winnaar is............?
|
|
|
WieskeDeGekste Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 799 Reg.: 30 november 2001 | Als je iedereen eraf trekt die op zn eigen team heeft gestemd:
PSV Zuipsite utd. 
|
|
|
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 6028 Reg.: 6 juni 2001 | Oh ja ik zie inderdaad dat niemand van de zuipsite op dat team heeft gestemd....
|
|
|
WieskeDeGekste Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 799 Reg.: 30 november 2001 | Ohja, J_deKok, nu zie ik het ook. Verder geen teammembers nee..
Ach joh, lekker boeiend, vandaar ook de knipoog
|
|
|
Suurkip Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Sydney, Australia Vak: West - H Posts: 5421 Reg.: 16 oktober 2002 | en FC bal op het dak dan 
|
|
|
Reemdacoolest Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3047 Reg.: 5 september 2000 | Als jullie nou allemaal op ons stemmen, dan stemmen wij op jullie. Weer net niet deze keer... 
|
|
|
krisje Veelbelovend talent
Uit: valkenswaard Vak: - Posts: 106 Reg.: 3 januari 2003 | wanneer wordt de uitslag definitief bekend gemaakt???
want er zal denk ik toch niet veel meer veranderen.
ik vind het wel jammer dat ons ploegje het
inderdaad net niet wordt 
|
|
|
ChrisZoetermeer Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14282 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Suurkip schreef:
en FC bal op het dak dan 

|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13421 Reg.: 13 oktober 1999 | Dat is dan één om één, dus ljkt me duidelijk. 
|
|
|
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 6028 Reg.: 6 juni 2001 | O ja en Sjengen, Palmpje, Krisje en Alde zijn geen leden van de Zuipsite??
quote: wanneer wordt de uitslag definitief bekend gemaakt???
Boca in zijn openingspost:
quote: Stemmen kan tot volgende week zondag 12:00, dan maken we de winnaar bekend.

Krijgen wij nu ook zo'n mooie vermelding onder onze naam 
[Dit bericht is veranderd door The Harminator (op 19 januari 2004 00:10:08).]
|
|
|
Remich Hendriks Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: Groningen / Amsterdam Vak: - Posts: 4606 Reg.: 26 maart 2000 | inderdaad, wanneer krijg ik die mooie fair play cup thuisgestuurd 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 | The Harminator en de rest natuurlijk, het is jullie gegund.
|
|
|